Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування, ремонт та супутні послуги з відновлення та забезпечення роботи програмно-апаратних систем та засобів)
Очікувана вартість
12 912 699,45 UAH
UA-2025-03-28-008372-a ● b46ac0a9dbf64b5cb91823a8ebcc051f
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Недял Дмитро Анатолійович 380444612251 nedial-da@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 14:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 13:31 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 13:31 |
Очікувана вартість: | 12 912 699,45 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 126,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 386089.71 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у виді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 3 % від загальної суми вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VII до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування, ремонт та супутні послуги з відновлення та забезпечення роботи програмно-апаратних систем та засобів (50311000-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг Виконавця за Договором здійснюється Замовником щомісячно, протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акта здачі-приймання наданих послуг, з можливістю продовження строку розрахунків на 15-ть календарних днів, за умови письмового повідомлення Замовником Виконавця про терміни платежу. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 15:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.docx | |
04 квітня 2025 15:48 |
тд_25_ПО_045_додаток_2_перелік інформації_зм_1.docx | |
04 квітня 2025 15:48 |
тд_25_ПО_045_зм_1.docx | |
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_1_технічні вимоги.docx | |
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls | |
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_3_перелік та вимоги до переможця.docx | |
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls | |
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.docx | |
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.docx | |
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_4_проєкт договору.docx |
04 квітня 2025 15:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2025 15:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.docx
|
|||
04 квітня 2025 15:48 |
тд_25_ПО_045_додаток_2_перелік інформації_зм_1.docx
|
|||
04 квітня 2025 15:48 |
тд_25_ПО_045_зм_1.docx
|
|||
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_1_технічні вимоги.docx
|
|||
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls
|
|||
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_3_перелік та вимоги до переможця.docx
|
|||
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls
|
|||
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.docx
|
|||
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.docx
|
|||
28 березня 2025 14:26 |
тд_25_ПО_045_додаток_4_проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання авторизаційних листів
Дата подання: 01 квітня 2025 17:18
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:10
Шановний Замовнику! Під час підготовки тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку ІІ до тендерної документації в частині надання авторизаційних листів від виробників обладнання або їх офіційних представників в Україні (вендора «Hewlett-Packard», «Schneider Electric» та «Сanon»), які зазначені в п. 3.5, 3.6 та 3.7 зазначеного додатку до тендерної документації, нами було направлено відповідні запити до офіційних представників (вендорів) в Україні «Hewlett-Packard», «Schneider Electric» та «Сanon». Відповідь на звернення було отримано лише від «Hewlett-Packard» та «Schneider Electric». На наш запит до офіційного представника в Україні вендора «Сanon» відповіді не отримано. Спроби отримання відповіді та відповідного авторизаційного листа будь якими доступними видами комунікації (запити в електронну пошту, телефонні дзвінки, тощо) залишилися без відповіді. За таких умов, ми як потенційний учасник зазначеної процедури закупівлі плануємо прийняти участь у тендері, але з незалежних від нас причин не можемо підготувати тендерну пропозицію відповідно до вимог п. 3.7 Додатку ІІ до тендерної документації.
У зв’язку з цим, просимо видалити наступну вимогу з додатку ІІ до тендерної документації, а саме:
«3.7. Сканована/-і копія/-ї авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендора «Сanon»), виданий/-і не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, про наявність в учасника актуальних представницьких (дилерських, агентських, дистриб'юторських, партнерських тощо) повноважень, що підтверджує/-ють право учасника на надання послуг та/або сервісів на території України. Лист надається із зазначенням номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Ваше звернення опрацьовується на предмет доцільності внесення змін. У разі прийняття рішення про необхідність внесення змін, такі зміни будуть оприлюднені у порядку, що встановлений чинним законодавством України.
Ваше звернення опрацьовується на предмет доцільності внесення змін. У разі прийняття рішення про необхідність внесення змін, такі зміни будуть оприлюднені у порядку, що встановлений чинним законодавством України.
Авторизаційний лист.
Дата подання: 02 квітня 2025 13:50
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:10
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
На вимогу Замовника до Учасника щодо «Сканована/-і копія/-ї авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендора «Hewlett-Packard»), виданий/-і не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, про наявність в учасника актуальних представницьких (дилерських, агентських, дистриб'юторських, партнерських тощо) повноважень, що підтверджує/-ють право учасника на надання послуг та/або сервісів на території України. Лист надається із зазначенням номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro», «Сканована/-і копія/-ї авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендора «Schneider Electric»), виданий/-і не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, про наявність в учасника актуальних представницьких (дилерських, агентських, дистриб'юторських, партнерських тощо) повноважень, що підтверджує/-ють право учасника на надання послуг та/або сервісів на території України. Лист надається із зазначенням номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.», «Сканована/-і копія/-ї авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендора «Сanon»), виданий/-і не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, про наявність в учасника актуальних представницьких (дилерських, агентських, дистриб'юторських, партнерських тощо) повноважень, що підтверджує/-ють право учасника на надання послуг та/або сервісів на території України. Лист надається із зазначенням номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro» повідомляємо наступне:
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022- торгівля даним предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля даним предметом закупівлі лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказаний Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання вищевказаного Авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Ваше звернення опрацьовується на предмет доцільності внесення змін. У разі прийняття рішення про необхідність внесення змін, такі зміни будуть оприлюднені у порядку, що встановлений чинним законодавством України.
Ваше звернення опрацьовується на предмет доцільності внесення змін. У разі прийняття рішення про необхідність внесення змін, такі зміни будуть оприлюднені у порядку, що встановлений чинним законодавством України.
Надання авторизаційних листів
Дата подання: 03 квітня 2025 16:03
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:27
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 3.5 додатку ІІ до тендерної документації, вимагається надання:
«3.5. Сканована/-і копія/-ї авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендора «Hewlett-Packard»), виданий/-і не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, про наявність в учасника актуальних представницьких (дилерських, агентських, дистриб’юторських, партнерських тощо) повноважень, що підтверджує/-ють право учасника на надання послуг та/або сервісів на території України. Лист надається із зазначенням номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.».Разом з тим, після розділу корпорації Hewlett-Packard на дві компанії, «вендор «Hewlett-Packard»» представлений в Україні двома незалежними організаціями, а саме: HP Inc. (виробництво персональних комп’ютерів і принтерів) та Hewlett Packard Enterprise (виробництво серверів, системи зберігання даних, мереж зберігання даних, мережевого обладнання, конвергетивних систем, побудова хмарних інфраструктури, системна інтеграція та розробка програмне забезпечення для організацій). Технічними вимогами та якісними характеристиками предмета закупівлі, що визначені в додатку І до тендерної документації, передбачено і серверне обладнання і комп’ютерна техніка. Таким чином, просимо Вас підтвердити, що п. 3.5 додатку ІІ до тендерної документації передбачено надання відповідного авторизаційного листа від HP Inc. та Hewlett Packard Enterprise (або їх офіційних представників в Україні) для можливості підтвердження надання відповідних повноважень, як на персональні комп’ютери і принтери так і на сервери, системи зберігання даних та іншого серверного обладнання.
Також, просимо видалити вимогу щодо надання : «3.7. Сканована/-і копія/-ї авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендора «Сanon»), виданий/-і не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, про наявність в учасника актуальних представницьких (дилерських, агентських, дистриб'юторських, партнерських тощо) повноважень, що підтверджує/-ють право учасника на надання послуг та/або сервісів на території України. Лист надається із зазначенням номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.» як таку, що є дискримінаційною.
Ми, як учасник процедури закупівлі не можемо отримати зазначений лист, оскільки представництво компанії Сanon відмовляє в наданні такого листа. Ми приймаємо участь у багатьох торгах і неодноразово пропонували товар виробництва компанії Сanon, але на зараз не маємо можливості отримати авторизаційний лист від них з невідомих нам причин.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Щодо підпункту 3.5. пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації стосовно надання сканованої/-их копії/-й авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендора «Hewlett-Packard»), повідомляємо, що авторизаційний лист від HP Inc. або Hewlett Packard Enterprise буде відповідати вказаній вимозі.
Щодо підпункту 3.7. пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації повідомляємо, що з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та для можливого розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі, Замовником розглядається питання про доцільність внесення змін до тендерної документації. У разі прийняття рішення про необхідність внесення змін, такі зміни будуть оприлюднені у порядку, що встановлений чинним законодавством України.
Щодо підпункту 3.5. пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації стосовно надання сканованої/-их копії/-й авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендора «Hewlett-Packard»), повідомляємо, що авторизаційний лист від HP Inc. або Hewlett Packard Enterprise буде відповідати вказаній вимозі.
Щодо підпункту 3.7. пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації повідомляємо, що з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та для можливого розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі, Замовником розглядається питання про доцільність внесення змін до тендерної документації. У разі прийняття рішення про необхідність внесення змін, такі зміни будуть оприлюднені у порядку, що встановлений чинним законодавством України.
Авторизаційні листи
Дата подання: 06 квітня 2025 20:41
Дата відповіді: 08 квітня 2025 15:05
Шановний Замовнику! Відповідно до технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі, що визначені в додатку І до тендерної документації, передбачене і серверне обладнання і комп’ютерна техніка, тобто передбачено обладнання і від HP Inc., і від Hewlett Packard Enterprise (або їх офіційних представників в Україні). Звертаємо Вашу увагу, що це абсолютно різні компанії («вендори»), вони не пов’язані між собою і надання авторизаційного листа від HP Inc. (персональні комп’ютеріи і принтери) не підтвердить, що учасник має повноваження від Hewlett Packard Enterprise (сервери, системи зберігання даних, мережі зберігання даних, мережеве обладнання). За результатами проведення закупівлі має бути обраний переможець, що має повноваження на обслуговування відповідної техніки і від HP Inc., і від Hewlett Packard Enterprise, тендерною документацією має бути передбачено надання авторизаційних листів від обох вендорів.
Таким чином, просимо Вас підтвердити, що п. 3.5 додатку ІІ до тендерної документації передбачено надання відповідного авторизаційного листа від HP Inc. та Hewlett Packard Enterprise (або їх офіційних представників в Україні) для можливості підтвердження надання відповідних повноважень, як на персональні комп’ютери і принтери так і на сервери, системи зберігання даних та іншого серверного обладнання та внести відповідні зміни до тендерної документації, виклавши п. 3.5 в наступній редакції:
«3.5. Сканована/-і копія/-ї авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендори HP Inc. та Hewlett Packard Enterprise) виданий/-і не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, про наявність в учасника актуальних представницьких (дилерських, агентських, дистриб’юторських, партнерських тощо) повноважень, що підтверджує/-ють право учасника на надання послуг та/або сервісів на території України. Лист надається із зазначенням номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.»
ДякуємоАвтори
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно зі статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Враховуючи викладене, запропоновані Вами пропозиції щодо пункту 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, на думку Замовника, не сприяє розширенню кола потенційних учасників процедури закупівлі та суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
У зв’язку з цим, для можливого розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі, щодо вимоги п.3.5. розділу І Додатку ІІ до тендерної документації про надання сканованої/-их копії/-й авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендора «Hewlett-Packard»), повідомляємо, що авторизаційний лист від HP Inc. або Hewlett Packard Enterprise буде відповідати вимогам тендерної документації.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно зі статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Враховуючи викладене, запропоновані Вами пропозиції щодо пункту 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, на думку Замовника, не сприяє розширенню кола потенційних учасників процедури закупівлі та суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
У зв’язку з цим, для можливого розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі, щодо вимоги п.3.5. розділу І Додатку ІІ до тендерної документації про надання сканованої/-их копії/-й авторизаційного листа/-ів від виробника обладнання або його офіційного представника в Україні (вендора «Hewlett-Packard»), повідомляємо, що авторизаційний лист від HP Inc. або Hewlett Packard Enterprise буде відповідати вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС ТЕХНО" |
6 978 058,44
UAH
|
6 978 058,44
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" |
8 993 919,24
UAH
|
7 199 990,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС" |
9 680 000,00
UAH
|
7 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС ТЕХНО" #32705091 |
Очікує рішення |
6 978 058,44
UAH
|
11 квітня 2025 14:00
|