Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 2196 |
Код ЄДРПОУ: | 14321825 |
Вебсайт: | http://dpsu.gov.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | ......, Україна , Одеська обл., Подільськ, ...... |
Контактна особа: |
Бузян Ольга Миколаївна 380486233867 tender2196@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2025 09:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2025 11:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 13:31 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 13:31 |
Очікувана вартість: | 1 104 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44140000-3: Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2025 09:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2025 09:07 |
Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей (1).docx | |
15 березня 2025 09:07 |
Додаток 3 (ПРОЕКТ договору) стовп.docx | |
15 березня 2025 09:07 |
Додаток 6 (Перелік для переможця) (1).docx | |
15 березня 2025 09:07 |
Додаток 5 (Перелік документів для учасника) (1).docx | |
15 березня 2025 09:07 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) стовп.docx | |
15 березня 2025 09:07 |
Додаток 4 (цінова пропозиця) (1).docx | |
15 березня 2025 09:07 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії) стовп.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 31 березня 2025 16:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-29-000040 ● 238da25b7d784fb4b7fe1bdbfc036986
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2025 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 Одеса № 84
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2025 № 84
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
20 UA-2025-03-15-000049-a 15.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-02 12:01:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-03 11:27:49
Про надання пояснення на запит ДАСУ від 02.05.2025 12:01
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, оприлюднений в електронній системі закупівель, в рамках моніторингу UA-M-2025-04-29-000040 від 29.04.2025 17:21, процедури закупівлі Стовп (код ДК 021:2015 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-15-000049-a) надаю пояснення щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення: Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до нормативної потреби в даному предметі закупівлі товару з метою забезпечення потреб замовника в 2025 році згідно до наказів Адміністрації прикордонної служби України (далі-АДПСУ). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось в межах нормативної потреби замовника в забезпеченні відповідним товаром у 2025 році, шляхом аналізу ринку та надсилання запитів до потенційних постачальників про надання комерційних пропозицій, враховуючи вимоги примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), у відповідності до вимог наказів АДПСУ від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами), від 07.11.2022 № 570-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів АДПСУ».
Фінансування закупівлі здійснюється за кошти спеціального фонду від місцевого бюджету по коду «Субвенція» по КЕКВ 2210, виходячи з потреби Замовника у даному предметі закупівлі.
За результатами проведеного моніторингу цін, відповідно до зазначених наказів, опрацьовано Звіт про результатами підсумкового моніторингу від 25.02.2025 (далі – Звіт), в якому зазначена інформація щодо цін за одиницю товару від потенційних постачальників. Звіт (з додатками), комерційні пропозиції потенційних постачальників, запити на отримання комерційних пропозицій від потенційних постачальників додаються до пояснення.
Найнижча цінова пропозиція за одиницю товару за результатами моніторингу цін становила – 378,94 грн з ПДВ.
Відповідно до наказу АДПСУ від 07.11.2022 № 570-АГ, направлено лист (клопотання) на АДПСУ від 05.03.2025 №06.2.3/2600-25-Вих «Про надання дозволу» (додається) щодо погодження на підставі Звіту, потреби, кількості, ціни за одиницю товару та вартості предмета закупівлі. Відповідно листом АДПСУ від 28.02.2025 № 06.2.3.1/18929-25-Вих (додаються) погоджено закупівлю товарів за ціною, що не перевищує найнижчу цінову пропозицію відповідно до наданого Звіту – 345,00 грн.
При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі приймались до уваги попередні закупівлі у минулих роках. Для залучення як найбільшого кола потенційних учасників - постачальників, було прийнято рішення не використовувати в найменуванні предмета закупівлі назву «Стовп «Стандарт Колор»» (це власне ім’я марки товару – «Огорожа «Стандарт Колор») та визначити найменування предмета закупівлі – «Стовп». Тому в додатку 2 «Технічні вимоги» прописані такі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Стовп для кріплення секції огорожі типу «Стандарт Колор» (або еквівалент) та дроту «Єгоза», розміри - 60 х 40 х 2500 мм, 5 отворів, товщина стінки труби не менше 1,2 мм, матеріал – сталь оцинкована, колір – зелений + ПП RAL 6005».
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Адміністрації Державної прикордонної служби України
https://dpsu.gov.ua/uk/1744091705139-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-produkciya-pov-yazana-z-konstrukcijnimi-materialami
Додатки: 1. Лист пояснення у форматі PDF;
2. Лист пояснення у форматі DOC;
3. Підтвердні документи - файл: «Копії документів щодо аналізу ринку для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.pdf».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" |
940 032,00
UAH з ПДВ
|
928 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Сітка Захід Україна" |
958 080,00
UAH з ПДВ
|
936 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сітка Захід Україна" #42756975 |
Рішення скасоване |
936 960,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 09:36
|
|
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" #00236010 |
Рішення скасоване |
928 992,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 09:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2025 14:32
|
ТОВ "Сітка Захід Україна" #42756975 |
Рішення скасоване |
936 960,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 09:43
|
|
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" #00236010 |
Переможець |
928 992,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2025 11:07
|
ДУ 1-25(173-25).pdf | укладений |
27 травня 2025 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2025 10:33
|
173-25.pdf | укладений |
23 квітня 2025 10:33
|