Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область , ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
9 100 722,00 UAH
UA-2023-04-10-004317-a ● b2ce82d408d844f68481aa79e7337834
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42501854 |
Вебсайт: | https://berezanska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 57401, Україна , Миколаївська обл., с.м.т. Березанка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА буд. 33 |
Контактна особа: |
Степанець Тетяна +380665138668 osvita.berezanka.otg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2023 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 9 100 722,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 007,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область , ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57401, Україна, Миколаївська область, смт.Березанка, Центральна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2023 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2023 10:27 |
зміни 19.04.pdf | |
19 квітня 2023 10:27 |
ТД на капітальний ремонт ПРУ Березанського ліцєю.docx | |
12 квітня 2023 13:33 |
Протокол №26 (зміни).pdf | |
12 квітня 2023 13:33 |
ТД на капітальний ремонт ПРУ Березанського ліцєю.docx | |
11 квітня 2023 08:21 |
ТД на капітальний ремонт ПРУ Березанського ліцєю.docx | |
11 квітня 2023 08:21 |
протокол про зміни до ТД.pdf | |
10 квітня 2023 11:56 |
протокол про торги.pdf | |
10 квітня 2023 11:56 |
ТД на капітальний ремонт ПРУ Березанського ліцєю.docx |
19 квітня 2023 10:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 квітня 2023 10:27 |
зміни 19.04.pdf
|
|||||||||
19 квітня 2023 10:27 |
ТД на капітальний ремонт ПРУ Березанського ліцєю.docx
|
|||||||||
12 квітня 2023 13:33 |
Протокол №26 (зміни).pdf
|
|||||||||
12 квітня 2023 13:33 |
ТД на капітальний ремонт ПРУ Березанського ліцєю.docx
|
|||||||||
11 квітня 2023 08:21 |
ТД на капітальний ремонт ПРУ Березанського ліцєю.docx
|
|||||||||
11 квітня 2023 08:21 |
протокол про зміни до ТД.pdf
|
|||||||||
10 квітня 2023 11:56 |
протокол про торги.pdf
|
|||||||||
10 квітня 2023 11:56 |
ТД на капітальний ремонт ПРУ Березанського ліцєю.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо одиниці виміру
Дата подання: 18 квітня 2023 11:09
Дата відповіді: 18 квітня 2023 11:30
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 6 Технічне завдання п.14 Кутник 45х45х3, одиниця виміру кг, кількість 0,01863. Чи вірно вказана одиниця виміру?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! дякуємо за запитання. Дійсно в локальному кошторисі на будівельні роботи проєктантом допущено помилку. Одиницю виміру слід ображовувати в тонах.
Додаток 2 ТД
Дата подання: 18 квітня 2023 12:15
Дата відповіді: 19 квітня 2023 10:29
Доброго дня! 25.02.2023 Особливостями, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178, встановлено, що за підпунктами 3, 6, 12 пункту 44 Особливостей учасник процедури декларує відсутність підстав саме для керівника учасника, а не, як було раніше, — «службова (посадова) особа учасника процедури / уповноважена на підписання договору». Також підпункт 11 пункту 44 Особливостей став ширшим, оскільки з 25.02.2023 охоплює не тільки відмову для учасника, у разі якщо до нього застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у нього публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», але й якщо така заборона застосована до кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонера) юридичної особи — учасника процедури закупівлі. Просимо привести у відповідність до законодавства Додаток 2 до тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни до тендерної документації внесено.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 18 квітня 2023 13:18
Дата відповіді: 19 квітня 2023 08:37
Згідно п.2 Додатку 1 ТД Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації:
- посадових осіб: інженера з охорони праці, виконроба, які мають стаж роботи у будівництві не менше 5 років;
- сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати завірену належним чином копію відповідного сертифікату та копію страхового полісу);
По першому питанню, яким саме чином Учасник повинен підтвердити стаж роботи у будівництві не менше 5 років для виконроба та інженера з охорони праці? Що саме потрібно надати для підтвердження цієї вимоги.
По другому питанню, просимо обґрунтувати вимогу щодо надання копії страхового полісу для сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!!! Дякуємо за запитання та хочемо повідомити, що відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження стаж роботи у будівництві не менше 5 років для виконроба та інженера з охорони праці, Учасник може надати копії трудових книжок.
Щодо вимоги про надання копії страхового полісу інженера-проектувальника. Дана вимога введена до складу тендерної документації з врахуванням вагомісті та нагальністі питання безпечності перебування дітей та працівників закладу освіти у ПРУ цих закладів. А саме страхування професійної відповідальності знижуєте ризик непередбачених матеріальних витрат Замовника пов’язаних із здійсненням помилок проектувальника.
На підтвердження стаж роботи у будівництві не менше 5 років для виконроба та інженера з охорони праці, Учасник може надати копії трудових книжок.
Щодо вимоги про надання копії страхового полісу інженера-проектувальника. Дана вимога введена до складу тендерної документації з врахуванням вагомісті та нагальністі питання безпечності перебування дітей та працівників закладу освіти у ПРУ цих закладів. А саме страхування професійної відповідальності знижуєте ризик непередбачених матеріальних витрат Замовника пов’язаних із здійсненням помилок проектувальника.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 18 квітня 2023 18:08
Дата відповіді: 19 квітня 2023 08:13
Просимо конкретизувати, який саме договір вважається аналогічним в розумінні тендерної документації. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Аналогічним в розумінні тендерної документації вважається договір де предиетом закупівлі є роботи за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Щодо наявності працівників
Дата подання: 19 квітня 2023 14:33
Дата відповіді: 21 квітня 2023 09:01
Шановний замовнику! Згідно п.2 Додатку 1 Вами вимагається наявність саме посадових осіб: інженера з охорони праці, виконроба, які мають стаж роботи у будівництві не менше 5 років;
- сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати завірену належним чином копію відповідного сертифікату та копію страхового полісу);
- працівників робітничих професій, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі в кількості
Для уникнення дискримінації потенційних учасників, що матиме негативний вплив на конкуренцію, недоцільно вимагати наявність працівників тих чи інших спеціальностей. Замовник не має обмежувати форми працевлаштування, така вимога є дискримінаційною, бо чинним законодавством України передбачено також інший спосіб залучення осіб до виконання певної роботи, а саме залучення за цивільно-правовими договорами.
Встановлення обмежень щодо стажу роботи працівників, є дискримінаційними і такими, що не відповідають вимогам Закону. Кваліфікація працівника підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату та свідоцтвом щодо його подовження, або іншим документом. Обмеження будь-якими часовими рамками є інструментом, яким буде звужуватись економічна конкуренція потенційних учасників процедури закупівлі.
Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним Учасникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурентному змаганні. Просимо прибрати дану вимогу щодо стажу роботи та щодо наявності саме посадових осіб та конкретно прописати в ТД, якими саме документами може буди підтверджена інформація надана учасниками згідно довідки за формою 2? (трудові книжки/накази про призначення/цивільно-правові угоди тощо.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!!! Дякуємо за запитання та хочемо повідомити, що відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник може надати довідку в довільній формі про стаж роботи з тої чи іншої робітничої професії, а також копій інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії дипломів, сертифікатів, допусків, трудових книжок, договорыв цивыльно-правового характеру тощо). У Формі 2 Замовником передбачено, що Спеціальність (напрям підготовки, спеціалізація) за якою здобута освіта вказуються лише за наявності.
Вище наведена умова документації не порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для вилучення даної вимоги з ТД.
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник може надати довідку в довільній формі про стаж роботи з тої чи іншої робітничої професії, а також копій інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії дипломів, сертифікатів, допусків, трудових книжок, договорыв цивыльно-правового характеру тощо). У Формі 2 Замовником передбачено, що Спеціальність (напрям підготовки, спеціалізація) за якою здобута освіта вказуються лише за наявності.
Вище наведена умова документації не порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для вилучення даної вимоги з ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-10-004317-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІТМАЙСТЕР", Код ЄДРПОУ:42891325
Дата подання: 05 травня 2023 14:55
Усунення порушень
Учасником процедури закупівлі, якому повідомленно про намір укласти договір, допущені невідповідності вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1) У складі тендерної пропозиції відсутні відомості про інженера - проектувальника (відсутній кваліфікаційний сертифікат та страховий поліс) - вказане свідчить про порушення вимог ТД Замовника;
2) Відомістю ресурсів передбачено вивіз сміття та перелік матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі - у складі пропозиції Учасника відсутні відомості про наявний транспорт для вивезення сміття та компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа продуктивність 2.2 м3/кв, вказане свідчить про порушення вимог ТД Замовника;
3) п.7 Довідки про наявність у Учасика обладнання та матеріально-технічної бази зазначено Лабараторія пересувна монтажно вимірювальна,(послуги будуть надаватись субпідрядною організацією), але у складі тендерної пропозиції Учасника не було надано жодних видомостей про субпідрядну організацію (лист-згода про укладення договору оренди, лист-згода на укладення договору про надання відповідних послуг, документи, що свідчать про наявність такої лабораторії у субпідрядника тощо) вказане свідчить про порушення вимог ТД Замовника.
Отже на основі усього вищевикладеного, вимагаємо усунути невідповідності у тендерній пропозиції Учасника-Переможця закупівлі в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України із скаргою на дії Замовника, а саме порушення ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
1) У складі тендерної пропозиції відсутні відомості про інженера - проектувальника (відсутній кваліфікаційний сертифікат та страховий поліс) - вказане свідчить про порушення вимог ТД Замовника;
2) Відомістю ресурсів передбачено вивіз сміття та перелік матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі - у складі пропозиції Учасника відсутні відомості про наявний транспорт для вивезення сміття та компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа продуктивність 2.2 м3/кв, вказане свідчить про порушення вимог ТД Замовника;
3) п.7 Довідки про наявність у Учасика обладнання та матеріально-технічної бази зазначено Лабараторія пересувна монтажно вимірювальна,(послуги будуть надаватись субпідрядною організацією), але у складі тендерної пропозиції Учасника не було надано жодних видомостей про субпідрядну організацію (лист-згода про укладення договору оренди, лист-згода на укладення договору про надання відповідних послуг, документи, що свідчать про наявність такої лабораторії у субпідрядника тощо) вказане свідчить про порушення вимог ТД Замовника.
Отже на основі усього вищевикладеного, вимагаємо усунути невідповідності у тендерній пропозиції Учасника-Переможця закупівлі в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України із скаргою на дії Замовника, а саме порушення ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 травня 2023 09:47
Тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Проворної Оксани Миколаївни» відхилено на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник у зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 особливостей
Номер вимоги: UA-2023-04-10-004317-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІТОС", Код ЄДРПОУ:31174467
Дата подання: 05 травня 2023 16:29
скасувати своє рішення про визначення переможцем, відмінити процедуру закупівлі
02.05.2023 року відповідно до опублікованого протоколу відділу ОКМС Березанської селищної ради № 31 від 02.05.2023 року вирішено визнати фізичну особу-підприємця Проворну Оксану Миколаївну переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область» ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» ідентифікатор закупівлі UA – 2023-04-10-004317-а
Однак, з таким рішенням Замовника ТОВ «ЛІТОС» не погоджується та вважає його таким, що не відповідає принципам, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує права ТОВ «ЛІТОС», оскільки тендерна пропозиція ФОП Проворної Оксани Миколаївни не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а ФОП Проворна Оксана Миколаївна не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 Закону, а отже Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ФОП Проворної Оксани Миколаївни, зважаючи на наступне:
1) ФОП Проворна Оксана Миколаївна порушила порядок надання обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції, що передбачено Додатком № 3 до тендерної документації, а саме:
*Учасник процедури закупівлі має відвідати об’єкт і надати Акт огляду об’єкта складений Учасником в довільній формі, підписаний керівником Березанського ліцею Березанської селищної ради або Уповноваженою ним особою та Учасником. Учасник повинен оглянути об’єкт до завершення періоду звернення за роз’ясненнями, який вказаний на майданчику. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасник зазначає у Акті огляду об’єкта.
** Учасник процедури закупівлі має відвідати об’єкт і надати Акт ознайомлення з робочим проектом на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область» складений Учасником в довільній формі, підписаний керівником Березанського ліцею Березанської селищної ради або Уповноваженою ним особою та Учасником. Учасник повинен ознайомитися з робочим проєктом до завершення періоду звернення за роз’ясненнями, який вказаний на майданчику. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасник зазначає у Акті ознайомлення з робочим проєктом на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область».
Строк звернення за роз’ясненнями було встановлено до 21.04.2023 р.
Однак в порушенні вищевказаного пункту тендерної документації ФОП Проворна Оксана Миколаївна подала Акт ознайомлення з робочим проектом на об’єкт та Акт огляду об’єкта вже після 21.04.2023 року, що в свою чергу є підставами вважати, що документи були підписані заднім числом з невідповідністю умовам тендерної документації, а отже є підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Проворна Оксана Миколаївна.
2) Заявлена ФОП Проворна Оксана Миколаївна сума тендерної пропозиції 7 931 145,99 грн. з ПДВ, а в кошторисній документації всі розрахунки зроблені без ПДВ, оскільки ФОП Проворна Оксана Миколаївна є платником єдиного податку 3 група.
В свою чергу, відповідно до Держбюджету на 2023 рік. встановлено ліміт для 3 групи - 7 818 900 грн., а тому у випадку, якщо вказаний дохід буде перевищено, ФОП Проворна Оксана Миколаївна має перейти на загальну систему оподаткування і стати платником ПДВ.
Крім того згідно інформації тільки з відкритих джерел з сайту: https://clarity-project.info/tenderer/2786315961# в 2023 році ФОП Проворна Оксана Миколаївна вже підписала договорів на суму 897 970,41 грн..
Таким чином, у разі її перемоги на вищезазначених торгах сума доходів ФОП Проворна Оксана Миколаївна складе 8 829 116,4 грн. (7 931 145,99 + 897 970,41), а отже ФОП Проворна Оксана Миколаївна вимушена буде перейти на загальну систему оподаткування зі сплатою ПДВ.
Якщо до 7 931 145,99 грн додати ПДВ, то сума становить 9 517 375,19 грн., що не тільки більше ніж у інших учасників, а навіть більше за суму самої очікуваної вартості.
З урахування принципів, визначених ст. 5 Закону, умов тендерної документації, вищевказана невідповідність не є формальною та несуттєвою помилкою, а отже є підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Проворна Оксана Миколаївна.
Таким чином, Замовник розглянувши тендерну пропозицію ФОП Проворна Оксана Миколаївна мав би прийняти рішення про відхилення такої тендерної пропозиції.
Рішення про визначення переможцем ФОП Проворна Оксана Миколаївна, яка надала тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам тендерної документації призвело до порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушення прав та інтересів ТОВ «ЛІТОС».
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ч. 1 ст. 5 Закону, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Вищевказане призвело до не об’єктивного вибору переможця, а також порушення принципу максимальної ефективності при здійсненні процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного просимо:
- скасувати своє рішення про визначення переможцем ФОП Проворна Оксана Миколаївна, зазначене у протоколі Відділу ОКМС Березанської селищної ради № 31 від 02.05.2023 року за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область» ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» ідентифікатор закупівлі UA – 2023-04-10-004317-а;
відмінити процедуру закупівлі «Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область» ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» ідентифікатор закупівлі UA – 2023-04-10-004317-а у встановленому законом порядку.
Розгорнути
Згорнути
Однак, з таким рішенням Замовника ТОВ «ЛІТОС» не погоджується та вважає його таким, що не відповідає принципам, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує права ТОВ «ЛІТОС», оскільки тендерна пропозиція ФОП Проворної Оксани Миколаївни не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а ФОП Проворна Оксана Миколаївна не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 Закону, а отже Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ФОП Проворної Оксани Миколаївни, зважаючи на наступне:
1) ФОП Проворна Оксана Миколаївна порушила порядок надання обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції, що передбачено Додатком № 3 до тендерної документації, а саме:
*Учасник процедури закупівлі має відвідати об’єкт і надати Акт огляду об’єкта складений Учасником в довільній формі, підписаний керівником Березанського ліцею Березанської селищної ради або Уповноваженою ним особою та Учасником. Учасник повинен оглянути об’єкт до завершення періоду звернення за роз’ясненнями, який вказаний на майданчику. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасник зазначає у Акті огляду об’єкта.
** Учасник процедури закупівлі має відвідати об’єкт і надати Акт ознайомлення з робочим проектом на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область» складений Учасником в довільній формі, підписаний керівником Березанського ліцею Березанської селищної ради або Уповноваженою ним особою та Учасником. Учасник повинен ознайомитися з робочим проєктом до завершення періоду звернення за роз’ясненнями, який вказаний на майданчику. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасник зазначає у Акті ознайомлення з робочим проєктом на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область».
Строк звернення за роз’ясненнями було встановлено до 21.04.2023 р.
Однак в порушенні вищевказаного пункту тендерної документації ФОП Проворна Оксана Миколаївна подала Акт ознайомлення з робочим проектом на об’єкт та Акт огляду об’єкта вже після 21.04.2023 року, що в свою чергу є підставами вважати, що документи були підписані заднім числом з невідповідністю умовам тендерної документації, а отже є підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Проворна Оксана Миколаївна.
2) Заявлена ФОП Проворна Оксана Миколаївна сума тендерної пропозиції 7 931 145,99 грн. з ПДВ, а в кошторисній документації всі розрахунки зроблені без ПДВ, оскільки ФОП Проворна Оксана Миколаївна є платником єдиного податку 3 група.
В свою чергу, відповідно до Держбюджету на 2023 рік. встановлено ліміт для 3 групи - 7 818 900 грн., а тому у випадку, якщо вказаний дохід буде перевищено, ФОП Проворна Оксана Миколаївна має перейти на загальну систему оподаткування і стати платником ПДВ.
Крім того згідно інформації тільки з відкритих джерел з сайту: https://clarity-project.info/tenderer/2786315961# в 2023 році ФОП Проворна Оксана Миколаївна вже підписала договорів на суму 897 970,41 грн..
Таким чином, у разі її перемоги на вищезазначених торгах сума доходів ФОП Проворна Оксана Миколаївна складе 8 829 116,4 грн. (7 931 145,99 + 897 970,41), а отже ФОП Проворна Оксана Миколаївна вимушена буде перейти на загальну систему оподаткування зі сплатою ПДВ.
Якщо до 7 931 145,99 грн додати ПДВ, то сума становить 9 517 375,19 грн., що не тільки більше ніж у інших учасників, а навіть більше за суму самої очікуваної вартості.
З урахування принципів, визначених ст. 5 Закону, умов тендерної документації, вищевказана невідповідність не є формальною та несуттєвою помилкою, а отже є підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Проворна Оксана Миколаївна.
Таким чином, Замовник розглянувши тендерну пропозицію ФОП Проворна Оксана Миколаївна мав би прийняти рішення про відхилення такої тендерної пропозиції.
Рішення про визначення переможцем ФОП Проворна Оксана Миколаївна, яка надала тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам тендерної документації призвело до порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушення прав та інтересів ТОВ «ЛІТОС».
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ч. 1 ст. 5 Закону, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Вищевказане призвело до не об’єктивного вибору переможця, а також порушення принципу максимальної ефективності при здійсненні процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного просимо:
- скасувати своє рішення про визначення переможцем ФОП Проворна Оксана Миколаївна, зазначене у протоколі Відділу ОКМС Березанської селищної ради № 31 від 02.05.2023 року за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область» ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» ідентифікатор закупівлі UA – 2023-04-10-004317-а;
відмінити процедуру закупівлі «Капітальний ремонт приміщень ПРУ № 52333 Березанського ліцею Березанської селищної ради Миколаївської області за адресою: вулиця Центральна, 50, смт. Березанка, Миколаївський район, Миколаївська область» ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» ідентифікатор закупівлі UA – 2023-04-10-004317-а у встановленому законом порядку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 травня 2023 09:47
Тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Проворної Оксани Миколаївни» відхилено на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник у зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 особливостей
Номер вимоги: UA-2023-04-10-004317-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІТМАЙСТЕР", Код ЄДРПОУ:42891325
Дата подання: 17 травня 2023 11:15
Скасувати своє рішення про визначення переможцем
Рішенням замовника було визначено переможцем процедури закупівлі ПП "Агротехсервіс Д.В.В." та повідомлено про намір укласти договорір в електронній системі закупівель 12.05.2023 року, але тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі подана із порушенням вимог тендерної документації, а саме:
1) п.165 Технічного завдання замовника передбачено Вентиляційні решітки ОРГ350х150 ВЕНТС - учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подано договірну ціну із розрахунками у ЛК № 02-01-03 якої зазначено п. 41 та п. 55 Вентиляційні решітки ОРГ300х150 ВЕНТС вказане свідчить про порушення вимог тендерної документації Замовника ( п. 165 Технічного завдання )
2) п. 372 Технічного завдання передбачена Лабораторія пересувна монтажно-
вимірювальна - учасником процедури закупівлі подана договірна ціна та розрахунки у яких відсутня Лабораторія пересувна монтажно-вимірювальна - вказане свідчить про порушення вимог тендерної документації Замовника ( п. 372 Технічного завдання ).
Відповідно до вищевикладеного, звертаємось до Вас із проханням переглянути тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП "Агротехсервіс Д.В.В." та скасувати рішення Замовника про намір укласти договір з відповідним учасником в зав'язку із виявленими порушеннями, недотриманням вимог тендерної документації Замовника та порушення Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
1) п.165 Технічного завдання замовника передбачено Вентиляційні решітки ОРГ350х150 ВЕНТС - учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подано договірну ціну із розрахунками у ЛК № 02-01-03 якої зазначено п. 41 та п. 55 Вентиляційні решітки ОРГ300х150 ВЕНТС вказане свідчить про порушення вимог тендерної документації Замовника ( п. 165 Технічного завдання )
2) п. 372 Технічного завдання передбачена Лабораторія пересувна монтажно-
вимірювальна - учасником процедури закупівлі подана договірна ціна та розрахунки у яких відсутня Лабораторія пересувна монтажно-вимірювальна - вказане свідчить про порушення вимог тендерної документації Замовника ( п. 372 Технічного завдання ).
Відповідно до вищевикладеного, звертаємось до Вас із проханням переглянути тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП "Агротехсервіс Д.В.В." та скасувати рішення Замовника про намір укласти договір з відповідним учасником в зав'язку із виявленими порушеннями, недотриманням вимог тендерної документації Замовника та порушення Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2023 08:56
Шановний учасник! Ваша вимога розглянута, але вона відхилена на підставі наступного
Частиною четвертою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
В свою чергу абзац другий пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, встановлює , що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
На підставі наведеного вище, можна резюмувати, що подати вимогу після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір може лише той учасник, тендерна пропозиція якого відхилена.
Частиною четвертою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
В свою чергу абзац другий пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, встановлює , що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
На підставі наведеного вище, можна резюмувати, що подати вимогу після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір може лише той учасник, тендерна пропозиція якого відхилена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТЕЛЬ-С" |
5 798 168,53
UAH з ПДВ
|
5 798 168,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" |
7 931 145,99
UAH з ПДВ
|
7 931 145,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Агротехсервіс Д.В.В." |
8 495 017,64
UAH з ПДВ
|
8 495 017,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІТМАЙСТЕР" |
8 645 682,00
UAH з ПДВ
|
8 645 682,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
8 804 828,40
UAH з ПДВ
|
8 804 828,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІТОС" |
8 944 969,96
UAH з ПДВ
|
8 944 969,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТЕЛЬ-С" #30283197 |
Відхилено |
5 798 168,53
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 09:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2023 15:06
|
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" #2786315961 |
Рішення скасоване |
7 931 145,99
UAH з ПДВ
|
09 травня 2023 08:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2023 09:46
|
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" #2786315961 |
Відхилено |
7 931 145,99
UAH з ПДВ
|
09 травня 2023 08:59
|
|
ПП "Агротехсервіс Д.В.В." #31689561 |
Переможець |
8 495 017,64
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 09:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 травня 2023 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 14:57
|
додаткова угода №6.pdf | укладений |
10 листопада 2023 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 10:08
|
додаткова угодо щодо рахунків.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 14:21
|
договір про закупівлю ремонту ПРУ.pdf | укладений |
01 вересня 2023 14:21
|
ПКД до договору.pdf | укладений |
01 вересня 2023 14:21
|
додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2023 15:58
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
31 травня 2023 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2023 08:17
|
додаткова №2.pdf | зміни до договору |
31 травня 2023 08:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2023 10:04
|
додаткова оновлена.pdf | зміни до договору |
30 травня 2023 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2023 09:27
|
додаткова угода №1 з додатками.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено ціну закупівлі в бік зменшення без зміни кількості та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | оновлена додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Складено новий додаток до договору |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено доповнення до банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт за договором |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни щодо рахунків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 травня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
8 495 017,64
UAH (в тому числі ПДВ 1 415 836,27 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з коригуванням проекту на об'єкт неможливо виконання ряду робіт, передбачених цим договором, без викоання робіт передбачених у відкоригованому проекті |