Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)
Очікувана вартість
138 558 385,00 UAH
UA-2025-04-04-011659-a d5005aeab56a40b983899612ade0ca45
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саріогло Станіслав

577252879 zakupivli.dbvr1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна , місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7
Контактна особа: Саріогло Станіслав
577252879
zakupivli.dbvr1@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2025 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 138 558 385,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 692 791,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 0,1 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61099, Україна, Харківська область, місто Харків, Немишлянський район, вулиця Ощєпкова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з державного бюджету України, бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:45

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення
Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 0,1 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: платіжне доручення
Вимоги до документу: Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
застава
18 квітня 2025 13:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2025 13:43
Перелік змін.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 6 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 5 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 4 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 3 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 2 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 1 від 18.04.2025.doc
18 квітня 2025 13:43
Тендерна документація від 18.04.2025.docx
04 квітня 2025 16:45
Тендерна документація.docx
04 квітня 2025 16:45
Додаток №1.doc
04 квітня 2025 16:45
Додаток № 6.docx
04 квітня 2025 16:45
Додаток № 5.docx
04 квітня 2025 16:45
Додаток № 4.docx
04 квітня 2025 16:45
Додаток № 3.docx
04 квітня 2025 16:45
Додаток № 2.docx
18 квітня 2025 13:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 16:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2025 13:43
Перелік змін.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 6 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 5 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 4 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 3 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 2 від 18.04.2025.docx
18 квітня 2025 13:43
Додаток № 1 від 18.04.2025.doc
18 квітня 2025 13:43
Тендерна документація від 18.04.2025.docx
04 квітня 2025 16:45
Тендерна документація.docx
04 квітня 2025 16:45
Додаток №1.doc
04 квітня 2025 16:45
Додаток № 6.docx
04 квітня 2025 16:45
Додаток № 5.docx
04 квітня 2025 16:45
Додаток № 4.docx
04 квітня 2025 16:45
Додаток № 3.docx
04 квітня 2025 16:45
Додаток № 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-05-07-000006 ● 4a03d2cc013b4671ba26d7baf9e22767
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2025 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.05.2025 № 134

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2025-04-04-011659-a 04.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-08 13:50:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-011659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-13 15:00:32

Пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-011659-a)

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-011659-a):

- керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)» визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9», за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 24 січня 2024 № 21-0291/01-24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (сканована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3552495313753212909/optype=6


- відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)» визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації), та його очікуваної вартості, ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-74237.html


Відповідно до наявної інформації щодо здійснення фінансування даної закупівлі повідомляємо, що джерелами фінансування закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)» є:
o кошти бюджету Харківської міської територіальної громади (код – 1411261);
o субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.02.2025 №370 «Про погодження переліку проектів для фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році» (код – 1411262).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-15 16:07:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-011659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
З огляду на те, що за кошти Європейського Союзу в межах Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі - Рамкова угода) фінансується бюджетна програма за КПКВ 2211810 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» та з урахуванням наказу Міністерства освіти і науки України від 26 лютого 2025 року № 370 надати пояснення та інформацію (з підтвердними документами) стосовно виконання Замовником вимог Рамкової угоди, а саме: пунктів 1 статті 3, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункти ii. та ііi. пункту 5 статті 7, пункту 11 статті 9, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-19 13:36:04

Пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-011659-a):

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-011659-a):

Фінансування закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель)» здійснюється в межах бюджетної програми за такими кодами КПКВ:
код 1411261 - кошти бюджету Харківської міської територіальної громади;
код 1411262 – виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (кошторис на 2025 рік від 01.04.2025 р.).
Додатково повідомляємо, що Замовником вдосконалено внутрішні процедури під час проведення закупівлі та на етапі укладання договору, що підтверджується пунктом 3.1 розділу ІІІ тендерної документації; додатками №№2,3,4,5 до тендерної документації (тендерна документація з додатками додається), відповідними пунктами договору від 13.05.2025 №39/24-НБ (додається), що забезпечує, зокрема, але виключно перевірку географічних ризиків, перевірку ризиків пов’язаних із фізичними та/або юридичним особами через національні та закордонні (наприклад, EU Sanctions Map, CSL Search, OpenSanctions) реєстри та санкційні списки, перевірку ризиків пов’язаних із поставками та матеріали на дотримання правил щодо прийнятності.
У свою чергу, передбачені Замовником, в межах компетенції, відповідні умови тендерної документації, договору про закупівлю та вжиті заходи дають змогу отримати достатню інформацію для перевірки та забезпечення відповідності вимогам щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, прозорості, визнання походження та забезпечення публічності і зберігання документів, які також передбачені статтями 3, 5, 7, 9, 16, 17 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-20 17:44:00

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-011659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати пояснення стосовно відсутності в Технічному завданні щодо предмета закупівлі (файл «Технічне завдання.pdf»), наданої ПРАТ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС» у складі тендерної пропозиції інформації про матеріальні ресурси, зазначені в додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 13 травня 2025 року № 39/24-НБ, а саме: п. 59 Бруси обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 150 мм і більше, ІІ сорт, п.60. Бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт, п. 85 Втулки ущільнювальні, п.86 Втулки ущільнювальні, п. 170 Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 32,40 мм, ІV сорт, п.171. Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, ІІ сорт, п. 273. Ізол, п. 325 Каболка, п. 329 Карборунд, п.341 Катанка гарячекатана у мотках, діаметр 6,3-6,5 мм, п.886. Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача більше 40 мм, п.887 Суміші бетонні готові важкі, клас В-3,5 бетону [М- 50], крупність заповнювача 20-40 мм, марка за морозостійкістю 50, п.1077. Штири сталеві для повітряних ліній зв'язку та радіофікації ШТ-16Д, п. 1085 Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 0-5 мм, марка М1000 і більше, п.1086. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше, п. 1087. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000, п.1088. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М400, п. 1089. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 40-70 мм, марка М1000, п.1090. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 40-70 мм, марка М400, п.1091. Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5-20 мм, марка М1000 і більше.
2. Надати пояснення та документи щодо виконання учасником ПРАТ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС» вимог пункту 21 Додатку 5 до тендерної документації, враховуючи, що Технічним завданням щодо предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено виконання робіт із підвищеної небезпеки («Грунтування металевих поверхонь за один раз грунтовкою ГФ-021», «Фарбування металевих погрунтованих поверхонь оргоносилікатною композицією (типа ОС-51-03), «Доробка грунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами», «Утеплення покриття плитами з пінопласту полістирольного на бітумній мастиці на кожний наступний шар», «Нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу по металевих конструкціях на горизонтальні та вертикальні поверхні металевих конструкцій») та робіт протипожежного призначення (монтаж системи противопожежного захисту) згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 та Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 відповідно.
3. Надати інформацію та відповідні документи (локальні кошториси; локальні кошторисні розрахунки; об’єктні кошториси; об’єктні кошторисні розрахунки; зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва; зведення витрат; відомості кошторисної вартості об’єкта будівництва; відомості ресурсів до відповідних кошторисних розрахунків,), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-21 17:47:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-011659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати пояснення щодо відсутності в Інформації про ціни на матеріальні ресурси (додаток 3 до договору від 13 травня 2025 року № 39/24-НБ (далі-договір)) вартості транспортування щодо кожної номенклатурної позиції.
2.Надати пояснення щодо підстав невідповідності календарного графіку виконання робіт (додаток 2 до договору) та плану фінансування (додаток 1 до договору) пунктам 17 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині зазначення дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОМТЕКС" 135 749 446,23
UAH з ПДВ
135 749 446,23
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 травня 2025 16:24
Електронний підпис
12 травня 2025 16:24
Платіжна інструкція.pdf
28 квітня 2025 17:22
Електронний підпис
28 квітня 2025 17:22
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-04-28 (2).zip
28 квітня 2025 17:22
СТАТУТ ПРОМТЕКС.pdf
28 квітня 2025 17:22
Довідка підписант.pdf
28 квітня 2025 17:22
Довідка (29).zip
28 квітня 2025 17:22
Довідка (28).zip
25 квітня 2025 13:32
Електронний підпис
25 квітня 2025 13:32
Довідка МТБ (1).pdf
18 квітня 2025 16:36
Електронний підпис
18 квітня 2025 16:36
33 Лист щодо співпраці.pdf
18 квітня 2025 16:36
31 Витяг ЄДР.pdf
18 квітня 2025 16:36
29 Довідки санкції ЄС.pdf
18 квітня 2025 16:36
25 Витяг ПДВ.pdf
18 квітня 2025 16:36
17 СТАТУТ ПРОМТЕКС.pdf
18 квітня 2025 16:36
1 Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОМТЕКС"

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

застава

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОМТЕКС"
#24340261
Переможець 135 749 446,23
UAH з ПДВ
28 квітня 2025 08:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2025 11:16

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток 1 Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС» невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка від 16.04.2025 № 01/-20/177 складена у невідповідності до вимог тендерної документації. 1.2. Інформацію зазначену у пункті 38 довідки від 16.04.2025 № 01-20/182 не підтверджено у відповідності до вимог тендерної документації. 1.3. Інформацію зазначену у пунктах 24, 26, 27, 28, 34, 39, 41 довідки від 16.04.2025 № 01-20/18/1 не підтверджено у відповідності до вимог тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 1, 2 розділу 3.1, розділ 3.4 Додатку № 3 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи).

Документи

28 квітня 2025 08:01
Довідка НАЗК
28 квітня 2025 08:01
Електронний підпис
28 квітня 2025 08:01
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2025 08:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОМТЕКС"
#24340261
135 749 446,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2025 08:01
Довідка НАЗК
28 квітня 2025 08:01
Електронний підпис
28 квітня 2025 08:01
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2025 12:45
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 травня 2025 12:45
Електронний підпис укладений
16 травня 2025 12:20
Додаток №3 інформація про ціни_compressed.pdf укладений
16 травня 2025 12:20
Додаток №3 до Договору Інформація про ціни на матеріальні ресурси.xlsx укладений
16 травня 2025 12:20
Додаток №2 до Договору.xlsx укладений
16 травня 2025 12:20
Договірна ціна.xlsx укладений
16 травня 2025 12:20
Договірна ціна.pdf укладений
16 травня 2025 12:20
Договір, додатки до договору №№1,2.pdf укладений
16 травня 2025 12:20
ДОГОВІР та Додаток №1.docx укладений
16 травня 2025 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2025
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 5.1. розділу 5. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2025 р. Період виконання робіт 13.05.2025 р. – 31.12.2025 р.». 1.2. Викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: План фінансування робіт (Додаток № 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2), Договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 39/24-НБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Комунального закладу «Харківський ліцей №24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Ощєпкова, 9 (45210000-2 – будівництво будівель) 1 робота 135 749 446,23
UAH