Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04054079 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Ольга Мірошниченко +380612246542 mirolga180@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 120 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 600000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Підписання договору | Замовник може перерахувати Генпідряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі до 30% вартості річного обсягу будівельних робіт строком на 3 місяці. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 15:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 3.pdf | |
06 березня 2020 15:39 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
06 березня 2020 14:04 |
ИВР ІІІ черга.rtf | |
06 березня 2020 14:04 |
ИВР І черга.rtf | |
06 березня 2020 14:04 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
06 березня 2020 14:04 |
ИВР ІV черга.rtf | |
06 березня 2020 14:04 |
Додаток 3 Договір на виконання робіт НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
06 березня 2020 14:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 2.pdf | |
06 березня 2020 14:03 |
ИВР ІІ черга.rtf | |
13 лютого 2020 08:48 |
Додаток 4 (Зміни).docx | |
13 лютого 2020 08:48 |
Додаток 1 (Зміни).docx | |
13 лютого 2020 08:48 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
04 лютого 2020 10:10 |
Додаток 2 ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до рішення Запорізької обласної ради №141 від 12.12.2019 року (ДОДАТОК 6) на 2020 рік на виконання будівельних робіт по об'єкту закупівлі передбачено кошти у розмірі 20 000 000,00 грн. Пропозиції щодо збільшення плану фінансування та асигнувань для виконання робіт у 2020-2021 році до повного обсягу опрацьовуються і на цей час рішення на розгляді. Після надходження додаткових коштів відповідно буде збільшено річний обсяг фінансування договору на виконання робіт.
Також зазначаємо що це запитання не відноситься до вимог тендерної документації та ніяким чином не порушує право Учасників на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію, на відкритість на всіх стадіях закупівлі та не містить дискримінаційні вимоги до учасників.
Також зазначаємо що це запитання не відноситься до вимог тендерної документації та ніяким чином не порушує право Учасників на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію, на відкритість на всіх стадіях закупівлі та не містить дискримінаційні вимоги до учасників.
Звертаємо увагу, що технічне завдання (додаток 2 до тендерної документації) розроблено службами замовника на підставі локальних кошторисів, які є частиною проєктної документації об’єкта будівництва та отримали позитивний експертний звіт від 28.12.2019 року № 0045.1-19Е. Так як сума по зведеному кошторисному розрахунку більше 120 000 000.00 грн. затвердження відбулось рішенням Голови Запорізької обласної адміністрації.
Також зазначаємо що це запитання не відноситься до вимог тендерної документації та ніяким чином не порушує право Учасників на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівлі та не містить дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимоги про усунення порушення
Крім того, Замовник під час проведення закупівлі повинен дотримуватись ВСІХ принципів здійснення закупівель, в тому числі – ПРИНЦИПУ відкритості та ПРОЗОРОСТІ на всіх стадіях закупівель. ВСЯ інформація стосовно закупівлі вважається ВІДКРИТОЮ і Замовник повинен її надавати на вимогу запитувача. На дане звернення також розповсюджується ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
Ми звертаємось до вас з вимогою про надання інформації про пропозицію переможця торгів ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС", а саме - нас цікавить наявність в пропозиції переможця формальних помилок, які були виявлені Замовником в процесі розгляду пропозиції ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС".
Питання наступне – чи містила тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" формальні помилки, які визначені уповноваженою особою Замовника, як несуттєві та такі, що не впливають на зміст пропозиції і не є підставою для відхилення? Чи складався по процедурі закупівлі протокол визначення формальних помилок, що НЕ стали підставами для дискваліфікації ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"? Якщо такий протокол складався, то вимагаємо зазначити його номер та дату, а також повний перелік (опис) помилок, прийнятих Замовником як формальні. Перелік помилок, що ви будете надавати, має містити повний опис помилки та причини її прийняття.
Наголошуємо, наше звернення подано в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі» і ЗУ «Про доступ до публічної інформації», Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ надати інформацію, що вимагається в цьому зверненні. Ненадання відповіді або УХИЛЕННЯ від надання відповіді на дане звернення буде розцінено як протиправне діяння з відповідним зверненням до компетентних органів.
Тендерна документація містить вимогу «Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи ВСТАНОВЛЕНІ В Додатку№1 (для переможця).» Отже, питання надання документів Переможця регулюється Додатком №1 до тендерної документації.
Додаток №1 до тендерної документації містить перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ на підтвердження його відповідності вимогам ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Серед документів, що мав надати переможець, ЗВЕРТАЄМО УВАГУ на вимогу до документу стосовно пункту 6 ч. 1 ст. 17 Закону. Для підтвердження відсутності підстав згідно пункту 6 ч. 1 ст. 17 Закону переможець мав НАДАТИ «Електронну довідку, довідку або нотаріально завірену копію документа (-ів), виданого відповідним органом (Нац. поліції), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, НЕ БУЛО ЗАСУДЖЕНО ЗА ЗЛОЧИН, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа».
Також, НАГОЛОШУЄМО, що згідно ПРИМІТОК Додатку №1 до тендерної документації ТОВ Хозхімсервіс повинен був надати замовникові ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ в ЕЛЕКТРОННОМУ вигляді ЧЕРЕЗ електронну систему закупівель на КЕРІВНИКА та ВСІХ службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. Тобто, спосіб подання – тільки ЧЕРЕЗ систему. П’ятий календарний день від дати визначення переможця – це 28 березня 2020 року, на сьогодні в системі документи переможця завантажені 25.03.2020.
Саме по виконанню вимог щодо підтвердження відсутності підстав згідно пункту 6 ч. 1 ст. 17 Закону і виявлено ПОРУШЕННЯ з боку ТОВ Хозхімсервіс. СУТЬ ПОРУШЕННЯ полягає в тому, що ТОВ Хозхімсервіс НЕ надав підтвердження, що «службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, НЕ БУЛО ЗАСУДЖЕНО ЗА ЗЛОЧИН, учинений з корисливих мотивів». ТОВ Хозхімсервіс надав СКОРОЧЕНУ довідку Міністерства внутрішніх справ України IIA-1788292, яка містить інформацію ТІЛЬКИ про те, що КЕРІВНИК КІЗІМЕНКО М.О. не має не знятої чи непогашеної судимості. Інформація про те, що особу (КІЗІМЕНКО М.О.) НЕ БУЛО ЗАСУДЖЕНО ЗА ЗЛОЧИН, учинений з корисливих мотивів, може міститись тільки в ПОВНІЙ ДОВІДЦІ Міністерства внутрішніх справ України. Замовник може переглянути будь-які торги і знайти, як виглядає ПОВНА довідка МВС і де в ній зазначено необхідну інформацію. В повній довідці має значитись, що особа до кримінальної відповідальності не притягується, кримінальна відповідальність це і є злочин, учинений з корисливих мотивів.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ Хозхімсервіс НЕ ПІДТВЕРДИВ відсутність підстав, визначених пунктом 6 ч. 1 ст. 17 Закону, у спосіб, визначений Додатком №1. Наголошуємо, що Замовник чітко зазначив, що саме має бути в довідці переможця. НЕНАДАННЯ ТОВ Хозхімсервіс підтвердження, що «службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, НЕ БУЛО ЗАСУДЖЕНО ЗА ЗЛОЧИН, учинений з корисливих мотивів», є прямою НЕВІДПОВІДНІСТЮ. Сьогодні уже ТОВ Хозхімсервіс НЕ МОЖЕ завантажити документи переможця, адже ВЖЕ пройшло П”ЯТЬ календарних днів.
Крім того, є ще один нюанс. Примітки Додатку №1 до тендерної документації чітко зазначають, що документи переможця надаються не тільки щодо КЕРІВНИКА, але і на ВСІХ службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Так от, локальні кошториси ТОВ Хозхімсервіс, що надані в складі пропозиції, підписані ЩЕ ДВОМА посадовими особами – інженером-кошторисником О.А.Бондарева та головним інженером І.І.Пожуй. Як мінімум, О.А.Бондарева також зазначена в Довідці про наявність працівників.
ТОВ Хозхімсервіс ще раз ПОРУШИВ вимоги Додатку №1 до тендерної документації, оскільки не надав довідку згідно пункту 6 ч. 1 ст. 17 Закону на О.А.Бондареву та І.І.Пожуй.
Ми вже не звертаємо увагу на той факт, що в Додатку №1 Замовник взагалі вимагав довідку від НАЦ.ПОЛІЦІЇ, а не від Міністерства внутрішніх справ України, а також по п.2 ч.1 статті 17 Замовник вимагав довідку довільної форми, хоча ще з 2019 року інформація є в ВІДКРИТОМУ реєстрі і її по ЗАКОНУ вимагати НЕ МОЖНА.
Стосовно даної закупівлі ми вже зверталися до Замовника з вимогою надати інформацію про пропозицію переможця, проте Замовник відповів, що ЧІТКО дотримується Закону і не дає жодної інформації, що прямо не передбачена Законом. Похвально, тому сподіваємось, що Замовник прочитавши інформацію даної вимоги буде далі слідувати нормам ЗАКОНУ, адже ЗАКОН говорить наступне. Згідно СТАТТІ 30 пропозиція переможця ТОВ Хозхімсервіс підлягає ВІДХИЛЕННЮ у зв’язку з ненаданням документів по статті 17 згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації. ТАКЕ ВІДХИЛЕННЯ Замовник ВЖЕ повинен зробити, бо строки надання документів переможця по статті 17 ЗАКІНЧИЛИСЬ. І це ще не все, ТОВ Хозхімсервіс не надав повну інформацію в довідці, а отже вважається,що НЕ НАДАВ інформацію, а тому за НЕНАДАННЯ переможцем документів по статті 17 Замовник повинен стягнути з ТОВ Хозхімсервіс В БЮДЖЕТ суму БАНКІВСЬКОЇ гарантії (забезпечення тендерної пропозиції). Замовник саме «ПОВИНЕН» стягнути суму БАНКІВСЬКОЇ гарантії, а не має право. А сума гарантії у нас не маленька – 600 000 грн. і вона не буде зайвою для БЮДЖЕТУ.
Ми не сумніваємось в компетенції Уповноваженої особи Замовника, надіємось тільки на розуміння з боку вищого керівництва. Враховуючи вагомість інформації даної вимоги, просимо її не ігнорувати та не шукати норми Закону, які дозволяли б на неї не відповідати. Адже порушення є і вони вагомі. У разі, якщо пропозицію ТОВ Хозхімсервіс не буде ВАМИ відхилено самостійно, просимо врахувати, що вже направлено звернення в рамках громадського контролю для ініціювання МОНІТОРИНГУ закупівлі з боку Державної аудиторської служби України та проведення громадської ЕКСПЕРТИЗИ діяльності департаменту, як органу виконавчої влади (згідно Постанови Кабміну №976 від 05.11.2008 року).
Скарги до процедури
Дата подання: 14 лютого 2020 17:23
Дата подання: 02 квітня 2020 21:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-01-000018 ● f6f506cbc4604eb6a9da7c3f734a334f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 15:34 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2020 № 32
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-02-04-000809-a, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт («Реконструкція площі Фестивальної в м. Запоріжжі»), яка проводиться Департаментом капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Переможцем торгів не надано інформації передбаченої пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Хозхімсервіс |
117 450 002,50
UAH з ПДВ
|
116 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" |
120 649 995,00
UAH з ПДВ
|
117 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ" |
120 600 000,00
UAH з ПДВ
|
117 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АЛЬТАЇР-М" |
120 690 000,00
UAH з ПДВ
|
119 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" |
120 695 548,30
UAH з ПДВ
|
119 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Хозхімсервіс #24157485 |
Переможець |
116 850 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 13:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 15:44
|
ДУ № 1 до Д № 05 05 Ф від 06.05.2020.pdf | укладений |
21 серпня 2020 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2020 10:29
|
Уточнення .pdf | зміни до договору |
13 травня 2020 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 13:17
|
Д № 05 05 Ф від 06.05.2020..pdf | укладений |
07 травня 2020 13:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Уточнення |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |