Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони майнового комплексу адміністративної будівлі Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: м. Київ, вул. Турівська, 28
Очікувана вартість
806 831,00 UAH
UA-2024-01-12-010653-a ● b5a143e3539d4a548ee4b306c3440714
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 41819431 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28 |
Контактна особа: |
Кушпіль Павло Олександрович +380443666413 kpa_81@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 18:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 13:12 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 13:12 |
Очікувана вартість: | 806 831,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 068,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 8068,31 грн. (вісім тисяч шістдесят вісім гривень 31 коп.). Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вул. Турівська, 28 м. Київ, 04080 р/р UA418201720344270001000022922 в Держказначейська служба України, м Київ Код банку 820172, ЄДРПОУ 41819431 Тел. (044) 366 64 10. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з вищезазначених підстав. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8068.31 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони майнового комплексу адміністративної будівлі Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: м. Київ, вул. Турівська, 28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Турівська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 11:30 |
ПРОТОКОЛ 15.docx | |
02 лютого 2024 11:30 |
ТД Зміни 2.docx | |
17 січня 2024 00:07 |
ПРОТОКОЛ 12.docx | |
17 січня 2024 00:07 |
ТД Зміни.docx | |
12 січня 2024 18:49 |
ТД.docx |
02 лютого 2024 11:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 лютого 2024 11:30 |
ПРОТОКОЛ 15.docx
|
||||||
02 лютого 2024 11:30 |
ТД Зміни 2.docx
|
||||||
17 січня 2024 00:07 |
ПРОТОКОЛ 12.docx
|
||||||
17 січня 2024 00:07 |
ТД Зміни.docx
|
||||||
12 січня 2024 18:49 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-12-010653-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗЕВС ДС", Код ЄДРПОУ:33053735
Дата подання: 13 січня 2024 20:47
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог до Учасників під час проведення процедури закупівлі
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Всупереч ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в Додатку 3 до Документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи:
- сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (п. 2.6. Додатку 3);
- лист від оператора стільникового зв’язку про наявність в учасника виділеної APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес) (п. 2.7. Додатку 3)
- сертифікат відповідності стандартам ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 «Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування» (п. 9 Додатку 3).
Вищевказані документи стосуються пульту централізованого спостереження, а закупівля Замовника на послуги з охорони майнового комплексу адміністративної будівлі Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: м. Київ, вул. Турівська, 28, Код ДК 021:2015 – 021:2015 – 79710000-4: Охоронні послуги.
Замовник не закуповує послуги реагування, а закуповує охоронні послуги, а саме – фізичну охорону одного цілодобового поста.
А затребувані сертифікати регламентують сертифікацію приладів, а не діяльність охоронних суб’єктів. Всі якісні та кількісні показники суб’єкта охоронної діяльності підтверджуються ліцензією на право такої діяльності, а будь-які сертифікати відповідності, виділеної APN та кількості вільних статичних ІР адрес не є обов’язковими та нічим не регламентуються.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до чинного законодавства, сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, здійснюється суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах. Дану позицію неодноразово висловлював Антимонопольний комітет України в своїх рішеннях.
А згідно ч. 2 (перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію) розділу V (розгляд та оцінка тендерних пропозицій) тендерної документації та п. 1 ч. 3 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна».
Згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»). Більш того, згідно цього ж Закону, Замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, виділеної APN із кількістю вільних статичних ІР адрес не передбачена законодавством і є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до чинного законодавства та на підставі вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити (усунути) дискримінаційні вимоги, щодо необхідності подачі наступних документів:
- сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (п. 2.6. Додатку 3);
- лист від оператора стільникового зв’язку про наявність в учасника виділеної APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес) (п. 2.7. Додатку 3);
- сертифікат відповідності стандартам ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 «Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування» (п. 9 Додатку 3).
В залежності від результатів розгляду даної Вимоги, в порядку громадського контролю, залишаємо за собою право проінформувати відповідні правоохоронні та аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг даної Закупівлі та надати відповідну правову оцінку діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення. Разом з тим, звернемося зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Всупереч ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в Додатку 3 до Документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи:
- сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (п. 2.6. Додатку 3);
- лист від оператора стільникового зв’язку про наявність в учасника виділеної APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес) (п. 2.7. Додатку 3)
- сертифікат відповідності стандартам ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 «Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування» (п. 9 Додатку 3).
Вищевказані документи стосуються пульту централізованого спостереження, а закупівля Замовника на послуги з охорони майнового комплексу адміністративної будівлі Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: м. Київ, вул. Турівська, 28, Код ДК 021:2015 – 021:2015 – 79710000-4: Охоронні послуги.
Замовник не закуповує послуги реагування, а закуповує охоронні послуги, а саме – фізичну охорону одного цілодобового поста.
А затребувані сертифікати регламентують сертифікацію приладів, а не діяльність охоронних суб’єктів. Всі якісні та кількісні показники суб’єкта охоронної діяльності підтверджуються ліцензією на право такої діяльності, а будь-які сертифікати відповідності, виділеної APN та кількості вільних статичних ІР адрес не є обов’язковими та нічим не регламентуються.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до чинного законодавства, сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, здійснюється суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах. Дану позицію неодноразово висловлював Антимонопольний комітет України в своїх рішеннях.
А згідно ч. 2 (перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію) розділу V (розгляд та оцінка тендерних пропозицій) тендерної документації та п. 1 ч. 3 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна».
Згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»). Більш того, згідно цього ж Закону, Замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, виділеної APN із кількістю вільних статичних ІР адрес не передбачена законодавством і є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до чинного законодавства та на підставі вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити (усунути) дискримінаційні вимоги, щодо необхідності подачі наступних документів:
- сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (п. 2.6. Додатку 3);
- лист від оператора стільникового зв’язку про наявність в учасника виділеної APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес) (п. 2.7. Додатку 3);
- сертифікат відповідності стандартам ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 «Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування» (п. 9 Додатку 3).
В залежності від результатів розгляду даної Вимоги, в порядку громадського контролю, залишаємо за собою право проінформувати відповідні правоохоронні та аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг даної Закупівлі та надати відповідну правову оцінку діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення. Разом з тим, звернемося зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2024 23:52
Шановний Учасник ваші вимоги будуть враховані шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-12-010653-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА24", Код ЄДРПОУ:40404521
Дата подання: 16 січня 2024 12:16
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Вітаємо! Шановний Замовнику, в Додатку 3 розділ 2 п.2.4 вами зазначено:
2.4. Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на об’єкті до прибуття представників правоохоронних органів. Про порушення цілісності об’єкта та заподіяні збитки учасник сповіщає замовника та чергову частину органу внутрішніх справ. До прибуття представників органів внутрішніх справ учасник забезпечує недоторканість місця події. На підтвердження згоди із зазначеним пунктом, надати гарантійний лист та чинний договір, укладений з Управлінням поліції охорони в м. Києві, на терміновий виїзд наряду реагування (додатково надати не менше 3 останніх актів виконаних робіт/наданих послуг, які підписані сторонами та які свідчать про дійсність договору)
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки тільки Учасники, які мають договір з поліцією охорони не менше ніж тримісячної давнини можуть взяти участь в закупівлі. Даною вимогою ви дискримінуєте Учасників, які уклали договір з поліцією охорони менше ніж три місяці тому.
До того ж, потенційний учасник може укласти договір виключно для забезпечення надання послуг на вашому об'єкті у разі перемоги та в процесі підписання договору з вами.
Тож вимагаємо прибрати п. 2.4 Додатку 3 як дискримінуючий та обмежуючий наше право на участь у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
2.4. Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на об’єкті до прибуття представників правоохоронних органів. Про порушення цілісності об’єкта та заподіяні збитки учасник сповіщає замовника та чергову частину органу внутрішніх справ. До прибуття представників органів внутрішніх справ учасник забезпечує недоторканість місця події. На підтвердження згоди із зазначеним пунктом, надати гарантійний лист та чинний договір, укладений з Управлінням поліції охорони в м. Києві, на терміновий виїзд наряду реагування (додатково надати не менше 3 останніх актів виконаних робіт/наданих послуг, які підписані сторонами та які свідчать про дійсність договору)
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки тільки Учасники, які мають договір з поліцією охорони не менше ніж тримісячної давнини можуть взяти участь в закупівлі. Даною вимогою ви дискримінуєте Учасників, які уклали договір з поліцією охорони менше ніж три місяці тому.
До того ж, потенційний учасник може укласти договір виключно для забезпечення надання послуг на вашому об'єкті у разі перемоги та в процесі підписання договору з вами.
Тож вимагаємо прибрати п. 2.4 Додатку 3 як дискримінуючий та обмежуючий наше право на участь у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2024 23:53
Шановний Учасник ваші вимоги будуть враховані шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-12-010653-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 16 січня 2024 21:17
Дата подання: 16 січня 2024 21:17
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2024 17:18
рішення від 18.01.2024 № 1086.pdf
Дата публікації: 18 січня 2024 17:18
інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2024 № 1597.pdf
Дата публікації: 26 січня 2024 15:42
рішення від 25.01.2024 № 1597.pdf
Дата публікації: 30 січня 2024 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення Комісії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.01.2024 № 1597-р/пк-пз виконано шляхом внесення відповідних змін до додатку 2 до Тендерної документації
Номер скарги: UA-2024-01-12-010653-a.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:39163625
Дата подання: 16 січня 2024 21:18
Дата подання: 16 січня 2024 21:18
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) оприлюднив оголошення про проведення закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-12-010653-a за кодом ДК 021-2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (послуги охорони).
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 20 січня 2024 р. 00:00 годин.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРБІС-ОХОРОНА» (далі - Скаржник) було виявлено невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства та вимоги, які порушують основні принципи та норми законодавства у сфері публічних закупівель, призводять до дискримінації та обмеження кола учасників.
Згідно п.1 Розділу 1 Тендерної документації (надалі – ТД або Документація): Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі): Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Оскільки Скаржник є надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі UA-2024-01-12-010653-a, то використовує своє право на оскарження вимог ТД Замовника, а саме:
У Додатку 3 до Документації згідно опису предмета закупівлі Послуги з охорони повинні включати:
- 1 цілодобовий пост охорони, у тому числі святкові та вихідні дні.
Підпункт 2.4 пункту 2. Завдання та вимоги до надання послуг з охорони об’єкта Додатку 3 Документації Замовник зазначено вимогу до Виконавця:
«Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на об’єкті до прибуття представників правоохоронних органів. Про порушення цілісності об’єкта та заподіяні збитки учасник сповіщає замовника та чергову частину органу внутрішніх справ. До прибуття представників органів внутрішніх справ учасник забезпечує недоторканість місця події. На підтвердження згоди із зазначеним пунктом, надати гарантійний лист та чинний договір, укладений з Управлінням поліції охорони в м. Києві, на терміновий виїзд наряду реагування (додатково надати не менше 3 останніх актів виконаних робіт/наданих послуг, які підписані сторонами та які свідчать про дійсність договору).
Таким чином в Додатку 3 до Документації Замовник вимагає замість передбаченої в Закупівлі послуги 1 (одного) цілодобового поста охорони - послугу охорони за допомогою пульта централізованого спостереження та виїзду групи мобільного реагування (до речі, в договорі, що додається до Закупівлі, послуги реагування Замовником також не передбачені).
Крім того, згідно пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених Ліцензійними умовами.
До того ж Кабінет Міністрів України постановою від 11 листопада № 937 "Питань забезпечення охорони об'єктів державної і інших форм власності" затвердив Перелік об'єктів державної і інших форм власності, охорона нерухомого майна (незалежно від цільового призначення) яких здійснюється виключно органами поліції охорони на договірній основі.
У Переліку 72 об'єкти, серед яких обласні і національні ТРК, морські торгові порти, Укроборонпром, Укрэнерго, Укрнафта, Нафтогаз, Укртрансгаз, Укрпошта, Державна іпотечна установа, міжнародні аеропорти, Ощадбанк і т.д., але Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до цього переліку не входить.
Отже терміновий виїзд наряду реагування може здійснювати будь-яка охоронна організація, що має відповідну ліцензію, а не тільки Управлінням поліції охорони в м. Києві.
Скаржник вважає дану вимогу такою що протирічить чинному законодавству України, дискримінаційною, та такою що обмежує право на участь у закупівлі потенційних учасників і Скаржника в тому числі, оскільки участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають договір з Управлінням поліції охорони в м. Київ не менше трьохмісячної давнини, та унеможливлює участь інших потенційних учасників, які мають такий договір укладений пізніше, або не мають такого договору, але можуть його укласти у разі перемоги в закупівлі та до підписання договору з Замовником.
Також звертаємо вашу увагу на те, що будь який раніше укладений договір з Управлінням поліції охорони не матиме відношення до об’єкту Замовника, оскільки він стосується лише тих об’єктів, на які вже надається послуга і які прописані в Додатку-дислокації до такого договору, отже надання такого договору не має ніякого сенсу, окрім як обмежити коло потенційних учасників.
До того ж незрозуміло, яким чином договір на реагування з Управлінням поліції охорони підтверджує згоду Учасника забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на об’єкті до прибуття представників правоохоронних органів. Про порушення цілісності об’єкта та заподіяні збитки учасник сповіщає замовника та чергову частину органу внутрішніх справ. До прибуття представників органів внутрішніх справ учасник забезпечує недоторканість місця події.
Отже, дана вимога є дискримінаційною та порушує право Скаржника на участь у закупівлі, оскільки Скаржник не має такого договору, але може його укласти в разі перемоги в закупівлі та Замовником не доведена необхідність надання такого договору.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги про надання чинного договору, укладеного з Управлінням поліції охорони в м. Києві, на терміновий виїзд наряду реагування (додатково надати не менше 3 останніх актів виконаних робіт/наданих послуг, які підписані сторонами та які свідчать про дійсність договору).
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 18 січня 2024 17:35
рішення від 18.01.2024 № 1108.pdf
Дата публікації: 18 січня 2024 17:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2024 № 1608.pdf
Дата публікації: 26 січня 2024 13:35
рішення від 25.01.2024 № 1608.pdf
Дата публікації: 30 січня 2024 15:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП"" |
389 940,00
UAH з ПДВ
|
373 699,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" |
442 200,00
UAH з ПДВ
|
373 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗЕВС ДС" |
549 560,00
UAH з ПДВ
|
375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН" |
763 719,60
UAH з ПДВ
|
381 819,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП"" #45404086 |
Очікує рішення |
373 699,20
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 13:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 10:33 |
Кінець періоду оскарження: | 20 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 20 лютого 2024 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
09 лютого 2024 10:33
|
Електронний підпис |
09 лютого 2024 10:32
|
Рішення про відміну |