Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) 1-го та 2-го поверху прибудови та огороджувальних конструкцій Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/ пров. Залікарняний, 5/4
Очікувана вартість
70 617 872,40 UAH
UA-2023-10-10-013595-a e11e2b608e724ab4acf92cea5406df71
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клочко Сергій

380679229621 serg_kloch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ізюмської міської ради "Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері"
Код ЄДРПОУ: 02003304
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., Ізюм, вулиця Залікарняна/провулок Залікарняний, будинок 5/4
Контактна особа: Клочко Сергій
380679229621
serg_kloch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2023 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 70 617 872,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 353 089,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020№2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Комунальне некомерційне підприємство Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» Код ЄДРПОУ 02003304 Адреса: 64300, Україна, Харківська область, місто Ізюм, вулиця Залікарняна/провулок Залікарняний, будинок 5/4 UA 858201720344301007499048516 в ДКСУ м. Київ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 30000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язаньпринципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору + 1 місяць) 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 50 000,00 грн. 4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) 1-го та 2-го поверху прибудови та огороджувальних конструкцій Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/ пров. Залікарняний, 5/4
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату на підставі рахунку-фактури для придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів по Об'єкту у розмірі що не перевищує 30% (тридцять відсотків) від загального річного обсягу робіт Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Генеральним підрядником здійснюються у термін до 90 (дев'яносто) календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 жовтня 2023 16:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020№2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Комунальне некомерційне підприємство Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» Код ЄДРПОУ 02003304 Адреса: 64300, Україна, Харківська область, місто Ізюм, вулиця Залікарняна/провулок Залікарняний, будинок 5/4 UA 858201720344301007499048516 в ДКСУ м. Київ

Сума забезпечення: 30000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язаньпринципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору + 1 місяць) 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 50 000,00 грн. 4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
12 жовтня 2023 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2023 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2023 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2023 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2023 09:30
1_ТД_ПРИБУДОВА_зміни_1_12.10.23.docx
12 жовтня 2023 09:30
3_окремий_документ_перелік змін_1_12.10.2023.docx
12 жовтня 2023 09:30
2_проект_договору_зміни_1_12.10.2023.docx
10 жовтня 2023 16:54
2_проект_договору_з_авансом_ПРИБУДОВА_10.10.23.doc
10 жовтня 2023 16:54
1_ТД_ПРИБУДОВА_10.10.23.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН" 70 166 912,40
UAH з ПДВ
70 166 912,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 жовтня 2023 18:59
Електронний підпис
26 жовтня 2023 18:59
BG 3159.zip
23 жовтня 2023 12:39
Електронний підпис
23 жовтня 2023 12:39
Рішення №2.pdf
23 жовтня 2023 12:39
Рішення №1.pdf
23 жовтня 2023 12:39
Протокол зборів 17.10.23.pdf
23 жовтня 2023 12:39
Довідка корупція юр.ос.zip
23 жовтня 2023 12:39
Витяг-1650257-БУРЯК-2023-10-19.pdf
17 жовтня 2023 21:37
Електронний підпис
17 жовтня 2023 21:37
Електронний підпис
17 жовтня 2023 21:37
ЦП Прибудова.pdf
17 жовтня 2023 21:37
ЦП Прибудова.pdf.p7s
17 жовтня 2023 21:37
Статут 01.05.2023.pdf
17 жовтня 2023 21:37
Щодо ст.236 ГКУ.pdf
17 жовтня 2023 21:37
BG 2964.zip
17 жовтня 2023 21:37
Щодо ліцензування.pdf
17 жовтня 2023 21:37
Опис до статутуту.pdf
17 жовтня 2023 21:37
Декларація №00579722.pdf
17 жовтня 2023 21:37
Рішення №2.pdf
17 жовтня 2023 21:37
Щодо ліцензування.pdf.p7s
17 жовтня 2023 21:37
Протокол зборів 17.10.23.pdf
17 жовтня 2023 21:37
Рішення №1.pdf
17 жовтня 2023 21:37
Лист-відгук від ДКСУ.pdf
17 жовтня 2023 21:37
Штатний розпис 01.09.23.pdf
17 жовтня 2023 21:37
Інформація щодо МТБ.pdf
17 жовтня 2023 21:37
244 Изюм прибудова.sts8d

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН"
#43440096
Переможець 70 166 912,40
UAH з ПДВ
19 жовтня 2023 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2023 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН"
#43440096
70 166 912,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2024 13:03
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 11:28
дод_угода_7_30.10.2024_строк_дії_договору.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 11:27
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2024 11:28
дод_угода_6_15.10.2024.pdf зміни до договору
18 жовтня 2024 11:27
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2024 14:14
1_дод_угода_5_10.10.2024.pdf зміни до договору
11 жовтня 2024 14:14
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2024 16:45
Ізюм_дод.угода №4.pdf зміни до договору
28 червня 2024 14:20
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2024 17:41
дод_угода_3_19.04.2024.pdf зміни до договору
22 квітня 2024 17:41
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2024 09:17
1_дод_угода_2_18.04.2024.pdf зміни до договору
19 квітня 2024 09:16
експертний звіт_21-0088_01-24_17.04.2024.pdf зміни до договору
19 квітня 2024 09:16
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 13:32
1_дод_угода_1_25.12.23_ПРИБУДОВА.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 13:23
Електронний підпис укладений
01 листопада 2023 20:10
1_договір_382_30.10.2023_ПРИБУДОВА.pdf укладений
01 листопада 2023 20:08
договірна ціна.pdf укладений
01 листопада 2023 20:08
додаток_2_план фінансування.pdf укладений
01 листопада 2023 20:08
додаток_1_календарний графік.pdf укладений
01 листопада 2023 20:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) 1-го та 2-го поверху прибудови та огороджувальних конструкцій Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/ пров. Залікарняний, 5/4 1 Роботи 70 166 912,40
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 13.1 Договору, в порядку, передбаченому пп.3 п.19 Особливостей, враховуючи покращення якості предмета закупівлі в частині виконання робіт щодо конструкцій залізобетонних, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, з урахуванням позитивного Експертного звіту №21-0404/01-23 від 25.12.2023 р. Сторони домовились викласти Договірну ціну до Договору №382 від 30.10.2023 р. у новій редакції. Всі інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, на підставі пп.4 п.19 Особливостей продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та викласти п.2.1. Договору в новій редакції: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: до 20 грудня 2024 р.» Керуючись пунктом 13.1 Договору, в порядку, передбаченому пп.3 п.19 Особливостей, враховуючи покращення якості предмета закупівлі в частині виконання робіт, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, з урахуванням позитивного Експертного звіту №21-0088/01-24 від 17.04.2024 р. Сторони домовились викласти Договірну ціну до Договору та Додаток 1 "Календарний графік виконання робіт" до Договору у новій редакції. Всі інші пункти Договору залишаються без змін. Додаткова угода укладена у 2 примірниках та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, на підставі пп.4) п.19 Особливостей продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та викласти п.2.1. Договору в новій редакції: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: до 31 січня 2025 р.». Сторони домовились, на підставі пп.4) п.19 Особливостей продовжити строку дії договору про закупівлю до 31 січня 2025 р. та викласти п.14.1. Договору в новій редакції: «14.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 січня 2025 р., а в порядку розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». Враховуючи вищезазначене, Сторони домовились викласти Додаток 1 "Календарний графік виконання робіт" до Договору та Додаток 2 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції. Сторони домовились викласти пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" і складає: 70166912,40 грн. (сімдесят мільйонів сто шістдесят шість тисяч дев’ятсот дванадцять грн. 40 коп.), в тому числі ПДВ – 11694485,40 грн. (одинадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі чотириста вісімдесят п’ять грн. 40 коп.), з них 35000000,00 грн за рахунок коштів БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ФУНДАЦІЯ ОЛЕНИ ЗЕЛЕНСЬКОЇ», 13282278,20 грн за рахунок коштів Національної служби здоров’я України (НСЗУ), 21884634,20 грн за рахунок Субвенції з державного бюджету місцевому бюджету. Всі інші пункти Договору залишаються без змін. Додаткова угода укладена у 2 примірниках та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи відсутність субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам, домовились, на підставі пп.4) п.19 Особливостей викласти п.3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" і складає: 70166912,40 грн (сімдесят мільйонів сто шістдесят шість тисяч дев’ятсот дванадцять грн 40 коп.), в тому числі ПДВ – 11694485, 40 грн ( одинадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі чотириста вісімдесят п’ять грн 40 коп.), з них 35000000, 00 грн за рахунок коштів БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ФУНДАЦІЯ ОЛЕНИ ЗЕЛЕНСЬКОЇ», 30865734, 40 грн за рахунок коштів Національної служби здоров’я України (НСЗУ), 4301178,00 грн за рахунок коштів Субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам». Враховуючи вищезазначене, Сторони домовились викласти Додаток 2 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції . Всі інші пункти Договору залишаються без змін. Додаткова угода укладена у 2 примірниках та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 13.1 Договору, в порядку, передбаченому пп.3 п.19 Особливостей, враховуючи покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, з урахуванням позитивного Експертного звіту № 21-0345/01-24 від 09 жовтня 2024 р. Сторони домовились викласти Договірну ціну до Договору №382 від 30.10.2023 р. у новій редакції (додається). Керуючись пунктом 13.1 Договору, в порядку, передбаченому пп.3 п.19 Особливостей, п.1 даної Додаткової угоди, Сторони на підставі пп.3 п.19 Особливостей, враховуючи покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, домовились викласти п.3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Обʼєкту та відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" і складає: 62 887 701,60 грн. (шістдесят два мільйони вісімсот вісімдесят сім тисяч сімсот одна грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 10 481 283,60 грн. (десять мільйонів чотириста вісімдесят одна тисяча двісті вісімдесят три грн. 60 коп.), з них 35 000 000,00 грн. за рахунок коштів БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ФУНДАЦІЯ ОЛЕНИ ЗЕЛЕНСЬКОЇ», 27 887 701,60 грн. за рахунок коштів Національної служби здоровʼя України (НСЗУ). Керуючись пунктом 13.1 Договору, Сторони на підставі фактичного виконання робіт домовились викласти календарний графік виконання робіт Додаток №1 до Договору №383 від 30.10.2023 р. у новій редакції. Керуючись пунктом 13.1 Договору, Сторони, враховуючи зміни до Договору, внесені відповідно до п.1 та п.2 даної Додаткової угоди, для приведення у відповідність інформації щодо плану фінансування робіт на підставі фактичного виконання робіт за календарним графіком виконання робіт та наявного фінансування домовились викласти Додаток № 2 до Договору №383 від 30.10.2023 р. у новій редакції. Всі інші пункти Договору залишаються без змін. Додаткова угода укладена у 2 примірниках та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 13.1 Договору, в порядку, передбаченому пп.3 п.19 Особливостей, враховуючи покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, з урахуванням позитивного Експертного звіту № 21-0345/01-24 від 09 жовтня 2024 р. Сторони домовились викласти Договірну ціну до Договору №382 від 30.10.2023 р. у новій редакції . Керуючись пунктом 13.1 Договору, в порядку, передбаченому пп.3 п.19 Особливостей, п.1 даної Додаткової угоди, Сторони на підставі пп.3 п.19 Особливостей, враховуючи покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, домовились викласти п.3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Обʼєкту та відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" і складає: 62 830 755,60 грн. (шістдесят два мільйони вісімсот тридцять тисяч сімсот п’ятдесят п’ять грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 10 471 792,60 грн. (десять мільйонів чотириста сімдесят одна тисяча сімсот дев’яносто дві грн. 60 коп.), з них 35 000 000,00 грн. за рахунок коштів БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ФУНДАЦІЯ ОЛЕНИ ЗЕЛЕНСЬКОЇ», 27 830 755,60 грн. за рахунок коштів Національної служби здоровʼя України (НСЗУ). Керуючись пунктом 13.1 Договору, Сторони, враховуючи зміни до Договору, внесені відповідно до п.1 та п.2 даної Додаткової угоди, для приведення у відповідність інформації щодо плану фінансування робіт на підставі фактичного виконання робіт домовились викласти Додаток № 2 до Договору №382 від 30.10.2023 р. у новій редакції. Всі інші пункти Договору залишаються без змін. Додаткова угода укладена у 2 примірниках та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, на підставі п.13.1 Договору зменшити строк дії договору про закупівлю до 31 жовтня 2024 р. та викласти п.14.1. Договору в новій редакції: «14.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 жовтня 2024 р., а в порядку розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». Всі інші пункти Договору залишаються без змін. Додаткова угода укладена у 2 примірниках та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) 1-го та 2-го поверху прибудови та огороджувальних конструкцій Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/ пров. Залікарняний, 5/4 1 Роботи 70 166 912,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2023 — 31 жовтня 2024
Сума оплати за договором: 62 830 755,60
UAH (в тому числі ПДВ 10 471 792,60 UAH)