Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Контактна особа: |
Олександр Сидоренко Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат» (Надалі – ТОВ «Абсолют-Клімат»), був укладений Договір Підряду № ГП-ЯК-03-172/20 від 17.03.2020 на суму 21 549 459,60 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги №8 на вул. Якуба Коласа, 15-а у Святошинському районі» отримано позитивний експертний звіт ДП «Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від «03» серпня 2020 року № 1271/е/20.
Відповідно до проектної документації передбачено виконання обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проектно-кошторисною документацією, а саме:
- Відредаговано обсяги та види виконання робіт на архітектурні та конструктивні рішення.
- Відредаговано обсяги на роботи з Електротехнічних рішень, в тому числі на придбання устаткування електрообладнання та електроосвітлення.
- Відредаговано обсяги, види робіт та устаткування по :
- влаштуванню водопроводу;
- влаштуванню каналізації;
- влаштуванню системи вентиляції та опалення;
- замінено спліт систему кондиціонування на систему VRV.
- Враховано обсяги робіт по слабкострумовій системі, а саме :
- оповіщення про пожежу;
- пожежної сигналізації;
- на придбання устаткування систем пожежної сигналізації та безпеки;
- на комплексну автоматизацію та диспетчеризацію інженерних систем;
- на систему контролю довибухонебезпечних концентрацій газу, а також придбання устаткування по її влаштуванню;
- на структуровану кабельну систему, а також придбання устаткування по її влаштуванню;
- на радіофікацію;
- на систему єдиного часу;
- на систему відеонагляду;
- на систему телебачення;
- на палатну сигналізацію;
- на систему контролю та управління доступом.
- Враховано обсяги робіт по влаштуванню блискавкозахисту та заземлення.
- Відредаговано обсяги та види виконання робіт по влаштуванню благоустрою території відділення.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «Абсолют-Клімат», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «Абсолют-Клімат», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги №8 на вул. Якуба Коласа, 15-а у Святошинському районі» з ТОВ «Абсолют-Клімат» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ДП «Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від «03» серпня 2020 року № 1271/е/20.
3. Договір Підряду ГП-ЯК-03-172/20 від 17.03.2020 по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги №8 на вул. Якуба Коласа, 15-а у Святошинському районі».
4. Доповідна записка першого заступника директора Федорука Я.О. від 11.08.2020 №172/1336.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги №8 на вул. Якуба Коласа, 15-а у Святошинському районі». Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «Абсолют-Клімат» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги №8 на вул. Якуба Коласа, 15-а у Святошинському районі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 17:47 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
11 серпня 2020 17:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000061 ● c64df8ecc94040bdba266666811fdd7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 19:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 191
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2020-08-11-004984-b 11.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
У комунальному підприємстві «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Інженерний центр») розглянуто висновок Держаудитслужби про результати моніторингу по закупівлі: Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги №8 на вул. Якуба Коласа, 15-а у Святошинському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-08-11-004984-b) та повідомляється. Відповідно до частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Даний висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги №8 на вул. Якуба Коласа, 15-а у Святошинському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-08-11-004984-b) опубліковано у електронній системі закупівель 30.09.2020. Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, з урахуванням офіційних вихідних днів. Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 06.09.2020. Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу встановлено що відповідно до вимог абзацу 13 підпункту 1 пункту 4 прикінцевих та перехідних положень Закону - рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена тендерного комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Проте, оприлюднена інформація Замовником на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме протоколи засідання тендерного комітету від 12.08.2020 № 12/08/20-тк та від 12.08.2020 № 12/08/20/1-тк не підписані всіма членами тендерного комітету, присутніми на засіданні, чим порушено вимогу абзацу 13 підпункту 1 пункту 4 прикінцевих та перехідних положень Закону. КП «Інженерний центр» надає свої пояснення щодо неможливості усунення вищевказаних порушень з наступних причин. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Виходячи зі змісту статті 11 Закону склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника, при цьому рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. При цьому формами документів у сфері закупівель не передбачено зазначення результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету. У свою чергу, наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 "Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)", яким замовникам рекомендовано керуватись під час розроблення положення про тендерний комітет, визначено, що формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби. При цьому перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання. З огляду на викладене, оформлення протоколів засідання тендерного комітету здійснюється замовником самостійно у довільній загальноприйнятній у діловодстві формі із зазначенням результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на такому засіданні тендерного комітету, з кожного питання, а також в жодному законодавчому акті не зазначено, що в системі має бути опублікований протокол підписаний всіма членами тендерного комітету. Додатково надаємо скановані копії протоколів засідання тендерного комітету від 12.08.2020 № 12/08/20-тк та від 12.08.2020 № 12/08/20/1-тк з усіма підписами присутніх членів комітету. Просимо врахувати.
2020-10-06 14:58:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з бмеженою відповідальністю "АБСОЛЮТ-КЛІМАТ" #35837877 |
Переможець |
5 728 275,20
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 17:00
|
ДУ №1 до Дог.172_20-132.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 09:25
|
172_20-132 додаткові БР.pdf | укладений |
25 серпня 2020 09:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; У зв'язку з уточненням обсягів робіт; Покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | №172/20-132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |