Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ будівництва, архітектури, благоустрою та житлово-комунального господарства Межівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43570096 |
Вебсайт: | https://mezhova.otg.dp.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 52900, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Межова, вул. Ім. Грушевського, буд. 9 |
Контактна особа: |
Олена Запорожченко +380663746130 info@mezhova.otg.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2023 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2023 16:03 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2023 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2023 16:06 |
Тендерна документація.docx | |
19 квітня 2023 16:06 |
Проект договора.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-24-000053 ● fb0747d3c8c64680981a11afbf5a1afc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2023 11:41 |
03.08.2023 № 162
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2023 № 162
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2023-04-19-009103-a 19.04.2023 Відділ будівництва, архітектури, благоустрою та житлово-комунального господарства Межівської селищної ради Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 11:19:53
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності Межівської селищної територіальної громади, код за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-19-009103-a), яку проведено Відділом будівництва, архітектури, благоустрою та житлово-комунального господарства Межівської селищної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/43570096/info) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до підпункту 4 пункту 44 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Рішенням адміністративної колегії Південно-східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 54/16-р/к від 28.03.2023 у справі № 54/44-21 визнано, що ТОВ «БУД МВТ» вчинено порушення передбачене пунктом 1 статті 50, пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання. За вчинене порушення законодавства про захист економічної конкуренції на ТОВ «БУД МВТ» накладено штраф.
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «БУД МВТ» не враховано рішення адміністративної колегії Південно-східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 54/16-р/к від 28.03.2023 у справі № 54/44-21?
4. Просимо надати інформацію про стан виконання договору від 01.06.2023 № 1.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 15:58:15
Східний офіс Держаудитслужби
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 08 серпня 2023 року на надання пояснення (інформації та документів) по закупівлі за номером ID: UA-2023-04-19-009103-a код за ДК 021:2015:45230000-8 – «Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» з питань:
1) яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2)щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3) чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «БУД МВТ» не враховано рішення адміністративної колегії Південно-східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 54/16-р/к від 28.03.2023 у справі № 54/44-21?
4) надати інформацію про стан виконання договору від 01.06.2023 № 16.
Відділ будівництва, архітектури, благоустрою та житлово-комунального господарства Межівської селищної ради надає пояснення:
- по першому питанню щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенню його очікуваної вартісті повідомляємо, до 21 лютого 2023 року було проведено огляд доріг по Межівській територіальні й громаді та визначено обсяг критичних ділянок асфальтного покриття , яке потребує ремонту. Про що зафіксовано дефектним актом (додається). Цінова пропозиція визначена із середньозваженої ціни по запитах до декількох організаціях.
- стосовно розміщення інформації про предмет закув лі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб – сайті – веб - сайта відділу немає, а на сайті Межівської селищної ради така інформація відсутня.
- щодо питання чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «БУД МВТ» не враховано рішення адміністративної колегії Південно-східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 54/16-р/к від 28.03.2023 у справі № 54/44-21 пояснення надати не має можливості в зв’язку з тим що уповноважена особа яка оголошувала переможця тендерної пропозиції звільнилася 31 липня 2023 року розпорядженням селищного голови від 31 липня 2023 року № 350/К «Про звільнення Олени ЗАПОРОЖЧЕНКО»
- виконання договору від 01 червня 2023 року № 16 укладеного з ТОВ «БУД МВТ» на «Послуги з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності Межівської селищної територіальної громади» на суму 2 999 500,00 грн повідомляємо, що станом на 11 серпня 2023 року відповідний договір розірвано 05 серпня 2023 року, Додатковою угодою № 3 від 05 серпня 2023 року, яка оприлюднена на сайті відповідної закупівлі. Договір виконано на суму 2 585 534,11 грн. Послуги були надані двома частинами в червні місяці на суму 1 296 948,83 грн та в липні місяці на суму1 288 585,28 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатом аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД" |
2 895 345,55
UAH з ПДВ
|
2 895 345,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Строительная Компания Масштаб" |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУД МВТ" |
2 999 500,00
UAH з ПДВ
|
2 999 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОГРЕС ЛТД" #33644464 |
Відхилено |
2 895 345,55
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 15:04
|
ТОВ "Строительная Компания Масштаб" #37862486 |
Відхилено |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 14:57
|
ТОВ "БУД МВТ" #41858308 |
Переможець |
2 999 500,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2023 13:52
|
ДУ_3.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2023 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 10:04
|
Протокол 09.06.2023.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2023 14:42
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
08 червня 2023 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 16:55
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
01 червня 2023 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ VI. Права та обов'язки сторін доповнити абзацем наступного змісту: 6.2. Замовник має право: 6.2.6. Делегувати в установленому законодавством порядку повноваження щодо здійснення технічного нагляду і контролю третій особі, зокрема спеціалізованій організації (консультаційній, проектній, інжиніринговій, тощо) або спеціалісту, які мають відповідні дозвільні документи. Делегування Замовником своїх повноважень не позбавляє його права здійснювати контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт. 2. Інші умови Договору, що не змінюються цією Додатковою угодою залишаються чинними у попередній редакції і сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 травня 2023 р. прийнято рішення про визнання ТОВ «БУД МВТ» переможцем процедури закупівлі, за предметом закупівлі Послуги з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності Межівської селищної територіальної громади за ДК 021:2015:45230000-8 – «Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» . Та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі. При оприлюдненні плану закупівлі не вказано об’єкт «проїзд по проспекту Незалежності» з загальною площею робіт 234,15 м². При цьому в заявлені площі робіт, ці об’єми було враховано, та вказано в технічному завданні (п.10). Уповноважена особа вирішила Прийняти рішення щодо виправлення технічної помилки, допущеної під час оприлюднення плану закупівлі, та відповідно під час проведення оприлюднення Договору №16 від 01.06.2023 року за даною закупівлею, уповноваженою особою в п.5.2 (місце надання послуг), та вважати здійснення виконання робіт відповідно до заявленого технічного завдання. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За результатами дослідження господарської операції ТОВ "БУТ МВТ" (код ЄДРПОУ 41858308) установлено, що Антимонопольним комітетом України винесено рішення від 28.03.2023 року №54/16-р/к "Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про економічної конкуренції", у вигляді антиконкурентних узгоджених дій. Враховуючи вищевикладене, з метою мінімізації та усунення загроз економічній безпеці України, Сторони погодились, розірвати договір № 16 від 01.06.2023 року на надання послуг за закупівлею: "Послуги з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності Межівської селищної територіальної громади" (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь. Кожній стороні договору передається по одному оригінальному примірнику цієї Угоди. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору №16від 01.06.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |