Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу Таращанського геріатричного пансіонату по вул. Лобківка 22 с. Чернин Білоцерківського району Київської області
Очікувана вартість
2 192 506,80 UAH
UA-2025-04-15-001636-a ● 50f9de43156b4cac8022bbfa5afd2f84
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Таращанський геріатричний пансіонат |
Код ЄДРПОУ: | 23578747 |
Місцезнаходження: | 09511, Україна , Київська обл., село, Білоцерківський район село Чернин вулиця Лобківка 22 |
Контактна особа: |
Кареліна Наталія Олександрівна +380679214979 tbip@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2025 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2025 11:00 |
Очікувана вартість: | 2 192 506,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 962,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу Таращанського геріатричного пансіонату по вул. Лобківка 22 с. Чернин Білоцерківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09511, Україна, Київська область, Білоцерківський район, с. Чернин, вулиця Лобківка 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2025 20:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2025 20:47 |
Перелік Змін.docx | |
25 квітня 2025 20:47 |
Додаток 5 (ремонт зі змінами).docx | |
25 квітня 2025 20:47 |
Додаток 1 (ремонт зі змінами).docx | |
15 квітня 2025 09:50 |
Додаток 3 (ремонт).docx | |
15 квітня 2025 09:50 |
Тендерна документація (ремонт).docx | |
15 квітня 2025 09:50 |
Додаток 5 (ремонт).doc | |
15 квітня 2025 09:50 |
Додаток 1 (ремонт).docx | |
15 квітня 2025 09:50 |
Додаток 4 (ремонт).docx | |
15 квітня 2025 09:50 |
Додаток 2 (ремонт).docx |
25 квітня 2025 20:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 квітня 2025 20:47 |
Перелік Змін.docx
|
|||
25 квітня 2025 20:47 |
Додаток 5 (ремонт зі змінами).docx
|
|||
25 квітня 2025 20:47 |
Додаток 1 (ремонт зі змінами).docx
|
|||
15 квітня 2025 09:50 |
Додаток 3 (ремонт).docx
|
|||
15 квітня 2025 09:50 |
Тендерна документація (ремонт).docx
|
|||
15 квітня 2025 09:50 |
Додаток 5 (ремонт).doc
|
|||
15 квітня 2025 09:50 |
Додаток 1 (ремонт).docx
|
|||
15 квітня 2025 09:50 |
Додаток 4 (ремонт).docx
|
|||
15 квітня 2025 09:50 |
Додаток 2 (ремонт).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо матеріалу
Дата подання: 21 квітня 2025 19:50
Дата відповіді: 22 квітня 2025 13:04
Шановний замовник. Яка товщина металочерепиці ?
Відповідь: Добрий день, товщиною від 0,5 мм, не менше
Внесення змін
Дата подання: 24 квітня 2025 21:35
Дата відповіді: 26 квітня 2025 20:53
Шановний Замовник, приберіть довідку про наявність коштів на рахунку. Як мінімум ні ви, ні хтось інший не має права вимагати дану інформацію. Для вас є п4 статті 16 про фінансову спроможність, що підтверджується фін.звітністю.
А наявність коштів на рахунку вам нічого не дасть, бо будь який суб'єкт господарювання може зробити в когось позику, замовити довідку, а потім повернути кошти назад. А ось фінзвітність, яка є єдиною вимогою, щодо підтвердження фінансової спроможності відповідно до законодавства, дійсно показує що організація працює, і має можливості виконати роботи. І працюючі організації не будуть тримати на рахунку 2 мільйони аби вони лежали, кошти завжди в русі і працюють. Якщо дана вимога не буде задоволена, ми будемо вимушені подати скарну в АМКУ, час для цього ще є.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Вдячні за ваше звернення, надаємо на нього відповідь: Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючого банку(ів) про наявність коштів на рахунку(ах) учасника в сумі не менше п’ятдесяти відсотків від суми пропозиції на підтвердження його фінансової спроможності.
Дана інформація про учасника важлива замовнику для того, щоб знати чи має фінансову спроможність учасник виконати умови договору з виконання робіт в повному обсязі та вчасно (без затримок в термінах), оскільки Замовник не має можливості надавати авансові платежі за договором закупівлі.
На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити всі ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
Окремо хочемо зазначити, що Замовник може вимагати таку довідку в складі тендерної пропозиції учасника. На підтвердження цього даємо посилання на публікацію статті на сайті «Радник у сфері публічних закупівель» від 21.12.2021р. «Усе що потрібно знати учаснику про отримання довідки з банку» https://radnuk.com.ua/uchast-u-zakupivliakh/hid-dlia-novachkiv/use-shcho-potribno-znaty-uchasnyku-pro-otrymannia-dovidky-z-banku/.
На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідку з обслуговуючого банку(ів) про наявність коштів на рахунку(ах) учасника в сумі не менше п’ятдесяти відсотків від суми пропозиції на підтвердження його фінансової спроможності дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг.
Дана інформація про учасника важлива замовнику для того, щоб знати чи має фінансову спроможність учасник виконати умови договору з виконання робіт в повному обсязі та вчасно (без затримок в термінах), оскільки Замовник не має можливості надавати авансові платежі за договором закупівлі.
На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити всі ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
Окремо хочемо зазначити, що Замовник може вимагати таку довідку в складі тендерної пропозиції учасника. На підтвердження цього даємо посилання на публікацію статті на сайті «Радник у сфері публічних закупівель» від 21.12.2021р. «Усе що потрібно знати учаснику про отримання довідки з банку» https://radnuk.com.ua/uchast-u-zakupivliakh/hid-dlia-novachkiv/use-shcho-potribno-znaty-uchasnyku-pro-otrymannia-dovidky-z-banku/.
На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідку з обслуговуючого банку(ів) про наявність коштів на рахунку(ах) учасника в сумі не менше п’ятдесяти відсотків від суми пропозиції на підтвердження його фінансової спроможності дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг.
Внесення змін
Дата подання: 24 квітня 2025 21:51
Дата відповіді: 26 квітня 2025 20:56
На підтвердження відповідності робіт технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист у довільній формі про те, що учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об'ємів послуг та зобов'язується здійснити надання послуг в об'ємі та в терміни в установленому договором порядку. Гарантійний лист з відміткою відповідальної особи Замовника про здійснення огляду - обов'язковий.
Це теж приберіть. Дана вимога містить потенційні корупційні ризики, і має неодноразову практику скасування даної вимоги АМКУ.
Ну і окрім корупційних ризиків, огляд нічого не дає з 2 причин:
1. Учасник не має права вносити зміни обсягів і видів робіт на етапі подачі пропозицій.
2. Учасник не має права подати пропозицію з більшою вартістю, ніж оголошена вартість закупівлі.
У учасника є сума, у учасника є технічне завдання, і на цьому все, без ніяких безглуздих виїздів.
Тому давайте не будемо затягувати терміни проведення закупівлі скаргами в АМКУ, які будуть задоволені в будь якому випадку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Вдячні за ваше звернення, надаємо на нього відповідь: Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних товарів, робіт, послуг від добросовісних учасників. Замовником в тендерній документації зазначено, що обов`язковою умовою є попередній огляд (обстеження) об’єкта потенційним учасником та подання в складі пропозиції відповідного гарантійного листа про те, що учасник ознайомився з об’єктом, здійснив огляд об’ємів робіт, що підтверджується відміткою уповноваженою особою Замовника. Цей документ складається для того, щоб учасник мав можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду робіт.
Внесення змін
Дата подання: 24 квітня 2025 21:57
Дата відповіді: 26 квітня 2025 20:58
Ми так бачимо, це буде не остання вимога
Лист в довільній формі, в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічного* (-их) договору (-ів) за період 2020-2024 рр. в кількості не менше двох договорів, сума кожного з двох має бути не менше двох мільйонів гривень. - прибирайте. Це пряма дискримінація учасника.
Ви маєте право вимагати тільки аналогічний договір за складом робіт, при тому, навітья кщо у вас капітальний ремонт, а учасик надасть договір про поточний ремонт покрівлі. Ви не маєте права вказувати кількість договорів, чи якусь суму цих договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Вдячні за ваше звернення, надаємо на нього відповідь:
Повідомляємо, що право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Поняття «досвід» є умовним та таким, що потребує наповнення змістом Замовником закупівлі. Саме тому, під досвідом виконання аналогічного договору, що передбачено частиною 2 статті 16 Закону, Замовник встановлює вимоги, що дозволять йому переконатися в стабільності діяльності підприємства та успішного ведення ним господарської діяльності. Учасник, що не має відповідного досвіду роботи, є таким, що не підпадає під поняття «кваліфікований учасник» та несе потенційну загрозу щодо неякісного або несвоєчасного виконання умов договору (виконання робіт, що є предметом даної закупівлі), або ж взагалі може призвести до невиконання умов договору. Дана вимога, повинна мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними виконавцями робіт (підрядниками).
Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання.
Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі. За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону.
Аналогічна правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс»» до Департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії Департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України.
Тому вважаємо, що ваша вимога є безпідставною і такою, що не підлягає задоволенню.
Повідомляємо, що право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Поняття «досвід» є умовним та таким, що потребує наповнення змістом Замовником закупівлі. Саме тому, під досвідом виконання аналогічного договору, що передбачено частиною 2 статті 16 Закону, Замовник встановлює вимоги, що дозволять йому переконатися в стабільності діяльності підприємства та успішного ведення ним господарської діяльності. Учасник, що не має відповідного досвіду роботи, є таким, що не підпадає під поняття «кваліфікований учасник» та несе потенційну загрозу щодо неякісного або несвоєчасного виконання умов договору (виконання робіт, що є предметом даної закупівлі), або ж взагалі може призвести до невиконання умов договору. Дана вимога, повинна мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними виконавцями робіт (підрядниками).
Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання.
Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі. За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону.
Аналогічна правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс»» до Департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії Департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України.
Тому вважаємо, що ваша вимога є безпідставною і такою, що не підлягає задоволенню.
Внесення змін
Дата подання: 24 квітня 2025 22:20
Дата відповіді: 26 квітня 2025 21:08
Учасник повинен зазначити про наявність працівників адміністративного персоналу таких як: виконавець робіт, головний інженер, інженер з охорони праці.
1. Повертаємось до того, що ви не маєте правав вимагати якісь конкретні спеціальності, чи їх певну кількість. ДОречі це стосується вашої вимоги про наявність покрівельника, будівельника, монтажника. Ту доречі незрозуміло 2 моменти: якого саме будівельника, так як класифікатор професій не містить такої посади. Так само незрозуміло щодо монтажника. Монтажник чого чи кого? Космічних кораблів? Доречі є монтажник-будівельник. Але знову повертаємось до частини, що ви не маєте права вказувати професії та їх кількість, типу: 2 інженера, 4 елекрика, 3 слона тощо.
2. Підприємства зобов'язані мати службу з ОП, але немає вказівок хто саме повинен виконувати її функції. Це може бути як окремий працівник (накшталт інженера з ОП), так і особа за сумісництвом, на яку покладено певні обов'язки та відповідальність. Це може бути той самий головний інженер, і навіть директор. Особливо якщо це підприємство до 20 осіб.
Ми чудово розуміємо, що у вас з великою вірогідністю є підрядник, під якого прописані всі вимоги, особливо по аналогічному договру 2 штуки по 2 мільйони і довідкою з банку, але навіщо ж так відкрито це показувати.
Ну і на останок можете прибрати те сміття з сертифікатами ISO. Вже б краще попросили декларацію МТБ на висотні роботи, більше б толку було.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Вдячні за ваше звернення, надаємо на нього відповідь:
Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації в учасника : Замовник може встановлювати вимогу стосовно кількості працівників певної кваліфікації. Обґрунтуванням даної вимоги є перелік робіт, викладений в Додатку 2 до тендерної документації. Щодо того, хто має виконувати функції з охорони праці в учасника, то повідомляємо, що кожне підприємство повинно мати службу з охорони праці, відповідно і посадову особу, на яку покладено ці функції як відповідального за її виконання. Хто саме це в учасника : чи інженер з охорони праці чи інший уповноважений працівник– не Замовнику знати. Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Щодо вимоги по сертифікатам ISO: Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З метою забезпечення отримання якісних робіт / послуг Замовник прописав у тендерній документації надання сертифікатів на системи управління якістю, системи екологічного управління та системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Учасник не погоджується з вимогою в наданні сертифікату на відповідність системі управління якістю. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Впровадження системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Отримання сертифікатів Учасником свідчить про відповідність виконання якісних робіт та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт.
Відповідно до цього, дана вимога є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства.
Стосовно декларації МТБ: внесено зміни.
Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації в учасника : Замовник може встановлювати вимогу стосовно кількості працівників певної кваліфікації. Обґрунтуванням даної вимоги є перелік робіт, викладений в Додатку 2 до тендерної документації. Щодо того, хто має виконувати функції з охорони праці в учасника, то повідомляємо, що кожне підприємство повинно мати службу з охорони праці, відповідно і посадову особу, на яку покладено ці функції як відповідального за її виконання. Хто саме це в учасника : чи інженер з охорони праці чи інший уповноважений працівник– не Замовнику знати. Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Щодо вимоги по сертифікатам ISO: Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З метою забезпечення отримання якісних робіт / послуг Замовник прописав у тендерній документації надання сертифікатів на системи управління якістю, системи екологічного управління та системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Учасник не погоджується з вимогою в наданні сертифікату на відповідність системі управління якістю. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Впровадження системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Отримання сертифікатів Учасником свідчить про відповідність виконання якісних робіт та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт.
Відповідно до цього, дана вимога є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства.
Стосовно декларації МТБ: внесено зміни.
Внесення змін
Дата подання: 24 квітня 2025 22:24
Дата відповіді: 26 квітня 2025 21:17
Виьбачаємось, забули.
*Аналогічними є договори на капітальний ремонт покрівлі або даху закладів соціальної інфраструктури, укладених через систему електронних закупівель.
Ми вже не будемо наголошувати на тому що дана вимога дискримінаційна і скасовується АМКУ.
Але просто цікаво. А чим капітальний ремонт покрівлі закладу соціальної інфрастріктури відрізняється від ремонту покрівлі заводу, чи якоїсь офісної будівлі, чи супермаркету. Це звісно теж соц.інфраструктура, але без реєстрації в системі закупівель. І тут ви навіть цією реєстрацією на прозоро свідомо дискримінуєте учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Вдячні за ваше звернення, надаємо на нього відповідь:
Повідомляємо, що право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Поняття «досвід» є умовним та таким, що потребує наповнення змістом Замовником закупівлі. Саме тому, під досвідом виконання аналогічного договору, що передбачено частиною 2 статті 16 Закону, Замовник встановлює вимоги, що дозволять йому переконатися в стабільності діяльності підприємства та успішного ведення ним господарської діяльності. Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник являється бюджетною установою, а сам об’єкт виконання робіт – об’єктом соціальної інфраструктури. Замовник вимагає інформацію про виконання аналогічних договорів, укладених через електронну систему закупівель для отримання можливості переконатися у наданні учасником достовірної інформації. Виходить, що Учасник, який не має відповідного досвіду робіт, є таким, що не підпадає під поняття «кваліфікований учасник» та несе потенційну загрозу щодо неякісного або несвоєчасного виконання умов договору (виконання робіт, що є предметом даної закупівлі), або ж взагалі може призвести до невиконання умов договору. Дана вимога, повинна мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними виконавцями робіт (підрядниками) та не є дискримінаційною.
Повідомляємо, що право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Поняття «досвід» є умовним та таким, що потребує наповнення змістом Замовником закупівлі. Саме тому, під досвідом виконання аналогічного договору, що передбачено частиною 2 статті 16 Закону, Замовник встановлює вимоги, що дозволять йому переконатися в стабільності діяльності підприємства та успішного ведення ним господарської діяльності. Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник являється бюджетною установою, а сам об’єкт виконання робіт – об’єктом соціальної інфраструктури. Замовник вимагає інформацію про виконання аналогічних договорів, укладених через електронну систему закупівель для отримання можливості переконатися у наданні учасником достовірної інформації. Виходить, що Учасник, який не має відповідного досвіду робіт, є таким, що не підпадає під поняття «кваліфікований учасник» та несе потенційну загрозу щодо неякісного або несвоєчасного виконання умов договору (виконання робіт, що є предметом даної закупівлі), або ж взагалі може призвести до невиконання умов договору. Дана вимога, повинна мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними виконавцями робіт (підрядниками) та не є дискримінаційною.
Договір уточнення
Дата подання: 24 квітня 2025 22:43
Дата відповіді: 25 квітня 2025 20:51
Шановний Замовник, враховуючи, що договір повинен бути підписаний в тій редакції, в якій він був доданий до тендерної документації, виникає декілька важливих питань:
1. Чому не вказано тип договірної ціни відповідно до ПКЗ: тверда чи динамічна?
2. Чому відсутній порядок закриття виконаних робіт ( 100% виконання, чи проміжні акти можливі) і не вказані терміни оплати після підписання сторонами акту прийому - передачі виконаних робіт? Типу ми підпишемо, а коли кошти будуть, один боженька знає і казначейська служба. Але ви чекайте.
3. Де решта додатків до договору? Календарний графік, протокол погодження договірної ціни, інформація про ціни на матеріальні ресурси, що є на даний момент обов'язковим додатком до договору? Чи ДАСУ давно в гості не приходило?
Бо як ми бачимо зі звернень вище, маячні ви понаписували в ТД, а про основи забули? Чи може вам треба компетентнішого спеціаліста найняти для закупівель?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Вдячні за ваше звернення, надаємо на нього відповідь: зміни внесено.
Договір
Дата подання: 24 квітня 2025 22:49
Дата відповіді: 25 квітня 2025 20:51
Доречі, у вас відсутній термін дії договору в пункті 10. Все що треба і не треба написати в ньому, а саму дату 31.12.2025 року забули.
Може вам кудись надіслати нормальний проект договору, чи порадити нормального компетентного юриста для відділу закупівель?
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Вдячні за ваше звернення, надаємо на нього відповідь: зміни внесено.
Договір
Дата подання: 25 квітня 2025 22:00
Дата відповіді: 26 квітня 2025 21:21
Де в проекті договору терміни оплати після підписання відповідного акту виконаних робіт?
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Вдячні за ваше звернення, надаємо на нього відповідь: Згідно п.3.6. проекту договору про закупівлю замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. В зв'язку з нестабільною ситуацією в країні фінансування часто затримують, тому конкретних термінів оплати не має.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро