Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
Контактна особа: |
Ольга КОЛИЧЕВА +380462676319 kolycheva.o@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 19:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2025 05:00 |
Очікувана вартість: | 3 364 336,43 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 643,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 19:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 19:13 |
ТД ремонт ЗЗСО №35 харчоблок.docx | |
31 березня 2025 19:13 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-28-000076 ● a41c337d54ec48aa9c8f7b899b782b99
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2025 № 26-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-03-31-011793-a 31.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-01 17:17:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 35 Чернігівської міської ради Чернігівської області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Незалежності 42 А (в рамках Програми модернізації їдалень та харчоблоків у закладах освіти м. Чернігова на 2024-2026 роки)" Коригування. - Залишок робіт)», очікуваною вартістю 3 364 336,43 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-011793-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
3. Надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів), чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі не підтвердження фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility спростувати відповідну інформацію. Надати інформацію та документи щодо спрямування коштів у частині співфінансування місцевим бюджетом вищезазначеної закупівлі.
4. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) чи дотримано переможцем – ТОВ «Виробничо-торгівельне підприємство «Промтехбуд» вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, якими передбачено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
5. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання Договору на виконання робіт з капітального ремонту від 23.04.2025 № 25/334, укладеного Замовником з ТОВ «Виробничо-торгівельне підприємство «Промтехбуд», з наданням підтверджуючих документів.
6. Відповідно до вимог пункту 3 додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання «Довідки за встановленою формою 3 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація щодо наявного в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання ремонтних робіт.
Учасник торгів повинен підтвердити, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявного власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно на весь час виконання робіт: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку; наявність орендованого обладнання, техніки і механізмів: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт».
У тендерній пропозиції ТОВ «Виробничо-торгівельне підприємство «Промтехбуд», надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази без дати та номеру, відповідно до якої учасник під час виконання робіт планує залучати орендований екскаватор-навантажувач JCB 3CX .
На підтвердження зазначеної інформації, у тендерній пропозиції ТОВ «Виробничо-торгівельне підприємство «Промтехбуд» надано договір оренди транспортного засобу з екіпаем (водієм) від 04.12.2023 № 43, укладений з ТОВ «Уктрансбудвентиляція», відводідно до пункту 4.1 розділу 4 «Строк оренди» якого строк оренди – до 31 грудня 2023 року. Згідно з пунктом 4.2 розділу 4 «Строк оренди» якщо орендодавецьу строк 30 (тридцяти) днів до закінчення строку оренди не заявить про намір припинити цей договір, то строк оренди автомобілі продовжується на 1 (один) рік.
Отже, враховуючи зазначене, строк дії договору оренди транспортного засобу з екіпаем (водієм) від 04.12.2023 № 43 закінчився 31.12.2024, тобто на момент подання тендерної пропозиції ТОВ «Виробничо-торгівельне підприємство «Промтехбуд», а саме 11.04.2025, данний договір втратив чинність.
Також, у тендерній пропозиції ТОВ «Виробничо-торгівельне підприємство «Промтехбуд» надано лист-підтвердження відповідно до якого «ТОВ «Укртрансбудвентиляція» підтверджує дію договору № 43 від 4 грудня 2023 року…». При цьому даний лист-підтвердження не містить дати його складання, що унеможливлює ідентифікувати період його складання до втрати чинності договору чи на момент його дії.
Надати пояснення, з яких причин Замовником в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Виробничо-торгівельне підприємство «Промтехбуд», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей?
5. На виконання вимог пункту 3 додатку № 1 до тендерної документації Замовника, у тендерній пропозиції ТОВ «Виробничо-торгівельне підприємство «Промтехбуд» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази без дати та номеру, відповідно до якої учасник під час роботи планує використовувати: перфоратор Dnipro-M BH-14 (пункт 11), пилку циркулярну Vitals (пункт 12), пилосмок промисловий Vitals (пункт 14).
При цьому, в оборотно-сальдовій відомості по рахунку: 11 Місця зберігання; Необоротні активи за 4 Квартал 2024 р. ПРОМТЕХБУД, наданій на підтвердження зазначеної інформації у довідці, міститься неузгодженість у назвах обладнання що перебуває на обліку у учасника, а саме: перфоратор бочковий Dnipro-M BH-14, пила циркулярну Vitals, пилосос промисловий Vitals.
Надати пояснення, з яких причин Замовником в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Виробничо-торгівельне підприємство «Промтехбуд», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-06 18:18:14
Про надання пояснень
Управління освіти Чернігівської міської ради за запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області надає письмові пояснення (лист вих. №171/2-09.03-1/2025/вих/ від 06.05.2025)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти Чернігівської міської ради надає заперечення щодо результатів моніторингу закупівлі UA-2025-03-31-011793-a
2025-05-19 22:51:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2025 05:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХБУД" |
3 066 887,27
UAH з ПДВ
|
3 066 887,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХБУД" #30731679 |
Переможець |
3 066 887,27
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 20:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2025 16:04
|
ДУ №1 договір №25.334.PDF | зміни до договору |
21 травня 2025 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2025 09:34
|
Договір харчоблок.zip | укладений |
25 квітня 2025 09:33
|
дефектні акти.zip | укладений |
25 квітня 2025 09:33
|
Договір №25.334.PDF | укладений |
25 квітня 2025 09:33
|
Додатки ч.1.PDF | укладений |
25 квітня 2025 09:33
|
Додатки ч.2.PDF | укладений |
25 квітня 2025 09:33
|
Додатки ч.3.PDF | укладений |
25 квітня 2025 09:33
|
Додатки ч.4.PDF | укладений |
25 квітня 2025 09:33
|
Договір промтехбуд ЗЗСО №35.docx | укладений |
25 квітня 2025 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 25/334 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |