Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція будівлі Павлиського ліцею ім. В.О. Сухомлинського Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Сухомлинського, 4, смт. Павлиш Олександрійського району Кіровоградської області"
Очікувана вартість
5 538 223,20 UAH
UA-2023-09-25-008959-a bafbe4b1719c461f8874c63c44382f6a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380522322736 dkbid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43876025
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380522322736
dkbid@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція будівлі Павлиського ліцею ім. В.О. Сухомлинського Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Сухомлинського, 4, смт. Павлиш Олександрійського району Кіровоградської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28110, Україна, Кіровоградська область, смт. Павлиш, вул. Сухомлинського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

25 вересня 2023 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2023 14:41
Рішення замовника про Ліцей.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-22-000001 ● fc031dc8e0d2492f874e121932ac6331
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023 11:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.12.2023 № 80
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 04.12.2023 №003100-18/13979-2023.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.12.2023 № 80.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-09-25-008959-a 25.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-22 11:52:18

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція будівлі Павлиського ліцею ім. В.О. Сухомлинського Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Сухомлинського, 4, смт. Павлиш Олександрійського району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-25-008959-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Кропспецтранс» (код ЄДРПОУ 44642889)?
4. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-25 17:20:56

надання відповіді

Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-09-25-008959-а) Реконструкція будівлі Павлиського ліцею ім. В.О. Сухомлинського Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Сухомлинського, 4, смт. Павлиш Олександрійського району Кіровоградської області" повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі проекту, який надається замовнику будівництва автором проекту та експертного звіту. Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта. Підстава обрання процедури закупівлі визначена протоколом, який розміщений у системі публічних закупівель ПРОЗОРРО, зокрема, підстава обрана у тому числі, керуючись абз. 6-7 п. 4 порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 року № 419.
Щодо розміщення на власному веб-сайті інформації про процедури відкритих торгів, то всі відкриті торги, переговорні процедури тощо, розміщено за наступним посиланням:

https://www.kr-admin.gov.ua/start.php?q=Aktualno/Ua/aktualno/260920231.html

Підставою для обрання закупівлі є вищевказана Постанова Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 року № 419, якою затверджено порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти. Здійснено запит цінових пропозицій та надано учасником з самою найменшою ціновою пропозицією документи, які надаються учасником для участі у процедурі відкриті торги. Крім цього, розпорядження голови обласної військової адміністрації № 756-р від 07 липня 2023 року, яким департамент визначався замовником по даній процедурі.
Визначення потенційного виконавця робіт здійснювалось по критерію - найменша цінова пропозиція. У зв’язку із стислими термінами подання цінових пропозицій потенційних підрядників, пропозиції надавалися останніми в робочому порядку, тому деякі супровідні листи до цінових пропозицій відсутні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-25 10:02:32

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція будівлі Павлиського ліцею ім. В.О. Сухомлинського Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Сухомлинського, 4, смт. Павлиш Олександрійського району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-25-008959-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 із змінами (далі – Постанова №668), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до норм п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 (далі – Порядок №45), та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно п. 1 Порядку №45, п. 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому відповідно до пункту 5 Постанови №668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору. Слід зазначити, що нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Водночас, відповідно до п. 16.1 розділу XVI договору підряду укладеного з переможцем торгів ТОВ «Кропспецтранс» від 20.09.2023 №22/2023 підрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов проекту впродовж 3 років.
Поясніть чому гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), який визначений у Договорі підряду з ТОВ «Кропспецтранс» від 20.09.2023 №22/2023, не відповідає вимогам чинного законодавства?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-25 18:00:51

надання відповіді

Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-09-25-008959-а) Реконструкція будівлі Павлиського ліцею ім. В.О. Сухомлинського Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Сухомлинського, 4, смт. Павлиш Олександрійського району Кіровоградської області" повідомляємо наступне.
Що стосується укладання договору з зазначенням гарантійного терміну у три роки то зазначаємо, що даний термін встановлювався виходячи зі змісту статті 863 ЦК України, згідно з якою до вимог щодо неналежної якості роботи, виконаної за договором підряду, застосовується позовна давність в один рік, а щодо будівель і споруд - три роки від дня прийняття роботи замовником.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом капітального будівництва обласної військової адміністрації враховано висновки щодо недоліків, які виявлені даним моніторингом та у подальшому буде застосовано у проектах договорів, які будуть укладатися для виконання робіт з капітального будівництва. На разі, договір діє до 31 грудня 2023 року

2024-01-08 13:13:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Кропспецтранс"
#44642889
Переможець 5 538 223,20
UAH з ПДВ
25 вересня 2023 14:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 14:26
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 10:47
ДУ укриття Павлиський ліцей.PDF зміни до договору
15 грудня 2023 10:43
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2023 13:18
допугода Павлиш.pdf зміни до договору
16 жовтня 2023 11:56
ДЦ+ГРАФ Павлиський ліцей.PDF зміни до договору
16 жовтня 2023 11:55
Дог Укриття Павлиш.PDF укладений
25 вересня 2023 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування у поточному році
Номер договору про закупівлю: 22/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2023/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної вартості робіт на 792358,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 22/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2023/44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 745 865,20
UAH (в тому числі ПДВ 790 977,54 UAH)