Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія ;09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ДК 021:2015
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2024-01-23-004494-a a1363b5aa4fc460b839df3f3784829ae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Хлинова

+380935122641 natahlynova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОЯРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ "ПРЕСТИЖ" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25667188
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., м.Боярка, вул.Хмельницького Б., будинок 57а
Контактна особа: Наталія Хлинова
+380935122641
natahlynova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
515.0723 гігакалорія
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Хмельницького Б,57а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

23 січня 2024 11:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-11-000008 ● e98506e0cf184c26a421b972eb72245c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2024 10:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.06.2024 № 149
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-01-23-004494-a 23.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-12 15:58:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з постачання Теплової енергії ;09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ДК 021:2015 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-23-004494-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Мале приватне підприємство «ВПК» , з яким укладений договір від 22.01.2024 № 1/2024 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-17 15:11:08

Про надання пояснення

БОЯРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ "ПРЕСТИЖ" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ опрацював Наказ про початок моніторингу процедур закупівель 10.06.2024 № 149 щодо закупівлі публікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-23-004494-a, та на виконання запиту про надання пояснень від 2024-06-12 15:58, в межах своєї компетенції повідомляємо наступне:
на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі послуг з «Теплова енергія ;09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-23-004494-a) повідомляємо, що обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість на підставі наступних документів:
БАЛ "ПРЕСТИЖ" Боярської міської ради мав потребу та необхідність у закупівлі теплової енергії на період з 01.01.2024 -31.12.2024 р. в загальному обсязі 515,0723 Гкал. згідно кошторисних призначень на 2024 р. та рішення виконавчого комітету Боярської міської від 11.01.2024 р. №2/11 про встановлення тарифу на теплову енергію Малому приватному підприємству «ВПК» на 1к квартал 2024 р. в розмірі 3882.95 грн. з ПДВ за 1 Гкал.(посилання на рішення https://mistoboyarka.gov.ua/miska_rada/normatyvni_akty/rishennia_2_11_pro_vstanovlennia_taryfu_na_teplovu_enerhiiu_malomu_pryvatnomu_pidpryiemstvu__vpk.html)
Відповідно до пункту 13 Особливостей , придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Мале приватне підприємство "В П К" згідно зведеному переліку природних монополій Київської області, розміщеному на офіційному веб-сайті АМКУ відноситься до суб’єктів природних монополій Київської області. Крім того, єдиним джерелом виробництва, транспортування та постачання теплової енергій до приміщень БАЛ «Престиж» Боярської міської ради розташованих за адресою : м.Боярка вул.Хмельницького Б,57а, є котельня за цією адресою, що перебуває у господарському віданні Малого приватного підприємства "ВПК". Отже, технічно виробляти, транспортувати та постачати теплову енергію до приміщення Замовника може лише підприємство.
Враховуючі викладене та з метою задоволення потреби БАЛ «Престиж» Боярської міської ради на 2024 рік за предметом закупівлі : Теплова енергія ;09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ДК 021:2015 необхідно було здійснити без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг , шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель з Малим приватним підприємством "В П К".
Додатки до листа:
- Кошторисні призначення на 2024 р.- 2 арк.
- Обґрунтування – 2 арк.
- Договори оренди та ДУ до них -24 арк.
- Зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 31.12.2023 р.- 377 арк.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 27.06. 2024 року оприлюднив висновок про результати моніторингу процедури за предметом закупівлі Теплова енергія ;09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ДК 021:2015, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-23-004494-a. У цьому висновку установлено правопорушення за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 13 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено. У висновку зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Боярським академічним ліцеєм "Престиж" Боярської міської ради були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення (правопорушень) в установленому законодавством порядку шляхом до завантаження обґрунтування до закупівлі UA-2024-01-23-004494-a, а також направленням уповноваженої особи на навчання, для подальшого недопущення будь-яких порушень чинного законодавства при проведені закупівель.

2024-07-02 11:40:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "В П К"
#30576937
Переможець 2 000 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2024 11:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2024 11:45
Протокол про усунення правопорушення на вимогу Держаудитслужби.pdf.p7s.zip зміни до договору
02 липня 2024 11:44
обгрунтування.jpg зміни до договору
02 липня 2024 11:44
обгрунтування 1.jpg зміни до договору
02 липня 2024 11:44
022 (1).pdf укладений
23 січня 2024 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML