Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2023 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2023 20:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2023 11:25 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2023 11:25 |
Очікувана вартість: | 231 096 743,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 155 483,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 2 310 967,43 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2310967.43 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення Договору Учасник-Переможець вносить забезпечення виконання Договору у формі банківської гарантії (електронний документ з кваліфікованим електронним підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 0,5% від ціни договору. Банківська гарантія оформляється банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Термін дії банківської гарантії повинен бути більш терміну дії договору на 30 (тридцять) календарних днів. У разі продовження строку дії Договору, Учасник зобов’язується продовжити строк дії гарантії. Цей строк повинен бути більш терміну дії договору на 30 (тридцять) календарних днів. Внесення забезпечення виконання Договору не припиняє виконання зобов'язань Учасника за Договором. У разі відмови Учасника-Переможця внести забезпечення виконання Договору, Замовник повторно визначає переможця торгів серед Учасників, чиї Пропозиції не були відхилені та термін дії яких ще не минув. Вимоги до банківської гарантії виконання зобов’язань Учасника по договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути виданою банківською установою, яка має відповідну ліцензію на здійснення даних послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 Гарантія повинна містити: 1. Найменування оголошення. 2. Номер тендеру. 3.Посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. 4. Назва гаранта. 5. Гарантія за видом має бути безвідкличною та безумовною. 6. Сума гарантії цифрами та словами і валюту платежу. 7. Обов’язок гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання зобов’язань Учасника по договору (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара). 8. Перелік умов неповернення Учаснику забезпечення виконання договору, зокрема: - розірвання договору з вини Учасника/Принципалу; - розірвання договору з вини Учасника/Принципалу, а саме у зв’язку з неналежним та/або несвоєчасним та/або з не виконання план-завдання або інших доведених завдань Замовником; - невиконання договірних зобов’язань, передбачених договором; - порушення вимог до якості послуг, передбачених договором про закупівлю. 9. Умови сплати гарантії, згідно яким одержана вимога бенефіціара є виключною і достатньою умовою для гаранта сплатити кошти бенефіціару за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та вчинення інших дій. 10. Термін сплати грошових коштів гарантом не повинен перевищувати 5-ти робочих днів з моменту отримання письмової вимоги. 11. Строк початку та закінчення дії гарантії. Текст банківської гарантії не має містити: - умови про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Інші вимоги, що не зазначені в тендерній документації щодо надання та виконання гарантії, що є способом забезпечення виконання договору, регулюються ЦК України, Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 (зі змінами). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 (з урахуванням змін). Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником поетапно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості» (форма №КБ-2в(УПВ)) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3), складених Виконавцем у відповідності з положеннями чинних стандартів з ціноутворення. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2023 18:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2023 18:42 |
Перелік змін М-07.docx | |
02 жовтня 2023 18:42 |
Нова редакція Тендерна документація М-07.docx | |
02 жовтня 2023 18:42 |
Нова редакція Додаток № 9 Проект договору.docx | |
27 вересня 2023 18:56 |
Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf | |
27 вересня 2023 18:56 |
Перелік змін М-07.docx | |
27 вересня 2023 18:56 |
Лист ДП ДерждорНДІ №19.2-15-1039 від 26.09.2023р (2).pdf | |
27 вересня 2023 18:56 |
Нова редакція Звіт М-07.pdf | |
26 вересня 2023 18:09 |
Додаток № 1 до Проекту договору.xls |
02 жовтня 2023 18:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 жовтня 2023 18:42 |
Перелік змін М-07.docx
|
||||||
02 жовтня 2023 18:42 |
Нова редакція Тендерна документація М-07.docx
|
||||||
02 жовтня 2023 18:42 |
Нова редакція Додаток № 9 Проект договору.docx
|
||||||
27 вересня 2023 18:56 |
Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf
|
||||||
27 вересня 2023 18:56 |
Перелік змін М-07.docx
|
||||||
27 вересня 2023 18:56 |
Лист ДП ДерждорНДІ №19.2-15-1039 від 26.09.2023р (2).pdf
|
||||||
27 вересня 2023 18:56 |
Нова редакція Звіт М-07.pdf
|
||||||
26 вересня 2023 18:09 |
Додаток № 1 до Проекту договору.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договори та документи щодо інших правочинів, передбачених чинним законодавством України, надані у якості підтвердження наявності АБЗ, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-23-000033 ● bfc636a9bc164f8e89591c5f1102e0e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-09-26-014702-a 26.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-28 14:43:13
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін), км 19+100 – км 79+717 (61,3 км)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-014702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 03.11.2023 № 1 та від 16.11.2023 № 2 до Договору від 02.11.2023 № 56-23.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-30 16:49:53
Пояснення на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін), км 19+100 – км 79+717 (61,3 км))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-014702-a) та надає наступні пояснення та документи:
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються для забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587:2022 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану", ДСТУ 8993:2020 "Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання", ДСТУ 9185:2022 "Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг".
Очікувана вартість закупівлі у сумі 231 096 743,00 грн розрахована та визначена відповідно до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування: за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/58284.html
3. Надаємо пояснення щодо укладання додаткових угод від 03.11.2023 № 1 та від 16.11.2023 № 2 до Договору від 02.11.2023 № 56-23:
- п. 1 Додаткової угоди від 03.11.2023 № 1 до Договору від 02.11.2023 № 56-23 визначено:
«Керуючись п. 12.3. Договору Сторони домовились викласти п. 5.1. Розділу 5 «Надання послуг» в такій редакції:
«5.1. Строк надання послуг: з 06.11.2023 по 03.11.2026».
Згідно п.4.9 даного Договору «Замовник має право скорегувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним/-ими розпорядником/-ами коштів в частині уточнення видатків на фінансування послуг. Одночасно із уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод». Таким чином Замовником уточнено строк надання послуг за даним договором.
- п. 2. Додаткової угоди від 03.11.2023 № 1 до Договору від 02.11.2023 № 56-23 визначено:
«Керуючись п. 12.3. Договору Сторони домовились викласти п.11.3. Розділу 11 «Строк дії договору» в такій редакції:
«11.3. Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку за таких обставин:
- відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг;
- відсутність фінансування за цим Договором;
- порушення з вини Виконавця строків надання послуг, визначених в дефектних актах, більш ніж на 10 (десять) календарних днів».
В такому випадку Договір вважається достроково розірваним в односторонньому порядку на 10 (десятий) календарний день з моменту відправлення Замовником письмового повідомлення цінним листом з описом вкладення на адресу Виконавця, що зазначена в розділі 14 Договору».
Відповідно до 12.3. Договору «Всі зміни та доповнення до цього Договору оформлюються шляхом укладення додаткових угод, підписаних повноважними представниками Сторін». Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни в п.11.3 Договору.
- п. 3. Додаткової угоди від 03.11.2023 № 1 до Договору від 02.11.2023 № 56-23 визначено:
«Відповідно до п.12.3. Договору, Сторони погодились Розділ 9. «Антикорупційне застереження», викласти у новій редакції:….».
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Наказом від 25.09.2023 № 107 «Про затвердження Порядку проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області» затвердила нові антикорупційні застереження, про що було викладено в п.3 Додаткової угоди від 03.11.2023 № 1 до Договору від 02.11.2023 № 56-23.
- п. 1 Додаткової угоди від 16.11.2023 № 2 до Договору від 02.11.2023 № 56-23
визначено:
«Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 10 200 000,00 грн (десять мільйонів двісті тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 1 700 000,00 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020».
Відповідно до п.4.3 даного Договору бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Також згідно п.4.9 даного Договору «Замовник має право скорегувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним/-ими розпорядником/-ами коштів в частині уточнення видатків на фінансування послуг. Одночасно із уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-29 12:16:03
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін), км 19+100 – км 79+717 (61,3 км)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-014702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасник Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» виконав вимоги Додатку 3 тендерної документації в частині підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме Заступника директора із загальних питань – Караічева Володимира Леонідовича.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-30 16:51:29
Пояснення на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін), км 19+100 – км 79+717 (61,3 км))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-014702-a) та надає наступні пояснення та документи:
Згідно Додатку № 3 Тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.10.2023 № 70-4-2023 визначено, що підпис документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб Учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції, договір за результатами процедури закупівлі та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси Учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи Учасника, що підписала від імені Учасника вказану довіреність.
Учасником Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», на відповідність даної вимоги Замовника, завантажено документи, а саме:
Архівний файл 10 жовтня 2023 18:36 4_[30-09-2023 20.07.38]Повноваження (2).rar, який складається з файлів:
1 Накази Гуцол.pdf
2 Накази Гуцол.pdf
7.3.Витяг з реестру платниківПДВ.pdf
7.5 Опис (по реєстрації статуту ).pdf
7.7. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи .pdf
7.8. Статут - оригінал.pdf
7.9. Уповноважена особа Наказ та довір.pdf
2023 рік Антикорупційна программа та наказ.pdf
Виписка ДП Облавтодор.pdf
Витяг ДП Облавтодор.pdf
Гуцол Накази ч.2.pdf
Гуцол Повноваження до Жовтня 23.pdf
Декларація про провадження господарської діяльності.pdf
Договір і ліцензія АВК.pdf
Наказ 66-ВК Гуцол С.С..PDF
Наказ Гуцол С.С. внутрішній.pdf
Уточнюємо, що Файл «Гуцол Повноваження до Жовтня 23.pdf» містить Наказ від 25.07.2023 № 213-К/О про виконання обов’язків директора Гуцола Станіслава по 22 жовтня 2023 року.
Файл «7.9. Уповноважена особа Наказ та довір.pdf» містить Наказ від 23.03.2020р № 64-ВК про призначення на посаду заступника директора із загальних підстав дочірнього підприємства «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Караічева Володимира Леонідовича, Наказ від 01.12.2021р. № 58 надання правочину організації роботи Підприємства на електронних майданчика у системі публічних закупівель Prozzoro, Довіреність від 01.12.2021р. на заступника директора із загальних підстав Караічева Володимира Леонідовича, дійсна до 31.12.2023 року (включно).
Учасником Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» у повній мірі виконано вимогу Додатку № 3 тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-09-26-014702-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-11-23-000033, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2023, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2023, за результатом якого органами фінансового контролю 06 грудня 2023 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 49 Особливостей.». Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію такого змісту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-26-014702-a, щодо усунення порушень вимог пункту 49 Особливостей, Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області було здійснено наступні заходи: - проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей; - у відповідності до рекомендацій ч.8 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» залучити уповноважену особу до проходження навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті; - розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень (створення робочої групи згідно ч.12 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»).
2023-12-11 16:56:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2023 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
165 234 171,24
UAH з ПДВ
|
161 767 719,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" |
169 393 848,00
UAH з ПДВ
|
162 920 203,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
188 112 748,00
UAH з ПДВ
|
188 112 748,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
198 116 200,00
UAH з ПДВ
|
198 116 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
218 609 721,00
UAH з ПДВ
|
218 609 721,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
Переможець |
161 767 719,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2023 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2023 17:47
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 жовтня 2023 16:31
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
161 767 719,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 15:31
|
ДУ № 7 від 14.10.2024.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2024 15:51
|
ДУ № 6 від 08.08.2024.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 16:43
|
ДУ № 5 від 01.05.2024.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 15:57
|
ДУ № 4 від 03.04.2024.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:23
|
ДУ № 3 від 26.12.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 14:49
|
ДУ № 2 від 16.11.2023.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:31
|
ДУ № 1 від 03.11.2023.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 17:26
|
Договір від 02.11.2023 № 56-23.pdf | укладений |
02 листопада 2023 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 12.3. Договору Сторони домовились викласти п. 5.1. Розділу 5 «Надання послуг» в такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з 06.11.2023 по 03.11.2026». 2. Керуючись п. 12.3. Договору Сторони домовились викласти п.11.3. Розділу 11 «Строк дії договору» в такій редакції: «11.3. Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку за таких обставин: - відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг; - відсутність фінансування за цим Договором; - порушення з вини Виконавця строків надання послуг, визначених в дефектних актах, більш ніж на 10 (десять) календарних днів». В такому випадку Договір вважається достроково розірваним в односторонньому порядку на 10 (десятий) календарний день з моменту відправлення Замовником письмового повідомлення цінним листом з описом вкладення на адресу Виконавця, що зазначена в розділі 14 Договору. 3. Відповідно до п.12.3. Договору, Сторони погодились Розділ 9. «Антикорупційне застереження», викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.2. та п. 4.3 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 10 200 000,00 грн (десять мільйонів двісті тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 1 700 000,00 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 19.12.2023 № Н-560/08-02 та п. 12.3 Договору Сторони домовились доповнити Розділ 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» абз.3 пунктом 4.2 та викласти його в такій редакції: «Замовник здійснює попередню оплату у розмірі до 80 відсотків від їх річної вартості в межах ліміту за кодом економічної класифікації видатків 2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм», встановленого планом використання бюджетних коштів на 2023 рік (зі змінами), на строк не більше трьох місяців» |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 15 000 000,00 грн (п'ятнадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 2 500 000,00 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 12.3 Договору, Сторони домовились в Розділі 14. Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін, змінити реквізити Виконавця та викласти їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 5 000 000,00 грн (п'ять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 833 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 12.3. Договору Сторони домовились викласти п.п. 4.7.1. та п. 4.7. Розділу 4 «Порядок здійснення оплати» в такій редакції: «4.7. Відповідно до п. 7.7 Методики кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг враховуються в «Актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в(УПВ)) на підставі обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених додаткових витрат (за умови що такі витрати виникли не внаслідок дій підрядника). 4.7.1. Вартість додаткових обсягів дорожніх робіт і послуг та вартість додаткових дорожніх робіт і послуг визначається на підставі пунктів 4.1 – 4.24, 4.31 та 4.34 Методики. До розрахунків коштів на покриття ризиків Підрядником надаються підтверджуючі документи вартості матеріально-технічних ресурсів (накладні, транспортні схеми, акти наданих послуг, тощо)». |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |