Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектної документації на реконструкцію мосту через р. Конка на км 186+995 автомобільної дороги державного значення Т-04-01 Дніпро- Васильківка-Покровське-Гуляйполе-Пологи-Мелітополь, Запорізька область
Очікувана вартість
1 486 290,00 UAH
UA-2020-08-04-006021-a ● cd4b0e9cd3c643119395d4bcfc39eb5b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна +380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 15:35 |
Очікувана вартість: | 1 486 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 431,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проектної документації на реконструкцію мосту через р. Конка на км 186+995 автомобільної дороги державного значення Т-04-01 Дніпро- Васильківка-Покровське-Гуляйполе-Пологи-Мелітополь, Запорізька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | При здачі Виконавцем завершеної проектної документації, Замовник зобов’язується, за умови фактичного надходження бюджетних коштів, подати документи на оплату не пізніше 30-ти календарних днів з моменту підписання Замовником акту приймання-передачі проектної документації переданою за накладною. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 17:18 |
ПАСПОРТ_Мост на ад Т-04-01 км 186 995 (187 291).pdf |
06 серпня 2020 17:18 |
Перелік змін від 06.08.2020.docx |
06 серпня 2020 17:18 |
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги по РП міст через р.Конка Т-04-01, зміни.docx |
04 серпня 2020 15:41 |
Додаток 2 Завдання розробка мосту через р. Конка, Т-04-01.pdf |
04 серпня 2020 15:41 |
ОГОЛОШЕННЯ РП міст через р.Конка Т-04-01.docx |
04 серпня 2020 15:41 |
Додаток 3 Проект договору РП міст через р.Конка Т-04-01.docx |
04 серпня 2020 15:41 |
Додаток 1 РП міст через р.Конка Т-04-01.doc |
06 серпня 2020 17:18 |
ПАСПОРТ_Мост на ад Т-04-01 км 186 995 (187 291).pdf
|
||
06 серпня 2020 17:18 |
Перелік змін від 06.08.2020.docx
|
||
06 серпня 2020 17:18 |
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги по РП міст через р.Конка Т-04-01, зміни.docx
|
||
04 серпня 2020 15:41 |
Додаток 2 Завдання розробка мосту через р. Конка, Т-04-01.pdf
|
||
04 серпня 2020 15:41 |
ОГОЛОШЕННЯ РП міст через р.Конка Т-04-01.docx
|
||
04 серпня 2020 15:41 |
Додаток 3 Проект договору РП міст через р.Конка Т-04-01.docx
|
||
04 серпня 2020 15:41 |
Додаток 1 РП міст через р.Конка Т-04-01.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про надання вихідних даних по споруді
Дата подання: 05 серпня 2020 12:56
Дата відповіді: 06 серпня 2020 17:19
Для оцінки обсягу проектних робіт, розрахунку їх вартості для формування тендерної пропозиції та виконання вимог, які визначені замовником в Завданні на проектування просимо відповісти, чи володіє Замовник наступними даними чи документами:
-паспортом інженерної споруди;
-звітом попереднього обстеження споруди;
-інформацією про освітлення на мосту;
-інформацією щодо наявності комунікацій на мосту чи в зоні сполучень;
-інформацією про довжину підходів, які входять до зони проектування;
-кресленнями загального виду споруди із виконавчої документації.
Просимо надати наявні вихідні дані щодо даної споруди
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо аналогічного договору за предметом закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2020 16:01
Дата відповіді: 06 серпня 2020 17:20
Просимо надати пояснення щодо аналогічного договору ( п.1.3 Додатка № 4 до Тендерної документації), а саме "Аналогічними вважаються завершені протягом останніх 5-ти років договори з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування класу наслідків не нижче СС2.", чому аналогічним не може вважатися договір з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт мостової споруди? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Зазначення приналежносты МТБ
Дата подання: 07 серпня 2020 10:46
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:46
Відповідно до Додатку 4 п.1.1 Тендерної документації в графі 5 Довідки, необхідно підтвердити приналежність МТБ та зазначити № та номер "Документа", в якості "Документа№ достатньо буде надати загальну бухгалтерську довідку на всі позиції, в Таблиці, з вказанням найменування, кількості та балансової вартості активу, чи потрібно надавати додаткові документи, в такому випадку - які додаткові документи. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 1.1. Додатку 4 Тендерної документації передбачено:
- Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технчної бази із вказівкою найменування, кількості, балансової вартості активу.
- Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо).
- Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.
Даний перелік документів, що вимагаються є вичерпним, інших документів щодо МТБ не потребується.
- Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технчної бази із вказівкою найменування, кількості, балансової вартості активу.
- Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо).
- Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.
Даний перелік документів, що вимагаються є вичерпним, інших документів щодо МТБ не потребується.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-04-006021-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37526987
Дата подання: 19 серпня 2020 14:56
Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПІ "ЗПБП"
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 18.08.2020р. відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ПІ «ЗПБП» на Розробку проектної документації на реконструкцію мосту через р. Конка на км 186+995 автомобільної дороги державного значення Т-04-01 Дніпро-Васильківка-Покровське-Гуляйполе-Пологи-Мелітополь, Запорізька область (ДК 021:2015: 71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва, ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-006021-a).
Повідомляємо, що вказані ТОВ «ПІ «ЗПБП» у довідці про виконання аналогічних договорів №678/03 від 12.08.2020р. аналогічні договори відповідно до п.5.1 ДБН В.2.3-5:2018 відносяться до магістральних вулиць загальноміського значення регульованого руху (транспортний зв’язок між житловими, промисловими районами і центром міста, центрами планувальних районів; виходи на магістральні вулиці та дороги і зовнішні автомобільні дороги. Пересікання з магістральними вулицями і дорогами, як правило, в одному рівні) та є більш технічно складними, оскільки проектні роботи включали ускладнюючі фактори - наявність залізної колії, безперервний потік автомобільного транспорту, необхідність перебудови контактних мереж тролейбусної трамвайної ліній та влаштування водовідводу.
Тендерною документацією передбачено саме реконструкцію мосту, а не автомобільної дороги, який є транспортною штучною спорудою, відповідно п. 6.5.8 ДБН В.2.3-5:2018 -транспортні споруди проектуються відповідно до вимог ДБН В.2.3-14, ДБН В.2.3-22, СНиП ІІ-44, [14], [17] та [18], а ДБН 2.3-5:2018 включає нормативні посилання на ДБН В.2.3-4:2015.
З огляду на вищенаведене, вважаємо рішення тендерного комітету упередженим, та таким що дискримінує учасників тендера. З цього приводу, вимагаємо переглянути нашу тендерну пропозицію, як найбільш економічно вигідну, та визнати ТОВ «ПІ «ЗПБП» переможцем. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що вказані ТОВ «ПІ «ЗПБП» у довідці про виконання аналогічних договорів №678/03 від 12.08.2020р. аналогічні договори відповідно до п.5.1 ДБН В.2.3-5:2018 відносяться до магістральних вулиць загальноміського значення регульованого руху (транспортний зв’язок між житловими, промисловими районами і центром міста, центрами планувальних районів; виходи на магістральні вулиці та дороги і зовнішні автомобільні дороги. Пересікання з магістральними вулицями і дорогами, як правило, в одному рівні) та є більш технічно складними, оскільки проектні роботи включали ускладнюючі фактори - наявність залізної колії, безперервний потік автомобільного транспорту, необхідність перебудови контактних мереж тролейбусної трамвайної ліній та влаштування водовідводу.
Тендерною документацією передбачено саме реконструкцію мосту, а не автомобільної дороги, який є транспортною штучною спорудою, відповідно п. 6.5.8 ДБН В.2.3-5:2018 -транспортні споруди проектуються відповідно до вимог ДБН В.2.3-14, ДБН В.2.3-22, СНиП ІІ-44, [14], [17] та [18], а ДБН 2.3-5:2018 включає нормативні посилання на ДБН В.2.3-4:2015.
З огляду на вищенаведене, вважаємо рішення тендерного комітету упередженим, та таким що дискримінує учасників тендера. З цього приводу, вимагаємо переглянути нашу тендерну пропозицію, як найбільш економічно вигідну, та визнати ТОВ «ПІ «ЗПБП» переможцем. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 13:48
Відповідно до п. 1.3 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель було встановлено наступні вимоги щодо аналогічного договору:
Аналогічними вважаються завершені протягом останніх 5-ти років договори з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування класу наслідків не нижче СС2.
Розглянувши вимогу ТОВ «ПІ «ЗПБП»» повідомляємо, що в п.5.1 ДБН В.2.3-5:2018 наведені вимоги до основних елементів вулиць для міських та сільських населених пунктів, а також основні розрахункові параметри. Жодної інформації яка б підтверджувала аналогічність доріг загального користування та штучних споруд на них в даному розділі немає. Варто зазначити, що будівельні норми наведені в ДБН В.2.3-5:2018 встановлюють вимоги на проектування вулиць і доріг та штучних споруд на них виключно в межах населених пунктів.
Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг загального користування та штучних споруд на них встановлені нормами ДБН В.2.3-4:2015. Ці норми не поширюються на вулиці і дороги міст та інших населених пунктів відповідно до п.1 ДБН В.2.3-4:2015.
У вимозі зазначено, що магістральні вулиці загальноміського значення регульованого руху (транспортний зв’язок між житловими, промисловими районами і центром міста, центрами планувальних районів, виходи на магістральні вулиці та дороги і зовнішні автомобільні дороги. Пересічення з магістральними вулицями і дорогами, як правило, в одному рівні) є більш технічно складними (зазначаємо, що з вищенаведеного жодного посилання на мости або інші штучні споруди не вказано, натомість вказано пересікання, як правило, в одному рівні). З огляду на вищевказане звертаємо вашу увагу на те, що складність проектування об’єкта визначається виключно класом наслідків і ствердження, що штучні споруди на вулицях або ж самі вулиці є більш технічно складними на відмінну від штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування не є коректним.
Аналогічними вважаються завершені протягом останніх 5-ти років договори з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування класу наслідків не нижче СС2.
Розглянувши вимогу ТОВ «ПІ «ЗПБП»» повідомляємо, що в п.5.1 ДБН В.2.3-5:2018 наведені вимоги до основних елементів вулиць для міських та сільських населених пунктів, а також основні розрахункові параметри. Жодної інформації яка б підтверджувала аналогічність доріг загального користування та штучних споруд на них в даному розділі немає. Варто зазначити, що будівельні норми наведені в ДБН В.2.3-5:2018 встановлюють вимоги на проектування вулиць і доріг та штучних споруд на них виключно в межах населених пунктів.
Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг загального користування та штучних споруд на них встановлені нормами ДБН В.2.3-4:2015. Ці норми не поширюються на вулиці і дороги міст та інших населених пунктів відповідно до п.1 ДБН В.2.3-4:2015.
У вимозі зазначено, що магістральні вулиці загальноміського значення регульованого руху (транспортний зв’язок між житловими, промисловими районами і центром міста, центрами планувальних районів, виходи на магістральні вулиці та дороги і зовнішні автомобільні дороги. Пересічення з магістральними вулицями і дорогами, як правило, в одному рівні) є більш технічно складними (зазначаємо, що з вищенаведеного жодного посилання на мости або інші штучні споруди не вказано, натомість вказано пересікання, як правило, в одному рівні). З огляду на вищевказане звертаємо вашу увагу на те, що складність проектування об’єкта визначається виключно класом наслідків і ствердження, що штучні споруди на вулицях або ж самі вулиці є більш технічно складними на відмінну від штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування не є коректним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
829 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
830 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» |
1 329 875,00
UAH з ПДВ
|
1 329 875,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" #37526987 |
Відхилено |
829 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 15:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" #32406215 |
Відхилено |
830 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 15:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» #39262432 |
Переможець |
1 329 875,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 15:20
|
Додаткова угода №10ДУ.581-20 (1).pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 17:02
|
Додаткова угода №9ДУ 581-20 (1).pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2021 15:45
|
Додаткова угода №7ДУ.581-20 (1).pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 13:17
|
ДУ 4 581-20 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2020 10:12
|
Протокол про помилку Конка (1).pdf | зміни до договору |
11 вересня 2020 10:12
|
1_Протокол про помилку Конка.pdf | укладений |
11 вересня 2020 10:12
|
581-20.pdf | укладений |
03 вересня 2020 15:53
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 листопада 2020 10:37
|
420 693,45 UAH | UA538201720343221001100016972 САД у Запорізькій обл. |
UA543052990000026006045102379 ТОВ "ДОРАКТИВ ПРОЕКТ" |
Оплачений |
18 грудня 2020 12:41
|
27 710,53 UAH | UA538201720343221001100016972 САД у Запорізькій обл. |
UA543052990000026006045102379 ТОВ "ДОРАКТИВ ПРОЕКТ" |
Оплачений |
23 грудня 2020 12:17
|
615 329,52 UAH | UA538201720343221001100016972 САД у Запорізькій обл. |
UA543052990000026006045102379 ТОВ "ДОРАКТИВ ПРОЕКТ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При оприлюдненні договору на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме в частині заповнення пункту «Ціна договору», було допущено технічну помилку, і відмічено Учасника, як платника ПДВ. Однак, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» не є платником податку на додану вартість, згідно наданих ним документів. Через технічну помилку було невірно сформовано звіт про укладений договір, а саме вказано, що Ціна договору становить 1 329 875,00 грн. (в тому числі ПДВ 221 645,83 грн.). Однак, згідно п. 2.1 договору 581-20 від 03 вересня 2020 року встановлено, що «Вартість (ціна) робіт по цьому договору становить – 1 329 875,00 грн. (Один мільйон триста двадцять дев’ять тисяч вісімсот сімдесят п’ять гривень 00 копійок), в тому числі Єдиний податок 5% - 66 493,75 грн. (Шістдесят шість тисяч чотириста дев’яносто три гривні 75 копійок) .» |
Номер договору про закупівлю: | 581-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол про те |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа виконавця №2034 від 15.12.2020р. та на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт» до договору № 581-20 від «03» вересня 2020 року та викласти в редакції що додається. 2. На підставі листа виконавця №2034 від 15.12.2020р та на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до пункту 8.1 договору № 581-20 від «03» вересня 2020 р. та викласти в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 01.03.2021р., а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 581-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Виконавця № 61 від 01.03.2021 р. та п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт» до Договору 581-20 від «03» вересня 2020 року та викласти у редакції що додається. 2. На підставі листа виконавця № 61 від 01.03.2021 р. та на підставі п. 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до пункту 8.1 договору № 581-20 від «03» вересня 2020 р. та викласти в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 01.04.2021 р., а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 581-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Виконавця № 69 від 30.03.2021 р. та п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт» до Договору 581-20 від «03» вересня 2020 року. 2. На підставі листа виконавця № 69 від 30.03.2021 р. та на підставі п. 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до пункту 8.1 договору № 581-20 від «03» вересня 2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 581-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Виконавця № 76 від 29.04.2021 р. та п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт» до Договору 581-20 від «03» вересня 2020 року. 2. На підставі листа виконавця № 76 від 29.04.2021 р. та на підставі п. 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до пункту 8.1 договору № 581-20 від «03» вересня 2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 581-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10ДУ/581-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |