Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 15:31 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 15:31 |
Очікувана вартість: | 44 675 047,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 223 375,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 100 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2025 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 15:03 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не потрібно врахувати учасникам при розрахунку кошторису вартість зворотніх матеріалів
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000161 ● b6c123363f984d2d8db939d5e1a2c12b
- Статус: вирішено ● Дата: 27 травня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:13 |
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2025-03-13-010376-a 13.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 14:09:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 234-А в смт Бородянка Бучанського району Київської області, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-010376-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
4. Інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-28 10:46:22
Відповідь на звернення
1. Щодо першого питання. Надаємо позитивний експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок.
2. Щодо другого питання. Посилання: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/03/obgruntuvannya-czentralna-234a.pdf
3. Щодо третього питання. Постанова КМУ від 7 березня 2025 р №251 Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. КПКВК 311137
4. Щодо четвертого питання. Не здійснювалось фінансування.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-30 12:06:09
UA-M-2025-04-21-000161
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 234-А в смт. Бородянка Бучанського району Київської області, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-010376-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо врахування в договорі від 16.04.2025 № 43-25 вимог пункту 83 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, в частині складання замовником та узгодження з підрядником плану фінансування робіт (будівництва об'єкта) як невід’ємної частини договору підряду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-05 17:12:59
Відповідь на звернення
Доброго дня! Договір від 16.04.2025 № 43-25 буде приведений у відповідність пункту 83 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, в частині складання замовником та узгодження з підрядником плану фінансування робіт (будівництва об'єкта) як невід’ємної частини договору підряду шляхом підписання Додаткової угоди.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Договір приведено у відповідність додатковою угодою №2 (Додається)
2025-05-12 13:02:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Договір приведено у відповідність додатковою угодою №2
2025-05-15 10:10:28
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія |
41 789 217,23
UAH з ПДВ
|
41 789 217,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" |
43 666 104,03
UAH з ПДВ
|
43 666 104,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" |
44 675 046,77
UAH з ПДВ
|
44 675 046,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія #32764157 |
Відхилено |
41 789 217,23
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 15:54
|
|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Відхилено |
43 666 104,03
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 15:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" #34280208 |
Переможець |
44 675 046,77
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 16:01
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 квітня 2025 16:09
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" #34280208 |
44 675 046,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2025 12:56
|
ду 2 до договору 43-25.PDF | зміни до договору |
12 травня 2025 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2025 10:29
|
ДУ 1 до договору 43-25.PDF | зміни до договору |
23 квітня 2025 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 12:44
|
1_2 Додаток №1__Дог №43-25__ ДЦ.xls | укладений |
17 квітня 2025 12:43
|
1_4 Додаток № 3__Дог №43-25.xlsx | укладений |
17 квітня 2025 12:43
|
1_1 Дог №43-25 Центральна 234-А.docx | укладений |
17 квітня 2025 12:43
|
1_6 Додаток 4 Інформація про ціни.xls | укладений |
17 квітня 2025 12:43
|
1_5 Додаток № 3-25__Дог №43-25.xlsx | укладений |
17 квітня 2025 12:43
|
1_3 Додаток_№ 2__Дог №43-25 графік.xlsx | укладений |
17 квітня 2025 12:43
|
43-25.PDF | укладений |
17 квітня 2025 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 43-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 43-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |