Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Вебсайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Франко Юрій Аркадійович 380513642177 y_franko@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 826 828,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,24% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення: банківська гарантія, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, або гарантія страхової компанії, яка пройшла відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом» (ДП «НАЕК «Енергоатом). Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом» (ДП «НАЕК «Енергоатом») - АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС», ПрАТ "СК "Вусо", ПрАТ "Європейський страховий альянс", ПрАТ "Страхова Група "ТАС" (Перелік може змінюватись, актуальна інформація по переліку страхових компаній міститься на сайті АТ «НАЕК «Енергоатом»). Банківська гарантія надається в гривнях. Розмір забезпечення – 2 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем торгів не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним, у випадках, передбачених статтею 43 Закону та згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин, при наявності письмового запиту контрагента. Зміст та форма страхової гарантії повинна відповідати «Порядку формування АТ «НАЕК «Енергоатом» переліку страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій, забезпечення виконання умов договорів про закупівлю, а також забезпечення повернення авансового платежу», затвердженого розпорядженням АТ «НАЕК «Енергоатом» від 13.08.2024 № 01-771-р «Про порядок формування АТ «НАЕК «Енергоатом» переліку страхових компаній». Страхові компанії можуть вносити зміни до умов страхових гарантій при внесення змін до договору про закупівлю. Страхова гарантія повинна бути безвідкличною. Умови страхової гарантії (страхові випадки, винятки, термін дії тощо) повинні відповідати умовам договору страхування відповідальності перед третіми особами, на підставі якого була видана страхова гарантія. Страхові випадки та винятки, які зазначаються в страховій гарантії забезпечення виконання договору про закупівлю, повинні відповідати економічним інтересам АТ «НАЕК «Енергоатом», умовам тендерної документації та договору про закупівлю, а також вимогам статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Договір страхування має містити умову про те, що вимога про сплату страхової виплати (страхового відшкодування) пред’являється не пізніше кінцевої дати строку дії страхової гарантії. Страхові гарантії забезпечення виконання договору про закупівлю можуть бути надані як у паперовій формі за підписом уповноважених осіб та скріплені печаткою (за наявності), так і у формі електронного документа із накладенням КЕП уповноважених осіб та печатками (за наявності) разом із завіреними копіями договорів страхування, на підставі яких було видано страхові гарантії, та доказами їх оплати. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок філії «Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» і звертаються у власність замовника. Банківська гарантія, серед іншого, повинна містити наступні реквізити для надходження коштів у разі настання гарантійного випадку: Одержувач: Філія - Миколаївське обласне управління АТ «Ощадбанк» м.Миколаїв р/р UA133264610000026004300221449 ЄДРПОУ 20915546 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
З організаційних питань:
Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел. 05136 4-21-77.
З технічних питань:
Фахівець: тел. 05136 4-34-62.
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК здійснює оплату фактично наданих послуг на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ відповідно до оформленого двостороннього акта здачі-приймання наданих послуг протягом 180 календарних днів з дати підписання акта | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 12:38 |
Тендерна документація.doc | |
28 березня 2025 12:38 |
Додаток 3 до ТД Опис та приклади формальних помилок.docx | |
28 березня 2025 12:38 |
Додаток Б до ТД перелік документів, які подаються переможцем процедури закупівлі ПОСЛУГИ (1).docx | |
28 березня 2025 12:38 |
Додаток 4 до ТД АНКЕТА (для резидентів).docx | |
28 березня 2025 12:38 |
Додаток 5 до ТД АНКЕТА (для нерезидентів).docx | |
28 березня 2025 12:38 |
Додаток А до тендерної документації грати.docx | |
28 березня 2025 12:38 |
Додаток 2 Проєкт договору Решетки_.doc | |
28 березня 2025 12:38 |
Додаток 1 - ТДПЗ(п).23.0005.082-2025 (5).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-12-000033 ● 7c869c43de2d4bd5b1bd2bf978c74119
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2025 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2025 № 61-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-28-005894-a, 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-14 09:55:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-28-005894-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-15 11:30:14
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 18.03.2025. ДК 021:2015 - 71630000-3 (Послуги з технічного огляду та випробувань) РПЗ 1.40, ТДПЗ(п).23.0005.082-2025» (додається).
На підставі рішення комітету з удосконалення системи закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», зазначеному у п 13 додатку до протоколу засідання від 13.03.2025 №6, очікувана вартість закупівлі визначена на рівні мінімальної комерційної пропозиції, що відображено у інформаційній довідці про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 18.03.2025.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявної потреби філії «ВП ПАЕС» та технічної специфікації на закупівлю, що опублікована на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-28-005894-a (файл: «Додаток 1 - ТДПЗ(п).23.0005.082-2025 (5).docx»).
Додатки:
Копія «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 18.03.2025. ДК 021:2015 - 71630000-3 (Послуги з технічного огляду та випробувань) РПЗ 1.40, ТДПЗ(п).23.0005.082-2025, з додатками» на 24 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-19 15:06:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-28-005894-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- Чи укладено договір про закупівлю? Якщо укладено, то коли? Якщо не укладено, то чому?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-20 14:28:39
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Станом на 19.05.2025 року договір не укладено.
На підставі п. 49 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, 05.05.2025 здійснено продовження строку укладання договору з переможцем торгів ПрАТ «ЛЬВІВОРГРЕС» до 60 днів (протокол від 05.05.2025 №1019). Продовження строку викликане тим, що переможець торгів ПрАТ «ЛЬВІВОРГРЕС» несвоєчасно направив погоджений проект договору на адресу філії «ВП ПАЕС». З огляду на важливість виконання зазначених послуг було прийняте обґрунтоване рішення щодо продовження строку укладання договору з переможцем торгів ПрАТ «ЛЬВІВОРГРЕС» до 60 днів.
Проект договору, погоджений ПрАТ «ЛЬВІВОРГРЕС, надійшов до філії «ВП ПАЕС» 08.05.2025. Розпочата процедура погодження договору у філії «ВП ПАЕС».
Оскільки чинним законодавством та функціоналом вебпорталу «Prozorro» не передбачено окремого оприлюднення «Продовження строку укладання договору», обґрунтування необхідності переносу строку укладання договору на дану закупівлю буде оприлюднено разом з укладеним договором.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" |
2 793 364,00
UAH
|
2 793 364,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" #00128504 |
Переможець |
2 793 364,00
UAH
|
21 квітня 2025 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2025 15:56
|
Обгрунтування подовження строку укладання договору 1.40.pdf | укладений |
23 травня 2025 15:55
|
Договір 33-123-01-25-10020.pdf | укладений |
23 травня 2025 15:55
|