Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Козинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04362697 |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська обл., Козин, Партизанська, б.2 |
Контактна особа: |
Марченко Інна Миколаївна 380974975123 kozynrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2024 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2024 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2024 16:34 |
Тендерна документація за Особливостями Послуги з утилізації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000045 ● 449540fc55ac4e0093f87e52ff5a35b2
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-01-02-004978-a 02.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 12:10:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг
код ДК 021:2015: 90510000-5-утилізація/видалення сміття та поводження зі
сміттям (вивезення побутових відходів та сміття з території Козинської
селищної територіальної громади, конкретний код ДК 021:2015: 90511000-2-
послуги зі збирання сміття) на 2024 рік (інформацію опубліковано в
електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-02-004978-a) та
відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади
здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті
8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9
пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з
наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної
закупівлі, та/або інші документи), на підставі яких вами здійснено
обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану
вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема,
за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 14:24:17
Пояснення на Запит по моніторингу
1) При формуванні характеристик предмету закупівлі та визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений аналіз попередніх років, а саме: обсяги сміття, яке вивозилась кожного року, кількість населення. У листопаді місяці 2020 року закінчився процес децентралізації, і утворилася Козинська селищна територіальна громада, у складі якої рахуються : смт Козин, село Старі Безрадичі, село Нові Безрадичі, село Тарасівка, село Березене, село Кпустяна, село Паращино, село Конюша, село Великі Дмитровичі, село Малі Дмитровичі, село Підгірці, село Креничі, село Романків, тобто додалося значна кількість населення.
Збройний напад російської федерації на Україну, спричинив виїзд населення з території Козинської селищної територіальної громади, в зв’язку з чим потреба у коштах на послугу з вивезення побутових відходів та сміття на 2023 та 2024 рік зменшилась порівняно з 2021 та 2022 роками. Так формувалась потреба.
Потенційними учасниками на території нашої громади є декілька спеціалізованих організацій. Але лише ТОВ «Крамар Еко» приймає участь у відкритих торгах, так наприклад, у телефонному режимі представники Козинської селищної ради неодноразово звертались до представників ТОВ «Обухіввторресурси» прийняти участь у відкритих торгах. Відповідь не отримали.
2) посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
сайт Козинської селищної ради: https://kosin.org.ua/, а саме: Закладка: Головна/Діяльність/Публічні закупівлі/Оголошення
ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОСЛУГ ЗА КОДОМ ДК 021:2015: 90510000-5- УТИЛІЗАЦІЯ/ВИДАЛЕННЯ СМІТТЯ ТА ПОВОДЖЕННЯ ЗІ СМІТТЯМ (ВИВЕЗЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ ТА СМІТТЯ З ТЕРИТОРІЇ КОЗИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ, КОНКРЕТНИЙ КОД ДК 021:2015: 90511000-2-ПОСЛУГИ ЗІ ЗБИРАННЯ СМІТТЯ) НА 2024 РІК
https://kosin.org.ua/provedennya-proceduri-zakupiivlii-poslug-za-kodom-dk-021-2015-90510000-5-utiliizaciiya-vidalennya-smiittya-ta-povodzhennya-zii-1792.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
13 704 534,60
UAH з ПДВ
|
13 704 534,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
13 704 534,60
UAH з ПДВ
|
11 січня 2024 08:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 14:10
|
Договір ТОВ КРАМАР ЕКО 7.pdf | укладений |
23 січня 2024 14:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015: 90510000-5-утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення побутових відходів та сміття з території Козинської селищної територіальної громади, конкретний код ДК 021:2015: 90511000-2-послуги зі збирання сміття) на 2024 рік | 42971 | метри кубічні |
318,92
UAH з ПДВ
|