Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Руслан Чорноконь +380442862705 chornik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 123 480 547,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 234 805,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2023 10:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2023 10:25 |
Тендерна документація.doc | |
06 липня 2023 10:25 |
Додаток_7.doc | |
06 липня 2023 10:25 |
Додаток_7.doc | |
06 липня 2023 10:25 |
Перелiк_змiн.docx | |
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_3.doc | |
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_2.doc | |
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_5.doc | |
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_1.doc | |
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_4.doc | |
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_6.doc |
06 липня 2023 10:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 липня 2023 10:25 |
Тендерна документація.doc
|
|||
06 липня 2023 10:25 |
Додаток_7.doc
|
|||
06 липня 2023 10:25 |
Додаток_7.doc
|
|||
06 липня 2023 10:25 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_3.doc
|
|||
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_2.doc
|
|||
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_5.doc
|
|||
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_1.doc
|
|||
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_4.doc
|
|||
30 червня 2023 10:25 |
Додаток_6.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000030 ● 5640a23f8cc7443bad6f1de2b932a42d
- Статус: завершено ● Дата: 19 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-06-30-001778-a 30.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 11:59:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з виконання протиаварійних робіт по заміні гідроізоляції на: Південний міст через р. Дніпро; Правобережна естакада «В» Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-30-001778-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 15:31:20
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі № UA-2023-06-30-001778-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
У відповідності до Плану поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік по КПКВ 1917441 передбачено бюджетні асигнування на забезпечення утримання в належному технічному стані об’єктів дорожнього господарства у сумі 188 348 341,00 грн. (додається).
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з виконання протиаварійних робіт по заміні гідроізоляції на: Південний міст через р. Дніпро; Правобережна естакада “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона))» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-30-001778-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 20 березня 2023 р. № 10-0001-23/ЕО. (додається)
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.
Під час підписання договору за результатами проведеної закупівлі, на виконання вимог частини другої статті 41 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «КОМАНДОР» надала завірені копії документів (додається).
Додатки: експертна оцінка на 2 арк.
план поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік на 2 арк.
наказ №18-01-2022 від 18.01.2022 на 1арк.
протокол №3 від 05.07.2023 на 2 арк.
рішення №17-01-2022 від 17.01.2022 на 1арк.
ліцензія на 2 арк.
декаларація №034230-23 на 2 арк.
Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМАНДОР" |
119 776 130,61
UAH з ПДВ
|
119 776 130,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМАНДОР" #22827823 |
Переможець |
119 776 130,61
UAH з ПДВ
|
13 липня 2023 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 08:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2023 09:34
|
07-23 Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 16:27
|
07-23 ТОВ КОМПАНІЯ КОМАНДОР.pdf | укладений |
19 липня 2023 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |