Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Наталя Ревуцька +380974300591 natalarevucka80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 6 704 346,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 043,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % від очікуваної вартості закупівлі і становить 201 130,38 грн. Назва бенефіціара - комунальне підприємство «Управління капітального будівництва».Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60 Б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69126. Банківські реквізити бенефіціара: IBAN:UA853204780000026008924422832 в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається Довідка від банка-гаранта, оформлена відповідно до Форми і вимог Додатка 1 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 201130.38 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ наданих послуг після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою №КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ в межах затвердженої договірної ціни. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-12-000019 ● 6c3046d14b924e8e9aae3627f7988c0b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2025 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 53-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Запорізькій області
від 08.05.2025 № 53-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-03-26-012104-a, яку проводить Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-14 09:46:38
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері ім. О. Бірюка у Заводському районі м. Запоріжжя» (код за ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи), інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-26-012104-a, яка проведена Комунальним підприємством "Управління капітального будівництва" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2) Прошу надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-16 09:27:33
Відповідь на моніторинг
1) Надаємо інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2)Надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду https://zp.gov.ua/pub-info/190543-tenderi-kp-upravlinnia-kapitalnogo-budivnictva
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Апаєв Владислав Олегович |
6 700 783,40
UAH з ПДВ
|
6 700 783,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Апаєв Владислав Олегович #3344310959 |
Переможець |
6 700 783,40
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Ддодаток 4 план фінансування.pdf | укладений |
25 квітня 2025 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2025 16:00
|
БІРЮКА ДОГ 014 25 05 23 04 2025_compressed.pdf | укладений |
24 квітня 2025 15:59
|