Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори для внутрішньо переміщених осіб (код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні)
Очікувана вартість
5 066 399,80 UAH
UA-2025-04-11-011553-a ● 405e904b164448b8be3ff07320445651
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03198563 |
Місцезнаходження: | 29005, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32 |
Контактна особа: |
Совінський Тарас Анатолійович +380673981610 upszn.khm.misto_dzo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2025 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2025 13:20 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2025 13:20 |
Очікувана вартість: | 5 066 399,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 332,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 151991.99 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11836 штука
Продуктові набори для внутрішньо переміщених осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29005, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник повинен сплатити за поставлений товар на підставі накладної, підписаній представниками Сторін, протягом 10 робочих днів з дати отримання товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2025 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2025 16:11 |
ТД продуктові набори ВПО (нова редакція).doc | |
22 квітня 2025 16:11 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
22 квітня 2025 16:11 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
22 квітня 2025 16:11 |
Таблиця змін.docx | |
18 квітня 2025 10:04 |
Таблиця змін.docx | |
16 квітня 2025 16:35 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
16 квітня 2025 16:35 |
Таблиця змін.docx | |
11 квітня 2025 16:19 |
Додаток 4.docx |
22 квітня 2025 16:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 квітня 2025 16:11 |
ТД продуктові набори ВПО (нова редакція).doc
|
|||||||||
22 квітня 2025 16:11 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
|||||||||
22 квітня 2025 16:11 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
|||||||||
22 квітня 2025 16:11 |
Таблиця змін.docx
|
|||||||||
18 квітня 2025 10:04 |
Таблиця змін.docx
|
|||||||||
16 квітня 2025 16:35 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
|||||||||
16 квітня 2025 16:35 |
Таблиця змін.docx
|
|||||||||
11 квітня 2025 16:19 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо позиції ПН
Дата подання: 15 квітня 2025 16:02
Дата відповіді: 16 квітня 2025 15:22
Шановний Замовнику! Додаток 1 до тендерної документації містить перелік складових Продуктового набору, однією з яких є "Паштет з мясом курки не менше 250г, Ж/Б, відповідає ДСТУ 4432:2005". Щоб ідентифікувати даний продукт , ми звернулися до постачальників аналогічного товару на ринку України та до мережі інтернет. За результатами пошуків було знайдено відповідний "Паштет з м'ясом курки",який виготовлений згідно діючих на території України ТУ У, а не ДСТУ 4432:2005 (як вказано в Додатку 1). Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації або ж надати роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі, з метою розширення потенційної конкуренції у зазначеній процедурі закупівлі прийнято рішення, щодо внесення змін до тендерної документації в частині наведеного Вами запиту.
Порушення при закупівлі продуктових наборів
Дата подання: 17 квітня 2025 10:09
Дата відповіді: 18 квітня 2025 09:54
Шановний Замовник!
Чому Вами під час закупівлі продуктів харчування, серед яких є такі (олія соняшникова, цукор, макарони, рис, гречка, борошно), які включено до Переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу Додатку 2 Особливостей № 1178, не дотримано вимог пункту 11-2 Особливостей № 1178, відповідно до якого у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником не порушено відповідні норми.
Предмет закупівлі №UA-2025-04-11-011553-a є продуктові набори для внутрішньо переміщених осіб (код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні), а не олія соняшникова, цукор, макарони, рис, гречка, борошно.
Замовник не має права розділити відповідний предмет закупівлі на складові та провести закупівлю кожного товару який входить до продуктового набору окремо, а також не може провести закупівлю з використанням електронного каталогу, з ряду причин:
- по-перше, закупівля проводиться Замовником відповідно до наявного бюджетного призначення, саме щодо закупівлі продуктових наборів, а не продуктів харчування, у випадку проведення закупівлі частинами, Замовник не зможе здійснити реєстрацію відповідних договірних зобов’язань в органах державного казначейства України;
- по-друге, Замовник не є оператором ринку, який працює із продуктами харчування та не має права на самостійне пакування та комплектування продуктових наборів;
- по-третє, предметом закупівлі є набір продуктів профіль якого відсутній у системі «Прозорро маркет», тому Замовник не може здійснити закупівлю у відповідний спосіб.
Згідно положення п. 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно затвердженого поряду із використанням Єдиного закупівельного словника предмет закупівлі потрібно визначити саме як - ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні (уточнюючий код ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори)
Пунктом 6 Особливостей (від 12 жовтня 2022 р. № 1178) передбачено, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями.
Таким чином, Замовник є заручником ситуації, не може провести закупівлі продуктових наборів саме із застосуванням електронного каталогу, хоча зазначений тип процедури є найвигіднішим та найшвидшим, адже такий товар відсутній у каталозі.
Крім того, Замовником застосовано конкурентну процедуру закупівлі. Умисне чи несвідоме блокування відповідних процедур закупівель призведе до відсутності зі сторони Замовника можливості забезпечити продуктами харчування тимчасово переміщених осіб.
Предмет закупівлі №UA-2025-04-11-011553-a є продуктові набори для внутрішньо переміщених осіб (код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні), а не олія соняшникова, цукор, макарони, рис, гречка, борошно.
Замовник не має права розділити відповідний предмет закупівлі на складові та провести закупівлю кожного товару який входить до продуктового набору окремо, а також не може провести закупівлю з використанням електронного каталогу, з ряду причин:
- по-перше, закупівля проводиться Замовником відповідно до наявного бюджетного призначення, саме щодо закупівлі продуктових наборів, а не продуктів харчування, у випадку проведення закупівлі частинами, Замовник не зможе здійснити реєстрацію відповідних договірних зобов’язань в органах державного казначейства України;
- по-друге, Замовник не є оператором ринку, який працює із продуктами харчування та не має права на самостійне пакування та комплектування продуктових наборів;
- по-третє, предметом закупівлі є набір продуктів профіль якого відсутній у системі «Прозорро маркет», тому Замовник не може здійснити закупівлю у відповідний спосіб.
Згідно положення п. 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно затвердженого поряду із використанням Єдиного закупівельного словника предмет закупівлі потрібно визначити саме як - ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні (уточнюючий код ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори)
Пунктом 6 Особливостей (від 12 жовтня 2022 р. № 1178) передбачено, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями.
Таким чином, Замовник є заручником ситуації, не може провести закупівлі продуктових наборів саме із застосуванням електронного каталогу, хоча зазначений тип процедури є найвигіднішим та найшвидшим, адже такий товар відсутній у каталозі.
Крім того, Замовником застосовано конкурентну процедуру закупівлі. Умисне чи несвідоме блокування відповідних процедур закупівель призведе до відсутності зі сторони Замовника можливості забезпечити продуктами харчування тимчасово переміщених осіб.
Порушення при закупівлі продуктових наборів
Дата подання: 18 квітня 2025 10:07
Дата відповіді: 18 квітня 2025 11:03
Шановний Замовник!
Пропонуємо вашій увазі цікавий висновок моніторингу, проведеного Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба/ДАСУ), під час якого виявлені порушення при закупівлі продуктового набору.
Під час моніторингу, зокрема, встановлено, що предметом цієї закупівлі (ID: UA-2024-09-18-013163-a) є товари — продукти харчування та сушені продукти різні. Замовник визначив предмет цієї закупівлі товарів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні. Відповідно до технічної специфікації 1 до тендерної документації замовник передбачив закупити в межах даного предмета такі товари: крупа гречана, рис, цукор фасований, борошно, макарони, вермішель, олія, консерва рибна, консерва м’ясна (свинина), паштет м’ясний, печиво до чаю, печиво з фруктовою начинкою, кава розчинна, шоколад, згущене молоко, кукурудза консервована. Крім того, перелічені товари повинні бути розфасовані в поліпропіленові пакети для фасування з ручками (майка) (340 мм * 600 мм).
Так, згідно з положеннями Єдиного закупівельного словника перелічені товари відповідають таким кодам ДК:
олія соняшникова — код ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири, 15421000-5 Рафіновані олії;
цукор (фасований) — код ДК 021:2015: 15830000-5 Цукор і супутня продукція, 15831200-4 Цукор білий;
макарони — код ДК 021:2015: 15850000-1 Макаронні вироби;
рис фасований — код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, 15614000-5 Рис оброблений;
гречка — код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості;
консерва м’ясна (свинина) — код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти, 15131000-5 М’ясні пресерви та вироби;
згущене молоко — код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки, 15511600-9 Згущене молоко;
борошно — код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, 15612100-2 Борошно пшеничне;
вермішель — код ДК 021:2015: 15850000-1 Макаронні вироби;
консервна риба — код ДК 021:2015: 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви;
паштет м’ясний — код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти;
печиво — код ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів;
кава розчинна — код ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція, 15861000-1 Кава;
шоколад — код ДК 021:2015: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби, 15842100-3 Шоколад;
консервована кукурудза — код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, 15331470-2 Цукрова кукурудза;
пакети з ручками — код ДК 021:2015: 18930000-7 Мішки та пакети.
Враховуючи викладене, замовник в межах єдиної процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-09-18-013163-a проводить закупівлю різних предметів за різними кодами ДК Єдиного закупівельного словника, чим, у свою чергу, не дотримано вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), пункту 3 розділу І Порядку № 708, пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Слід зазначити, що відповідно до абзацу першого пункту 11-2 Особливостей у разі, коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2 (в перелік додатка 2 включені продукти, які придбаває замовник: олія, цукор, макарони, рис, гречка, борошно), вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. грн, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 (далі — Порядок № 822), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Надане під час моніторингу пояснення замовника щодо неправильного визначення предмета закупівлі не спростовує зазначеного вище порушення, оскільки визначення замовником предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15897300-5 Продуктові набори не відповідає тим товарам (продуктам харчування), які замовник придбаває в межах цієї закупівлі. Так, згідно з даними Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015: 15897300-5 Продуктові набори належить до категорії 15897000-2 Консерви та пайки, які за своєю специфікою не є аналогічними (тотожними, еквівалентними) продуктам харчування, які придбаваються замовником у межах цієї процедури закупівлі. Слід зазначити, що закупівля продуктів харчування через електронний каталог, відповідно до вимог Особливостей, є обов’язком замовника, якщо товар входить, згідно з пунктом 11-2, до додатка 2 до Особливостей та очікувана вартість таких товарів дорівнює або перевищує 100 тис. грн. Тобто при закупівлі товарів від 100 тис. грн з переліку додатка 2 до Особливостей замовник обов’язково використовує електронний каталог, а інші продукти харчування, яких немає в додатку, може закупити шляхом проведення відкритих торгів або так само скористатися електронним каталогом.
Відповідно до підпункту 5 пункту 21 Особливостей та пункту 5 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
З огляду на це та інші встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю, який є нікчемним з огляду на Особливості та Закон.
Виходячи з наведеного, звертаємо увагу ЗАМОВНИКА на таке:
при визначенні предмета закупівлі та виборі коду ДК замовник має переконатися, що дійсно цей код класифікатора відповідає тому предмету закупівлі, який придбавається;
при здійсненні закупівель продуктових наборів замовникам варто звернути увагу, що згідно з даними Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015: 15897300-5 Продуктові набори належить до категорії 15897000-2 Консерви та пайки, як зазначають аудитори;
також слід пам’ятати, що закупівля продуктів харчування через електронний каталог, відповідно до вимог Особливостей, є обов’язком замовника, якщо товар входить, згідно з пунктом 11-2, до додатка 2 до Особливостей та очікувана вартість таких товарів дорівнює або перевищує 100 тис. грн. Тобто при закупівлі товарів від 100 тис. грн з переліку додатка 2 до Особливостей замовник обов’язково використовує електронний каталог, а інші продукти харчування, яких немає в додатку, може закупити відповідно до вартісних меж.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Із поставленого запитання стає зрозумілим, що ви не є потенційним учасником процедури закупівлі, а є свідомим громадянином/громадянкою, що слідує меті попередження потенційних порушень при проведенні процедур закупівель.
Замовник радий сприяти у такому хорошому починанні, проте наразі не може погоджуватися із висновками які викладені у Вашому запиті.
Висновок моніторингу Державної аудиторською служби України є актом індивідуальної дії та стосується іншої процедури закупівлі. Принагідно інформуємо, що понад 50% (за різними відомостями до 80%) висновків ДАСУ, які оскаржуються Замовниками у судових органах скасовуються.
Замовник не погоджується із позицією ДАСУ викладеною у наведеному Вами висновку, адже, Замовник технічно не може здійснити закупівлі окремих товарів і потім сам спакувати продуктові набори, адже відповідних повноважень немає, адже не є оператором ринку який працює із продуктами харчування, працівники Замовника не повинні проходити обов’язкові медичні огляди (тому не можуть працювати із виробничими процесами), складське приміщення замовника не обладнане для зберігання розфасованих продуктів харчування, у Замовника відсутні працівники для фасування продуктових наборів, і ще багато і багато інших факторів. Крім того замовник в порушення Бюджетного кодексу не зможе зареєструвати договори щодо закупівлі продуктів окремо, адже кошти виділені саме на закупівлю наборів.
Замовники неодноразово зверталися до адміністратора «Прозорро маркет» для включення профілю продуктових наборів для ВПО. Нехай на рівні держави сформують кошик товарів для задоволення потреб таких людей, який буде однаковий для усіх Замовників, щоб Замовники змогли уникнути суперечностей, та дійсно працювати на перемогу, а не сваритися та судитися один із одним.
Дякуємо, за свідому позицію, але наразі вона йде в розріз із наявною ситуацією.
Із поставленого запитання стає зрозумілим, що ви не є потенційним учасником процедури закупівлі, а є свідомим громадянином/громадянкою, що слідує меті попередження потенційних порушень при проведенні процедур закупівель.
Замовник радий сприяти у такому хорошому починанні, проте наразі не може погоджуватися із висновками які викладені у Вашому запиті.
Висновок моніторингу Державної аудиторською служби України є актом індивідуальної дії та стосується іншої процедури закупівлі. Принагідно інформуємо, що понад 50% (за різними відомостями до 80%) висновків ДАСУ, які оскаржуються Замовниками у судових органах скасовуються.
Замовник не погоджується із позицією ДАСУ викладеною у наведеному Вами висновку, адже, Замовник технічно не може здійснити закупівлі окремих товарів і потім сам спакувати продуктові набори, адже відповідних повноважень немає, адже не є оператором ринку який працює із продуктами харчування, працівники Замовника не повинні проходити обов’язкові медичні огляди (тому не можуть працювати із виробничими процесами), складське приміщення замовника не обладнане для зберігання розфасованих продуктів харчування, у Замовника відсутні працівники для фасування продуктових наборів, і ще багато і багато інших факторів. Крім того замовник в порушення Бюджетного кодексу не зможе зареєструвати договори щодо закупівлі продуктів окремо, адже кошти виділені саме на закупівлю наборів.
Замовники неодноразово зверталися до адміністратора «Прозорро маркет» для включення профілю продуктових наборів для ВПО. Нехай на рівні держави сформують кошик товарів для задоволення потреб таких людей, який буде однаковий для усіх Замовників, щоб Замовники змогли уникнути суперечностей, та дійсно працювати на перемогу, а не сваритися та судитися один із одним.
Дякуємо, за свідому позицію, але наразі вона йде в розріз із наявною ситуацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2025 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" |
4 746 236,00
UAH з ПДВ
|
4 497 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" |
4 715 462,40
UAH з ПДВ
|
4 615 329,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Переможець |
4 497 680,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2025 15:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2025 15:54
|