Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0310 |
Код ЄДРПОУ: | 26621403 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., Гайсинський р-н., с. Рахни |
Контактна особа: |
Віктор Крутенюк +380976181292, +380935838658 v_kruteniuk@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 13:10 |
Очікувана вартість: | 1 427 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 138,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 13:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 13:08 |
ТД Соти 0310.docx | |
20 березня 2025 13:08 |
Додаток 5.docx | |
20 березня 2025 13:08 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000049 ● 7deb9d42aee54d748a91308f36c57fe1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 №53-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2025 №53-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2025-03-20-006965-a 20.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 10:11:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі гумових сот для десантних парашутів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-20-006965-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів кількість великих змінних гумових сот для Д-5 с.2, AD-95, ДПС, Д-6 с.4, зазначено 635 штук тоді, як в інформації про технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, яка є додатком 4 до тендерної документації, зазначено кількість великих змінних гумових сот для Д-5 с.2, AD-95, ДПС, Д-6 с.4 – 365 штук?
3. Яким чином учасником ФОП «Сороковий Валентин Володимирович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації стосовно надання:
- довідки в довільній формі про те, що учасник не є: громадянином російської федерації, крім тих, що проживають на території України на законних підставах; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація, громадянин російської федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації; юридичною особою, утвореною відповідно до законодавства іноземної держави, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, яких є російська федерація, громадянин російської федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації, — у випадку виконання зобов’язань перед ними за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті (пункт 13 додатку 7 тендерної документації);
- анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в додатку 6 тендерної документації) (пункт 14 додатку 7 тендерної документації)?
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «Сороковий Валентин Володимирович» у зв’язку з ненаданням у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповіді на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 15:08:41
Пояснення щодо запиту Держаудитслужби
Відповідь на запит Аудиту
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь Державній аудиторській службі України ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ по висновкам
2025-05-07 16:09:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Порушення усунуто.
2025-05-08 16:02:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець СОРОКОВИЙ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 189 659,94
UAH з ПДВ
|
1 189 659,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець СОРОКОВИЙ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ #2684303458 |
Переможець |
1 189 659,94
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 14:44
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2025 15:13 |
Кінець періоду оскарження: | 06 травня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 06 травня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Помилково вказано кількісний показник предмету закупівлі, постачальником не надані необхідний пакет документів згідно умов тендерної документації |
25 квітня 2025 15:13
|
Електронний підпис |
25 квітня 2025 15:12
|
scanProtSkas_20250424075224.pdf |