Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання для учнів 5-8 класів НУШ спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №301 імені Ярослава Мудрого Деснянського району міста Києва
Очікувана вартість
493 392,00 UAH
UA-2025-03-31-012784-a dd5702efe999496cb5f11cc68336ed74
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задоя Анна Володимирівна

+380977043767 bevzuka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №301 імені Ярослава Мудрого з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22934708
Місцезнаходження: 02232, Україна , м. Київ обл., місто Київ, проспект Володимира Маяковського, буд. 93-В
Контактна особа: Задоя Анна Володимирівна
+380977043767
bevzuka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2025 22:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 09:00
Очікувана вартість: 493 392,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 466,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Комплект мультимедійного обладнання №1 (тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Червоної Калини 93-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2025
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 комплект
Комплект мультимедійного обладнання №2 (тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Червоної Калини 93-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2025
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 22:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

31 березня 2025 23:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 22:58
ТД.pdf
31 березня 2025 22:58
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-22-000053 ● 93bd0b8553ce4e8ca0633689398ff818
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2025 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ


22.04.2025 № 166

Київ



Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель


Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.



В.о. начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-03-31-012784-a 31.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-23 14:24:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання для учнів 5-8 класів НУШ спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №301 імені Ярослава Мудрого Деснянського району міста Києва», за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-31-012784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-24 18:30:00

ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

У відповідь на повідомлення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2025-03-31-012784-a (код ДК 021:2015: 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання), щодо закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання для учнів 5–8 класів НУШ спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів №301 імені Ярослава Мудрого Деснянського району міста Києва», надаємо пояснення та відповідні документи.
1. Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик
Закупівлю проведено на підставі Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН №574 від 29.04.2020 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції 07.05.2020 за №410/34693), із змінами, внесеними наказом МОН №1324 від 16.09.2024.
Комплект мультимедійного обладнання типу 3, передбачений закупівлею, відповідає цьому переліку. Технічні вимоги не є дискримінаційними, а сформульовані відповідно до законодавчих норм і освітніх потреб закладу.
Очікувана вартість визначалась на підставі попереднього моніторингу цін, що включав:
- три комерційні пропозиції від потенційних постачальників; (додається окремим файлом)
- аналіз ринкових цін на відкритих ресурсах;
- вивчення аналогічних закупівель у системі Prozorro.
2. Посилання на веб-сайт
Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі опубліковано у складі тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-31-012784-a (також додається окремими файлом).
Обґрунтування очікуваної вартості та бюджетного призначення додається окремими документами до цієї відповіді.
3. Джерело фінансування
Закупівля фінансується за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках програми «Нова українська школа».
Підтвердження джерела фінансування наведено в кошторисах за КПКВК 4211183 та 4211184. Підтверджуючі документи (кошториси, паспорт бюджетної програми, тощо) додаються.
До листа-відповіді на запит про моніторинг закупівлі ID: UA-2025-03-31-012784-a додаються наступні документи:
1 Копія технічного завдання (розміщене також у Prozorro в ТД)
2 Довідка про обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни в 2025 році
3 Моніторинг цін (включає скріншоти, прайси, аналіз ринку)
4 Кошторис (КПКВК 4211184 та 4211184) — 2 примірника
5 Паспорт бюджетної програми
6 Сертифікати ISO, RoHS (сканкопії виробника)
7 Підписаний договір
8 Комерційні пропозиції від учасників
Уповноважена особа – Задоя А.В.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-07 15:03:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником було перевірено повноваження офіційного представника (дистриб’ютора) від виробника ShenZhen Yesvision TechnologyCo., Ltd., згідно наданого в складі тендерної пропозиції ФОП «КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА» Авторизаційного листа 01/04/2025-2?

2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ПЕРЕКЛАДУ наданих в складі тендерної пропозиції ФОП «КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА» сертифікатів на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015) та на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015)?

3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ФОП «КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА» (далі – Учасник) вимогам пункту 1 та 2 Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції окремий сертифікат виробника RoHS на інтерактивну панель, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій, з урахуванням наданої Учасником у складі пропозиції інформації (файл: «7_Порівняльна таблиця.pdf») із зазначенням Учасником виробника - ShenZhen Yesvision TechnologyCo. та країною походження – Китай?.

4. Яким чином Замовником було перевірено сертифікат виробника RoHS на інтерактивну панель, а саме в частині дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-11 16:04:28

У відповідь на запит ДАСУ надаємо пояснення щодо результатів розгляду тендерної пропозиції та повний пакет документів, що підтверджують дотримання вимог тендерної документації. Всі документи завантажені у вкладенні

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України
У відповідь на запит щодо надання пояснень, інформації та документів у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2025-03-31-012784-a повідомляємо наступне:

1. Щодо перевірки повноважень офіційного представника (дистриб’ютора)
У складі тендерної пропозиції ФОП Кушнарьової О.Л. надано авторизаційний лист №01/04/2025-2 від ТОВ «АВ-ПРО», яке є офіційним дистриб’ютором продукції Shenzhen Yesvision Technology Co., Ltd., що підтверджується відповідним листом від виробника.
Авторизаційний лист:
• адресований Замовнику,
• містить посилання на номер оголошення про закупівлю в Prozorro (UA-2025-03-31-012784-a),
• підтверджує, що ФОП Кушнарьова О.Л. має право представляти інтереси дистриб’ютора при участі у закупівлі та виконанні договору.
Таким чином, Замовником встановлено правомірність наданих повноважень, відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.
2. Щодо перевірки перекладів сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015
Учасником надано:
• оригінали сертифікатів на систему управління якістю (ISO 9001:2015) та екологічного керування (ISO 14001:2015),
• переклади українською мовою, виконані професійним перекладачем із зазначенням диплома.
Переклади містять повну відповідність оригіналу за змістом, датами, серійними номерами та сферою дії. Тендерна документація не вимагала нотаріального засвідчення перекладу. У зв’язку з цим Замовник визнав переклади належними та такими, що відповідають вимогам ТД.
3. Щодо відповідності вимогам пунктів 1 та 2 Додатку 2 до ТД (RoHS, країна, виробник)
Учасником надано:
• Сертифікат RoHS (№ CTB210804009CX-ZS) на модельний ряд інтерактивних панелей DT-I, в межах якого знаходиться модель DT-I654LT-V100-U,
• Декларацію про відповідність технічним регламентам ПКМУ №1067 і №1077, чинну до 01.05.2025,
• Порівняльну таблицю, в якій зазначено виробника – Shenzhen Yesvision Technology Co., Ltd.,
• Гарантійний лист про країну походження, який підтверджує, що товар не походить з РФ, Білорусі або Ірану.
Усі документи містять чіткі посилання на предмет закупівлі, відповідають моделі товару та вимогам Додатку 2.
На момент розгляду тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що поданий сертифікат RoHS охоплює модельний ряд DT-I, включаючи модель DT-I654LT-V100-U. У сертифікаті як виробник зазначено Shenzhen Devops Technology Co., Ltd., тоді як у порівняльній таблиці та інших документах – Shenzhen Yesvision Technology Co., Ltd.
На момент визнання переможця Замовник не мав окремого документа, який би прямо підтверджував юридичний зв’язок між цими компаніями, однак:
• адреса виробника в обох випадках була однакова,
• модель товару входила до переліку, зазначеного в сертифікаті,
• сертифікат мав відповідні технічні параметри, термін дії, і не викликав сумнівів у достовірності.
У межах підготовки відповіді на запит ДАСУ, з метою підтвердження правомірності своїх дій, Замовник звернувся до офіційного дистриб’ютора ТОВ "АВ-ПРО", який надав офіційний лист-підтвердження, що Shenzhen Devops Technology Co., Ltd. та Shenzhen Yesvision Technology Co., Ltd. є дочірніми компаніями, які спільно використовують бренд YESVISION та відповідні сертифікати на продукцію.
Цей лист із перекладом додано до відповіді як підтвердження фактичного зв’язку між компаніями та правомірності використання RoHS-сертифіката на заявлений товар.
4. Щодо дійсності сертифіката RoHS на дату розкриття пропозицій
Дата розкриття тендерних пропозицій: 04.04.2025
Сертифікат RoHS (і додаткова декларація відповідності) чинні до 01.05.2025, тобто були актуальними на момент розкриття.
Модель товару входить до серії, на яку видано сертифікат, що підтверджено ідентифікацією в сертифікаті, порівняльній таблиці та інших технічних документах.
Усі документи, які згадані у поясненні прикріплюються:
1. Авторизаційний лист №01/04/2025-2
2. Лист від Yesvision/Devops щодо зв’язку між компаніями
3. Переклад листа від Yesvision/Devops щодо зв’язку між компаніями
4. Сертифікат RoHS
5. Переклад RoHS
6. Сертифікати ISO (9001, 14001, 27001 — основні)
7. Переклади ISO
8. Декларація відповідності
9. Порівняльна таблиця
10. Лист про країну походження
11. Цінова пропозиція
12. Технічна специфікація
13. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи
14. Відомості про учасника
15. Довідку про відсутність підстав для відмови
16. Установчі документи ФОП
Уповноважена особа – Задоя А.В.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір №11 від 15.04.2025 р. було розірвано за взаємною згодою сторін. Поставка товару та оплата не здійснювались. Порушення усунено. Додано відповідну довідку та Додаткову угоду.

2025-05-19 19:26:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА" 491 000,00
UAH з ПДВ
491 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 квітня 2025 14:46
Електронний підпис
08 квітня 2025 14:45
МВС ОЛ (08-04-2025).rar
08 квітня 2025 14:45
Корупція ОЛ (08-04-2025).zip
08 квітня 2025 14:45
2_Дитяча праця.pdf
08 квітня 2025 14:45
1_Відсутність підстав.pdf
07 квітня 2025 14:19
Електронний підпис
07 квітня 2025 14:19
Електронний підпис
07 квітня 2025 14:17
17_Документи_дошка.pdf
07 квітня 2025 14:17
23_ISO 27001.pdf
07 квітня 2025 14:17
8_Валюта.pdf
07 квітня 2025 14:17
18_Сангиг дисплеи Yesvision.pdf
07 квітня 2025 14:17
19_RoHS.pdf
07 квітня 2025 14:17
9_Установчі документи.pdf
07 квітня 2025 14:17
2_Довідка ліцензування.pdf
07 квітня 2025 14:17
Декларація №1077.jpg
07 квітня 2025 14:17
11_Гарнтійний термін.pdf
07 квітня 2025 14:17
20_Декларація №355.pdf
07 квітня 2025 14:17
22_ISO certificates Yesision.pdf
07 квітня 2025 14:17
3_Відсутність підстав.pdf
07 квітня 2025 14:17
21_Переклад RoHS.pdf
07 квітня 2025 14:17
5_Аналогічні договори.pdf
07 квітня 2025 14:17
16_Лист авторизації.pdf
07 квітня 2025 14:17
13_Країна походження.pdf
07 квітня 2025 14:17
24_Переклад ISO 27001.pdf
07 квітня 2025 14:17
15-Проект договору.pdf
07 квітня 2025 14:17
7_Порівняльна таблиця.pdf
07 квітня 2025 14:17
12_Сервісні центри.pdf
07 квітня 2025 14:17
4_Згода ОПД.pdf
07 квітня 2025 14:17
14_Цінова пропозиція.pdf
07 квітня 2025 14:17
5_Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА"
#2877203246
Переможець 491 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2025 11:59

Документи

08 квітня 2025 11:59
Довідка НАЗК
08 квітня 2025 11:59
Електронний підпис
08 квітня 2025 11:57
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2025 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА"
#2877203246
491 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2025 11:59
Довідка НАЗК
08 квітня 2025 11:59
Електронний підпис
08 квітня 2025 11:57
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2025 19:22
Додаткова угода укладений
19 травня 2025 19:21
Електронний підпис укладений
15 квітня 2025 15:45
Договір укладений
15 квітня 2025 15:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Розірвання за згодою сторін у зв’язку з невідповідністю країни походження товару умовам Рамкової угоди Ukraine Facility (ст. 5). Товар не постачався, оплата не здійснювалася.