Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнали
Очікувана вартість
108 590,00 UAH
UA-2025-04-01-000593-a b2cf1dbdca8b48bb819a6a84ebbdd2da
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зрайло Романа Романівна

+380994782179 zrailo_roma@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01996958
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Дрогобицька 50
Контактна особа: Зрайло Романа Романівна
+380994782179
zrailo_roma@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Увага!!! Потреба ВП «Дитяча лікарня» (8 найменувань журналів, обкладинка:крейдований цупкий папір, щільність не менше 300 г/м2, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал обліку приходу і розходу медикаментів, 100 сторінок – 10 шт.; 2) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних вир. дод №5, 100 сторінок – 60 шт.; 3) Журнал реєстрації аналізів і їх результатів, 100 сторінок – 10 шт.; 4) Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів, 100 сторінок – 10 шт.; 5) Складська книга, 100 сторінок – 6 шт.; 6) «Бракеражний журнал», 400 сторінок – 4 шт.; 7) Журнал гнійничкових та кишкових захворювань, 200 сторінок – 2 шт.; 8) Форма № 050/о «Журнал запису рентгенологічних досліджень, магніторезонансних томографій», 400 сторінок – 4 шт. Увага!!! Потреба ВП «Лікарня інтенсивного лікування» (43 найменування журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії: форма №035/о, 200 аркушів – 2 шт.; 2) Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов від госпіталізації, 200 аркушів – 6 шт.; 3) Журнал отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів на постах, 200 аркушів – 72 шт.; 4) Журнал обліку інфекційних захворювань, ф. №060/о, 50 аркушів – 10 шт.; 5) Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі, 200 аркушів – 27 шт.; 6) Журнал обліку прийому терапевтичних хворих, 200 аркушів – 5 шт.; 7) Журнал обліку травматологічних хворих, 200 аркушів – 25 шт.; 8) Журнал обліку запису амбулаторних операцій, 200 аркушів – 5 шт.; 9) Журнал щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв, 200 аркушів – 2 шт.; 10) Журнал обліку проведення генеральних прибирань, 100 аркушів – 42 шт.; 11) Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів, 100 аркушів – 29 шт.; 12) Журнал реєстрації виданих бланків суворого обліку, 100 аркушів – 3 шт.; 13) Журнал якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення ф. №366/о, 100 аркушів – 4 шт.; 14) Журнал реєстрації дезінфекції (дезінсекція) одягу, постелі, взуття та ін. в дезінфекційних камерах ф. №353-у, 100 аркушів – 2 шт.; 15) Книга складського обліку, 200 аркушів – 2 шт.; 16) Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного, парового (автоклаву) ф. №257/о, 100 аркушів – 17 шт.; 17) Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів ф. 074/о, 100 аркушів – 22 шт.; 18) Журнал обліку профілактичних щеплень ф. 064/о, 100 аркушів – 6 шт.; 19) Журнал реєстрації виданих Довідок про проходження попереднього періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин ф. ЮО-З/о, 200 аркушів – 2 шт.; 20) Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я, 100 аркушів – 2 шт.; 21) Журнал реєстрації взяття крові для проведення дослідження на наявність серологічних маркерів ВІЛ ф. 498-9/о, 100 аркушів – 2 шт.; 22) Журнал реєстрації взяття крові та результатів досліджень з виявлення серологічних маркерів ВІЛ з використання швидких тестів ф. 498-5/о, 100 аркушів – 2 шт.; 23) Журнал обліку взяття крові на біохімічні дослідження та КДУ, 100 аркушів – 13 шт.; 24) Журнал виклику ургентних спеціалістів, 200 аркушів – 3 шт.; 25) Спеціальний журнал обліку осіб, які звернулися до медичної установи з тілесними ушкодженнями кримінального характеру, 200 аркушів – 2 шт.; 26) Журнал обліку та використання імунобіологічних препаратів, 100 аркушів – 1 шт.; 27) Журнал обліку осіб, які звертались до медичної установи (закладу) з тілесними ушкодженнями внаслідок дорожньо-транспортних пригод, 200 аркушів – 2 шт.; 28) Журнал обліку викликів спеціалістів Львівської обласної клінічної лікарні, 200 аркушів – 1 шт.; 29) Журнал обліку руху хворих, 200 аркушів – 17 шт.; 30) Журнал реєстрації пацієнтів комп’ютерної томографії, 200 аркушів – 9 шт.; 31) Журнал реєстрації функціональних досліджень ф. 047/о, 200 аркушів – 6 шт.; 32) Журнал реєстрації ендоскопічних досліджень ф. 046/о, 200 аркушів –4 шт.; 33) Журнал реєстрації ультразвукових досліджень ф. 048/о, 200 аркушів – 26 шт.; 34) Журнал запису рентгенологічних досліджень, 200 аркушів –20 шт.; 35) Журнал реєстрації листків звільнення від службових обов’язків працівників органів внутрішніх справ, 200 аркушів –1 шт.; 36) Журнал обліку видачі готових справ у відділення, 100 аркушів – 2 шт.; 37) Бракеражний журнал сировини, 100 аркушів –2 шт.; 38) Журнал закладка, 100 аркушів –2 шт.; 39) Журнал здоров'я, 100 аркушів –2 шт.; 40) Бракеражний журнал, 100 аркушів –2 шт.; 41) Журнал обліку прийому хворих та передачі чергування, 100 аркушів –2 шт.; 42) Книга протоколів засідань ВЛК (ЛЛК), 200 аркушів –2 шт.; 43) Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці, 100 аркушів –50 шт. Увага!!! Потреба КНП «ТМО «СМОЛ» (1 найменування журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Книга складського обліку, 250 аркушів – 4 шт. Увага!!! Потреба ВП «Пологовий будинок» (10 найменувань журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал обліку прийому хворих в стаціонар та відмов у госпіталізації, 300 сторінок – 2 шт.; 2) Журнал запису оперативних втручань в стаціонарі, 200 сторінок – 2 шт.; 3) Журнал обліку приймання вагітних, роділь та породіль, 300 сторінок – 2 шт.; 4) Журнал запису пологів у стаціонарі, 300 сторінок – 2 шт.; 5) Журнал обліку профілактичних щеплень, 100 сторінок – 2 шт.; 6) Журнал обліку використання вакцини та анатоксинів, 100 сторінок – 2 шт.; 7) Журнал запису наркозів, 200 сторінок – 2 шт.; 8) Журнал реєстрації довідок для призначення і виплат державної допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами, 300 сторінок – 3 шт.; 9) Журнал запису мамографії, 300 сторінок – 3 шт.; 10) Журнал розміру А-4, 300 сторінок – 4 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
537 штука
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вул. О. Басараб, 15, вул. Шашкевича, 17, вул. І. Франка, 8, вул. Дрогобицька, 50.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

01 квітня 2025 08:54
Проєкт договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Призначення Можливі значення:
  • для закладів охорони здоров'я
  • Формат Можливі значення:
  • А4 (297х210 мм)
  • Матеріал обкладинки Можливі значення:
  • картон палітурний
  • Покриття обкладинки Можливі значення:
  • ламінований кольоровий папір
  • Друк внутрішнього блоку Можливі значення:
  • за зразком Замовника
  • Тип паперу внутрішнього блоку Можливі значення:
  • офсетний білий
  • Кількість аркушів 200 аркуш

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 08:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "Сахневич Наталія Василівна" 64 767,00
    UAH з ПДВ
    64 767,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПрАТ Вінницька обласна друкарня 69 666,00
    UAH з ПДВ
    69 666,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" 90 795,96
    UAH з ПДВ
    90 795,96
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 94 780,50
    UAH з ПДВ
    94 780,50
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    Фізична особа-підприємець Дасів Марія Михайлівна 100 730,46
    UAH з ПДВ
    100 730,46
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    02 квітня 2025 23:12
    Електронний підпис
    02 квітня 2025 23:12
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип паперу внутрішнього блоку офсетний білий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Друк внутрішнього блоку за зразком Замовника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Покриття обкладинки ламінований кольоровий папір
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал обкладинки картон палітурний
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість аркушів 200 аркуш

    Публічні документи

    01 квітня 2025 16:39
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал обкладинки картон палітурний
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Покриття обкладинки ламінований кольоровий папір
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Друк внутрішнього блоку за зразком Замовника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип паперу внутрішнього блоку офсетний білий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість аркушів 200 аркуш

    Публічні документи

    02 квітня 2025 14:31
    Електронний підпис
    02 квітня 2025 14:31
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип паперу внутрішнього блоку офсетний білий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Друк внутрішнього блоку за зразком Замовника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Покриття обкладинки ламінований кольоровий папір
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал обкладинки картон палітурний
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість аркушів 200 аркуш

    Публічні документи

    03 квітня 2025 16:19
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал обкладинки картон палітурний
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Покриття обкладинки ламінований кольоровий папір
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Друк внутрішнього блоку за зразком Замовника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип паперу внутрішнього блоку офсетний білий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість аркушів 200 аркуш

    Публічні документи

    03 квітня 2025 11:34
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Друк внутрішнього блоку за зразком Замовника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал обкладинки картон палітурний
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип паперу внутрішнього блоку офсетний білий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Покриття обкладинки ламінований кольоровий папір
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість аркушів 200 аркуш

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "Сахневич Наталія Василівна"
    #2712413023
    Переможець 64 767,00
    UAH з ПДВ
    04 квітня 2025 11:59

    Документи

    04 квітня 2025 11:59
    Електронний підпис

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 04 квітня 2025 11:59

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "Сахневич Наталія Василівна"
    #2712413023
    64 767,00
    UAH з ПДВ
    Документи

    Документи

    04 квітня 2025 11:59
    Електронний підпис

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    14 квітня 2025 15:49
    Протокол продовження укладення договору.PDF укладений
    14 квітня 2025 15:43
    Договір _155.PDF укладений
    14 квітня 2025 15:43