Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт харчоблоку в Павлівському ліцеї Павлівської сільської ради Волинської області , в с. Павлівка вул. Перемоги, 2
Очікувана вартість
3 755 612,00 UAH
UA-2024-09-24-013945-a ● b1e69077574c4c9fa41d801a3ca2ef24
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Павліський ліцей Павлівської сільської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 23016630 |
Місцезнаходження: | 45342, Україна , Волинська обл., Павлівка, Перемоги, 2 |
Контактна особа: |
Редько Інна Валентинівна +380337293372 pavlivkazosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2024 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2024 02:00 |
Очікувана вартість: | 3 755 612,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 556,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт харчоблоку в Павлівському ліцеї Павлівської сільської ради Волинської області , в с. Павлівка вул. Перемоги, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45342, Україна, Волинська область, с. Павлівка, вул. Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюватимуться з урахуванням статті 49 Бюджетного кодексу України, протягом 5 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2024 11:08 |
Технічне завдання Дод.4.docx (Нова редакція) | |
02 жовтня 2024 11:08 |
додаток 1 (1) .docx (Нова редакція) | |
02 жовтня 2024 11:08 |
Перелік змін (1) 2.docx | |
02 жовтня 2024 11:08 |
Перелік змін тех.док..docx | |
25 вересня 2024 10:06 |
договір дод. 3.docx(НОВА РЕДАКЦІЯ) | |
25 вересня 2024 10:01 |
Перелік змін (1).docx | |
24 вересня 2024 16:52 |
Докум.від учасника дод.2.docx | |
24 вересня 2024 16:52 |
експертний висновок.pdf | |
24 вересня 2024 16:52 |
Тендерна документація.docx |
02 жовтня 2024 11:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 жовтня 2024 11:08 |
Технічне завдання Дод.4.docx (Нова редакція)
|
||||||
02 жовтня 2024 11:08 |
додаток 1 (1) .docx (Нова редакція)
|
||||||
02 жовтня 2024 11:08 |
Перелік змін (1) 2.docx
|
||||||
02 жовтня 2024 11:08 |
Перелік змін тех.док..docx
|
||||||
25 вересня 2024 10:06 |
договір дод. 3.docx(НОВА РЕДАКЦІЯ)
|
||||||
25 вересня 2024 10:01 |
Перелік змін (1).docx
|
||||||
24 вересня 2024 16:52 |
Докум.від учасника дод.2.docx
|
||||||
24 вересня 2024 16:52 |
експертний висновок.pdf
|
||||||
24 вересня 2024 16:52 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 27 вересня 2024 18:21
Дата відповіді: 01 жовтня 2024 16:01
Шановний Замовнику!
На час дії воєнного стану замовники здійснюють закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва, затв. Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281, встановлено, шо для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає Настанови з визначення вартості будівництва без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови.
Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства та надання вичерпної інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики робіт за предметом закупівлі:
«Капітальний ремонт харчоблоку в Павлівському ліцеї Павлівської сільської ради Волинської області, в с. Павлівка вул. Перемоги, 2», просимо Замовника у відповідності до пункту 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва додати до Тендерної документації та оприлюднити в електронній системі закупівель відомість обсягів робіт, відомість ресурсів та дефектний акт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуте ваше питання, та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо випробувальної лабораторії
Дата подання: 27 вересня 2024 18:23
Дата відповіді: 01 жовтня 2024 16:11
Шановний Замовнику!
Умовами Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Просимо Замовника врахувати, що виконання робіт за предметом закупівлі:
«Капітальний ремонт харчоблоку в Павлівському ліцеї Павлівської сільської ради Волинської області, в с. Павлівка вул. Перемоги, 2» не передбачає самостійне виготовлення підрядником будівельних матеріалів за місцем виконання робіт. Всі будівельні матеріали закуповуються підрядником у постачальників із отримання відповідних документів, які підтверджують їх якість (сертифікат відповідності, паспорт якості, паспорт виробника тощо).
Таким чином, вимога про залучення випробувальної лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників закупівлі.
Також звертаємо увагу, що вимога про власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю визнається дикримінаційною Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Для прикладу надаємо інформацію про відповідне рішення АМКУ від 09.01.2024 № 509, оголошення UA-2023-12-26-014141-a.
З урахуванням викладеного вище, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу про власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю , що передбачена Додатком 1 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником було розглянуто ваше питання,та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Звернення
Дата подання: 27 вересня 2024 18:23
Дата відповіді: 02 жовтня 2024 09:13
Шановний Замовнику!
Просимо розглянути питання щодо включення до умов документації по закупівлі та проєкту договору положення щодо можливості виплати авансу на виконання робіт.
Так, питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (далі— Постанова № 1070), зокрема, встановлено строки, на які розпорядники можуть передбачати в договорах про закупівлю товарів, робіт або послуг попередню оплату, а саме: за поточними видатками — на строк не більше трьох місяців; за капітальними видатками, державними контрактами (договорами) та на закупівлю періодичних видань — на строк не більше 12 місяців.
Пунктом 15-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 зазначено перелік випадків, коли дозволяється здійснення попередньої оплати, у тому числі у випадках, якщо предметом договору про закупівлю є інші товари, роботи і послуги, за умови, що розмір такої оплати не перевищить 30 % вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців.
Таким чином, діючим законодавством передбачена можливість випалти авансу при виконання робіт «Капітальний ремонт харчоблоку в Павлівському ліцеї Павлівської сільської ради Волинської області, в с. Павлівка вул. Перемоги, 2» у розмірі 30 %, у зв’язку із чим просимо Замовника включити до умов тендерної документації по закупівлі та проєкту договору положення щодо можливості виплати авансу у розмірі 30 %.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Основний ризик попередньої оплати полягає в тому,що виконавець може не виконати свої зобов'язання частково або повністю і для попередньої оплати Замовник мав би вимагати аналогічний договір, повністю виконаний без порушень, що не передбачено тендерною документацією.
Щодо вимог Додатку 1
Дата подання: 27 вересня 2024 18:24
Дата відповіді: 01 жовтня 2024 16:16
Шановний Замовнику!
Умовами Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану у відповідному територіальному органі ДСНС України.
Питання реєстрації декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки регламентовані ст. 57 Кодексу цивільного захисту України та Постановою КМУ від 05.06.2013 №440 "Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки".
Вказані нормативно правові акти не встановлюють вимог щодо порядку виконання робіт з капітального ремонту будівель, а також не встановлюють вимог до суб’єктів, які здійснюють господарську діяльність у сфері будівництва.
Звертаємо увагу Замовника, що ст. 57 Кодексу цивільного захисту України має назву «Дотримання вимог пожежної безпеки під час проектування, будівництва та реконструкції об’єктів виробничого та іншого призначення» та відповідно регламенту саме означені питання.
Крім того, пунктом 1 Постанови КМУ від 05.06.2013 №440 визначено, що декларація не подається: у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду; орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником; у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Таким чином учасник закупівлі - юридична особа, яка використовує офісні та складські приміщення на умовах договорів оренди у відповідних власників, НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНА подавати на орендовані приміщення декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки до ДСНС України.
Отже, дана вимогам Тендерної документації є дискримінаційною та штучно обмежує коло учасників закупівлі, у зв’язку із чим просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу про надання «декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану у відповідному територіальному органі ДСНС України».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо Декларації відповідності матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом ДСНС (з відміткою такого органу) повідомляємо:
Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки» визначено процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості).
Знову ж таки Декларація відповідності матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом ДСНС (з відміткою такого органу) є офіційним бланком державного контролю в сфері пожежної безпеки, що свідчить про рівні можливості для всіх без винятку учасників закупівлі отримати запитуваний документ.
Декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС. Тобто спосіб оформлення запитуваного документу чітко визначений законодавством і не містить жодних обмежень до суб’єкта господарювання в отриманні його у формі, що визначена тендерною документацією.
Учасником не надано доказів та не доведено, що ним подавались звернення до ДСНС з питань отримання відповідної Декларації, і державним органом надано відмову в оформленні запитуваного документу або роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ.
Саме тому, Уповноважена особа не має правових підстав вважати неможливою та дискримінаційною вимогою оформлення чітко затвердженої державою форми запитуваного документу - Декларації відповідності матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом ДСНС (з відміткою такого органу).
Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки» визначено процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості).
Знову ж таки Декларація відповідності матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом ДСНС (з відміткою такого органу) є офіційним бланком державного контролю в сфері пожежної безпеки, що свідчить про рівні можливості для всіх без винятку учасників закупівлі отримати запитуваний документ.
Декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС. Тобто спосіб оформлення запитуваного документу чітко визначений законодавством і не містить жодних обмежень до суб’єкта господарювання в отриманні його у формі, що визначена тендерною документацією.
Учасником не надано доказів та не доведено, що ним подавались звернення до ДСНС з питань отримання відповідної Декларації, і державним органом надано відмову в оформленні запитуваного документу або роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ.
Саме тому, Уповноважена особа не має правових підстав вважати неможливою та дискримінаційною вимогою оформлення чітко затвердженої державою форми запитуваного документу - Декларації відповідності матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом ДСНС (з відміткою такого органу).
Щодо вимог Додатку 1
Дата подання: 27 вересня 2024 18:24
Дата відповіді: 02 жовтня 2024 09:38
Шановний Замовнику!
Умовами Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасник
процедури закупівлі, у складі пропозиції надає: сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” (ISO 9001:2015, IDT), виданий на ім’я учасника, що засвідчує використання ним системи менеджменту якості стосовно предмета закупівлі. Учасник закупівлі в своїй діяльності повинен використовувати систему екологічного управління в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” (ISO 14001:2015, IDT), виданий на ім’я учасника, що засвідчує використання ним системи екологічного управління стосовно предмета закупівлі.
Звертаємо увагу Замовника, що ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” (ISO 14001:2015, IDT) не містять спеціальних вимог щодо виконання робіт за предметом закупівлі.
Більше того, Замовник який не запровадив своїй установі систему управління якістю (ISO 9001:2015, IDT) та систему екологічного управління (ISO 14001:2015, IDT) не можу вимагати обов’язкової наявності впровадження таких систем у своїх контрагентів.
З метою недопущення порушення прав учасників закупівлі, просимо внести зміни до
Тендерної документації та передбачити можливість надання відповідних сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015, які видані на СУБПІДРЯДНИКА, якого учасник планує залучити до виконання робіт.
Правомірність даних вимог узгоджується із практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, згідно рішення №17189-р/пк-пз від 26.10.2023 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Сертефікати ICO підтверджують що учасник прагне до підвищення рівня екологічної безпеки з урахуванням існуючих можливостей .І засвідчує,що учасник,який отримав його,не суперечить загально прийнятим міжнародним вимогам і правилам "Системи менеджменту якості".
Замовник не може вимагати документи на субпідрядника оскільки Замовник не може знати чи буде Учасник залучати субпідрядника.
Замовник не може вимагати документи на субпідрядника оскільки Замовник не може знати чи буде Учасник залучати субпідрядника.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій