Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продуктові набори для внутрішньо переміщених осіб (код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні)
Очікувана вартість
5 066 399,80 UAH
UA-2025-04-11-011553-a 405e904b164448b8be3ff07320445651
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Совінський Тарас Анатолійович

+380673981610 upszn.khm.misto_dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03198563
Місцезнаходження: 29005, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32
Контактна особа: Совінський Тарас Анатолійович
+380673981610
upszn.khm.misto_dzo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2025 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 28 квітня 2025 13:20
Початок аукціону: 28 квітня 2025 13:20
Очікувана вартість: 5 066 399,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 332,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 151991.99 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11836 штука
Продуктові набори для внутрішньо переміщених осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29005, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник повинен сплатити за поставлений товар на підставі накладної, підписаній представниками Сторін, протягом 10 робочих днів з дати отримання товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2025 16:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 151991.99 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Вимоги до документу: Сума забезпечення: 151 199,99 (Сто п’ятдесят одна тисяча сто дев’яносто дев’ять гривень 99 копійок). Строк дії забезпечення: 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно вимог тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (код ЄДРПОУ – 03198563), 29005, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32, IBAN: UА508201720355199262800053929 в ДКСУ м. Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-нерезидентами, — BidBond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). BidBond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізуванняBindBond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції.
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 151991.99 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Вимоги до документу: Сума забезпечення: 151 199,99 (Сто п’ятдесят одна тисяча сто дев’яносто дев’ять гривень 99 копійок). Строк дії забезпечення: 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно вимог тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (код ЄДРПОУ – 03198563), 29005, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32, IBAN: UА508201720355199262800053929 в ДКСУ м. Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-нерезидентами, — BidBond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). BidBond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізуванняBindBond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається.
Вимоги до документу: Учасник, якого визнано переможцем не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі банківської гарантії на умовах грошового забезпечення (покриття). Реквізити Замовника - Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (код ЄДРПОУ – 03198563), 29005, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32, IBAN: UA508201720355199262800053929 в ДКСУ м. Київ. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року №639. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, видана на умовах грошового забезпечення (покриття). Строк дії банківської гарантії забезпечення виконання Договору повинен перевищувати строк дії Договору про закупівлю на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Надана Постачальником у якості забезпечення виконання Договору банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов'язок банківської установи сплатити на користь Споживача суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов'язань за Договором, при цьому в гарантії строк розгляду вимоги Споживача (Бенефіціара) повинен становити не більше 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання такої вимоги. У випадку, якщо протягом строку дії Договору банк, що видав банківську гарантію надану Постачальником буде визначено у встановленому законом порядку неплатоспроможним. Постачальник зобов'язаний перевипустити банківську гарантію в іншому банку на умовах визначених Договором у строк, що не перевищує 10 (десяти) банківських днів з моменту публікації рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних на офіційному сайті Національного банку України https://bank.gov.ua/. У випадку не здійснення перевипуску банківської гарантії у визначені Договором строки з Постачальника стягується штраф у розмірі банківської гарантії. Банківська гарантія забезпечення виконання Договору не повертається Постачальнику, у разі невиконання та/ або неналежного виконання ним своїх зобов'язань за Договором. Забезпечення виконання Договору повертається Постачальнику у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу восьмого пункту 3 Особливостей та вимог визначених у тендерній документації, не пізніше ніж протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин та отримання письмової вимоги від Постачальника. Кошти, що надійшли Замовнику як забезпечення виконання Договору (у разі, коли вони не повертаються Постачальнику), не звільняють Постачальника від сплати штрафних санкцій (відповідальності) зазначених у Договорі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/ договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник, за письмовим зверненням Постачальника, погоджує можливість перевипуску/внесення змін до банківської гарантії забезпечення виконання договору в частині зменшення суми банківської гарантії (на суму пропорційну виконаним зобов’язанням за договором) після належного виконання Постачальником своїх зобов’язань.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
22 квітня 2025 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2025 16:11
ТД продуктові набори ВПО (нова редакція).doc
22 квітня 2025 16:11
Додаток 3 (нова редакція).docx
22 квітня 2025 16:11
Додаток 1 (нова редакція).docx
22 квітня 2025 16:11
Таблиця змін.docx
18 квітня 2025 10:04
Таблиця змін.docx
16 квітня 2025 16:35
Додаток 2 (нова редакція).docx
16 квітня 2025 16:35
Таблиця змін.docx
11 квітня 2025 16:19
Додаток 4.docx
22 квітня 2025 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2025 10:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2025 16:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2025 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2025 16:11
ТД продуктові набори ВПО (нова редакція).doc
18 квітня 2025 10:04
ТД продуктові набори ВПО (нова редакція).doc
16 квітня 2025 16:35
ТД продуктові набори ВПО (нова редакція).doc
11 квітня 2025 16:19
ТД продуктові набори ВПО.doc
22 квітня 2025 16:11
Додаток 3 (нова редакція).docx
18 квітня 2025 10:04
Додаток 3 (нова редакція).docx
11 квітня 2025 16:19
Додаток 3.docx
22 квітня 2025 16:11
Додаток 1 (нова редакція).docx
16 квітня 2025 16:35
Додаток 1 (нова редакція).docx
11 квітня 2025 16:19
Додаток 1.docx
22 квітня 2025 16:11
Таблиця змін.docx
18 квітня 2025 10:04
Таблиця змін.docx
16 квітня 2025 16:35
Додаток 2 (нова редакція).docx
11 квітня 2025 16:19
Додаток 2.docx
16 квітня 2025 16:35
Таблиця змін.docx
11 квітня 2025 16:19
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо позиції ПН
Дата подання: 15 квітня 2025 16:02
Дата відповіді: 16 квітня 2025 15:22
Шановний Замовнику! Додаток 1 до тендерної документації містить перелік складових Продуктового набору, однією з яких є "Паштет з мясом курки не менше 250г, Ж/Б, відповідає ДСТУ 4432:2005". Щоб ідентифікувати даний продукт , ми звернулися до постачальників аналогічного товару на ринку України та до мережі інтернет. За результатами пошуків було знайдено відповідний "Паштет з м'ясом курки",який виготовлений згідно діючих на території України ТУ У, а не ДСТУ 4432:2005 (як вказано в Додатку 1). Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації або ж надати роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі, з метою розширення потенційної конкуренції у зазначеній процедурі закупівлі прийнято рішення, щодо внесення змін до тендерної документації в частині наведеного Вами запиту.
Порушення при закупівлі продуктових наборів
Дата подання: 17 квітня 2025 10:09
Дата відповіді: 18 квітня 2025 09:54
Шановний Замовник! Чому Вами під час закупівлі продуктів харчування, серед яких є такі (олія соняшникова, цукор, макарони, рис, гречка, борошно), які включено до Переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу Додатку 2 Особливостей № 1178, не дотримано вимог пункту 11-2 Особливостей № 1178, відповідно до якого у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником не порушено відповідні норми.
Предмет закупівлі №UA-2025-04-11-011553-a є продуктові набори для внутрішньо переміщених осіб (код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні), а не олія соняшникова, цукор, макарони, рис, гречка, борошно.
Замовник не має права розділити відповідний предмет закупівлі на складові та провести закупівлю кожного товару який входить до продуктового набору окремо, а також не може провести закупівлю з використанням електронного каталогу, з ряду причин:
- по-перше, закупівля проводиться Замовником відповідно до наявного бюджетного призначення, саме щодо закупівлі продуктових наборів, а не продуктів харчування, у випадку проведення закупівлі частинами, Замовник не зможе здійснити реєстрацію відповідних договірних зобов’язань в органах державного казначейства України;
- по-друге, Замовник не є оператором ринку, який працює із продуктами харчування та не має права на самостійне пакування та комплектування продуктових наборів;
- по-третє, предметом закупівлі є набір продуктів профіль якого відсутній у системі «Прозорро маркет», тому Замовник не може здійснити закупівлю у відповідний спосіб.
Згідно положення п. 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно затвердженого поряду із використанням Єдиного закупівельного словника предмет закупівлі потрібно визначити саме як - ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні (уточнюючий код ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори)
Пунктом 6 Особливостей (від 12 жовтня 2022 р. № 1178) передбачено, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями.
Таким чином, Замовник є заручником ситуації, не може провести закупівлі продуктових наборів саме із застосуванням електронного каталогу, хоча зазначений тип процедури є найвигіднішим та найшвидшим, адже такий товар відсутній у каталозі.
Крім того, Замовником застосовано конкурентну процедуру закупівлі. Умисне чи несвідоме блокування відповідних процедур закупівель призведе до відсутності зі сторони Замовника можливості забезпечити продуктами харчування тимчасово переміщених осіб.
Порушення при закупівлі продуктових наборів
Дата подання: 18 квітня 2025 10:07
Дата відповіді: 18 квітня 2025 11:03
Шановний Замовник! Пропонуємо вашій увазі цікавий висновок моніторингу, проведеного Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба/ДАСУ), під час якого виявлені порушення при закупівлі продуктового набору. Під час моніторингу, зокрема, встановлено, що предметом цієї закупівлі (ID: UA-2024-09-18-013163-a) є товари — продукти харчування та сушені продукти різні. Замовник визначив предмет цієї закупівлі товарів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні. Відповідно до технічної специфікації 1 до тендерної документації замовник передбачив закупити в межах даного предмета такі товари: крупа гречана, рис, цукор фасований, борошно, макарони, вермішель, олія, консерва рибна, консерва м’ясна (свинина), паштет м’ясний, печиво до чаю, печиво з фруктовою начинкою, кава розчинна, шоколад, згущене молоко, кукурудза консервована. Крім того, перелічені товари повинні бути розфасовані в поліпропіленові пакети для фасування з ручками (майка) (340 мм * 600 мм). Так, згідно з положеннями Єдиного закупівельного словника перелічені товари відповідають таким кодам ДК: олія соняшникова — код ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири, 15421000-5 Рафіновані олії; цукор (фасований) — код ДК 021:2015: 15830000-5 Цукор і супутня продукція, 15831200-4 Цукор білий; макарони — код ДК 021:2015: 15850000-1 Макаронні вироби; рис фасований — код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, 15614000-5 Рис оброблений; гречка — код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості; консерва м’ясна (свинина) — код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти, 15131000-5 М’ясні пресерви та вироби; згущене молоко — код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки, 15511600-9 Згущене молоко; борошно — код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, 15612100-2 Борошно пшеничне; вермішель — код ДК 021:2015: 15850000-1 Макаронні вироби; консервна риба — код ДК 021:2015: 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви; паштет м’ясний — код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти; печиво — код ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів; кава розчинна — код ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція, 15861000-1 Кава; шоколад — код ДК 021:2015: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби, 15842100-3 Шоколад; консервована кукурудза — код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, 15331470-2 Цукрова кукурудза; пакети з ручками — код ДК 021:2015: 18930000-7 Мішки та пакети. Враховуючи викладене, замовник в межах єдиної процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-09-18-013163-a проводить закупівлю різних предметів за різними кодами ДК Єдиного закупівельного словника, чим, у свою чергу, не дотримано вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), пункту 3 розділу І Порядку № 708, пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Слід зазначити, що відповідно до абзацу першого пункту 11-2 Особливостей у разі, коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2 (в перелік додатка 2 включені продукти, які придбаває замовник: олія, цукор, макарони, рис, гречка, борошно), вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. грн, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 (далі — Порядок № 822), з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Надане під час моніторингу пояснення замовника щодо неправильного визначення предмета закупівлі не спростовує зазначеного вище порушення, оскільки визначення замовником предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15897300-5 Продуктові набори не відповідає тим товарам (продуктам харчування), які замовник придбаває в межах цієї закупівлі. Так, згідно з даними Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015: 15897300-5 Продуктові набори належить до категорії 15897000-2 Консерви та пайки, які за своєю специфікою не є аналогічними (тотожними, еквівалентними) продуктам харчування, які придбаваються замовником у межах цієї процедури закупівлі. Слід зазначити, що закупівля продуктів харчування через електронний каталог, відповідно до вимог Особливостей, є обов’язком замовника, якщо товар входить, згідно з пунктом 11-2, до додатка 2 до Особливостей та очікувана вартість таких товарів дорівнює або перевищує 100 тис. грн. Тобто при закупівлі товарів від 100 тис. грн з переліку додатка 2 до Особливостей замовник обов’язково використовує електронний каталог, а інші продукти харчування, яких немає в додатку, може закупити шляхом проведення відкритих торгів або так само скористатися електронним каталогом. Відповідно до підпункту 5 пункту 21 Особливостей та пункту 5 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. З огляду на це та інші встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю, який є нікчемним з огляду на Особливості та Закон. Виходячи з наведеного, звертаємо увагу ЗАМОВНИКА на таке: при визначенні предмета закупівлі та виборі коду ДК замовник має переконатися, що дійсно цей код класифікатора відповідає тому предмету закупівлі, який придбавається; при здійсненні закупівель продуктових наборів замовникам варто звернути увагу, що згідно з даними Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015: 15897300-5 Продуктові набори належить до категорії 15897000-2 Консерви та пайки, як зазначають аудитори; також слід пам’ятати, що закупівля продуктів харчування через електронний каталог, відповідно до вимог Особливостей, є обов’язком замовника, якщо товар входить, згідно з пунктом 11-2, до додатка 2 до Особливостей та очікувана вартість таких товарів дорівнює або перевищує 100 тис. грн. Тобто при закупівлі товарів від 100 тис. грн з переліку додатка 2 до Особливостей замовник обов’язково використовує електронний каталог, а інші продукти харчування, яких немає в додатку, може закупити відповідно до вартісних меж.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Із поставленого запитання стає зрозумілим, що ви не є потенційним учасником процедури закупівлі, а є свідомим громадянином/громадянкою, що слідує меті попередження потенційних порушень при проведенні процедур закупівель.
Замовник радий сприяти у такому хорошому починанні, проте наразі не може погоджуватися із висновками які викладені у Вашому запиті.
Висновок моніторингу Державної аудиторською служби України є актом індивідуальної дії та стосується іншої процедури закупівлі. Принагідно інформуємо, що понад 50% (за різними відомостями до 80%) висновків ДАСУ, які оскаржуються Замовниками у судових органах скасовуються.
Замовник не погоджується із позицією ДАСУ викладеною у наведеному Вами висновку, адже, Замовник технічно не може здійснити закупівлі окремих товарів і потім сам спакувати продуктові набори, адже відповідних повноважень немає, адже не є оператором ринку який працює із продуктами харчування, працівники Замовника не повинні проходити обов’язкові медичні огляди (тому не можуть працювати із виробничими процесами), складське приміщення замовника не обладнане для зберігання розфасованих продуктів харчування, у Замовника відсутні працівники для фасування продуктових наборів, і ще багато і багато інших факторів. Крім того замовник в порушення Бюджетного кодексу не зможе зареєструвати договори щодо закупівлі продуктів окремо, адже кошти виділені саме на закупівлю наборів.
Замовники неодноразово зверталися до адміністратора «Прозорро маркет» для включення профілю продуктових наборів для ВПО. Нехай на рівні держави сформують кошик товарів для задоволення потреб таких людей, який буде однаковий для усіх Замовників, щоб Замовники змогли уникнути суперечностей, та дійсно працювати на перемогу, а не сваритися та судитися один із одним.
Дякуємо, за свідому позицію, але наразі вона йде в розріз із наявною ситуацією.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2025 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" 4 746 236,00
UAH з ПДВ
4 497 680,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" 4 715 462,40
UAH з ПДВ
4 615 329,84
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 травня 2025 11:35
Електронний підпис
05 травня 2025 11:33
Довідка НАЗК КЛЮС 23.04.25.zip
05 травня 2025 11:33
Довідка НАЗК КЛЮС 23.04.25.pdf
05 травня 2025 11:33
ВитягМВС КлЮС 23.04.25.rar
05 травня 2025 11:33
ВитягМВС КлЮС 23.04.25.pdf
05 травня 2025 11:33
47 особоливостей 14 абз..pdf
05 травня 2025 11:33
47 особливостей.pdf
01 травня 2025 14:57
Електронний підпис
01 травня 2025 12:00
ISO EN 9001-2018.pdf
01 травня 2025 12:00
Лист-згода.pdf
23 квітня 2025 16:31
Електронний підпис
23 квітня 2025 16:31
Електронний підпис
22 квітня 2025 17:35
Електронний підпис
22 квітня 2025 17:35
Електронний підпис
22 квітня 2025 17:30
Декларація паштет.pdf
22 квітня 2025 17:30
Захист довкілля.pdf
22 квітня 2025 17:30
Декларація свинина.pdf
22 квітня 2025 17:30
Витяг ЄДР Віконт 12.03.2025.pdf
22 квітня 2025 17:30
ISO 14001.pdf
22 квітня 2025 17:30
Структура власності.pdf
22 квітня 2025 17:30
Довідка авто.pdf
22 квітня 2025 17:30
Гарантійний лист 2.pdf
22 квітня 2025 17:30
ТехПасп ВантАвто 2025.pdf
22 квітня 2025 17:30
ISO 45001.pdf
22 квітня 2025 17:30
Гарантійний лист 4.pdf
22 квітня 2025 17:30
Гарантійний лист 3.pdf
22 квітня 2025 17:30
абз. 14 п.47 особливостей.pdf
22 квітня 2025 17:30
ISO 22000.pdf
22 квітня 2025 17:30
Гарантійний лист 1.pdf
22 квітня 2025 17:30
Код доступу.pdf
22 квітня 2025 17:30
Декларація олія.pdf
22 квітня 2025 17:30
47 особливостей.pdf
22 квітня 2025 17:30
Довідка не є рф.pdf
22 квітня 2025 17:30
Статут Віконт ч.2.pdf
22 квітня 2025 17:30
Статут Віконт ч.1.pdf
22 квітня 2025 17:30
ПравоВласностіПриміщ.pdf
22 квітня 2025 17:30
Додаток 1.pdf
22 квітня 2025 17:30
Опис товару.pdf
22 квітня 2025 17:30
Гарантія 1096.zip
22 квітня 2025 17:30
Декларація крупи.pdf
22 квітня 2025 17:30
ISO 28000.PDF
22 квітня 2025 17:30
Витяг з реєструПДВ-min.pdf
22 квітня 2025 17:30
МТБ 2025 р..pdf
22 квітня 2025 17:30
Виписка ЄДР 12.09.24р..pdf
22 квітня 2025 17:30
ISO 9001.pdf
22 квітня 2025 17:30
Гарантія 1096.zip
22 квітня 2025 17:30
Гарантія 1096.zip

Публічні документи

25 квітня 2025 15:33
Електронний підпис
25 квітня 2025 15:33
Електронний підпис
25 квітня 2025 15:31
Рішення КВ Петрова.pdf
25 квітня 2025 15:31
серт ISO 14001_2015.pdf
25 квітня 2025 15:31
Kvytantsiia1.pdf
25 квітня 2025 15:31
серт ISO 9001_2015.PDF
25 квітня 2025 15:31
серт ISO 45001_2019 та 45001_2018.pdf
25 квітня 2025 15:31
Довідка досвід.pdf
25 квітня 2025 15:31
Опис КВ Набурович Р Д.pdf
25 квітня 2025 15:31
серт ISO 9001_2015_.PDF
25 квітня 2025 15:31
серт ISO 22000_2019.PDF
25 квітня 2025 15:31
Витяг ПДВ Кр. В..pdf
25 квітня 2025 15:31
серт ISO 28000_2008.PDF
25 квітня 2025 15:31
Kvytantsiia.pdf
25 квітня 2025 15:31
Zminya_1_ do gar_16-001-12031-2025.pdf
25 квітня 2025 15:31
Instruktsiia.pdf
25 квітня 2025 15:31
Instruktsiia1.pdf
25 квітня 2025 15:31
Статут Країна Вільних.pdf
25 квітня 2025 15:31
серт ISO 22000_2019_.PDF
25 квітня 2025 15:31
серт ISO 9001_2018.pdf
25 квітня 2025 15:31
16-001-12031-2025.pdf
25 квітня 2025 15:31
16-001-12031-2025. Pechatka 20953647.p7s
25 квітня 2025 15:31
Якісні посвідчення.pdf
25 квітня 2025 15:31
Довідка права підпису.pdf
25 квітня 2025 15:31
Опис КВ Петрова В О.pdf
25 квітня 2025 15:31
16-001-12031-2025. Pidpys 20953647.p7s
25 квітня 2025 15:31
Kvytantsiia1.pdf
25 квітня 2025 15:31
Kvytantsiia1.pdf
25 квітня 2025 15:31
Kvytantsiia.pdf
25 квітня 2025 15:31
Kvytantsiia.pdf
25 квітня 2025 15:31
Zminya_1_ do gar_16-001-12031-2025.pdf
25 квітня 2025 15:31
Zminya_1_ do gar_16-001-12031-2025.pdf
25 квітня 2025 15:31
Instruktsiia1.pdf
25 квітня 2025 15:31
Instruktsiia.pdf
25 квітня 2025 15:31
Instruktsiia.pdf
25 квітня 2025 15:31
Instruktsiia1.pdf
25 квітня 2025 15:31
16-001-12031-2025.pdf
25 квітня 2025 15:31
16-001-12031-2025.pdf
25 квітня 2025 15:31
16-001-12031-2025. Pechatka 20953647.p7s
25 квітня 2025 15:31
16-001-12031-2025. Pechatka 20953647.p7s
25 квітня 2025 15:31
16-001-12031-2025. Pidpys 20953647.p7s
25 квітня 2025 15:31
16-001-12031-2025. Pidpys 20953647.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Підтверджую

Гарантія 1096.zip

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 1096.zip

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Скан-копія довідки від учасника в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товару із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване, інше).

Підтверджую

Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при постачанні товару із зазначенням державного реєстраційного номеру автотранспорту, марки, та типу кузова автотранспорту.

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає: 1) Оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори із зазначенням суми договорів, контрагентів та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон). 2) Надати оригінали виконаних договорів за предметом закупівлі, які зазначені в довідці згідно підпункту 1. 3) Листи-відгуки, які підтверджують факт виконання договорів, які зазначені в довідці згідно підпункту 1. * Аналогічними договорами є договори на придбання /або на закупівлю товарів згідно переліку кодів за класом: ДК 021:2015 15890000-3-Продукти харчування та сушені продукти різні.

Підтверджую

ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Скан-копія довідки від учасника в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товару із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване, інше).

Підтверджую

Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при постачанні товару із зазначенням державного реєстраційного номеру автотранспорту, марки, та типу кузова автотранспорту.

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає: 1) Оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори із зазначенням суми договорів, контрагентів та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон). 2) Надати оригінали виконаних договорів за предметом закупівлі, які зазначені в довідці згідно підпункту 1. 3) Листи-відгуки, які підтверджують факт виконання договорів, які зазначені в довідці згідно підпункту 1. * Аналогічними договорами є договори на придбання /або на закупівлю товарів згідно переліку кодів за класом: ДК 021:2015 15890000-3-Продукти харчування та сушені продукти різні.

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
#20423276
Переможець 4 497 680,00
UAH з ПДВ
02 травня 2025 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2025 15:54

Вимога про усунення невідповідностей

А) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №1096/04/А/BG від 22.04.2025, проте зазначена гарантія не в повній мірі відповідає вимогам встановлених Замовником. В банківській гарантії вказано: «Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі "ВІДКРИТІ ТОРГИ" Предмет закупівлі: на закупівлю товарів Продуктові набори для внутрішньо переміщених осіб (код ДК 021:2015 - 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні) з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами),ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням уповноваженої особи Протокол № 142 від "18" квітня 2025 року», проте Замовником 22 квітня 2025 року були внесені зміни до тендерної документації та затверджено її у новій редакції згідно Протоколу №143 від 22 квітня 2025 року; 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання Учасника переможцем процедури закупівлі; 3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника. Наданий сертифікат повинен бути дійсним протягом всього строку дії договору. Б) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П. 2 розділу ІІІ тендерної документації та п. 14 додатку №3 до тендерної документації; 2. П.п. 6.6.11. п. 6 розділу VI тендерної документації та п. 24 додатку №3 до тендерної документації; 3. П. 4 додатку №1 до тендерної документації та п. 28 додатку №3 до тендерної документації. В) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати у складі тендерної пропозиції електронну банківську гарантію приведену у відповідність до вимог тендерної документації (нова гарантія або зміни до виданої гарантії №1096/04/А/BG від 22.04.2025); 2. Надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання Учасника переможцем процедури закупівлі; 3. Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника. Наданий сертифікат повинен бути дійсним протягом всього строку дії договору.

Документи

05 травня 2025 11:33
Довідка НАЗК
02 травня 2025 15:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2025 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
#20423276
4 497 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2025 11:33
Довідка НАЗК
02 травня 2025 15:48
Електронний підпис