Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 20:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2025 23:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 14:15 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 14:15 |
Очікувана вартість: | 33 389 836,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 333 898,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 100 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2025 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2025 16:06 |
Тендерна документація.pdf | |
10 квітня 2025 16:06 |
Перелік змін 10.04.25.pdf | |
28 березня 2025 18:24 |
Перелік змін 28.03.25.pdf | |
25 березня 2025 10:21 |
Перелік змін 25.03.25.pdf | |
24 березня 2025 10:02 |
Перелік змін 24.03.25.pdf |
10 квітня 2025 16:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
10 квітня 2025 16:06 |
Тендерна документація.pdf
|
||||||||||||
10 квітня 2025 16:06 |
Перелік змін 10.04.25.pdf
|
||||||||||||
28 березня 2025 18:24 |
Перелік змін 28.03.25.pdf
|
||||||||||||
25 березня 2025 10:21 |
Перелік змін 25.03.25.pdf
|
||||||||||||
24 березня 2025 10:02 |
Перелік змін 24.03.25.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація до закупівлі за предметом: "Реконструкція мереж вуличного освітлення, пошкоджених внаслідок бойових дій в смт. Бородянка Бучанського району Київської області)" розроблена у відповідності до чинного законодавства, в тому числі Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова). Відповідно до пункту 5.1 Настанови Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Разом з тим, в Додатку 2 до тендерної документації у відповідності до п.5.1 Настанови викладено Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів. Інформація, яка зазначається в Додатку 2 до тендерної документації зазначається у відповідності до проекту, який пройшов експертизу та має позитивний експертний звіт.
Отже під час розрахунку договірної ціни кількість матеріалів, обладнання та відомість обсягів робіт має бути врахована відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Замовник під час проведення закупівель керується виключно законодавством України.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) та відповідно до технічного завдання. Згідно Зміни № 3 до Настанови п.5.33 «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.» . Врахування коштів на ці витрати є правом, а не обов’язком учасника процедури закупівлі.
Учасник зобов'язаний надати повний перелік документів, які передбачені Додатком 2 до тендерної документації. Зокрема тендерна документація не містить встановленої форми для розрахунку інфляційних витрат.
Матеріали та обладнання зазначене в технічному завданні відповідно до проекту. Учасник може замінювати матеріали або обладнання у разі надання еквіваленту, який по характеристикам відповідає обладнанню або матеріалам зазначеним у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації)
Скарги до процедури
Дата подання: 30 березня 2025 14:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000153 ● 16b911b0a7c148d98b51ee64089fdb67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-03-14-012674-a 14.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 12:31:48
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є реконструкція мереж вуличного освітлення, пошкоджених внаслідок бойових дій в смт. Бородянка Бучанського району Київської області, замовником якої є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-14-012674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
5. Надати документальне підтвердження оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79», або надати пояснення щодо причин та підстав недотримання Замовником строків, передбачених частиною 10 статті 29 Закону № 922-VIII, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-14 11:40:47
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Щодо першого питання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість на підставі зведеного кошторисного розрахунку та позитивного експертного звіту.
Щодо другого питання. https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/03/obgruntuvannya-5.pdf
Щодо третього питання. Відповідно до Постанови КМУ від 7 березня 2025 р №251 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експерементального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. КПКВК 3111370
Щодо четвертого питання. Не фінансується.
Щодо п’ятого питання. Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79» продовжено на підставі протокольного рішення Уповноваженої особи від 01 травня 2025 року №242. В електронній системі закупівель відображено у вигляді (додається)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2025 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕЛЕКТРО-79" |
25 112 372,89
UAH з ПДВ
|
25 112 372,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ" |
28 799 873,44
UAH з ПДВ
|
28 132 075,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС |
28 992 279,24
UAH з ПДВ
|
28 324 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Старелектро" |
30 494 442,55
UAH з ПДВ
|
30 494 442,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМБУДКІМ" |
33 388 326,00
UAH з ПДВ
|
33 388 326,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕЛЕКТРО-79" #38036651 |
Відхилено |
25 112 372,89
UAH з ПДВ
|
02 травня 2025 17:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2025 14:43
|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ" #20600943 |
Відхилено |
28 132 075,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2025 13:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2025 17:55
|
ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС #39558057 |
Відхилено |
28 324 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2025 13:58
|
|
ТОВ "Старелектро" #34780280 |
Відхилено |
30 494 442,55
UAH з ПДВ
|
05 травня 2025 14:13
|
|
ТОВ "ПРОМБУДКІМ" #45326752 |
Відхилено |
33 388 326,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2025 14:20
|