Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Катерина Селедцова 380444650811 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 18 854 208,54 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Тендерна документація
08 квітня 2025 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2025 15:02 |
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 08.04.2025 .docx | |
08 квітня 2025 15:02 |
056_25_ВО Запасні частини до електровозів серії ВЛ_док_725_нова ред від 08.04.2025.docx | |
04 квітня 2025 15:05 |
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 04.04.2025 .docx | |
02 квітня 2025 16:34 |
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 02.04.2025 (1).docx | |
27 березня 2025 17:10 |
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 07.03.2025.docx | |
27 березня 2025 17:10 |
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 27.03.2025.docx | |
04 березня 2025 09:59 |
Зміни до тендеру_056_25_ВО від 04.03.2025.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у
разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та
назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі
(лотів) (за наявності);
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна
міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним
закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися
стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і
частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Враховуючи, що після оголошення закупівлі у Замовника відсутня технічна
можливість внести зміни до річного плану, а саме зазначити найменування кожного
лоту та код за Єдиним закупівельним словником, то Замовник не може здійснити
поділ на лоти.
Щодо кількості постачання, інформуємо Вас про те, що згідно Додатку А
тендерної документації передбачено постачання Вкладиша моторно-осьового
підшипника (5ТН.263.022-023), який складається:
- Вкладиш моторно-осьового підшипника верхній (5ТН.263.022) – 1 шт.;
- Вкладиш моторно-осьового підшипника нижній (5ТН.263.023) – 1 шт.
Так, Додатком 1 тендерної документації передбачено постачання Вкладиша
моторно-осьового підшипника (5ТН.263.022-023) в кількості 104 шт.
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000166 ● 78a2a2f9c186400a8dcbace636495b74
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-03-03-008575-a 03.03.2025
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 12:32:57
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є ЦЗВ-25Т_056_ВО: Запасні частини до електровозів серії ВЛ за ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-03-008575-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-14 16:50:17
Відповідь на запит
Відповідь на запит
1. Необхідність у здійсненні закупівлі: ЦЗВ-25Т_103_ВО: Запасні частини до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz.
Надаємо узагальнений розрахунок вартості закупівлі.
2. На виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/ Для перегляду інформації потрібно перейти за посиланням та в пошуковому рядку вказати номер закупівлі у ЦБД: UA-2025-03-03-008575-a.
3. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до п.4 частини 2 статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація:
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
Тобто, зазначення відповідного коду здійснюється лише у разі закупівлі за бюджетні кошти.
Згідно з інструкцією «Плани закупівель» (20191101 - поточна версія 6), розміщеною на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz. - поле «Джерела фінансування» -зазначається при створенні річного плану.
Під час оголошення вказаної закупівлі в річному плані був обраний відповідний розділ, а саме: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Отже, закупівля запасних частини до електровозів серії ВЛ (ЦБД №: UA-2025-03-03-008575-a) проводилась за Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
На підтвердження наявності потреби закупівлі запасних частини до електровозів серії ВЛ надаємо копії специфікованих планів централізованого матеріально технічного забезпечення структурних підрозділів Укрзалізниці (регіональних філій та філій) запасними частинами до електровозів серії ВЛ через філію "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-22 17:43:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЛОКОТРАСТ" (Лот 1) вимогам пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації відповідно до Додатку 1 до тендерної документації за позиціями по Лоту 1, а саме: Шестерня (8ТЛ.240.016), Шестерня (8ТЛ.240.015), Втулка стрижня люлькового підвішування (кресл. №8ТН.294.018), Стакан люлькового підвішування (кресл. №5ТН.268.114), Котушка дугогасна (кресл. №150.044сб).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-27 11:52:49
Відповідь на запит
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 27.05.2025
Відповідь на запит
Відповідно до п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації для продукції, визначеної в Додатку А такою, на яку поширюються вимоги стосовно здійснення інспекторського контролю, учасник повинен надати один з документів стосовно поставлення на виробництво, а саме:
протокол (акт) кваліфікаційних випробувань за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (власника інфраструктури) – на продукцію, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних конструкторських (нормативних) документів, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві згідно з порядком, визначеним чинними національними стандартами системи розроблення та поставлення продукції на виробництво
або
протокол (акт) приймальної комісії, за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (власника інфраструктури) – на дослідні партії, установчі серії (перші промислові партії) продукції, які виготовляються відповідно до вимог чинних конструкторських (нормативних) документів згідно з порядком, визначеним вітчизняними чинними стандартами системи розроблення та поставлення продукції на виробництво
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.
З позицій по Лоту 1, а саме: Шестерня (8ТЛ.240.016), Шестерня (8ТЛ.240.015), Втулка стрижня люлькового підвішування (кресл. №8ТН.294.018), Стакан люлькового підвішування (кресл. №5ТН.268.114), Котушка дугогасна (кресл. №150.044сб) до продукції, визначеної в Додатку А такою, на яку поширюються вимоги стосовно здійснення інспекторського контролю, відноситься Шестерня (8ТЛ.240.016) та Шестерня (8ТЛ.240.015).
По позиціям Шестерня (8ТЛ.240.016) та Шестерня (8ТЛ.240.015) ТОВ "ЛОКОТРАСТ" (надалі - Учасник) запропонував Шестірня, креслення 8ТН.240.218 ЗП та Шестірня, креслення 8ТН.240.217 ЗП та надав у складі тендерної пропозиції протокол (акт) приймальної комісії, чим виконав вищевказану вимогу Замовника.
Відповідно до п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати скановану завірену копію нормативного документу на виготовлення запропонованої до постачання продукції.
По позиціям Шестерня (8ТЛ.240.016), Шестерня (8ТЛ.240.015), Втулка стрижня люлькового підвішування (кресл. №8ТН.294.018), Стакан люлькового підвішування (кресл. №5ТН.268.114), Котушка дугогасна (кресл. №150.044сб) Учасник запропонував Шестірня, креслення 8ТН.240.218 ЗП; Шестірня, креслення 8ТН.240.217 ЗП; Втулка стрижня люлечного підвішування, креслення 8ТН.294.000; Стакан, креслення 5ТН.268.114; Котушка дугогасна, креслення 5ТЕ.520.120.
Учасник надав у складі тендерної пропозиції копії креслеників (назва файлу: 1.2.2. Креслення з печаткою.PDF), чим виконав вищевказану вимогу Замовника.
Відповідно до п. 2.3. Додатку 2 до тендерної документації для продукції, визначеної в Додатку А такою, на яку поширюються вимоги стосовно проходження виробником процедури отримання умовного номера, учасник зобов’язаний надати один з наступних документів:
а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника;
або
б) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру, виданого Державною адміністрацією залізничного транспорту України або АТ (ПАТ) "Укрзалізниця".
З позицій по Лоту 1, а саме: Шестерня (8ТЛ.240.016), Шестерня (8ТЛ.240.015), Втулка стрижня люлькового підвішування (кресл. №8ТН.294.018), Стакан люлькового підвішування (кресл. №5ТН.268.114), Котушка дугогасна (кресл. №150.044сб) до продукції, визначеної в Додатку А такою, на яку поширюються вимоги стосовно проходження виробником процедури отримання умовного номера, відноситься Шестерня (8ТЛ.240.016) та Шестерня (8ТЛ.240.015).
По позиціям Шестерня (8ТЛ.240.016) та Шестерня (8ТЛ.240.015) ТОВ "ЛОКОТРАСТ" (надалі - Учасник) запропонував Шестірня, креслення 8ТН.240.218 ЗП та Шестірня, креслення 8ТН.240.217 ЗП та надав у складі тендерної пропозиції лист АТ (ПАТ) "Укрзалізниця" що підтверджує отримання виробником умовного номеру, чим виконав вищевказану вимогу Замовника.
Відповідно до п. 2.4. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А.
Учасник надав у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю (назва файлу: 1.2.4. ПОРІВНЯЛЬНА таблиця.pdf), чим виконав вищевказану вимогу Замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2025 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Частини локомотивів чи рухомого складу |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 16 069 831,41 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 80 349,16 UAH без ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа, у розмірі 4 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОТРАСТ" |
15 998 589,15
UAH
|
15 998 589,15
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОТРАСТ" #45492680 |
Переможець |
15 998 589,15
UAH
|
23 квітня 2025 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2025 11:32
|
ЦЗВ-01-01025-01.pdf | укладений |
06 травня 2025 11:30
|