Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (регіональні, територіальні) у Київській області (548,7 км))
Очікувана вартість
836 756 573,00 UAH
UA-2023-09-15-012422-a ● c5990a42780c47588563baf793056062
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2023 12:57 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2023 12:57 |
Очікувана вартість: | 836 756 573,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 183 782,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 8 367 565,70 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8367565.7 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення Договору Учасник-Переможець вносить забезпечення виконання Договору у формі банківської гарантії (електронний документ з кваліфікованим електронним підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 0,5% від ціни договору. Банківська гарантія оформляється банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Термін дії банківської гарантії повинен бути більш терміну дії договору на 30 (тридцять) календарних днів. У разі продовження строку дії Договору, Учасник зобов’язується продовжити строк дії гарантії. Цей строк повинен бути більш терміну дії договору на 30 (тридцять) календарних днів. Внесення забезпечення виконання Договору не припиняє виконання зобов'язань Учасника за Договором. У разі відмови Учасника-Переможця внести забезпечення виконання Договору, Замовник повторно визначає переможця торгів серед Учасників, чиї Пропозиції не були відхилені та термін дії яких ще не минув. Вимоги до банківської гарантії виконання зобов’язань Учасника по договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути виданою банківською установою, яка має відповідну ліцензію на здійснення даних послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 Гарантія повинна містити: 1. Найменування оголошення. 2. Номер тендеру. 3.Посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. 4. Назва гаранта. 5. Гарантія за видом має бути безвідкличною та безумовною. 6. Сума гарантії цифрами та словами і валюту платежу. 7. Обов’язок гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання зобов’язань Учасника по договору (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара). 8. Перелік умов неповернення Учаснику забезпечення виконання договору, зокрема: - розірвання договору з вини Учасника/Принципалу; - розірвання договору з вини Учасника/Принципалу, а саме у зв’язку з неналежним та/або несвоєчасним та/або з не виконання план-завдання або інших доведених завдань Замовником; - невиконання договірних зобов’язань, передбачених договором; - порушення вимог до якості послуг, передбачених договором про закупівлю. 9. Умови сплати гарантії, згідно яким одержана вимога бенефіціара є виключною і достатньою умовою для гаранта сплатити кошти бенефіціару за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та вчинення інших дій. 10. Термін сплати грошових коштів гарантом не повинен перевищувати 5-ти робочих днів з моменту отримання письмової вимоги. 11. Строк початку та закінчення дії гарантії. Текст банківської гарантії не має містити: - умови про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Інші вимоги, що не зазначені в тендерній документації щодо надання та виконання гарантії, що є способом забезпечення виконання договору, регулюються ЦК України, Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 (зі змінами). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
548.7 кілометри
63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (регіональні, територіальні) у Київській області (548,7 км))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 (з урахуванням змін). Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником поетапно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості» (форма №КБ-2в(УПВ)) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3), складених Виконавцем у відповідності з положеннями чинних стандартів з ціноутворення. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2023 19:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2023 19:19 |
Перелік змін 548,7.docx | |
27 вересня 2023 19:19 |
Нова редакція Звіт 548,7 км.pdf | |
27 вересня 2023 19:19 |
Нова редакція Тендерної документації 548,7 км.docx | |
26 вересня 2023 17:02 |
Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf | |
26 вересня 2023 17:02 |
Лист ДП ДерждорНДІ №19.1-30-1037 від 26.09.2023 (1).pdf | |
26 вересня 2023 17:02 |
Перелік змін 548,7.docx | |
22 вересня 2023 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 17:23 |
Перелік змін 548,7.docx | |
22 вересня 2023 17:23 |
Нова редакція Додаток № 9 Проект договору.docx | |
19 вересня 2023 17:50 |
Перелік змін 548,7.docx | |
15 вересня 2023 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 16:49 |
Додаток № 1 до Проекту договору.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо працівників, які будуть залученя до надання послуг
Дата подання: 20 вересня 2023 10:54
Дата відповіді: 21 вересня 2023 17:13
Добрий день. Скажіть, будь ласка, якщо техніка/машини/механізми будуть залучені по договору надання послуг із залученням машиністів/водіїв. Чи потрібно вказувати залучених згідно надання послуг машинистів/водіїв в Таблиці №3 "Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг"? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. В п. 1 Додатку 1 тендерної документації, Замовником визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення із зазначенням її кількості та найменування, що визначаються відповідно до відомостей потреби в основних машинах i транспортних засобах на утримання, яка визначається відповідно до технологічних схем/вимог для виконання робіт.
У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання.
До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (власності, володіння, користування) техніки, відносяться:
- договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та iншi правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником.
В Таблиці № 3 Додатку 1 тендерної документації в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг в графі 5 Учасник зазначає «Штатний/ цивільно-правова угода, залучений по договору оренди техніки / інший документ (№ та дата наказу/угоди/іншого документу). На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати:
- копії наказів про призначення на посаду, або
- наказ про сумісництво (за наявності), або
- копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або
- інші документи, передбачені законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Відповідно в Таблиці №3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, потрібно вказувати залучених, згідно договорів надання послуг машинистів/водіїв. Договори залучення техніки/машини/механізми надання послуг із залученням машиністів/водіїв і будуть підтвердженням інформації наявності правовідносин Учасника з відповідними працівниками зазначеними в Таблиці № 3 Додатку 1 тендерної документації.
У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання.
До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (власності, володіння, користування) техніки, відносяться:
- договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та iншi правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником.
В Таблиці № 3 Додатку 1 тендерної документації в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг в графі 5 Учасник зазначає «Штатний/ цивільно-правова угода, залучений по договору оренди техніки / інший документ (№ та дата наказу/угоди/іншого документу). На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати:
- копії наказів про призначення на посаду, або
- наказ про сумісництво (за наявності), або
- копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або
- інші документи, передбачені законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Відповідно в Таблиці №3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, потрібно вказувати залучених, згідно договорів надання послуг машинистів/водіїв. Договори залучення техніки/машини/механізми надання послуг із залученням машиністів/водіїв і будуть підтвердженням інформації наявності правовідносин Учасника з відповідними працівниками зазначеними в Таблиці № 3 Додатку 1 тендерної документації.
Щодо підтвердження аналогічного договору
Дата подання: 20 вересня 2023 14:37
Дата відповіді: 21 вересня 2023 17:12
Добрий день! В п. 3 Додатку 1 до тендерної документації зокрема зазначено: "сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі". Просимо вас пояснити, що слід розуміти під поняттям "сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів)"? Мається на увазі сума виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів) чи ціна аналогічного (аналогічних) договору (договорів)? Чи можна підтвердити суму аналогічного (аналогічних) договору (договорів) сумарно кількома договорами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. В п.3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копію(ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (ів), договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання, документ (дозвіл/лист погодження, тощо) про погодження Замовником залучення Генеральним підрядником субпідрядника до надання послуг/виконання робіт);
- акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 та/або наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 та/або наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Окремо, Замовником визначено, що Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж: 15 % від об'ємів робіт, передбачених тендерної документацією.
Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами).
- копію(ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (ів), договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання, документ (дозвіл/лист погодження, тощо) про погодження Замовником залучення Генеральним підрядником субпідрядника до надання послуг/виконання робіт);
- акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 та/або наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 та/або наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Окремо, Замовником визначено, що Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж: 15 % від об'ємів робіт, передбачених тендерної документацією.
Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами).
Ціна
Дата подання: 25 вересня 2023 18:08
Дата відповіді: 26 вересня 2023 15:25
Відповідно до п.7.5. «Очікувана вартість закупівлі » Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації, очікувана вартість визначена з урахуванням ПДВ.
Згідно з п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ФОРМ з окремими полями, у яких зазначається інформація ПРО ЦІНУ, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено, що «Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага критерію «ціна» (З ПДВ*) - 100%. *ЯКЩО УЧАСНИК НЕ ПЛАТНИК ПДВ, то зазначається без ПДВ». Тобто, тільки ЯКЩО УЧАСНИК НЕ ПЛАТНИК ПДВ, то ціна тендерної пропозиції може зазначатися без ПДВ.
Незважаючи на вищезазначене, в п. 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник вимагає наступне: «Ціни в тендерній пропозиції вказуються Учасником ЗГІДНО З УМОВАМИ ЦІЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ БЕЗ УРАХУВАННЯ ПДВ, разом з цим окремо визначається розмір податку на додану вартість та ціна з ПДВ.».
Просимо замовника пояснити яким чином при заповненні електронних форм учасник буде зазначати ціну в тендерній пропозиції БЕЗ УРАХУВАННЯ ПДВ, разом з цим ОКРЕМО ВИЗНАЧАТИ РОЗМІР ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ ТА ЦІНУ З ПДВ адже функціоналом електронного майданчика учасника передбачено єдине електронне поле для відображення цінової пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. На Ваше запитання повідомляєм наступне. Умовами тендерної документації, а саме п.2 Розділу 5 визначено, шо «Ціни в тендерній пропозиції вказуються Учасником згідно з умовами цієї тендерної документації без урахування ПДВ, разом з цим окремо визначається розмір податку на додану вартість та ціна з ПДВ», тобто Учасник має надати довідку тендерну пропозицію, яка також включає в себе інформацією про ліміт коштів на покриття, відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації.
Стосовно роз’яснення, щодо того в який спосіб Учасник буде зазначати ціну в тендерній пропозиції без урахування ПДВ, разом з цим окремо визначити розмір податку на додану вартість та ціну з ПДВ, повідомляємо, що на офіційному електронному майданчику технічно відсутня можливість вказувати ціну тендерної пропозиції без ПДВ та окремо ПДВ. Якщо Учасник не являється платником ПДВ він має враховувати той факт, що при зазначенні ціни своєї тендерної пропозиції йому доведеться вказувати, що це ціна тендерної пропозиції з ПДВ.
Стосовно роз’яснення, щодо того в який спосіб Учасник буде зазначати ціну в тендерній пропозиції без урахування ПДВ, разом з цим окремо визначити розмір податку на додану вартість та ціну з ПДВ, повідомляємо, що на офіційному електронному майданчику технічно відсутня можливість вказувати ціну тендерної пропозиції без ПДВ та окремо ПДВ. Якщо Учасник не являється платником ПДВ він має враховувати той факт, що при зазначенні ціни своєї тендерної пропозиції йому доведеться вказувати, що це ціна тендерної пропозиції з ПДВ.
Відомість обсягів BOQ
Дата подання: 27 вересня 2023 09:46
Дата відповіді: 27 вересня 2023 18:35
Прохання уточнити позиція 60 відомості прописано з розламуванням та обрубуванням а в самому кошторисі де порахована очикувана вартість та в специфікації яка йде до BOQ прораховано без розламування та обрубування?
Відповідь: Шановний, Учаснику, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
БГ
Дата подання: 27 вересня 2023 17:04
Дата відповіді: 27 вересня 2023 18:35
У ТД Замовник у Розділі 1 п. 2.3 вказав ЄДРПОУ 36345736, а у Розділі 3 п. 2 - ЄДРПОУ 26345736.
Просимо привести у відповідність інформацію стосовно вірного ЄДРПОУ.
Відповідь: Шановний, Учаснику, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
ПДВ
Дата подання: 27 вересня 2023 17:31
Дата відповіді: 27 вересня 2023 18:36
У своїй відповіді від 26.09.2023 на запитання щодо ціни тендерної пропозиції ви зазначаєте, що «умовами тендерної документації, а саме, п.2 Розділу 5 визначено, шо «Ціни в тендерній пропозиції вказуються Учасником згідно з умовами цієї тендерної документації без урахування ПДВ, разом з цим окремо визначається розмір податку на додану вартість та ціна з ПДВ», ТОБТО УЧАСНИК МАЄ НАДАТИ ДОВІДКУ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, яка також включає в себе інформацією про ліміт коштів на покриття, відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації.»
Звертаємо вашу увагу на наступне:
а) у складі Тендерної документації міститься додаток №7 Перелік документів, які подаються учасниками у складі тендерних пропозицій. В зазначеному переліку ВІДСУТНЯ ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ ДОВІДКИ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ. Аналогічний перелік міститься безпосередньо в Тендерній документації в ч.1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Там також, як і в інших розділах тендерної документації, ВІДСУТНЯ ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ ДОВІДКИ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ, також у складі тендерної документації ВІДСУТНЯ ВІДПОВІДНА ФОРМА ДОВІДКИ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.
б) Додаток №6 до тендерної документації, на який посилається замовник у своїй відповіді, стосується розрахунку договірної ціни тендерної пропозиції ПЕРЕМОЖЦЯ та порядку її погодження.
в) Незважаючи на той факт, що Додаток №6 до тендерної документації стосується тендерної пропозиції ПЕРЕМОЖЦЯ, навіть там зазначено, що «ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВКАЗУЄТЬСЯ З ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ)».
Отже, виходячи з умов тендерної документації, інформація про ціну тендерної пропозиції вказується учасниками лише через електронну систему закупівель ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ФОРМИ (єдине електронне поле для відображення цінової пропозиції). Жодний інший документ тендерної пропозиції, який вимагається тендерною документацією, не містить інформацію про ціну тендерної пропозиції. Розрахунки договірної ціни тендерної пропозиції надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ.
Враховуючи вищевикладене, для уникнення подвійного тлумачення норм ТД, просимо Замовника визначити, яку саме ціну повинен вказувати учасник при заповненні відповідної електронної форми в електронній системі закупівель: «з ПДВ» або «без ПДВ»?
Також просимо пояснити, яким саме розділом тендерної документації передбачена «ДОВІДКА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику.
У відповідь на Ваше запитання щодо надання Учасником довідки – «тендерна пропозиція», Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Також уточнюємо, що згідно п. 3 Ліміт коштів на покриття Додатку № 6 кожен учасник процедури закупівлі у ціні пропозиції фіксує однакову суму коштів у розмірі, вказаному Замовником.
Стосовно запиту, щодо того в який спосіб Учасник буде зазначати ціну в тендерній пропозиції без урахування ПДВ, разом з цим окремо визначити розмір податку на додану вартість та ціну з ПДВ, повідомляємо, що на офіційному електронному майданчику технічно відсутня можливість вказувати ціну тендерної пропозиції без ПДВ та окремо ПДВ.
У відповідь на Ваше запитання щодо надання Учасником довідки – «тендерна пропозиція», Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Також уточнюємо, що згідно п. 3 Ліміт коштів на покриття Додатку № 6 кожен учасник процедури закупівлі у ціні пропозиції фіксує однакову суму коштів у розмірі, вказаному Замовником.
Стосовно запиту, щодо того в який спосіб Учасник буде зазначати ціну в тендерній пропозиції без урахування ПДВ, разом з цим окремо визначити розмір податку на додану вартість та ціну з ПДВ, повідомляємо, що на офіційному електронному майданчику технічно відсутня можливість вказувати ціну тендерної пропозиції без ПДВ та окремо ПДВ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-15-012422-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 13 жовтня 2023 16:28
Дата подання: 13 жовтня 2023 16:28
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2023 16:30
Рішення від 17.10.2023 № 16535.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2023 16:30
інформація про перенесення розгляду скарги від 27.10.2023 № 1572.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2023 17:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.11.2023 № 17548.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2023 12:27
Рішення від 01.11.2023 № 17548.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2023 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення АМКУ
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-09-26-000016 • 329783604c2c42a28e64633fa4c918c4
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-26
•
22:30
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-09-17-000012 • 2321d2228fac4a778f416639cd73051b
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-17
•
13:51
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
не на часі - війна
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-09-16-000038 • ade823f472204dbd881e71cef36f7ca7
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-16
•
21:07
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Розкрадання бюджету. Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Неприпустимі витрати під час війни.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2023 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
709 569 570,00
UAH з ПДВ
|
627 567 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
694 507 956,00
UAH з ПДВ
|
690 324 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
834 246 303,24
UAH з ПДВ
|
816 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
816 756 573,00
UAH з ПДВ
|
816 756 573,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Рішення скасоване |
627 567 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 11:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2023 20:07
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Відхилено |
627 567 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 11:53
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
690 324 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 12:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2023 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 15:56
|
ДУ № 10 від 15.10.2024.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 14:01
|
ДУ № 9 від 15.10.2024.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2024 16:00
|
ДУ № 8 від 04.09.2024.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2024 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2024 15:18
|
ДУ № 7 від 18.07.2024.pdf | зміни до договору |
18 липня 2024 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2024 14:46
|
ДУ № 6 від 09.07.2024.pdf | зміни до договору |
09 липня 2024 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2024 09:54
|
ДУ № 5 від 28.06.2024.pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 11:36
|
ДУ № 4 від 03.06.2024.pdf | зміни до договору |
03 червня 2024 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2024 11:41
|
ДУ № 3 від 07.05.2024.pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 14:46
|
ДУ № 2 від 03.04.2024.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:25
|
ДУ № 1 від 27.12.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 16:26
|
Договір від 27.11.2023 № 510-23.pdf | укладений |
27 листопада 2023 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 4 050 169,31 грн (чотири мільйони п’ятдесят тисяч сто шістдесят дев’ять гривень 31 копійка), у тому числі ПДВ: 675 028,22 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 510-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 100 000 000,00 грн (Сто мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 16 666 666,66 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 510-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 20 000 000,00 грн (двадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 3 333 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 510-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 15 000 000,00 грн (п'ятнадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 2 500 000,00 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 510-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 20 000 000,00 грн (Двадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 3 333 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 510-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 20 000 000,00 грн (Двадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 3 333 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 510-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 17 000 000,00 грн (Сімнадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 2 833 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 510-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 16 000 000,00 грн (Шістнадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 2 666 666,67 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 510-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 20 000 000,00 грн (Двадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 3 333 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 510-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 12.3. Договору Сторони домовились викласти п.п. 4.7.1. та п. 4.7. Розділу 4 «Порядок здійснення оплати» в такій редакції: «4.7. Відповідно до п. 7.7 Методики кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг враховуються в «Актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в(УПВ)) на підставі обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених додаткових витрат (за умови що такі витрати виникли не внаслідок дій підрядника). 4.7.1. Вартість додаткових обсягів дорожніх робіт і послуг та вартість додаткових дорожніх робіт і послуг визначається на підставі пунктів 4.1 – 4.24, 4.31 та 4.34 Методики. До розрахунків коштів на покриття ризиків Підрядником надаються підтверджуючі документи вартості матеріально-технічних ресурсів (накладні, транспортні схеми, акти наданих послуг, тощо)». |
Номер договору про закупівлю: | 510-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |