Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Гмиря Віта Володимирівна +380462677309 ukb_ead3@cg.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 14:42 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 14:42 |
Очікувана вартість: | 17 150 754,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 71 000,00 грн (сімдесят одна тисяча гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Гарантія подається у вигляді електронної банківської гарантії у формі PDF з накладанням КЕП. Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). Разом з банківською гарантією надається документ, що підтверджує наявність чинної банківської ліцензії банку,який надає банківську гарантію учаснику, та документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 цього розділу тендерної документації. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк шляхом надання документа, що буде свідчити про продовження терміну її дії чи нової гарантії. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Код ЄДРПОУ: 04014246; р/р UA778201720355179013000008752 в Державній казначейській службі України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 85500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Розмір - 5% вартості договору про закупівлю. Вид – банківська гарантія. Строк надання – не пізніше дати укладення договору про закупівлю та до повного виконання зобов’язань Учасником-переможцем такого договору. Умови надання: Банківська гарантія подається Замовнику із супровідним листом. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі протягом строку на який вона видана. Термін дії гарантії повинен закінчуватись не раніше спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Банківська гарантія повинна обов’язково містити умову, що право вимагати платіж за гарантією надається у випадках та на умовах: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Умови повернення: Замовник повертає забезпечення виконання договору не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлідоговору про закупівлю(підписання останнього акту форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт); 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей. У випадку настання вищезазначених обставин, Замовник вживає заходів з повернення забезпечення виконання договору, наданого у вигляді банківської гарантії, одним з указаних шляхів: а) подання банку-гаранту письмового повідомлення про звільнення його від обов'язків за гарантією, або б) відмови від своїх прав за гарантією шляхом повернення її оригіналу до банку-гаранта. Умови неповернення: Замовник не повертає забезпечення договору та отримує право вимагати від банку-гаранта платіж за гарантією у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Гарантія виплачується банком, який виступає гарантом, Замовнику на його письмову вимогу в разі порушення Виконавцем своїх зобов’язань. Реквізити для оформлення забезпечення виконання договору:: Код ЄДРПОУ: 04014246; р/р UA778201720355179013000008752 в Державній казначейській службі України, м. Київ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю попередню оплату (аванс) у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця з дати отримання Виконавцем коштів. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовником може бути встановлено відстрочення розрахунків на строк 30 календарних днів з дня підписання Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 13:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 13:07 |
Проект договору роботи.docx | |
24 листопада 2023 13:07 |
Схеми ліцей Тероборони.pdf | |
24 листопада 2023 13:07 |
ТЗ ліцей Тероборони.docx | |
24 листопада 2023 13:07 |
ТД ліцей Тероборони.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обсяг робіт, що вказаний в Технічному завданні, відповідає затвердженій кошторисній документації, що пройшла експертизу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-27-000016 ● 2221a1b9f90846e881128ff24d27b5fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.12.2023 № 66-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-11-24-008691-a 24.11.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень)законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-03 15:01:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт зовнішніх стін приміщень навчального та спального корпусів з утепленням та облаштуванням зовнішніх укосів та системи водостоку Комунального закладу «Чернігівський ліцей» Чернігівської обласної ради за адресою: м. Чернігів, вул. Тероборони, 50 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», очікуваною вартістю 17 150 754,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-24-008691-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі –
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРМАЖОР-ДОМ», вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі –
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС», вимоги пункту 5 розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору 5% вартості договору про закупівлю?
4. Відповідно пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника обов’язковою умовою є наявність інженерно-технічних працівників, які мають вищу будівельну освіту. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеній у довідці, Учасник повинен надати копії дипломів про отримання вищої освіти для інженерно-технічних працівників. Просимо повідомити, якими документами підтверджено наявність вищої будівельної освіти інженера ПТВ Сементовського Олександра Олександровича?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-08 17:07:08
Поясненя на запит
У відповідь на запит від 03.01.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт зовнішніх стін приміщень навчального та спального корпусів з утепленням та облаштуванням зовнішніх укосів та системи водостоку Комунального закладу «Чернігівський ліцей» Чернігівської обласної ради за адресою: м. Чернігів, вул. Тероборони, 50 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)»» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-11-24-008691-a) повідомляємо наступне.
1) Відповідно до розпоряджень голови Чернігівської обласної військової адміністрації від 02.10.2023 № 645 «Про внесення змін до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 12.09.2023 №602» та від 10.10.2023 №675 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2023 рік» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації було визначено замовником робіт і виділено кошти на зазначену закупівлю.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту та кошторисної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт від 10.11.2023 № 369-К/23-РБК/ЕЗ) та затверджена у встановленому порядку (наказ від 10.11.2023 № 31-г).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт від 10.11.2023 № 369-К/23-РБК/ЕЗ) та затверджена у встановленому порядку (наказ від 10.11.2023 № 31-г).
На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті: https://ukb.cg.gov.ua/index.php?id=35752&tp=1&pg= (документ 24.11.2023).
2) Відповідно до абзацу першого пункту 17 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Згідно з абзацом другим пункту 17 Особливостей, переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
На виконання вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей, переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме копію протоколу загальних зборів учасників від 26.06.2023 №26/06/23 та наказу від 27.06.2023 №6-К про призначення директора Сендецького Вадима Івановича.
3) На виконання вимог пункту 5 Розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» супровідним листом від 12.12.2023 № 12-1/12/23 надано замовнику банківську гарантію від 11.12.2023 №5283-23 (забезпечення виконання договору надано у розмірі 5% вартості договору про закупівлю, а саме: 848923,99 гривень).
12.12.2023 з переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» укладено договір № 21-Б про закупівлю послуг за державні кошти загальною вартістю 16978479,82 гривень.
4) Відповідно пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації обов’язковою умовою є наявність інженерно-технічних працівників, які мають вищу будівельну освіту. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеній у довідці, Учасник повинен надати копії дипломів про отримання вищої освіти для інженерно-технічних працівників. Наявність вищої будівельної освіти інженера ПТВ Сементовського Олександра Олександровича підтверджено документом від 31.01.2023 Х23 №000841 (файл «Підтвердження працівники Частина 2.PDF» с. 11-12). Відповідно до Закону про вищу освіту молодший бакалавр це найнижча ступінь вищої освіти.
Додатки:
1. Експертний звіт від 10.11.2023 № 369-К/23-РБК/ЕЗ.
2. Наказ комунального закладу «Чернігівський ліцей» від 10.11.2023 № 31-г.
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
4. Локальні кошториси
5. Підсумкова відомість ресурсів.
6. Дефектні акти.
7. Копія протоколу загальних зборів учасників Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» від 26.06.2023 №26/06/23.
8. Копія наказу від 27.06.2023 №6-К про призначення директора Сендецького Вадима Івановича.
9. Супровідний лист Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» 12.12.2023 № 12-1/12/23.
10. Банківська гарантія від 11.12.2023 №5283-23.
- Додаток 1 Експертний звіт.pdf
- Додаток 2 Наказ.pdf
- Додаток 3 Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- Додаток 4 Локальні кошториси Тероборони 50.pdf
- Додаток 5 ПВР Тероборони 50.pdf
- Додаток 6 Дефектні акти.pdf
- Додаток 7 Протокол загальних зборів.pdf
- Додаток 8 Наказ на призначення директора.pdf
- Дрдаток 9 Супровідний лист до гарантії.pdf
- Додаток 10 Банківська гарантія _5283-23.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-03 15:40:36
Запит про надання пояснень
В пункті 2 запита про надання пояснень помилково зазначено переможець процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРМАЖОР-ДОМ», а повинно бути ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС»
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-08 17:10:26
Пояснення на запит
У відповідь на запит від 03.01.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт зовнішніх стін приміщень навчального та спального корпусів з утепленням та облаштуванням зовнішніх укосів та системи водостоку Комунального закладу «Чернігівський ліцей» Чернігівської обласної ради за адресою: м. Чернігів, вул. Тероборони, 50 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)»» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-11-24-008691-a) повідомляємо наступне.
1) Відповідно до розпоряджень голови Чернігівської обласної військової адміністрації від 02.10.2023 № 645 «Про внесення змін до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 12.09.2023 №602» та від 10.10.2023 №675 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2023 рік» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації було визначено замовником робіт і виділено кошти на зазначену закупівлю.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту та кошторисної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт від 10.11.2023 № 369-К/23-РБК/ЕЗ) та затверджена у встановленому порядку (наказ від 10.11.2023 № 31-г).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт від 10.11.2023 № 369-К/23-РБК/ЕЗ) та затверджена у встановленому порядку (наказ від 10.11.2023 № 31-г).
На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті: https://ukb.cg.gov.ua/index.php?id=35752&tp=1&pg= (документ 24.11.2023).
2) Відповідно до абзацу першого пункту 17 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Згідно з абзацом другим пункту 17 Особливостей, переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
На виконання вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей, переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» надано інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме копію протоколу загальних зборів учасників від 26.06.2023 №26/06/23 та наказу від 27.06.2023 №6-К про призначення директора Сендецького Вадима Івановича.
3) На виконання вимог пункту 5 Розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» супровідним листом від 12.12.2023 № 12-1/12/23 надано замовнику банківську гарантію від 11.12.2023 №5283-23 (забезпечення виконання договору надано у розмірі 5% вартості договору про закупівлю, а саме: 848923,99 гривень).
12.12.2023 з переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» укладено договір № 21-Б про закупівлю послуг за державні кошти загальною вартістю 16978479,82 гривень.
4) Відповідно пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації обов’язковою умовою є наявність інженерно-технічних працівників, які мають вищу будівельну освіту. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеній у довідці, Учасник повинен надати копії дипломів про отримання вищої освіти для інженерно-технічних працівників. Наявність вищої будівельної освіти інженера ПТВ Сементовського Олександра Олександровича підтверджено документом від 31.01.2023 Х23 №000841 (файл «Підтвердження працівники Частина 2.PDF» с. 11-12). Відповідно до Закону про вищу освіту молодший бакалавр це найнижча ступінь вищої освіти.
Додатки:
1. Експертний звіт від 10.11.2023 № 369-К/23-РБК/ЕЗ.
2. Наказ комунального закладу «Чернігівський ліцей» від 10.11.2023 № 31-г.
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
4. Локальні кошториси
5. Підсумкова відомість ресурсів.
6. Дефектні акти.
7. Копія протоколу загальних зборів учасників Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» від 26.06.2023 №26/06/23.
8. Копія наказу від 27.06.2023 №6-К про призначення директора Сендецького Вадима Івановича.
9. Супровідний лист Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» 12.12.2023 № 12-1/12/23.
10. Банківська гарантія від 11.12.2023 №5283-23.
- Додаток 1 Експертний звіт.pdf
- Додаток 2 Наказ.pdf
- Додаток 3 Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- Додаток 4 Локальні кошториси Тероборони 50.pdf
- Додаток 5 ПВР Тероборони 50.pdf
- Додаток 6 Дефектні акти.pdf
- Додаток 7 Протокол загальних зборів.pdf
- Додаток 8 Наказ на призначення директора.pdf
- Дрдаток 9 Супровідний лист до гарантії.pdf
- Додаток 10 Банківська гарантія _5283-23.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
У результаті проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-24-008691-a «Капітальний ремонт зовнішніх стін приміщень навчального та спального корпусів з утепленням та облаштуванням зовнішніх укосів та системи водостоку Комунального закладу «Чернігівський ліцей» Чернігівської обласної ради за адресою: м. Чернігів, вул. Тероборони, 50 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» виявлено, що замовником порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 та абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) із вказаними висновками не погоджується і керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає свої аргументовані заперечення. 1. Щодо вимоги надати зведену довідку з інформацією, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 8 пункту 47 Особливостей Абзацом сімнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є ОБМЕЖЕНИМ на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Норма абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей не є імперативною (тобто такою, яка вимагає беззастережного виконання), оскільки її виконання можливе, коли доступ до інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, є вільним, а у випадку, коли на момент оприлюднення оголошення доступ до такої інформації є обмеженим, тоді її виконання є неможливим. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» відповідно до указу Президента України від 24.02.2022 № 364 «Про введення воєнного стану в Україні» установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно- комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. У зв`язку з цим, на час дії воєнного стану в Україні вільний доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово зупинено або обмежено. Доступ до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, закритий на період воєнного стану. На сьогодні на офіційному сайті Міністерства юстиції України в розділі «Отримання відомостей з єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, у разі відсутності доступу до онлайн сервісу» (посилання https://minjust.gov.ua/m/otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravah-pro-bankrutstvo-u-razi-vidsutnosti-dostupu-do-onlayn-servisu) розміщено інформацію, що з 21.06.2022 через відсутність доступу до онлайн-сервісу з надання інформаційних довідок відомості з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, можна отримати у формі інформаційного листа на електронний або письмовий запит до Міністерства юстиції чи його міжрегіонального управління за місцезнаходженням суб’єкта, про який потрібна інформація (наказ Мін’юсту від 16.06.2022 № 2513/5). Оскільки інформація надається на письмовий запит, наявність можливості отримати інформацію з реєстру таким чином не робить відповідну інформацію відкритою і публічною. У висновку моніторингу зазначено про те, що Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, що містить реєстраційний запис, дату реєстрації, номер справи, дату винесення ухвали, назва/ПІБ боржника, стан провадження тощо, доступний на офіційному державному веб-порталі «Дія» за посиланням https:// data.gov.ua/dataset/78531b7be0b1-489f-9924-64144faa7abd. На сайті «Дія» дійсно є можливість запиту до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, проте механізм пошуку по запиту за конкретним суб’єктом господарювання до кінця не реалізований. За будь-яких умов основним є те, що Особливості містять чітке формулювання - якщо доступ до інформації, яка міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, є ОБМЕЖЕНОЮ на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів, то замовник має право вимагати документального підтвердження такої інформації. При цьому у Особливостях відсутня будь-яка конкретизація, що доступ до інформації може бути доступним за допомогою інших сервісів, окрім тих, які визначені як офіційні реєстри відповідно до діючого законодавства. Факт наявності самого обмеження доступу до інформації (обмеженості доступу до реєстрів у період воєнного стану, який і по сьогодні в Україні не припинений), є загальновідомим і доказування не потребує. Наявність такого обмеження доступу у поєднанні зі змістом пункту 28 Особливостей фактично надає Замовнику право самостійно визначати умови підтвердження учасниками інформації, доступ до якої обмежений. Викладене вище свідчить про те, що доступ для Замовника до інформації з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, фактично є обмеженим, тому вимога Замовника про надання переможцем процедури закупівлі довідки з інформацією, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 8 пункту 47 Особливостей, є цілком обґрунтованою та такою, що відповідає вимогам законодавства по публічні закупівлі, зважаючи на обмеження, які діють в умовах воєнного стану, а порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у даному випадку відсутні. 2. Щодо банківської гарантії На виконання пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ТОВ «БВФ «КРАТОС ПЛЮС» надано банківську гарантію від 28.11.2023 №G1123/2710, в якій містяться пункти 3-4 наступного змісту: 4. Строком дії Гарантії є період з дати початку дії Гарантії до дати закінчення дії Гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.». Зміст цих пунктів дослівно цитує обставини повернення та неповернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 «Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Зі змісту цих пунктів зрозуміло, що гарантія свідчить про обов’язок Гаранта – установи банку, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 «Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, чим повністю дотримано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Окрім того, форма наданої гарантії від 28.11.2023 №G1123/2710 повністю відповідає Формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженій Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Тому стверджувати, що надана учасником банківська гарантія має якісь невідповідності, ні у Замовника, ні у органу фінансового контролю підстав немає. Враховуючи вищевикладене, у Замовника не було підстав для надання учаснику можливості виправляти невідповідності, відповідно порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей у даному випадку відсутні, а висновки моніторингу є необґрунтованими.
2024-01-26 16:41:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє про подачу 01.02.2024 до Чернігівського окружного адміністративного суду позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-11-24-008691-a. |
Дата публікації: | 01 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 620/1773/24 |
Дата відкриття провадження: | 02 лютого 2024 |
Документи:
02 лютого 2024 17:12
|
Електронний підпис |
01 лютого 2024 17:01
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА „КРАТОС ПЛЮС“" |
16 978 479,82
UAH з ПДВ
|
16 978 479,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" |
17 100 205,02
UAH з ПДВ
|
17 100 205,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕМИДАР |
17 146 000,00
UAH з ПДВ
|
17 146 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА „КРАТОС ПЛЮС“" #42830058 |
Переможець |
16 978 479,82
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 17:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2024 11:26
|
21-Б_4.pdf | зміни до договору |
19 липня 2024 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 12:52
|
21-Б_3.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 13:16
|
21-Б_2.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 14:16
|
21-Б_1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 13:51
|
Додаток 1.pdf | укладений |
13 грудня 2023 13:49
|
21-Б.pdf | укладений |
13 грудня 2023 13:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт зовнішніх стін приміщень навчального та спального корпусів з утепленням та облаштуванням зовнішніх укосів та системи водостоку Комунального закладу «Чернігівський ліцей» Чернігівської обласної ради за адресою: м. Чернігів, вул. Тероборони, 50 | 1 | роботи |
16 978 479,82
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку виконання робіт та плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості робіт у 2024 році та терміну дії договору до 31.12.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості робіт у 2024 році та зменшення терміну дії договору до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 21-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт зовнішніх стін приміщень навчального та спального корпусів з утепленням та облаштуванням зовнішніх укосів та системи водостоку Комунального закладу «Чернігівський ліцей» Чернігівської обласної ради за адресою: м. Чернігів, вул. Тероборони, 50 | 1 |
16 978 479,82
UAH з ПДВ
|