Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084813 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59 |
Контактна особа: |
Мельник Ніна Миколаївна 380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 13:11 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 13:11 |
Очікувана вартість: | 2 956 078,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту підписання сторонами видаткової накладної на переданий у власність (поставлений) Товар шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Продавця..Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 15:09 |
Додаток 3 до ТД Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі).docx | |
31 березня 2025 15:09 |
Додаток 1 до ТД Тендерна пропозиція.docx | |
31 березня 2025 15:09 |
Додаток 2 до ТД Перелік документів та або інформаії, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (2).docx | |
31 березня 2025 15:09 |
Тендерна документація .docx | |
31 березня 2025 15:09 |
Додаток 5 до ТД(Проєкт договору ) .docx | |
31 березня 2025 15:09 |
Додаток 4 до ТД Технічні якісні та кількісні характеристики.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 22 квітня 2025 17:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-26-000067 ● d6392b1143f14e8f89d2192b017dac63
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2025 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.05.2025 №80-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.05.2025 №80-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2025-03-31-007965-a, 31.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-28 15:54:48
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-31-007965-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-30 16:19:04
Пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит виконавчий комітет Вінницької міської ради надає пояснення (документи та інформацію):
Закупівля зумовлена забезпеченням паливними матеріалами автомобілів в кількості 52740 літрів з метою безперебійного функціонування органів виконавчої влади Вінницької міської ради.
Якісні та технічні характеристики обумовлені вимогами до експлуатації транспортних засобів організації, а саме сервісною книжкою транспортного засобу, рекомендаціями заводу- виробника транспортного засобу, а також вимогами ДСТУ, технічного регламенту щодо вимог до паливо-мастильних матеріалів.
Бензин за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», дизельне паливо за своїми характеристиками і показниками повинне відповідати ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) та шляхом аналізу цін на ринку на зазначений вид товару враховуючи потребу у закупівлі даного товару на відповідний рік. При визначені ціни товару за одиницю використовувалися дані з https://prozorro.gov.ua та отриманих цінових пропозицій від потенційних постачальників (пропозиції додаються). Відповідно до абз.1 п.п.2 пункту 1 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну даного товару є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій, постачальникам пального. Замовник визначає очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з цінових пропозицій. Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами за одиницю товару :
Найменування постачальника Ціна за 1 літр бензину
А-95, грн. Ціна за 1 літр дизпалива,
грн.
ТОВ «Укрнафта-Постач» 54,00 53,00
ПП «Окко-Сервіс» 55,50 54,00
ТОВ «Петрол Партнер» 58,99 57,99
Середньоарифметичні ціни розраховані наступним чином:
- середньоарифметична ціна за 1 літр бензину А-95 становить 56,16 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (54,00 грн.+55,50 грн. + 58,99 грн.) /3 =56,16 грн.
56,16 грн. *47740 літрів= 2681078,40 грн.
- середньоарифметична ціна за 1 літр дизельного палива становить 55,00 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (53,00 грн.+54,00 грн. + 57,99 грн.) /3 =55,00 грн.
55,00 грн. *5000 літрів= 275000 грн.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить:
2681078,40+275000,00= 2956078,40 грн. з ПДВ .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
2 613 794,40
UAH з ПДВ
|
2 475 789,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
2 536 520,00
UAH з ПДВ
|
2 476 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
2 577 486,00
UAH з ПДВ
|
2 505 987,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Рішення скасоване |
2 475 789,60
UAH з ПДВ
|
07 травня 2025 11:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" #44763104 |
Рішення скасоване |
2 476 180,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2025 11:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Переможець |
2 475 789,60
UAH з ПДВ
|
07 травня 2025 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2025 10:00
|
Договір (пальне).PDF | укладений |
20 травня 2025 09:59
|