Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053766 |
Вебсайт: | https://tyachiv-city.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
ГАЙОВИЧ Василь Юрійович +380979996037 gaykuk@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 14:58 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 серпня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення щодо здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти Тячівської міської ради Закарпатської області затвердженого Рішенням Шостої (позачергової) сесії восьмого скликання, від 27.05.2021 р. №615. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
27 липня 2021 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2021 14:55 |
Запрошення до переговорів.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-14-000036 ● 85c3e7bd78b6497dab9b72007b970670
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2022 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.04.2022 № 1-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.04.2022 № 1-з
Витяг з переліку процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-07-27-007909-b 27.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-22 12:37:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-27-007909-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-26 11:59:45
Пояснення Замовника – Тячівської міської ради Закарпатської області на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На запит про надання пояснення під час проведення моніторингу по ID UA-M-2022-04-14-000036 по предмету закупівлі робіт за переговорною процедурою на підставі пункту 1 частини 2 Статті 40 за результатом двічі відмінених процедур відкритих торгів за номером UA-2021-06-23-010060-c та UA-2021-07-09-009966-c, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом «Про публічні закупівлі» /зі змінами/ «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-27-007909-b, у межах їх повноважень відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 Замовник надає наступні пояснення:
- Очікувана вартість предмету закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району»;
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості робіт з будівництва визначено з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації (Додається «Затверджений зведений кошторисний розрахунок об’єкта будівництва»);
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до видів та обсягів робіт робочого проекту «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району», що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт ТОВ ««ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» №17/409-06/21/А від 17 червня 2021 року, щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул. Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» (Додається «Позитивний експертний звіт»).
- Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до вимог, встановлених пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (з змінами) повідомляємо про розміщення вказаної інформації на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів Тячівської міської ради у вкладці: Тячівська громада » Про закупівлі » 2021 рік, за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/tyachivska/2021-rik-14-10-23-11-01-2021/ , витяг якого додається (Аркуш 16 Додатку «2021 рік _ Тячівська громада».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Г.К.ВЕСТБУД" #43675976 |
Переможець |
5 011 169,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 15:36
|
Г.К.ВЕСТБУД розірвання.pdf | укладений |
07 грудня 2022 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2022 14:27
|
3 допка.pdf | зміни до договору |
04 березня 2022 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 12:07
|
Додаткова 2 про зміну реквізитів.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 17:16
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 16:19
|
Додаток 3 до Договору 210.pdf | укладений |
16 серпня 2021 16:18
|
Додаток 2 до Договору 210.pdf | укладений |
16 серпня 2021 16:18
|
Додаток 1 до Договору 210.pdf | укладений |
16 серпня 2021 16:18
|
Договір 210.pdf | укладений |
16 серпня 2021 16:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» | 1 | роботи |
5 011 169,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Генпідрядника та викладення їх у новій редакції: ГЕНПІДРЯДНИК ТзОВ «Г.К.ВЕСТБУД» 90200, Закарпатська область, Берегівський район, М. Берегове, вул.Верешматі, 23а код ЄДРПОУ 43675976 р/рUА453052990000026001043602412 в АТ КБ «Приватбанк» р/рUА128201720355939107007710199 в ДКСУ м. Київ тел. +380966047594 gkvestbud@gmail.com |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна юридичної адреси |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» | 1 | роботи |
5 011 169,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 серпня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
3 828 866,40
UAH (в тому числі ПДВ 638 144,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | через неможливість подальшого виконання робіт, які зазначені у проекті |