Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харків, вул. Конторська, 90 |
Контактна особа: |
Ірина ТИХОНОВА 380577399727 vodokanal2012@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 15:16 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 15:16 |
Очікувана вартість: | 48 424 291,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 242 121,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2025 17:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2025 17:25 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
08 квітня 2025 17:25 |
ДОДАТОК_4_нова редакція.docx | |
08 квітня 2025 17:25 |
ДОДАТОК_1_нова редакція.docx | |
08 квітня 2025 17:25 |
Тендерна документація_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
27 березня 2025 16:42 |
38_ДОДАТОК_5.docx | |
27 березня 2025 16:42 |
38_ДОДАТОК_4.docx | |
27 березня 2025 16:42 |
38_ДОДАТОК_3.doc | |
27 березня 2025 16:42 |
38_ДОДАТОК_2.doc | |
27 березня 2025 16:42 |
38_ДОДАТОК_1.docx | |
27 березня 2025 16:42 |
38_ ТД_Реконструкція колектору.docx |
08 квітня 2025 17:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 квітня 2025 17:25 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||
08 квітня 2025 17:25 |
ДОДАТОК_4_нова редакція.docx
|
||||||
08 квітня 2025 17:25 |
ДОДАТОК_1_нова редакція.docx
|
||||||
08 квітня 2025 17:25 |
Тендерна документація_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
27 березня 2025 16:42 |
38_ДОДАТОК_5.docx
|
||||||
27 березня 2025 16:42 |
38_ДОДАТОК_4.docx
|
||||||
27 березня 2025 16:42 |
38_ДОДАТОК_3.doc
|
||||||
27 березня 2025 16:42 |
38_ДОДАТОК_2.doc
|
||||||
27 березня 2025 16:42 |
38_ДОДАТОК_1.docx
|
||||||
27 березня 2025 16:42 |
38_ ТД_Реконструкція колектору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-02-000014 ● 6f92f378209b4d298db9ba0e6e3cb84d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2025 18:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2025
№
145
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.05.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 02.05.2025 № 145
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2025-03-27-010169-a 27.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-06 09:52:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція аварійної ділянки Третього розвантажувального колектора ХТЗ (1-ша черга) (інв. № 13092), (перша ділянка від шахти №4 до шахти №3 L=70 м.п, друга ділянка від шахти №4 до шахти №6 L=30 м.п.), за адресою: м. Харків, проспект Героїв Харкова, 275 (КП "ХАРКІВВОДОКАНАЛ")» ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-27-010169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згдно з підпунктом 1 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів)” пункту1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної докуменьтації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів) (в довідці обов’язково зазначити дату укладання аналогічного(аналогічних) договору(договорів), номер аналогічного (аналогічних) договору (договорів), найменування контрагента, телефон відповідальної особи контрагента, суму договору(договорів)).
В склалі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Схід - Теплоремонт" надано Довідку “ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГIЧНОГО ДОГОВОРУ” (файл: Довідка про виконання аналогічного договору.pdf).
Проте, в зазначеній Довідці відсутня інформація щодо суми договору.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-09 13:49:01
Відповідь на повідомлення моніторингу
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, експертної оцінки за вказаним об’єктом, розрахунку очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання підрозділу-ініціатора закупівлі, яке було оприлюднене під час оголошення закупівлі як Додаток № 2 до тендерної документації . Всі вищезазначені документи будуть завантажені в електронну систему закупівель під час надання відповіді.
Відповідно до Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів) (в довідці обов’язково зазначити дату укладання аналогічного(аналогічних) договору(договорів), номер аналогічного(аналогічних) договору(договорів), найменування контрагента, телефон відповідальної особи контрагента, суму договору(договорів)). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник надає: Копію аналогічного (аналогічних) договору(договорів) з усіма додатками до аналогічного(аналогічних) договору(договорів); Оригінал листа(ів)- відгука(ів) від контрагента (ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору(ів), наведеного(их) в довідці про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору (договорів). (* Аналогічний договір - договір, за умовами якого Учасником виконувалися роботи з нового будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту системи каналізації.). На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасником у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про виконання аналогічного договору, лист-відгук №12/43/3908 від 06.04.2020р. та Договір підряду №69010/20/0012 від 12.03.2020р.. Сума договору вбачається із змісту наданого договору, який є першоджерелом для отримання відомостей необхідних для складання довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів). Таким чином необхідна інформація отримана у повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За наслідками висновку ДАСУ повідомляємо наступне: 16.05.2025 Північно-східним офісом Держаудитслужби ухвалено висновок про результати моніторингу UA-M-2025-05-02-000014 процедури закупівлі UA -2025-03-27-010169-a. У Розділом 2 п. 3 зазначеного висновку Північно-східним офісом Держаудитслужби зобов'язано Замовника усунити порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. З цього розділу висновку вбачається, що Північно-східний офіс Держаудитслужби поклав обов'язки на Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. 23.05.2025 на виконання обов'язку щодо усунення порушень законодавства уповноваженою особою Замовника надано інформацію про усунення порушення. В обгрунтування цієї інформації зазначено, що уповноважені особи Замовника були додатково детально ознайомлені з вимогами та положеннями Постанови №1178, (далі Постанова) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Уповноваженій особі яка проводила закупівлю були зроблені зауваження та проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Законодавства у сфері публічних закупівель. Із наведених зауважень у Висновку про результати моніторінгу процедури закупівлі UA -2025-03-27-010169-a було зроблено відповідні висновки з метою недопущення у подальшому вказаних порушень. Відповідно ст. 147 Кодексу Законів про працю, за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення:догана або звільнення. Відповідно до частини 3 ст. 149 Кодексу Законів про працю, при обранні виду стягнення роботодавець повинен враховувати ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника. Враховуючи вимоги положень Кодексу Законів про працю, керівником КП «Харківводоканал» прийнято рішення про застосування до уповноваженої особи заходів громадського впливу, а саме зроблені зауваження та проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Постанови №1178 при складанні тендерної документації, та Закону України «Про публічні закупівлі».
2025-05-23 11:00:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ТАРВОС" |
40 388 761,00
UAH з ПДВ
|
40 388 761,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Схід - Теплоремонт" |
48 424 000,00
UAH з ПДВ
|
48 174 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ТАРВОС" #43136131 |
Рішення скасоване |
40 388 761,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 14:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ТАРВОС" #43136131 |
Відхилено |
40 388 761,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 14:14
|
ТОВ "Схід - Теплоремонт" #36988217 |
Переможець |
48 174 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2025 16:27
|
ДЦ_розрахунок_1-2.xlsx | зміни до договору |
13 травня 2025 16:27
|
ДЦ_розрахунок_1-1.xlsx | зміни до договору |
13 травня 2025 16:27
|
ДЦ_розрахунки_2,5,6.xlsx | зміни до договору |
13 травня 2025 16:27
|
ДЦ_локальні кошториси.xlsx | зміни до договору |
13 травня 2025 16:27
|
ДЦ_ВР.xlsx | зміни до договору |
13 травня 2025 16:27
|
ДЦ.xlsx | зміни до договору |
13 травня 2025 16:27
|
ДУ№1.docx | зміни до договору |
13 травня 2025 16:27
|
ДУ№1_від_12.05.2025.pdf | зміни до договору |
13 травня 2025 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2025 11:18
|
Додаток_3_План финансування.xlsx | укладений |
06 травня 2025 11:18
|
Додаток_2_Календарний графік.xls | укладений |
06 травня 2025 11:18
|
Додаток_1_ДЦ.xlsx | укладений |
06 травня 2025 11:18
|
Додаток_1_ДЦ(розрахунок 1-2).xlsx | укладений |
06 травня 2025 11:18
|
Додаток_1_ДЦ(розрахунок 1-1).xlsx | укладений |
06 травня 2025 11:18
|
Додаток_1_ДЦ(розрахунки 5-6).xlsx | укладений |
06 травня 2025 11:18
|
Додаток_1_ДЦ(відомість ресурсів).xlsx | укладений |
06 травня 2025 11:18
|
Договір.doc | укладений |
06 травня 2025 11:18
|
Договір № 14-5-ПД-25_від_05.05.2025.pdf | укладений |
06 травня 2025 11:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням змін, викладених у додатковій угоді №1. |
Номер договору про закупівлю: | 14/5-ПД/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |