Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №301 імені Ярослава Мудрого з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22934708 |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., місто Київ, проспект Володимира Маяковського, буд. 93-В |
Контактна особа: |
Задоя Анна Володимирівна +380977043767 bevzuka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 22:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 493 392,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 466,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 23:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 22:58 |
ТД.pdf | |
31 березня 2025 22:58 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-22-000053 ● 93bd0b8553ce4e8ca0633689398ff818
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2025 № 166
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-03-31-012784-a 31.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 14:24:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання для учнів 5-8 класів НУШ спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №301 імені Ярослава Мудрого Деснянського району міста Києва», за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-31-012784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 18:30:00
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У відповідь на повідомлення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2025-03-31-012784-a (код ДК 021:2015: 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання), щодо закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання для учнів 5–8 класів НУШ спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів №301 імені Ярослава Мудрого Деснянського району міста Києва», надаємо пояснення та відповідні документи.
1. Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик
Закупівлю проведено на підставі Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН №574 від 29.04.2020 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції 07.05.2020 за №410/34693), із змінами, внесеними наказом МОН №1324 від 16.09.2024.
Комплект мультимедійного обладнання типу 3, передбачений закупівлею, відповідає цьому переліку. Технічні вимоги не є дискримінаційними, а сформульовані відповідно до законодавчих норм і освітніх потреб закладу.
Очікувана вартість визначалась на підставі попереднього моніторингу цін, що включав:
- три комерційні пропозиції від потенційних постачальників; (додається окремим файлом)
- аналіз ринкових цін на відкритих ресурсах;
- вивчення аналогічних закупівель у системі Prozorro.
2. Посилання на веб-сайт
Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі опубліковано у складі тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-31-012784-a (також додається окремими файлом).
Обґрунтування очікуваної вартості та бюджетного призначення додається окремими документами до цієї відповіді.
3. Джерело фінансування
Закупівля фінансується за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках програми «Нова українська школа».
Підтвердження джерела фінансування наведено в кошторисах за КПКВК 4211183 та 4211184. Підтверджуючі документи (кошториси, паспорт бюджетної програми, тощо) додаються.
До листа-відповіді на запит про моніторинг закупівлі ID: UA-2025-03-31-012784-a додаються наступні документи:
1 Копія технічного завдання (розміщене також у Prozorro в ТД)
2 Довідка про обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни в 2025 році
3 Моніторинг цін (включає скріншоти, прайси, аналіз ринку)
4 Кошторис (КПКВК 4211184 та 4211184) — 2 примірника
5 Паспорт бюджетної програми
6 Сертифікати ISO, RoHS (сканкопії виробника)
7 Підписаний договір
8 Комерційні пропозиції від учасників
Уповноважена особа – Задоя А.В.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-07 15:03:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником було перевірено повноваження офіційного представника (дистриб’ютора) від виробника ShenZhen Yesvision TechnologyCo., Ltd., згідно наданого в складі тендерної пропозиції ФОП «КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА» Авторизаційного листа 01/04/2025-2?
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ПЕРЕКЛАДУ наданих в складі тендерної пропозиції ФОП «КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА» сертифікатів на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015) та на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015)?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ФОП «КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА» (далі – Учасник) вимогам пункту 1 та 2 Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції окремий сертифікат виробника RoHS на інтерактивну панель, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій, з урахуванням наданої Учасником у складі пропозиції інформації (файл: «7_Порівняльна таблиця.pdf») із зазначенням Учасником виробника - ShenZhen Yesvision TechnologyCo. та країною походження – Китай?.
4. Яким чином Замовником було перевірено сертифікат виробника RoHS на інтерактивну панель, а саме в частині дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-11 16:04:28
У відповідь на запит ДАСУ надаємо пояснення щодо результатів розгляду тендерної пропозиції та повний пакет документів, що підтверджують дотримання вимог тендерної документації. Всі документи завантажені у вкладенні
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України
У відповідь на запит щодо надання пояснень, інформації та документів у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2025-03-31-012784-a повідомляємо наступне:
1. Щодо перевірки повноважень офіційного представника (дистриб’ютора)
У складі тендерної пропозиції ФОП Кушнарьової О.Л. надано авторизаційний лист №01/04/2025-2 від ТОВ «АВ-ПРО», яке є офіційним дистриб’ютором продукції Shenzhen Yesvision Technology Co., Ltd., що підтверджується відповідним листом від виробника.
Авторизаційний лист:
• адресований Замовнику,
• містить посилання на номер оголошення про закупівлю в Prozorro (UA-2025-03-31-012784-a),
• підтверджує, що ФОП Кушнарьова О.Л. має право представляти інтереси дистриб’ютора при участі у закупівлі та виконанні договору.
Таким чином, Замовником встановлено правомірність наданих повноважень, відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.
2. Щодо перевірки перекладів сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015
Учасником надано:
• оригінали сертифікатів на систему управління якістю (ISO 9001:2015) та екологічного керування (ISO 14001:2015),
• переклади українською мовою, виконані професійним перекладачем із зазначенням диплома.
Переклади містять повну відповідність оригіналу за змістом, датами, серійними номерами та сферою дії. Тендерна документація не вимагала нотаріального засвідчення перекладу. У зв’язку з цим Замовник визнав переклади належними та такими, що відповідають вимогам ТД.
3. Щодо відповідності вимогам пунктів 1 та 2 Додатку 2 до ТД (RoHS, країна, виробник)
Учасником надано:
• Сертифікат RoHS (№ CTB210804009CX-ZS) на модельний ряд інтерактивних панелей DT-I, в межах якого знаходиться модель DT-I654LT-V100-U,
• Декларацію про відповідність технічним регламентам ПКМУ №1067 і №1077, чинну до 01.05.2025,
• Порівняльну таблицю, в якій зазначено виробника – Shenzhen Yesvision Technology Co., Ltd.,
• Гарантійний лист про країну походження, який підтверджує, що товар не походить з РФ, Білорусі або Ірану.
Усі документи містять чіткі посилання на предмет закупівлі, відповідають моделі товару та вимогам Додатку 2.
На момент розгляду тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що поданий сертифікат RoHS охоплює модельний ряд DT-I, включаючи модель DT-I654LT-V100-U. У сертифікаті як виробник зазначено Shenzhen Devops Technology Co., Ltd., тоді як у порівняльній таблиці та інших документах – Shenzhen Yesvision Technology Co., Ltd.
На момент визнання переможця Замовник не мав окремого документа, який би прямо підтверджував юридичний зв’язок між цими компаніями, однак:
• адреса виробника в обох випадках була однакова,
• модель товару входила до переліку, зазначеного в сертифікаті,
• сертифікат мав відповідні технічні параметри, термін дії, і не викликав сумнівів у достовірності.
У межах підготовки відповіді на запит ДАСУ, з метою підтвердження правомірності своїх дій, Замовник звернувся до офіційного дистриб’ютора ТОВ "АВ-ПРО", який надав офіційний лист-підтвердження, що Shenzhen Devops Technology Co., Ltd. та Shenzhen Yesvision Technology Co., Ltd. є дочірніми компаніями, які спільно використовують бренд YESVISION та відповідні сертифікати на продукцію.
Цей лист із перекладом додано до відповіді як підтвердження фактичного зв’язку між компаніями та правомірності використання RoHS-сертифіката на заявлений товар.
4. Щодо дійсності сертифіката RoHS на дату розкриття пропозицій
Дата розкриття тендерних пропозицій: 04.04.2025
Сертифікат RoHS (і додаткова декларація відповідності) чинні до 01.05.2025, тобто були актуальними на момент розкриття.
Модель товару входить до серії, на яку видано сертифікат, що підтверджено ідентифікацією в сертифікаті, порівняльній таблиці та інших технічних документах.
Усі документи, які згадані у поясненні прикріплюються:
1. Авторизаційний лист №01/04/2025-2
2. Лист від Yesvision/Devops щодо зв’язку між компаніями
3. Переклад листа від Yesvision/Devops щодо зв’язку між компаніями
4. Сертифікат RoHS
5. Переклад RoHS
6. Сертифікати ISO (9001, 14001, 27001 — основні)
7. Переклади ISO
8. Декларація відповідності
9. Порівняльна таблиця
10. Лист про країну походження
11. Цінова пропозиція
12. Технічна специфікація
13. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи
14. Відомості про учасника
15. Довідку про відсутність підстав для відмови
16. Установчі документи ФОП
Уповноважена особа – Задоя А.В.
- 1. Авторизаційний лист
- 2. Лист-пояснення про Yesvision та Devops
- 5. Переклад RoHS
- 3. Переклад лист Yesvision Devops certificates
- 6. ISO сертифікати Yesvision
- 4. Сертифікат RoHS (оригінал)
- 7. Переклад ISO
- 8. Декларація відповідності (санепідвисновок)
- 9. Порівняльна таблиця
- 10. Лист про країну походження
- 11. Цінова пропозиція
- 12. Технічна специфікація
- 13. Сангиг дисплеи Yesvision
- 14. Відомості про учасника
- 15. Відсутність підстав
- 16. Установчі документи
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір №11 від 15.04.2025 р. було розірвано за взаємною згодою сторін. Поставка товару та оплата не здійснювались. Порушення усунено. Додано відповідну довідку та Додаткову угоду.
2025-05-19 19:26:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА" |
491 000,00
UAH з ПДВ
|
491 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУШНАРЬОВА ОЛЕНА ЛОРАНІВНА" #2877203246 |
Переможець |
491 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2025 19:22
|
Додаткова угода | укладений |
19 травня 2025 19:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 15:45
|
Договір | укладений |
15 квітня 2025 15:39
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Розірвання за згодою сторін у зв’язку з невідповідністю країни походження товару умовам Рамкової угоди Ukraine Facility (ст. 5). Товар не постачався, оплата не здійснювалася. |