Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Очікувана вартість
1 086 382,00 UAH
UA-2020-12-09-017214-c ● ca84d328708b44449a157ad604ccd3d4
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА" |
Код ЄДРПОУ: | 21433223 |
Місцезнаходження: | 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижницький район, м. Вижниця, вул. РОМАНА ШУХЕВИЧА, 8 |
Контактна особа: |
Микола Проданюк +380993056626 nik.prodanyuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 40 Закону і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
У зв’язку із триваючим проведенням процедури відкритих торгів UA-2020-08-05-005649-a, яка знаходиться в стадії оскарження - Скаржник: ТОВ Славресурс (Номер скарги: UA-2020-08-05-005649-a.b6) здійснення опалення навчальних закладів (приміщень), які підпорядковуються КЗ "Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука", є неможливим, крім того Заклад знаходиться під загрозою настання негативних наслідків щодо припинення теплопостачання, в подальшому пошкодженню системи опалення з урахування різкого пониження температури атмосферного повітря на території Чернівецької області.
Частиною 17 статті 18 Закону передбачено «Після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.».
На підставі викладеного у Замовника згідно з абзацом 5 пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» виникає підстава щодо проведення переговорної процедура закупівлі, яка застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Однак обсяг закупівлі, який складатиме 20 відсотків від очікуваної вартості тендера не відповідає нагальній потребі Замовника щодо належного утримання навчального закладу та організації опалювального сезону з урахування температурного режиму та відповідної надзвичайної ситуації спричиненої поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
З огляду на обставини оскарження процедури закупівлі, що триває та відсутністю у Замовника укладених договорів із постачальниками предмету закупівлі на початок опалювального сезону осінь-зима 2020 року, а також враховуючи, що договір про закупівлю у випадку позитивного для Замовника рішення Органу оскарження, що полягатиме у відмові в задоволенні Скарги, у відповідності вимог ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» можливо буде укласти не раніше 20 грудня 2020 року з урахуванням строку на оприлюднення протягом трьох робочих днів за дати висвітлення резулятивної частини рішення АМКУ повного тексту рішення та розблокування процедури закупівлі, Замовник постає перед проблемою в забезпеченні твердим паливом приміщень підвідомчих закладів у розпал опалювального періоду.
Враховуючи потребу в закупівлі, яка виникла наприкінці поточного року та повторного оскарження проведення процедури відкритих торгів, з урахуванням встановлених строків розгляду скарг Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» перед Замовником постала надзвичайна ситуація можливості зриву опалювального сезону та припинення теплопостачання.
На підставі викладеного Замовник дотримуючись розумних строків не зможе укласти договір щодо закупівлі до кінця 2020 року, що призведе до зриву опалювального сезону, настання економічних обставин у зв’язку та інших негативних дій.
Звертаємо увагу, що станом на період розгляду питання щодо проведення переговорної процедури, у Замовника в наявності відсутня достатня кількість матеріальних ресурсів необхідних для належного утримання температурного режиму приміщень навчального закладу, що може привести до порушення функціонування системи опалення Закладу та в подальшому завдання значних матеріальних збитків Закладу, який утримується за рахунок бюджетних коштів.
Недотримання норм температури повітря в приміщенні в поєднанні з підвищеною вологістю та швидкістю повітря впливає на посилення процесів тепловіддачі, що призводить до охолодження організму дитини і як наслідок – розвиток захворювань.
Так, відповідно до Закону України «Про освіту» здобувачі освіти мають право на безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці.
У відповідності до вимог чинного санітарного законодавства, зокрема відповідно до «Санiтарного регламенту для дошкiльних навчальних закладiв», затвердженого наказом Мiнiстерства охорони здоров’я України 24 березня 2016 року №234, оптимальною температурою у групових осередках дошкiльних навчальних закладів є +19–23°C, у залах для занять музикою та фiзичною культурою +18–19°C, у теплих переходах - не менше +15°C і у примiщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торцi будівлі дошкiльного навчального закладу, температура повiтря повинна бути не менше +21°C. Природна вентиляція приміщень дошкiльних навчальних закладів має здiйснюватись через вентиляцiйнi канали. Окремi системи вентиляції повиннi бути в харчоблоцi, iзоляторi, роздягальнях і туалетних кiмнатах.
Відповідно до вимог ДСанПіН 5.5.2.008-01 (Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу) температура повітря в класах і кабінетах має бути 17-20°С, у майстернях з обробки металу і дерева – 16-18°С, спортивних залах – 15-17°С, роздягальнях при них – 19-23°С, в актовій залі – 17-20°С, у бібліотеці – 16-18°С, медичних кабінетах – 21-23°С, рекреаціях – 16-18°С, спальних приміщеннях – 18-20°С, в умивальних – 20-23°С, вестибюлі, гардеробі –16-19°С, у туалетах – 17-21°С, душових – не нижче 25°С. Відносна вологість повітря повинна складати 40-60%.
Відповідно до вимог Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку та навчально-реабілітаційних центрів», затверджених наказом МОЗ України від 20.02.2013 № 144, допустимі параметри мікроклімату в опалювальний період в житлових, навчальних приміщеннях і приміщеннях для дозвілля вказаних закладів становлять: температура повітря від 18°С до 22°С, відносна вологість — 40-60%, швидкість руху повітря — не більше 0,25 м/с. У спортивному залі, залі ЛФК, приміщеннях для ритміки та хореографії, майстернях з обробки деревини й металу температура повітря повинна бути 15-18°С, в приміщеннях медичного блоку — 21-23°С.
Температура нижче вказаних нормативів неприпустима.
Зазначена подія має поверхові ознаки стану надзвичайної ситуації, а саме п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодекс цивільного захисту України, передбачено поняття надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності.
Згідно з пунктом 22 статті 2 Кодексу цивільного захисту України ліквідація наслідків надзвичайної ситуації - проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні заходи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації
Відповідальність за дотримання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму покладається на засновників (власників) та керівників закладів.
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі міститься в діючому законодавстві, зокрема – Закони України «Про публічні закупівлі», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу а також враховуючі відсутність палива на складах закладів освіти, що призведе до неможливості дотримання санітарних норм та температурного режиму, та неможливості вчасно провести вдруге відкриті торги.
Відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій № 658 від 06.08.2018 року (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2018 р. за № 969/32421), припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря нижче 0 °С в опалювальний період року, як наслідок призведе до надзвичайної ситуації місцевого рівня.
З метою вчасного реагування на надзвичайну ситуацію, що склалась у навчальному закладі КЗ "Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука", зокрема необхідності дотримання державних санітарних норм та правил гігієнічних вимог до організації температурного режиму у приміщені Замовника, розташованих за адресою Чернівецька область, Вижницький район, м. Вижниця, вул. Романа Шухевича, 8, щодо улаштування і утримання спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), необхідно вжити заходи недопущення зриву опалювального сезону та в подальшому настанні надзвичайної ситуації.
Враховуючи вищенаведене з метою вжиття невідкладних заходів щодо ліквідації негативних заходів, які можуть привести до захворюваності гострі респіраторні вірусні інфекції учнів та працівників навчального закладу з урахуванням поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у Замовника виникає необхідність у закупівлі брикетів типу Pini Kay за кодом ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, що унеможливлює дотримання термінів проведення процедури закупівлі відкритих торгів.
З урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених абз. 1 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону, у зв’язку з виникненням нагальної потреба здійснити закупівлю у разі, зокрема виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення процедури відкритих торгів.
У зв’язку із триваючим проведенням процедури відкритих торгів UA-2020-08-05-005649-a, яка знаходиться в стадії оскарження - Скаржник: ТОВ Славресурс (Номер скарги: UA-2020-08-05-005649-a.b6) здійснення опалення навчальних закладів (приміщень), які підпорядковуються КЗ "Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука", є неможливим, крім того Заклад знаходиться під загрозою настання негативних наслідків щодо припинення теплопостачання, в подальшому пошкодженню системи опалення з урахування різкого пониження температури атмосферного повітря на території Чернівецької області.
Частиною 17 статті 18 Закону передбачено «Після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.».
На підставі викладеного у Замовника згідно з абзацом 5 пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» виникає підстава щодо проведення переговорної процедура закупівлі, яка застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Однак обсяг закупівлі, який складатиме 20 відсотків від очікуваної вартості тендера не відповідає нагальній потребі Замовника щодо належного утримання навчального закладу та організації опалювального сезону з урахування температурного режиму та відповідної надзвичайної ситуації спричиненої поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
З огляду на обставини оскарження процедури закупівлі, що триває та відсутністю у Замовника укладених договорів із постачальниками предмету закупівлі на початок опалювального сезону осінь-зима 2020 року, а також враховуючи, що договір про закупівлю у випадку позитивного для Замовника рішення Органу оскарження, що полягатиме у відмові в задоволенні Скарги, у відповідності вимог ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» можливо буде укласти не раніше 20 грудня 2020 року з урахуванням строку на оприлюднення протягом трьох робочих днів за дати висвітлення резулятивної частини рішення АМКУ повного тексту рішення та розблокування процедури закупівлі, Замовник постає перед проблемою в забезпеченні твердим паливом приміщень підвідомчих закладів у розпал опалювального періоду.
Враховуючи потребу в закупівлі, яка виникла наприкінці поточного року та повторного оскарження проведення процедури відкритих торгів, з урахуванням встановлених строків розгляду скарг Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» перед Замовником постала надзвичайна ситуація можливості зриву опалювального сезону та припинення теплопостачання.
На підставі викладеного Замовник дотримуючись розумних строків не зможе укласти договір щодо закупівлі до кінця 2020 року, що призведе до зриву опалювального сезону, настання економічних обставин у зв’язку та інших негативних дій.
Звертаємо увагу, що станом на період розгляду питання щодо проведення переговорної процедури, у Замовника в наявності відсутня достатня кількість матеріальних ресурсів необхідних для належного утримання температурного режиму приміщень навчального закладу, що може привести до порушення функціонування системи опалення Закладу та в подальшому завдання значних матеріальних збитків Закладу, який утримується за рахунок бюджетних коштів.
Недотримання норм температури повітря в приміщенні в поєднанні з підвищеною вологістю та швидкістю повітря впливає на посилення процесів тепловіддачі, що призводить до охолодження організму дитини і як наслідок – розвиток захворювань.
Так, відповідно до Закону України «Про освіту» здобувачі освіти мають право на безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці.
У відповідності до вимог чинного санітарного законодавства, зокрема відповідно до «Санiтарного регламенту для дошкiльних навчальних закладiв», затвердженого наказом Мiнiстерства охорони здоров’я України 24 березня 2016 року №234, оптимальною температурою у групових осередках дошкiльних навчальних закладів є +19–23°C, у залах для занять музикою та фiзичною культурою +18–19°C, у теплих переходах - не менше +15°C і у примiщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торцi будівлі дошкiльного навчального закладу, температура повiтря повинна бути не менше +21°C. Природна вентиляція приміщень дошкiльних навчальних закладів має здiйснюватись через вентиляцiйнi канали. Окремi системи вентиляції повиннi бути в харчоблоцi, iзоляторi, роздягальнях і туалетних кiмнатах.
Відповідно до вимог ДСанПіН 5.5.2.008-01 (Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу) температура повітря в класах і кабінетах має бути 17-20°С, у майстернях з обробки металу і дерева – 16-18°С, спортивних залах – 15-17°С, роздягальнях при них – 19-23°С, в актовій залі – 17-20°С, у бібліотеці – 16-18°С, медичних кабінетах – 21-23°С, рекреаціях – 16-18°С, спальних приміщеннях – 18-20°С, в умивальних – 20-23°С, вестибюлі, гардеробі –16-19°С, у туалетах – 17-21°С, душових – не нижче 25°С. Відносна вологість повітря повинна складати 40-60%.
Відповідно до вимог Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку та навчально-реабілітаційних центрів», затверджених наказом МОЗ України від 20.02.2013 № 144, допустимі параметри мікроклімату в опалювальний період в житлових, навчальних приміщеннях і приміщеннях для дозвілля вказаних закладів становлять: температура повітря від 18°С до 22°С, відносна вологість — 40-60%, швидкість руху повітря — не більше 0,25 м/с. У спортивному залі, залі ЛФК, приміщеннях для ритміки та хореографії, майстернях з обробки деревини й металу температура повітря повинна бути 15-18°С, в приміщеннях медичного блоку — 21-23°С.
Температура нижче вказаних нормативів неприпустима.
Зазначена подія має поверхові ознаки стану надзвичайної ситуації, а саме п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодекс цивільного захисту України, передбачено поняття надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності.
Згідно з пунктом 22 статті 2 Кодексу цивільного захисту України ліквідація наслідків надзвичайної ситуації - проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні заходи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації
Відповідальність за дотримання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму покладається на засновників (власників) та керівників закладів.
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі міститься в діючому законодавстві, зокрема – Закони України «Про публічні закупівлі», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу а також враховуючі відсутність палива на складах закладів освіти, що призведе до неможливості дотримання санітарних норм та температурного режиму, та неможливості вчасно провести вдруге відкриті торги.
Відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій № 658 від 06.08.2018 року (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2018 р. за № 969/32421), припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря нижче 0 °С в опалювальний період року, як наслідок призведе до надзвичайної ситуації місцевого рівня.
З метою вчасного реагування на надзвичайну ситуацію, що склалась у навчальному закладі КЗ "Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука", зокрема необхідності дотримання державних санітарних норм та правил гігієнічних вимог до організації температурного режиму у приміщені Замовника, розташованих за адресою Чернівецька область, Вижницький район, м. Вижниця, вул. Романа Шухевича, 8, щодо улаштування і утримання спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), необхідно вжити заходи недопущення зриву опалювального сезону та в подальшому настанні надзвичайної ситуації.
Враховуючи вищенаведене з метою вжиття невідкладних заходів щодо ліквідації негативних заходів, які можуть привести до захворюваності гострі респіраторні вірусні інфекції учнів та працівників навчального закладу з урахуванням поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у Замовника виникає необхідність у закупівлі брикетів типу Pini Kay за кодом ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, що унеможливлює дотримання термінів проведення процедури закупівлі відкритих торгів.
З урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених абз. 1 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону, у зв’язку з виникненням нагальної потреба здійснити закупівлю у разі, зокрема виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення процедури відкритих торгів.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2020 23:52 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
236170 кілограми
Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, вул. Романа Шухевича, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
09 грудня 2020 23:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Корнецький Василь Ілліч #3256020576 |
Переможець |
1 086 382,00
UAH
|
09 грудня 2020 23:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 23:08
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 08:25
|
договір (1).PDF | укладений |
16 грудня 2020 08:24
|