Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЦЗВ-25Т_056_ВО: Запасні частини до електровозів серії ВЛ (Лот 1 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху,Лот 2 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху,Лот 3 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху,Лот 4 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Очікувана вартість
18 854 208,54 UAH
UA-2025-03-03-008575-a c8b1cec24926468b903870a3ab60b00b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Селедцова

380444650811 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15
Контактна особа: Катерина Селедцова
380444650811
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2025 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2025 10:00
Очікувана вартість: 18 854 208,54 UAH без ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 16:34
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Дата архівування: 02 квітня 2025 16:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

08 квітня 2025 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 16:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2025 15:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2025 09:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2025 15:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2025 15:02
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 08.04.2025 .docx
08 квітня 2025 15:02
056_25_ВО Запасні частини до електровозів серії ВЛ_док_725_нова ред від 08.04.2025.docx
04 квітня 2025 15:05
056_25_ВО Запасні частини до електровозів серії ВЛ_док_725_нова ред від 04.04.2025.docx
02 квітня 2025 16:34
056_25_ВО Запасні частини до електровозів серії ВЛ_док_725_нова ред від 02.04.2025.docx
27 березня 2025 17:10
056_25_ВО Запасні частини до електровозів серії ВЛ_док_725_нова ред від 27.03.2025.docx
07 березня 2025 15:31
056_25_ВО Запасні частини до електровозів серії ВЛ_док_725_нова ред від 07.03.2025.docx
04 березня 2025 09:59
056_25_ВО Запасні частини до електровозів серії ВЛ_док_725_нова ред 04.03.2025.docx
03 березня 2025 15:05
056_25_ВО Запасні частини до електровозів серії ВЛ_док_725.docx
04 квітня 2025 15:05
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 04.04.2025 .docx
02 квітня 2025 16:34
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 02.04.2025 (1).docx
27 березня 2025 17:10
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 07.03.2025.docx
27 березня 2025 17:10
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 27.03.2025.docx
04 березня 2025 09:59
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 04.03.2025.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо внесення змін
Дата подання: 05 березня 2025 11:59
Дата відповіді: 07 березня 2025 15:33
Наступним повідомляємо про невідповідність вимог, які наведені в тендерній документації діючим в Україні нормативно-правовим документам, а саме: 1. Згідно Закону України «Про технічні регламенти ти оцінку відповідності» із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 6 червня2019 року №2740-VIII підпункту 5 «Забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів». Таким чином вимога надання копій протоколів, яка наведена в Додатку 2, розділ 1, пункт 1 є неправомірною та підлягає скасуванню. 2. Згідно переліку залізничної продукції, яка підлягає обов’язковому підтвердженню відповідності та затверджена на 46 засіданні Ради по залізничному транспорту 17-19 травня 2007 року, змінами, які було прийнято на 49 засіданні Ради по залізничному транспорту 20-21 листопада 2008 року, змінами, які було прийнято на 60 засіданні Ради по залізничному транспорту 6-7 травня 2014 року, змінами, які було прийнято на 63 засіданні Ради по залізничному транспорту 4-5 листопада 2015 року шестерня відсутні. Таким чином, шестерні підлягаю добровільній оцінці відповідності. Просимо усунути вище вказані невідповідності та внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної Документації.
внесення змін в проект договору
Дата подання: 05 березня 2025 12:01
Дата відповіді: 07 березня 2025 15:36
Шановний Замовнику! Звертаємося з прохання внести зміни в Проект договору Додатку 6 до тендерної документації (надалі Договір) з урахуванням наступних пропозицій: 1. Видалити п.2.13 та 2.14, як такі, що суперечать інструкціям приймання П-6, П-7, про які йдеться у розділі 5 Договору. 2. З метою уникнення вільного тлумачення та маніпуляцій просимо дати чіткі положення щодо невиконання, або неналежного виконання договору, або вилучити Розділ 11 Договору. 3. У Розділі 9 просимо передбачити термін для заміни неякісного товару, згідно якого на Постачальника не накладаються штрафні санкції в разі своєчасно здійсненої заміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
про перенесення торгів
Дата подання: 05 березня 2025 12:02
Дата відповіді: 07 березня 2025 15:42
В зв’язку з тим, що одночасно було оголошено декілька торгів на постачання запасних частин до рухомого складу і, крім того, в тендерній документації з’явилися технічні вимоги, яких раніше не було, та які потребують додаткового вивчення, погодження та сертифікації, просимо перенести дату завершення прийому пропозицій на один місяць.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
усунути невідповідність
Дата подання: 12 березня 2025 11:20
Дата відповіді: 14 березня 2025 10:00
Шановний Замовнику! Згідно переліку залізничної продукції, яка підлягає обов’язковому підтвердженню відповідності та затверджена на 46 засіданні Ради по залізничному транспорту 17-19 травня 2007 року, змінами, які було прийнято на 49 засіданні Ради по залізничному транспорту 20-21 листопада 2008 року, змінами, які було прийнято на 60 засіданні Ради по залізничному транспорту 6-7 травня 2014 року, змінами, які було прийнято на 63 засіданні Ради по залізничному транспорту 4-5 листопада 2015 року шестерня відсутні. Таким чином, шестерні підлягаю добровільній оцінці відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
невідповідність ціни
Дата подання: 12 березня 2025 11:44
Дата відповіді: 14 березня 2025 10:01
Звертаємо увагу на невідповідність ціни і лоті 2 до цін, які існують на цей час на ринку запасних частин. Просимо зміниті бюджет закупівлі по лоту 2 в бік збільшення
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо, що у філії «ЦЗВ» відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі.
внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 березня 2025 19:13
Дата відповіді: 14 березня 2025 10:01
Шановний замовнику, наше підприємство являється офіційним представником виробника запасних частин до електровозів серії ВЛ. 1) Для можливості участі нашого підприємства у торгах і збільшення рівня конкуренції просимо Вас виділити окремим лотом наступну позицію: Вкладиш моторноосьового підшипника (5ТН.263.022-023) в кількості.104 шт. 2) Просимо дати роз'яснення щодо кількості постачання даної продукції: Вкладиш МОП 5ТН.263.022- 104 шт. та Вкладиш МОП 5ТН.263.023- 104 шт. чи Вкладиш МОП 5ТН.263.022- 52 шт. та Вкладиш МОП 5ТН.263.023- 52 шт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до п. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі»
оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у
разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та
назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі
(лотів) (за наявності);
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна
міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним
закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися
стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і
частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Враховуючи, що після оголошення закупівлі у Замовника відсутня технічна
можливість внести зміни до річного плану, а саме зазначити найменування кожного
лоту та код за Єдиним закупівельним словником, то Замовник не може здійснити
поділ на лоти.
Щодо кількості постачання, інформуємо Вас про те, що згідно Додатку А
тендерної документації передбачено постачання Вкладиша моторно-осьового
підшипника (5ТН.263.022-023), який складається:
- Вкладиш моторно-осьового підшипника верхній (5ТН.263.022) – 1 шт.;
- Вкладиш моторно-осьового підшипника нижній (5ТН.263.023) – 1 шт.
Так, Додатком 1 тендерної документації передбачено постачання Вкладиша
моторно-осьового підшипника (5ТН.263.022-023) в кількості 104 шт.
просимо внести зміни
Дата подання: 13 березня 2025 13:54
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:50
Шановний Замовнику! Звертаємося з прохання внести зміни в Проект договору Додатку 6 до тендерної документації (надалі Договір) з урахуванням наступних пропозицій: 1. Видалити п.2.13 та 2.14, як такі, що суперечать інструкціям приймання П-6, П-7, про які йдеться у розділі 5 Договору. 2. З метою уникнення вільного тлумачення та маніпуляцій просимо дати чіткі положення щодо невиконання, або неналежного виконання договору, або вилучити Розділ 11 Договору. 3. У Розділі 9 просимо передбачити термін для заміни неякісного товару, згідно якого на Постачальника не накладаються штрафні санкції в разі своєчасно здійсненої заміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
просимо врахувати і внести зміни
Дата подання: 18 березня 2025 14:02
Дата відповіді: 21 березня 2025 09:26
Шановний Замовнику! Вважаємо за доцільне надати наступну інформацію: Національний стандарт ДСТУ ГОСТ 30803:2018 (ГОСТ 30803-2014, IDT) «Колеса зубчасті тягових передач тягового рухомого складу. Технічні умови» (надалі Національний стандарт) дає чітке визначення та розподіляє такі поняття, як шестерні та зубчасті колеса, на які розповсюджується дія чинного національного стандарту. Будь яке вільне трактування положень цього нормативного документу є неприпустимим. Крім того в розділі 5 «Правила приймання» ДСТУ ГОСТ 30803:2018 (ГОСТ 30803-2014, IDT) пунктом 5.1 передбачено перелік випробувань приймально-здавальних, періодичних, типових та випробувань для обов’язкового підтвердження відповідності саме зубчастих колес. Наголошуємо на тому, що вимога Національного стандарту про обов’язкове підтвердження відповідності стосується зубчастих колес і не стосується шестерен. Слід також додати, що згідно переліку залізничної продукції, яка підлягає обов’язковому підтвердженню відповідності та затверджена на 46 засіданні Ради по залізничному транспорту 17-19 травня 2007 року, змінами, які було прийнято на 49 засіданні Ради по залізничному транспорту 20-21 листопада 2008 року, змінами, які було прийнято на 60 засіданні Ради по залізничному транспорту 6-7 травня 2014 року, змінами, які було прийнято на 63 засіданні Ради по залізничному транспорту 4-5 листопада 2015 року колеса зубчасті підлягають обов’язковому підтвердженню відповідності. В свою чергу шестерні з цього переліку підлягають добровільній оцінці відповідності. Просимо врахувати вище наведену інформацію та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
про перенос дати торгів
Дата подання: 24 березня 2025 10:37
Дата відповіді: 27 березня 2025 17:12
В зв’язку з тим, що одночасно було оголошено декілька торгів на постачання запасних частин до рухомого складу і, крім того, в тендерній документації з’явилися технічні вимоги, яких раніше не було, та які потребують додаткового вивчення, погодження та сертифікації, просимо перенести дату завершення прийому пропозицій на один місяць.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі.
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Звернення
Дата подання: 24 березня 2025 17:53
Дата відповіді: 27 березня 2025 17:12
Шановний замовнику! У лоті №4, а саме — технічних вимогах, зображені два різні креслення клапана пускового. Просимо вказати, який з них планується до закупівлі. А Також зазначити розміри а і в.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
невідповідність креслень
Дата подання: 03 квітня 2025 12:46
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:06
Шановний Замовнику! Звертаємо увагу на те, що в Додатку А в технічних вимогах до шестерен 8ТЛ.240.015 та 8ТЛ.240.016 наведено рисунки, на яких однакове направлення лінії зубів. Повино бути різне направлення відповідно "ліве та "праве". Просимо виправити цю невідповідність та внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Звернення
Дата подання: 05 квітня 2025 11:34
Дата відповіді: 08 квітня 2025 15:04
Шановний замовнику! У лоті №4, а саме — технічних вимогах, зображені два різні креслення клапана пускового. Просимо вказати, який з них планується до закупівлі. А Також зазначити розміри а і в.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-05-08-000166 ● 78a2a2f9c186400a8dcbace636495b74
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2025 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.05.2025 № 195
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

10 UA-2025-03-03-008575-a 03.03.2025
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-09 12:32:57

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є ЦЗВ-25Т_056_ВО: Запасні частини до електровозів серії ВЛ за ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-03-008575-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-14 16:50:17

Відповідь на запит

Відповідь на запит
1. Необхідність у здійсненні закупівлі: ЦЗВ-25Т_103_ВО: Запасні частини до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz.
Надаємо узагальнений розрахунок вартості закупівлі.
2. На виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/ Для перегляду інформації потрібно перейти за посиланням та в пошуковому рядку вказати номер закупівлі у ЦБД: UA-2025-03-03-008575-a.
3. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до п.4 частини 2 статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація:
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
Тобто, зазначення відповідного коду здійснюється лише у разі закупівлі за бюджетні кошти.
Згідно з інструкцією «Плани закупівель» (20191101 - поточна версія 6), розміщеною на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz. - поле «Джерела фінансування» -зазначається при створенні річного плану.
Під час оголошення вказаної закупівлі в річному плані був обраний відповідний розділ, а саме: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Отже, закупівля запасних частини до електровозів серії ВЛ (ЦБД №: UA-2025-03-03-008575-a) проводилась за Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
На підтвердження наявності потреби закупівлі запасних частини до електровозів серії ВЛ надаємо копії специфікованих планів централізованого матеріально технічного забезпечення структурних підрозділів Укрзалізниці (регіональних філій та філій) запасними частинами до електровозів серії ВЛ через філію "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця".

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-22 17:43:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.

Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЛОКОТРАСТ" (Лот 1) вимогам пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації відповідно до Додатку 1 до тендерної документації за позиціями по Лоту 1, а саме: Шестерня (8ТЛ.240.016), Шестерня (8ТЛ.240.015), Втулка стрижня люлькового підвішування (кресл. №8ТН.294.018), Стакан люлькового підвішування (кресл. №5ТН.268.114), Котушка дугогасна (кресл. №150.044сб).

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-27 11:52:49

Відповідь на запит

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 27.05.2025

Відповідь на запит

Відповідно до п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації для продукції, визначеної в Додатку А такою, на яку поширюються вимоги стосовно здійснення інспекторського контролю, учасник повинен надати один з документів стосовно поставлення на виробництво, а саме:
протокол (акт) кваліфікаційних випробувань за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (власника інфраструктури) – на продукцію, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних конструкторських (нормативних) документів, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві згідно з порядком, визначеним чинними національними стандартами системи розроблення та поставлення продукції на виробництво
або
протокол (акт) приймальної комісії, за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (власника інфраструктури) – на дослідні партії, установчі серії (перші промислові партії) продукції, які виготовляються відповідно до вимог чинних конструкторських (нормативних) документів згідно з порядком, визначеним вітчизняними чинними стандартами системи розроблення та поставлення продукції на виробництво
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.

З позицій по Лоту 1, а саме: Шестерня (8ТЛ.240.016), Шестерня (8ТЛ.240.015), Втулка стрижня люлькового підвішування (кресл. №8ТН.294.018), Стакан люлькового підвішування (кресл. №5ТН.268.114), Котушка дугогасна (кресл. №150.044сб) до продукції, визначеної в Додатку А такою, на яку поширюються вимоги стосовно здійснення інспекторського контролю, відноситься Шестерня (8ТЛ.240.016) та Шестерня (8ТЛ.240.015).
По позиціям Шестерня (8ТЛ.240.016) та Шестерня (8ТЛ.240.015) ТОВ "ЛОКОТРАСТ" (надалі - Учасник) запропонував Шестірня, креслення 8ТН.240.218 ЗП та Шестірня, креслення 8ТН.240.217 ЗП та надав у складі тендерної пропозиції протокол (акт) приймальної комісії, чим виконав вищевказану вимогу Замовника.

Відповідно до п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати скановану завірену копію нормативного документу на виготовлення запропонованої до постачання продукції.
По позиціям Шестерня (8ТЛ.240.016), Шестерня (8ТЛ.240.015), Втулка стрижня люлькового підвішування (кресл. №8ТН.294.018), Стакан люлькового підвішування (кресл. №5ТН.268.114), Котушка дугогасна (кресл. №150.044сб) Учасник запропонував Шестірня, креслення 8ТН.240.218 ЗП; Шестірня, креслення 8ТН.240.217 ЗП; Втулка стрижня люлечного підвішування, креслення 8ТН.294.000; Стакан, креслення 5ТН.268.114; Котушка дугогасна, креслення 5ТЕ.520.120.
Учасник надав у складі тендерної пропозиції копії креслеників (назва файлу: 1.2.2. Креслення з печаткою.PDF), чим виконав вищевказану вимогу Замовника.

Відповідно до п. 2.3. Додатку 2 до тендерної документації для продукції, визначеної в Додатку А такою, на яку поширюються вимоги стосовно проходження виробником процедури отримання умовного номера, учасник зобов’язаний надати один з наступних документів:
а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника;
або
б) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру, виданого Державною адміністрацією залізничного транспорту України або АТ (ПАТ) "Укрзалізниця".

З позицій по Лоту 1, а саме: Шестерня (8ТЛ.240.016), Шестерня (8ТЛ.240.015), Втулка стрижня люлькового підвішування (кресл. №8ТН.294.018), Стакан люлькового підвішування (кресл. №5ТН.268.114), Котушка дугогасна (кресл. №150.044сб) до продукції, визначеної в Додатку А такою, на яку поширюються вимоги стосовно проходження виробником процедури отримання умовного номера, відноситься Шестерня (8ТЛ.240.016) та Шестерня (8ТЛ.240.015).
По позиціям Шестерня (8ТЛ.240.016) та Шестерня (8ТЛ.240.015) ТОВ "ЛОКОТРАСТ" (надалі - Учасник) запропонував Шестірня, креслення 8ТН.240.218 ЗП та Шестірня, креслення 8ТН.240.217 ЗП та надав у складі тендерної пропозиції лист АТ (ПАТ) "Укрзалізниця" що підтверджує отримання виробником умовного номеру, чим виконав вищевказану вимогу Замовника.

Відповідно до п. 2.4. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А.

Учасник надав у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю (назва файлу: 1.2.4. ПОРІВНЯЛЬНА таблиця.pdf), чим виконав вищевказану вимогу Замовника.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 16 069 831,41 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 80 349,16 UAH без ПДВ
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа, у розмірі 4 відсотків вартості договору про закупівлю.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

55 шт
Шестерня (8ТН.240.234)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
20 шт
Шестерня (8ТЛ.240.016)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
20 шт
Шестерня (8ТЛ.240.015)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
10 шт
Шестерня (8ТН.240.218)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
10 шт
Шестерня (8ТН.240.217)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
104 шт
Вкладиш моторно-осьового підшипника (5ТН.263.022-023)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
130 шт
Пружина рухомого контакту (ВИЕЦ 753513001)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
22 шт
Контакт (ВИЕЦ 685179001)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
110 шт
Пружина пускового клапана (ВИЕЦ 753513003)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
110 шт
Пружина головного клапана (ВИЕЦ 753513009)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
110 шт
Пружина (ВИЕЦ 753514002)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
55 шт
Шестерня (кресл. №8ТН.240.235)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
59 шт
Опора колискового підвішування (кресл. №8ТЛ.043.044)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
10 шт
Пружина (кресл. №8ФБ 283.002-1)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
110 шт
Втулка стрижня колискового підвішування (кресл. №8ТН.294.018)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
32 шт
Стакан колискового підвішування (кресл. №5ТН.268.114)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
64 шт
З’єднання гнучке (кресл. №5ТН.583.009)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
34 комп
Підвіска КПК-1 (кресл. №5ТЗ.235.016)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
196 шт
Втулка стрижня колискового підвішування (кресл. №8ТЛ.210.145)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
10 шт
Стрижень колискового підвішування (кресл. №5ТН.174.233)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
12 шт
Контакт нерухомий (кресл. №ВИЕЦ 685179005)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
58 шт
Стрижень колискового підвішування (кресл. №5ТН.174.235)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
6 шт
Стрижень ізольований (кресл. №160101сб., ТК.160.101)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025
8 шт
Котушка дугогасна (кресл. №150.044сб)
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа, у розмірі 4 відсотків вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
Форма підтвердження: документ
Форма забезпечення
Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОТРАСТ" 15 998 589,15
UAH
15 998 589,15
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 квітня 2025 14:26
Електронний підпис
25 квітня 2025 10:02
Електронний підпис
23 квітня 2025 18:01
Електронний підпис
23 квітня 2025 18:00
3.2.2. ОПИС. Локотраст.pdf
23 квітня 2025 18:00
4.2.6.2. Квитанція.pdf
23 квітня 2025 18:00
4.2.6.2. Квитанція.pdf.p7s
23 квітня 2025 18:00
3.2.1. СТАТУТ. ЛОКОТРАСТ.pdf
23 квітня 2025 18:00
Витяг МВС від 14.04.2025.rar
23 квітня 2025 18:00
3.2.2. ОПИС. Локотраст.pdf.p7s
23 квітня 2025 18:00
Витяг МВС від 14.04.2025.rar.p7s
11 квітня 2025 18:34
Електронний підпис
11 квітня 2025 18:34
Електронний підпис
11 квітня 2025 14:25
Електронний підпис
11 квітня 2025 14:25
Електронний підпис
11 квітня 2025 10:40
Електронний підпис
11 квітня 2025 10:40
Електронний підпис
11 квітня 2025 10:39
Гарантійний лист.pdf
11 квітня 2025 10:39
Гарантійний лист.pdf.p7s
11 квітня 2025 10:39
3.1.3. ВИПИСКА. Локотраст.pdf
11 квітня 2025 10:39
3.2.2. ОПИС. Локотраст.pdf.p7s
11 квітня 2025 10:39
3.2.2. ОПИС. Локотраст.pdf
11 квітня 2025 10:39
1.1.3. Сертифікат 2202-25.PDF.p7s
11 квітня 2025 10:39
1.1.2. Звіт 088-02-25.PDF.p7s
11 квітня 2025 10:39
1.1.2. Звіт 088-02-25.PDF
11 квітня 2025 10:39
1.1.4. Звіт 093-02-25.PDF.p7s
11 квітня 2025 10:39
1.1.4. Звіт 093-02-25.PDF
11 квітня 2025 10:39
1.1.1. Сертифікат 2197-25.PDF
11 квітня 2025 10:39
1.1.1. Сертифікат 2197-25.PDF.p7s
11 квітня 2025 10:39
1.1.3. Сертифікат 2202-25.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОТРАСТ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОТРАСТ"
#45492680
Переможець 15 998 589,15
UAH
23 квітня 2025 16:45

Документи

23 квітня 2025 16:45
Довідка НАЗК
23 квітня 2025 16:45
Електронний підпис
15 квітня 2025 09:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2025 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОТРАСТ"
#45492680
15 998 589,15
UAH
Документи

Документи

23 квітня 2025 16:45
Довідка НАЗК
23 квітня 2025 16:45
Електронний підпис
15 квітня 2025 09:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2025 11:32
ЦЗВ-01-01025-01.pdf укладений
06 травня 2025 11:30