Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Паук Христина Михайлівна +380322999141 tenderdorogy.p@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 14:30 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 14:30 |
Очікувана вартість: | 2 691 199 258,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 455 996,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами) із врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 13 455 996,00 (тринадцять мільйонів чотириста п`ятдесят п`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто шість) гривень 00 копійок. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п'ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13455996 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Зарахування авансу здійснюється відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в(УПВ)) Додаток 30 До методики (пункт 7.2) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в(УПВ)) Додаток 30 До методики (пункт 7.2) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3) Додаток 31 до Методики (пункт 7.2), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2023 12:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 12:11 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf | |
17 серпня 2023 12:11 |
НР ТД ЕУ 2176_3.pdf | |
14 серпня 2023 12:44 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf | |
25 липня 2023 17:01 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf | |
21 липня 2023 15:34 |
ПД ЕУ 2176_3.pdf |
17 серпня 2023 12:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 серпня 2023 12:11 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf
|
|||||||||
17 серпня 2023 12:11 |
НР ТД ЕУ 2176_3.pdf
|
|||||||||
14 серпня 2023 12:44 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf
|
|||||||||
25 липня 2023 17:01 |
Перелік змін ЕУ 2176_3.pdf
|
|||||||||
21 липня 2023 15:34 |
ПД ЕУ 2176_3.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання окремих видів робіт, які визначено Технічним завданням за предметом закупівлі. Технічним завданням, зокрема, визначено необхідність виконання таких робіт: - розподілення протиожеледних матеріалів (п.130); - одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (п.п.131,132). Це окремі види робіт, які відрізняються не лише одиницями виміру, але й технологією їх виконання. Відтак, відсутнє будь-яке дублювання видів робіт в частині вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги замовника в частині підтвердження Учасниками досвіду виконання аналогічного договору відповідають вимогам Закону «Про публічні закупівлі» та Технічному завданню. Відтак, Замовником не буде прийнято на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у складі якого учасником серед іншого надавалися зазначені Вами послуги.
Відповідно ДСТУ холодну СБМД марки І, зокрема, використовують і для робіт з ліквідації вибоїн покриття у холодний період року за несприятливих погодних умов.
Згідно до Додатку Б до ДСТУ - «Рекомендації щодо області використання за класами та марками СБМД при виконанні будівельних робіт» не передбачається використання суміші СБМД марки І виготовленої способом змішування на дорозі для виконання, зокрема, робіт з ліквідації вибоїн покриття.
Водночас, ДСТУ визначає, що до СБМД марки І допускається відносити асфальтобетонну суміш та асфальтобетон, які хоча би за одним із показників якості або за номенклатурою сировини не відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-119
Отже, задля забезпечення робіт якісними матеріалами (сумішами), виробництво сумішей бітумомінеральних дорожніх повинно бути атестовано на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-305:2015 та підтверджуватись в складі тендерної пропозиції відповідним Атестатом виробництва.
Вимоги про усунення порушення
- ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 12 400 м2;
- ліквідація вибоїн струменевим методом (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 29 116 м2 ;
- холодне фрезерування асфальтобетонного покриття (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 89 000 м2;
- розпушування асфальтобетонного покриття (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 225 000 м2;
- виправлення профілю щебеневих основ із додаванням нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 6 000 м2;
- виправлення профілю щебеневих основ без додавання нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 225 000 м2;
-улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 5 400 м3;
-улаштування вирівнюючого шару основи із щебенево-піщаної суміші асфальтоукладальником (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 7 800 м3;
- улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 32 400 т;
-укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 30 000 м2;
- профілювання щебеневих і гравійних доріг (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 960 км;
- засипання промоїн і просідань щебенем (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 2 284 м3;
- формування конусів із протиожеледного матеріалу зі встановленням віх (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 1 156 т.;
- посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 1 156 т.;
-розподілення протиожеледних матеріалів (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 174 720 000 м2;
-одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 32 644,5 км;
- періодичний огляд дороги (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 3 264,5 км.
Також у зазначеному вище рішенні вказано, що за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити досвід виконання аналогічного договору за всіма в сукупності видами послуг та в обсягах, визначених Документацією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Сьогодні – 14 серпня 2023 року о 12:44 год. за київським часом Замовником опубліковано Перелік змін від «14» серпня 2023 р. до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 129 від 25.07.2023 р.) на закупівлю послуг: Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
У зазначеному Переліку Замовник залишив у попередній редакції вимоги пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, виключивши лише деякі з видів робіт/послуг, зокрема:
- посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 1 156 т.;
-розподілення протиожеледних матеріалів (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 174 720 000 м2;
-одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (відповідно до Технічної специфікації) - не менше 32 644,5 км.
Яким принципом керувався Замовник при виключенні саме цих видів робіт/послуг – автору вимоги невідомо та незрозуміло.
Очевидним є лише те, що Замовник проігнорував рішення Органу оскарження та ухилився від його виконання, не дивлячись на те, що він повідомив в електронній системі 14.08.2023 о 14:10 год., що «Рішення АМКУ виконано Замовником».
Нова редакція тендерної документації , затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.08.2023р. №162), містить ті самі дискримінаційні вимоги, які були предметом оскарження, за результатами розгляду якого прийнято рішення № 12300-р/пк-пз від 08.08.2023.
Таким чином Замовник демонструє не лише повне ігнорування принципів Закону, штучне обмеження конкуренції та фактичну монополізацію ринку дорожнього господарства, надаючи перевагу конкретному потенційному учаснику закупівлі, який виконував у сукупності послуги/роботи, перелік яких визначено тендерною документацією, але і своє зневажливе ставлення до рішень Антимонопольного комітету України, оскільки частиною двадцять другою статті 18 Закону передбачено, що рішення органу оскарження є обов'язковими до виконання замовниками.
Вимагаємо невідкладно виконати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12300-р/пк-пз від 08.08.2023 в частині виключення всіх в сукупності видів послуг та їх обсягів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, автора звернення.
Наразі ми звернулися до Державної аудиторської служби України щодо вжиття в установленому порядку заходів щодо усунення з Вашого боку порушень законодавства про публічні закупівлі та притягнення до відповідальності винних осіб.
Крім того, у разі ігнорування даної вимоги автором будуть направлені:
1. Чергова скарга до Антимонопольного комітету України в частині невиконання попереднього рішення Органу оскарження;
2. Відповідні звернення до прокуратури, Державного бюро розслідувань та Національної поліції щодо розслідування корупційних діянь з боку службових осіб Замовника.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 липня 2023 16:30
Дата подання: 01 вересня 2023 19:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-27-000012 ● fb29cc428b434814aef9cfac383453cd
- Статус: вирішено ● Дата: 09 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.12.2023 № 328
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 27.12.2023 № 328.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-21-009377-a, 21.07.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-28 15:21:18
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-07-21-009377-a, яка проведена Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до вимог частини 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника переможець торгів у строк, що не перевищує строку укладання договору (з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір), обов’язково надає Замовнику Договірну ціну, сформовану згідно з умовами та вимогами Додатку 8 до тендерної документації, та згідно з діючими нормативно-кошторисними нормами з врахуванням змін та доповнень, договірна ціна повинна відображати повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, а також бути приведена у відповідність до суми тендерної пропозиції. При цьому зазначено, що ненадання Договірної ціни, сформованої у відповідності до вимог Додатку 8 до цієї тендерної документації, є відмовою переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 Додатку 8 до тендерної документації для погодження договірної ціни переможець надає розрахунок договірної ціни.
Також, у пунктах 8 та 9 Додатку 8 до тендерної документації вказано, що до договірної ціни включаються витрати, пов'язані з покриттям ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг в сумі 203 408,004 тис. грн без ПДВ та додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в сумі 436 649,182 тис. грн без ПДВ.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) про виконання переможцем тендеру вимог частини 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 8 до тендерної документації Замовника.
4. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) з обґрунтуванням визначення у Додатку 8 до тендерної документації вимоги щодо включення витрат, пов'язаних з покриттям ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг, в сумі 203 408,004 тис. грн без ПДВ та додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в сумі 436 649,182 тис. грн без ПДВ.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 13:08:40
Пояснення ДАСУ
На Ваш запит про надання пояснення від 28.12.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-21-009377-a, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ««Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» підготовлено враховуючи мінімальну потребу в експлуатаційному утриманні 1 умовного кілометра мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Львівській області протягом 3 років, з врахуванням СОУ 42.1-37641918-035:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи та СОУ 42.1-37641918-071:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» формувалась відповідно до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (додається до листа).
Джерелом фінансування за предметом закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» є державний бюджет України. Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування.
Щодо надання Замовником інформації (з відповідним документальним підтвердженням) про виконання переможцем тендеру вимог частини 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 8 до тендерної документації повідомляємо наступне.
Документальним підтвердженням про виконання переможцем тендеру вимог частини 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 8 до тендерної документації Замовника є Договірна ціна сформована та погоджена відповідно до вимог Додатку 8 до тендерної документації, що є невідємною частиною Договору укладеного за результатом торгів за процедурою закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Щодо надання інформації (з відповідним документальним підтвердженням) з обґрунтуванням визначення у Додатку 8 до тендерної документації вимоги щодо включення витрат, пов'язаних з покриттям ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг, в сумі 203 408,004 тис. грн без ПДВ та додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в сумі 436 649,182 тис. грн без ПДВ.
Вимоги щодо включення витрат, пов'язаних з покриттям ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг, та додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. були внесені у Додаток 8 до тендерної документації відповідно до вимог "методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування " а саме п 6.7 та п. 6.8.
Ознайомитись із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь))» можна за посиланням:
https://old.loda.gov.ua/informatsiya_shchodo_stanu_avtodorih
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу від 17.01.2024 року процедури закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення пункту 3, підпункту 2 пункту 44, а також пункту 18 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, пунктів 17 та 49 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону при укладанні договору про закупівлю. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання Договору із Підрядником, зокрема було надіслано запит про розірвання договору за згодою сторін Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т". Відтак Замовником було вжито заходи спрямовані на припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру Договору 101-10/23 від 24 жовтня 2023 року з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Також зазначаємо, що було проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженими особами щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, пунктів 17 та 49 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону при укладанні договору про закупівлю. Отже, департаментом дорожнього господарства було виконано висновок Державної аудиторської служби України. - Додаток - Запит.
2024-01-23 12:13:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок укладання договору про закупівлю з недотриманням норм Господарського та Цивільного кодексів України.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок укладання договору про закупівлю з недотриманням норм Господарського та Цивільного кодексів України.) • усунуто
сторонами договір розірвано
2024-10-09 17:57:45
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
2 058 767 778,00
UAH з ПДВ
|
1 599 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" |
2 287 519 369,30
UAH з ПДВ
|
1 599 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
2 367 215 000,00
UAH з ПДВ
|
2 367 215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
AzVirt MMC |
2 637 375 272,84
UAH з ПДВ
|
2 637 375 272,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Рішення скасоване |
1 599 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2023 17:55
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
1 599 800 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 жовтня 2023 18:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 15:09
|
Угода про розірвання | укладений |
11 квітня 2024 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 10:21
|
ДУ 7 101-10.23.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 12:05
|
ДУ 101-10.23.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 10:58
|
ДУ5 101-10.23.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 14:34
|
ДУ 4 101-10.23.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 10:26
|
ДУ 4 101-10.23.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 10:00
|
ДУ 3 101-10.23.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 09:18
|
ДУ 2 101-10.23.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 17:48
|
ДУ1 101-10.23.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2023 08:41
|
Договір 101-10/23 | укладений |
25 жовтня 2023 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування в 2023 році. |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансуванн у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування в 2023 році. |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 101-10/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
141 536 430,48
UAH (в тому числі ПДВ 23 589 405,08 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з висновком Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км)», згідно з яким Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, Сторони домовились розірвати Договір № 101-10/23 від 24 жовтня 2023 року за згодою Сторін. |