Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40109084 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Лоліта Яковлева +380506093050 40109084mv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 052 790,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 263,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли
використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг і використаних запасних частин, комплектуючих та витратних матеріалів здійснюється Замовником безготівковим перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно з Актом наданих послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання акту й пред’явленого рахунку на сплату | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 28 березня 2025 09:22 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
28 березня 2025 09:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 09:22 |
Додаток 6.docx | |
28 березня 2025 09:22 |
оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.docx | |
28 березня 2025 09:22 |
Додаток 8.docx | |
28 березня 2025 09:22 |
Додаток 5.docx | |
28 березня 2025 09:22 |
Додаток 7.docx | |
28 березня 2025 09:22 |
Тендерна документація.docx | |
28 березня 2025 09:22 |
Додаток 4.doc | |
28 березня 2025 09:22 |
Форма 2 довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).docx | |
28 березня 2025 09:22 |
Форма 3 довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.docx | |
28 березня 2025 09:22 |
Додаток 2.docx | |
28 березня 2025 09:22 |
Форма 1 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника.docx | |
28 березня 2025 09:22 |
Додаток 1.docx | |
28 березня 2025 09:22 |
Додаток 3.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА" |
905 974,20
UAH з ПДВ
|
905 974,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1, 2 1 У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 2 Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2 1 У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 2 Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)1 1 У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА" #39225534 |
Переможець |
905 974,20
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 17:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Голден Лайн Україна», код ЄДРПОУ 39225534 невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: ▪ Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за вих.№02/04 від 03.04.2025, де обладнання не співпадає обладнанню, передбаченому підп. 2 Наявність відповідної технічної документації, обладнання та програмного забезпечення Додатку 3 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О), а саме, відсутнє підтвердження наявності обладнання: - спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування електронних систем, програмування блоків керування автомобілів Замовника); - комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля; - комп'ютерний стенд для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D; - стенд для контролю та регулювання світла фар; - обладнання для діагностики та очищення форсунок інжекторів зі зняттям; - обладнання для ремонту та діагностики автоматичних та механічних коробок передач; - обладнання та гальмівний стенд для діагностики й ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR; - пристрій для заміни гальмівної рідини; - обладнання для ремонту бензинових та дизельних паливних систем; - обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку циліндрів Абз.2 підп.3 зазначеного розділу передбачено: «Наявність обладнання повинна співпадати з інформацією, що буде зазначена Учасником в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу та наданим документам, що підтверджують право володіння або користування або розпорядження або іншим документам, які підтверджують останнє». ▪ Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за вих.№02/04 від 03.04.2025 в якій зазначено: № Найменування кількість Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг 27. Станція з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів, що знаходиться за адресою: 49000, м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд.82 (Правий берег) 1 Договір суборенди нежитлового приміщення №17/2024 -0 від 20 березня 2024 року Так, до складу тендерної пропозиції на підтвердження підстав користування було надано договір суборенди нежитлового приміщення №17/2024-О від 20.03.2024. Першим реченням п.5.1. договору зазначено: «Цей договір набирає чинності з дати його підписання обома Сторонами та діє протягом 12 місяців після підписання акту прийому-передачі Приміщень в суборенду». До договору також було надано акт прийому-передачі приміщення в суборенду без дати тільки зазначено «__ березня 2024 р.» та додаткова угода №1 до договору суборенди нежитлового приміщення №17/2024-О від 20.03.2024 р. де передбачено: «1. Сторони дійшли згоди змінити п.5, п.п.5.1 Договору №17/2024-О від 20 березня 2024 р. з 22 січня 2024 та викласти його в наступній редакції, а саме: «Цей договір набирає чинності з дати його підписання обома Сторонами, та діє до 31 грудня 2025 р. після підписання акту прийому -передачі Приміщень в суборенду. СУБОРЕНДАР має переважне право на подовження терміну дії цього Договору або укладення договору суборенди Приміщень на новий строк». Частиною 1 статті 795 Цивільного кодексу України передбачено: «1.Передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором». Договором встановлено, що договір набирає чинності з дати його підписання обома Сторонами після підписання акту прийому-передачі Приміщень в суборенду. Виходячи з цього, акт прийому-передачі приміщення є основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду. До тендерної пропозиції не додано підписаного акту прийому-передачі приміщень в суборенду з датою підписання, у зв’язку з чим не можливо встановити чи передано приміщення за адресою 49000, м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд.82 (Правий берег) в оренду чи ні. Таким чином право володіння або підстава користування або договір про надання послуг не підтверджено й не дає підстави розуміти, що у учасника є можливість надавати послуги за предметом закупівлі на станції технічного обслуговування у місті Дніпро Дніпропетровської області, що також передбачено й у Додатку 3 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О). ▪ Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.04.2025 за вих.№05/04 де зазначено: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці 2 Кузьменко Сергій Вікторович Слюсар з ремонту автомобілів 34 роки Цивільно-правова угода №1 від 01 лютого 2025 року На підтвердження надано цивільно-правова угода від 15 жовтня 2024 року №1 де зазначено: «….Громадянин України Кузьменко Сергій Вікторович …., надалі – Виконавець….» 2. Предмет договору «1.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання виконати автослюсарні роботи з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів з встановленням запчастин….» Цивільно-правові угоди не регламентуються трудовим законодавством, тому виходячи з цього не має, а ні роботодавців, а ні працівників. Виходячи й з викладеного в графі «посада» відносно даного громадянина не може значиться «слюсар з ремонту автомобілів», тому що в цивільно-правовій угоді зазначений громадянин виступає Виконавцем з надання послуг – виконання автослюсарних роботи з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів з встановленням запчастин…. ▪ Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника закупівлі не у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О). ▪ Учасником у складі надано заповнений та підписаний проєкт договору (Додаток 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О), де в п. 1.5. зазначено: « 1.5. Виконавець надає послуги за місцезнаходженням станції технічного обслуговування (надалі – СТО): 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Набережна Заводська, будинок 82, 101» така ж адреса зазначено й в довідці від 03.04.2025 за вих.№12/04, що надана до складу тендерної пропозиції Учасником. але, в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за вих.№02/04 від 03.04.2025 значиться наступна інформація: «Станція з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів, що знаходиться за адресою: 49000, м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд.82 (Правий берег)». В підп. 1 п.13.6 проєкту договору не значиться електрона адреса Виконавця. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 1 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О); - Додаток 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О); - Додаток 3 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О); - Додаток 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О); 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ▪ довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, в якій у тому числі наявність обладнання повинна співпадати з обладнанням передбаченому підп. 2 Наявність відповідної технічної документації, обладнання та програмного забезпечення Додатку 3 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О): - спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування електронних систем, програмування блоків керування автомобілів Замовника); - комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля; - комп'ютерний стенд для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D; - стенд для контролю та регулювання світла фар; - обладнання для діагностики та очищення форсунок інжекторів зі зняттям; - обладнання для ремонту та діагностики автоматичних та механічних коробок передач; - обладнання та гальмівний стенд для діагностики й ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR; - пристрій для заміни гальмівної рідини; - обладнання для ремонту бензинових та дизельних паливних систем; - обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку циліндрів та надати документи, що підтверджують право володіння або користування або розпорядження або іншим документам, які підтверджують останнє . Також зазначити чітку інформацію щодо місцезнаходження СТО, а саме, 49000, м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд.82 (Правий берег) або 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Набережна Заводська, будинок 82, 101. У разі якщо без зазначення «101», то також надати заповнений й підписаний проєкт договору (Додаток 4) й з зазначенням у п.1.5. правильної адреси та згідно Додатку 3 довідку в довільній формі, у тому числі, в довідці зазначити наступні відомості у вигляді таблиці. Таблиця№1 № Повна адреса місцезнаходження СТО Власна/орендована* (необхідне зазначити) Режим роботи Телефони 1 2 3 4 5 1. 2. ▪ акт прийому-передачі до договору суборенди нежитлового приміщення №17/2024-О від 20.03.2024; ▪ акт прийому-передачі до додаткової угоди №1 до договору суборенди нежитлового приміщення 317/2024-О від 20.03.2024 року; ▪ довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід й з зазначенням у тому числі інформації щодо: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці 2 Кузьменко Сергій Вікторович Виконавець з надання послуг – виконання автослюсарних роботи з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів з встановленням запчастин 34 роки Цивільно-правова угода №1 від 01 лютого 2025 року ▪ відомості про учасника закупівлі у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О), а саме, ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ 1 Повне найменування 2 Скорочене найменування 3 Поштова адреса 4 Юридична адреса 5 Телефон/факс 6 e-mail 7 Код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) 8 Cтатус платника ПДВ 9 Оподаткування 10 ІПН (для фізичних осіб) 11 Статус платника податку на прибуток (для юридичної особи) 12 Банківські реквізити 13 Відомості про керівника: прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів 14 Контактна особа: прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактні телефони 15 Форма власності та юридичний статус 16 Код та вид діяльності (основна) 17* Тип суб’єкта господарювання Поданням своєї тендерної пропозиції учасник підтверджує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. (посада керівника або інша уповноважена особа Учасника) (підпис) (П. І. Б.) м.п. (у разі її використання) ▪ заповнений та підписаний проєкт договору згідно Додаток 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О), а саме, у підп. 1 п.13.6. зазначити електрону адресу Виконавця
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 квітня 2025 15:59
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА" #39225534 |
905 974,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 16:51
|
Договір 101.pdf | укладений |
17 квітня 2025 16:50
|