Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 45462724 |
Вебсайт: | https://uz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Алмаатинська, 74 |
Контактна особа: |
Ковальчук Петро Григорович 380955810926 kovalchuk.p.h@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 13:12 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 13:12 |
Очікувана вартість: | 9 997 480,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 987,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% післяплата 45 к д | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 11:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 11:55 |
Тендерна документація1 док_1339 ПЗ 2025.docx | |
21 березня 2025 11:55 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000152 ● c5eb37dc16d84c1a8d4e89c0da23a66b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2025-03-21-005444-a 21.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 14:13:59
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Букса лита типу 1 з лабіринтом, за кодом ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-21-005444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-14 15:39:48
Надається відповідь на запит від 09.05.2025 згідно моніторингу UA-M-2025-05-08-000152 від 08.05.2025
На запит Державної аудиторської служби України від 09.05.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Букса лита типу 1 з лабіринтом» код ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, № UA-2025-03-21-005444-a повідомляємо наступне:
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), планування закупівлі здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів. Закупівля Букси литої типу 1 з лабіринтом в кількості - 800 штук, передбачена специфікованими планами матеріально-технічного забезпечення на 2025 рік по філії «УЗ Вагон-сервіс» АТ «Укрзалізниця» для виготовлення вагонів хопер-дозаторів для філії «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця» (Протокол № Ц-82/84 Ком.т. від 16.12.2024). Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 Тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника та примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі - Методика), формування очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованих електронних майданчиках (копії комерційних пропозицій потенційних учасників та запит на комерційні пропозиції додаються).
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовник при оприлюдненні закупівель на майданчику SmartTender.biz у відповідне поле вносить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості, які відображаються у дзеркалі активних торгів на сайтах АТ «Укрзалізниці» https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
3. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до п.4 частини 2 статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація:
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
Код економічної класифікації видатків бюджету (КПКВК- кодування програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету);
Тобто, зазначення відповідного коду здійснюється лише у разі закупівлі за бюджетні кошти.
Згідно з інструкцією «Плани закупівель», розміщеною на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz. - поле «Джерела фінансування» - зазначається при створенні річного плану. Під час оголошення вказаної закупівлі в річному плані був обраний відповідний розділ, а саме: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) (скрін додається).
Філія «УЗ Вагон-сервіс» АТ «Укрзалізниця» самостійно визначає переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг, які здійснюються за рахунок власних коштів відповідно до внутрішніх положень товариства.
Отже, закупівля «Букса лита типу 1 з лабіринтом» код ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, № UA-2025-03-21-005444-a, проводилась за Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
На підтвердження наявності потреби закупівлі Букси литої типу 1 з лабіринтом надаємо копії (скрін) специфікованих планів матеріально технічного забезпечення філії "УЗ Вагон-сервіс" АТ "Укрзалізниця".
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «СОТА УКРАЇНА»
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ТЕХНОМАГ»
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ДНІПРОВАГОНМАШ»
4. Запит на комерційні пропозиції.
5. Копія (скрін) річного плану закупівель.
6. Копія (скрін) специфікованих планів матеріально технічного забезпечення філії "УЗ Вагон-сервіс" АТ "Укрзалізниця.
- Комерційна пропозиція ТОВ СОТА УКРАЇНА.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ Техномаг.pdf
- Комерційна пропозиціяТОВ ТАС ДНІПРОВАГОНМАШ.pdf
- Запит на комерційні пропозиції.pdf
- Копія (скрін) річного плану закупівель.docx
- Копія (скрін) специфікованих планів матеріально технічного забезпечення філії УЗ Вагон-сервіс АТ Укрзалізниця.docx
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-22 17:17:20
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1.Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «ТЕХНО-МАГ», вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-23 09:50:07
На запит Державної аудиторської служби України від 22.05.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Букса лита типу 1 з лабіринтом» код ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, № UA-2025-03-21-005444-a повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності, а саме:
1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Учасником ТОВ "ТЕХНО-МАГ"у складі тендерної пропозиції було надано сертифікат відповідності за № RCU.1109-25, термін дії з 25.03.2025 до 25.03.2027 (файл Cертифікат відповідності.pdf). Сертифікат видано: Органом з оцінки відповідності ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ОРГАН СЕРТИФІКАЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ» (ТОВ «ДОСЗТ»), атестат про акредитацію НААУ № 1О075 від 19.02.2025 до 09.11.2029, 49033, м. Дніпро, просп. Б. Хмельницького, 139к, тел. +38(056) 787-18-42. Дійсність акредитації ТОВ «ДОСЗТ» було перевірено в Реєстрі акредитованих ООВ (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov) скрін додається.
Наданий учасником у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності відповідає вимогам п. 1.1. Додатку 2 тендерної документації.
Додатки:
1. Cертифікат відповідності
2. Скрін з реєстру акредитованих ООВ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Нововолинський ливарний завод |
8 796 800,00
UAH
|
8 796 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО-МАГ" |
9 976 000,00
UAH
|
8 796 850,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Нововолинський ливарний завод #05799344 |
Рішення скасоване |
8 796 800,00
UAH
|
22 квітня 2025 11:08
|
ПрАТ Нововолинський ливарний завод #05799344 |
Відхилено |
8 796 800,00
UAH
|
22 квітня 2025 11:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО-МАГ" #40037612 |
Переможець |
8 796 850,00
UAH
|
29 квітня 2025 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2025 16:16
|
Договір № 38_2025-ВДР від 12.05.2025 року.pdf | укладений |
12 травня 2025 16:15
|