Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад" |
Код ЄДРПОУ: | 05398504 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Луцька, 6 |
Контактна особа: |
Інна Васіна +380952080764 innav1999@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 15:57 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 15:57 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 16:51 |
ТД Нафта і дистиляти 27.03.25.docx | |
03 квітня 2025 16:51 |
Додаток 7 Проєкт договору 03.04..docx |
03 квітня 2025 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2025 16:51 |
ТД Нафта і дистиляти 27.03.25.docx
|
|||
03 квітня 2025 16:51 |
Додаток 7 Проєкт договору 03.04..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Одним з основних видів господарської діяльності нашого комунального підприємства, в структурі якого є автобаза, це здійснення нерегулярних пасажирських перевезень, що часто потребує співпраці з Постачальником товару та нагального, оперативного вирішення питань, пов'язаних з придбанням та забезпеченням паливно-мастильними матеріалами, за заявкою Замовника, на місці - тобто в місті Чернівці.
Тому, в п. 4 Додатку 1 до тендерної документації і вказано, що Учасник повинен підтвердити "Наявність офісу офіційного представництва Учасника у м. Чернівці із зазначенням адреси для уникнення прикрих непорозумінь в процесі співпраці".
Дякуємо за звернення!
На Ваше звернення повідомляємо, що із-за оголошеного в країні воєнного стану дуже часто виникають непередбачувані ситуації, пов’язані з терміновими відрядженнями замовників перевезень, з якими у нас укладені договори на перевезення. Через можливі відключення, а також несподівані зникнення зв’язку часу зв’язуватися через гарячу лінію або регіонального менеджера Учасника може не бути, а тим паче доставкою оператором Нової пошти або іншої кур'єрської служби. Тому наявність офісу в м. Чернівці наша НЕОБХІДНІСТЬ.
Дякуємо за розуміння.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-06-000019 ● 65807041104648cf910a3aaadaa181ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2025 12:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2025 № 54-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 травня 2025 року № 54-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
4. UA-2025-03-27-010566-a від 27.03.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-07 15:39:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-27-010566-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна документація (ТД) складена Вами з порушенням вимог законодавства про закупівлі, а саме:
2.1. у проекті договору про закупівлю Вами зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем процедури закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, що не відповідає вимогам пункту 28 Особливостей № 1178, оскільки встановлення у тендерній документації та у проекті договору умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам пункту 18 Особливостей № 1178, абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178?
2.2. у пункті 5 розділу 3 ТД зазначено підставу, за якої відхиляється пропозиція учасника, передбачена абзацом 14 пункту 47 Особливостей № 1178, чим не враховано зміни до Особливостей № 1178, внесені Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024, відповідно до якої абзац 14 пункту 47 Особливостей № 1178 виключено?
3. Чому Вами не оприлюднено перелік змін до ТД?
4. З яких причин Вами не відхилено учасника ФОП Орищук Н.М., якщо пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам ТД, а саме:
4.1. зазначений учасник не надав гарантійний лист щодо дотримання ним вимог до предмету закупівлі, чим не дотримав вимог пункту 6 Додатку 6 ТД;
4.2. учасник надав копію паспорта якості на бензин, виробником якого є Польський Концерн, виданий ТОВ «ОККО-ЕКСПРЕС», та копію паспорта якості на дизельне пальне, виробником якого є SLOVNAFT. При цьому, у документах пропозиції учасник зазначає, що бензин та дизельне пальне буде постачатися з мережі АЗС STELS, а договір поставки нафтопродуктів укладений із ФОП Кушнірюк І.С.?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-12 16:51:15
Відповідь на звернення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
1. Для підготовки та проведення даної закупівлі нами було здійснено попередній моніторинг цін щодо предмету закупівлі, визначено його очікувану вартість і технічні та якісні характеристики.
Очікувана вартість визначалася на підставі результатів моніторингу цін відповідних профільних сайтів на момент підготовки до торгів та необхідних об’ємів предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлювались на підставі нормативно-технічних документів транспортних засобів.
Посилання на відповідні сайти додаються :
https://vseazs.com/ - "Все АЗС" - ціни на пальне в Україні
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/chernovickaya/ - Регіональні ціни на пальне Чернівецька обл.
2.1. Підписаний договір з Постачальником даної закупівлі ідентичний проєкту договору, який наданий разом з тендерною документацією до закупівлі. До нього не було внесено жодних правок, доповнень, змін, окрім заповнених реквізитів Сторін, ціни договору та специфікації (Додаток 1 до Договору).
2.2. Під час складання тендерної документації в пункті 5 розділу 3 ТД зазначено підставу, за якої відхиляється пропозиція учасника, передбачена підпунктом 2 пункту 45 Особливостей № 1178, а не абз. 14 п. 47 Особливостей, який виключений Постановою № 382.
В Додатку 5 до тендерної документації встановлено як учасник закупівлі може підтвердити відповідність вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (зі змінами), де не вказано абз. 14, а також він виключений з переліку документів для підтвердження відповідності переможця згідно п. 47 Особливостей (зі змінами).
3. Нами було внесено зміни лише до пункту 3.1. проєкту договору за 1 (один ) день до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тому ми продовжили строк подання ТП і змушені були внести зміни також в п.1 розділу 4 ТД, змінивши кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Обидві наші зміни було виділено жовтим кольором в документації до закупівлі, внесено в електронну систему закупівель, яка сама створила історію змін.
4.1 Учасник ФОП Орищук М.Н. погодився з усіма вимогами Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та документально підтвердив свої майбутні зобов’язання.
4.2. Учасник ФОП Орищук М.Н. надав документи, а саме: скан-копію партнерського договору на проведення виробничої діяльності (поставки нафтопродуктів) з ФОП Кушнірюк І.С. від 02.01.2025 року № 1/2025-Т, лист-довідку ФОП Кушнірюка І.С., який гарантує безумовне та цілодобове здійснення відпуску пального з АЗС «Stels» за наданими в пропозиції до закупівлі адресами протягом 2025-2026 рр. за талонами Учасника та копії паспортів якості згідно укладених з постачальниками нафтопродуктів договорів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, викладених у висновку моніторингу, ID моніторингу – UA-M-2025-05-06-000019, повідомляємо, що нами було детально проаналізовано висновок моніторингу по даній закупівлі. Відмічені недоліки в оформленні тендерної документації прийнято до уваги і при проведенні наступних закупівель вони будуть враховані. Керівництвом КП «Дирекція з ОМСВТГ» вжито заходів, а саме прийнято рішення притягнути до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі, за якою допущено виявлені помилки. Оприлюднюємо через електронну систему закупівель інформацію та документ.
2025-05-28 14:22:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (.) • усунуто
.
2025-05-29 15:52:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОРИЩУК НИКИТА МИХАЙЛОВИЧ" |
966 500,00
UAH з ПДВ
|
942 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
985 000,00
UAH з ПДВ
|
942 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОРИЩУК НИКИТА МИХАЙЛОВИЧ" #3607211232 |
Переможець |
942 600,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 16:54
|
Договір 1 П 25.pdf | укладений |
22 квітня 2025 16:50
|