Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЦЗО ХМР" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харків, вул. Конторська, 35 |
Контактна особа: |
Чуйко Євгеній Олександрович 380577253217 y.chuiko@czo.kh.city |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03354394 |
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 32168454 |
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 04805918 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 00:05 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 12:46 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 12:46 |
Очікувана вартість: | 3 438 884,34 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 388,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 51 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва із вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом. Увага! У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно частина «Інформація щодо тендерної документації» забезпечення тендерної пропозиції має містити посилання на дату рішення Замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1) Замовниками: Комунальне підприємство «Ритуал» Харківської міської ради (КП «Ритуал» ХМР) та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Розмір забезпечення виконання договору: 3 % (три) відсотоки від ціни договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника-ініціатора суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - повне найменування замовника-ініціатора (бенефіціара), його місцезнаходження, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках: 1) повного виконання переможцем процедури закупівлі (Постачальником) договору про закупівлю, проведеного належним чином; 2) за рішенням суду про повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі та/або договору про закупівлю недійсними; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю процедури закупівлі (Постачальнику), а сума банківської гарантії підлягає перерахуванню Гарантом на користь Бенефіціара за письмовою вимогою Бенефіціара у випадках: - відмови або часткової відмови Постачальника (переможця процедури закупівлі) від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення Постачальником (учасником-переможцем процедури закупівлі) умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, якості поставки товару. Забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо воно не повертається учаснику (Постачальнику), підлягає перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти, сума банківської гарантії перераховується на рахунок замовника –ініціатора (Покупця). Гарантія повинна бути оформлена з 100 (сто) % грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі, видану банком та завірену уповноваженою особою банку, що підтверджує розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) і містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття); - копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття).» Увага! Інформація про замовника – ініціатора торгів зазначена в пп.3.1. п.3. « Інформація про замовника(ів)-ініціатора(ів) торгів» розділу «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації.» 2)Замовником-ініціатором: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД" не вимагається забезпечення виконання договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 50 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 19:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 19:28 |
Перелік змін_1_ до ТД.DOCX | |
02 квітня 2025 19:28 |
01.ТД_Пісок, щебінь- зі змінами.docx | |
02 квітня 2025 19:28 |
1. Додаток 1_Тех специфікація- зі змінами.docx | |
02 квітня 2025 19:28 |
2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії- зі змінами.docx | |
02 квітня 2025 19:28 |
3. Додаток 3_Форма_Заявка учасника- зі змінами.docx | |
02 квітня 2025 19:28 |
4. Додаток 4_Перелік документів переможця по п.47- зі змінами.docx | |
02 квітня 2025 19:28 |
4.1. Додаток 4_1_Перелік інших документів переможця- зі змінами.docx | |
02 квітня 2025 19:28 |
5. Додаток 5_Перелік документів учасника- зі змінами.docx | |
02 квітня 2025 19:28 |
6. Додаток 6_Форма цінової пропозиції - зі змінами.docx | |
02 квітня 2025 19:28 |
7. Додаток 7_ Проект договору- зі змінами.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000082 ● ed0fbac9e40d41fca25970912030221d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2025 №69-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 року №003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2025 №69-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15. UA-2025-03-26-012937-a, 26.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 10:41:38
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі піску та щебеню (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-26-012937-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-05-14 18:04:59
Надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «UA-2025-03-26-012937-a»
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу
по закупівлі: «UA-2025-03-26-012937-a»
Пісок, щебінь
ID: UA-M-2025-05-08-000082
Питання 1.
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь.
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі — Рішення), комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту — ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту — Замовники-ініціатори).
Замовник-ініціатор самостійно, відповідно до законодавства про публічні закупівлі, визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту) та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО.
Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі разом із Заявкою із зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом. У разі проведення агрегованої закупівлі розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі до Заявки не подається.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (к разі проведення закупівлі для одного замовника-ініціатора), коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
За наявною інформацією ЦЗО із залученням Замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, що закуповуються, уніфікує проєкти договорів про закупівлю тощо.
Технічні характеристики предмета закупівлі «Пісок, щебінь» — код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» — були складені відповідно до діючих в Україні нормативних документів: державних стандартів, технічних умов, міжнародних стандартів.
Враховуючи положення Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» затверджена 15.07.2024 р. та на підставі отриманої від Замовників-ініціаторів інформації щодо наявної потреби у закупівлі «Піску, щебню», ЦЗО було проведено аналіз ринку виробників та постачальників щебню та піску та направлено запити цінових пропозицій до:
ТОВ «ФЕНІКС КОНТРАКТ», ТОВ «УКРТРАНСБУД7», ТОВ «ДОРБУД ТРЕЙД», ТОВ «ВІНБУД-АЛЬЯНС», ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «СПЛАВ-500», ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРКІВ», ПП «Будтранс-груп», ТОВ «КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС», ПП «Гравілон», ПрАТ «АТП 16329», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «Енергія Логістик», ТОВ «МОМОТ-БЕТОН», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «Солітех», ТОВ «КВА», ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС», ФОП Давидов Сергій Іванович.
Цінові пропозиції були отримані від: ТОВ «ВІНБУД-АЛЬЯНС», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ПрАТ «АТП 16329», ПП «Будтранс-груп», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «Солітех».
Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 07 березня 2025 року № 26/2025-03-07 та в таблиці «Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» до неї.
Варто зазначити, що відповідно до потреб Замовників-ініціаторів, одиницею виміру товару «Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід» було визначено тонну.
ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» у комерційній пропозиції зазначило одиницю виміру — кубічний метр, що унеможливило використання відповідної ціни при розрахунку очікуваної вартості закупівлі, оскільки така розбіжність стосується технічної частини і є суттєвою.
Сума очікуваної вартості агрегованої закупівлі для Замовників-ініціаторів — комунального підприємства «Ритуал» Харківської міської ради, комунального підприємства «ХАРКІВСПЕЦБУД», комунального підприємства «ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» — становить 3 438 884,34 грн, в т. ч. ПДВ.
Після вищеописаних дій Замовники-ініціатори — комунальне підприємство «Ритуал» Харківської міської ради, комунальне підприємство «ХАРКІВСПЕЦБУД», комунальне підприємство «ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» — опублікували в електронній системі закупівель плани на проведення закупівлі за предметом: «Пісок, щебінь» — код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі».
Плани Замовників-ініціаторів були взяті в роботу, включені до плану закупівель ЦЗО та оголошено закупівлю за предметом: «Пісок, щебінь» — код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» з очікуваною вартістю 3 438 884,34 грн, в т. ч. ПДВ, оголошення № UA-2025-03-26-012937-a.
Додатки:
1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 07 березня 2025 року № 26/2025-03-07та таблиця до неї.
2. Запити цінових пропозицій: ТОВ «ФЕНІКС КОНТРАКТ», ТОВ «УКРТРАНСБУД7», ТОВ «ДОРБУД ТРЕЙД», ТОВ «ВІНБУД-АЛЬЯНС», ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «СПЛАВ-500», ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРКІВ», ПП «Будтранс-груп», ТОВ «КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС», ПП «Гравілон», ПрАТ «АТП 16329», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «Енергія Логістик», ТОВ «МОМОТ-БЕТОН», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «Солітех», ТОВ «КВА», ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС», ФОП Давидов Сергій Іванович.
3. Цінові пропозиції: ТОВ «ВІНБУД-АЛЬЯНС», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ПрАТ «АТП 16329», ПП «Будтранс-груп», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «Солітех».
- 387.pdf
- 388.pdf
- 389.pdf
- 390.pdf
- 391.pdf
- 392.pdf
- 393.pdf
- 394.pdf
- 395.pdf
- 396.pdf
- 397.pdf
- 398.pdf
- 399.pdf
- 400.pdf
- 401.pdf
- 402.pdf
- 403.pdf
- 404.pdf
- 405.pdf
- 412.pdf
- Відповідь.pdf
- документ №881_0_958-25 id15572081.pdf
- КП ЦЗО ХМР щебінь 26.02.2025.pdf
- КП Щебінь.pdf
- КП.PDF
- КП_АТЛАНТ ЩЕБІНЬ.PDF
- Відповідь.PDF
- Пісок_Щебінь_07.03.2025_Розрахунок очікуваної вартості.xlsx
- СЗ_26_07.03.2025.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-20 17:54:52
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі піску та щебеню (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-26-012937-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином ТОВ «НАНОЕКСПО+», з яким укладено договори про закупівлю піску та щебеню від 06.05.2025 №148, №199-05/НХ, виконані вимоги щодо внесення забезпечення виконання договорів про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-23 15:17:55
Надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «UA-2025-03-26-012937-a»
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу
по закупівлі: «UA-2025-03-26-012937-a»
Пісок, щебінь
ID: UA-M-2025-05-08-000082
Питання 1.
Яким чином ТОВ «НАНОЕКСПО+», з яким укладено договори про закупівлю піску та щебеню від 06.05.2025 №148, №199-05/НХ, виконані вимоги щодо внесення забезпечення виконання договорів про закупівлю?
Відповідь.
На підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником у тендерній документації у розділі 9 «Загальної інформації про закупівлю» передбачена вимога про надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору.
Так, замовниками-ініціаторами (комунальним підприємством «Ритуал» Харківської міської ради та комунальним підприємством «Харківський метрополітен») вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії.
Учасник разом з банківською гарантією повинен надати:
- довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності;
- документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом.
Розмір забезпечення виконання договору: 3 % (три) відсотки від ціни договору про закупівлю.
Крім того, гарантія повинна бути оформлена з 100 (сто) % грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі, видану банком та завірену уповноваженою особою банку, що підтверджує розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) і містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття);
- копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття).»
Також, додатком 4.1 до тендерної документації передбачено, що до дати укладання договору Учасник процедури закупівлі, що визнаний переможцем, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель документи*, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, згідно п. 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору частини «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» цієї тендерної документації.
*якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та цією тендерною документацією.
Після оголошення товариства з обмеженою відповідальністю «Наноекспо+» переможцем процедури закупівлі за предметом «Пісок, щебінь» за кодом ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, № UA-2025-03-26-012937-a, 30 квітня 2025 року в електронній системі закупівлі оприлюднено файл у форматі zip «БГ подача». У складі цього файлу наявні наступні документи: банківська гарантія №0GO254170/КН від 30 квітня 2025 року, банківська гарантія №0GO254171/КН від 30 квітня 2025 року, витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності, документи, які надають підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом, довідки від 30.04.2025 р. що підтверджують розміщення Учасником 100 (сто) % грошове забезпечення (покриття) та скан-копія платіжного доручення № 2003 від 30.04.2025р., скан-копія платіжного доручення № 2004 від 30.04.2025 р., що підтверджують внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття).
Враховуючи вищевикладене, товариство з обмеженою відповідальністю «Наноекспо+» надало забезпечення виконання договору до дати укладення договору про закупівлю, оприлюднило відповідні документи в електронній системі закупівлі, чим повністю виконало вимоги тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ГРАВІЛОН |
3 381 588,00
UAH з ПДВ
|
2 599 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Запорізьке кар`єроуправління" |
3 319 086,12
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕН ГРУП" |
3 358 591,20
UAH з ПДВ
|
3 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" |
3 425 264,76
UAH з ПДВ
|
3 425 264,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ГРАВІЛОН #35474089 |
Відхилено |
2 599 900,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 18:01
|
Приватне акціонерне товариство "Запорізьке кар`єроуправління" #00110183 |
Відхилено |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 17:19
|
ТОВ "ЕН ГРУП" #42854545 |
Відхилено |
3 160 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 17:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" #41708124 |
Переможець |
3 425 264,76
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2025 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2025 15:51
|
ДУ № 1 до дог.№ 148 Гравій пісок.pdf | зміни до договору |
20 травня 2025 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2025 15:12
|
Протокол 09_8.PDF | зміни до договору |
12 травня 2025 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2025 16:07
|
SCAN0384.PDF | укладений |
08 травня 2025 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2025 17:13
|
199-05_НХ від 06.05.2025.pdf | укладений |
07 травня 2025 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2025 17:05
|
Договір 148.PDF | укладений |
07 травня 2025 17:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 148 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол №09/8 про технічну/ механічну помилку від 12.05.2025 вірним/дійсним в електронних полях та в Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-09-16-013199-a необхідно вважати: Ціна договору: 134 196,00 грн. ПДВ: 22 366,00 грн Ціна договору без ПДВ: 111 830,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | НЕ0705/1-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №09/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |