Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 24283333 |
Вебсайт: | https://oblrada-kharkiv.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Сумська, 64 |
Контактна особа: |
Оксана Сичова +380577002008 zakupivli@oblrada-kharkiv.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2025 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 396 638,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 966,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18510000-7: Ювелірні вироби та супутні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | шляхом безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати її підписання Сторонами. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2025 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2025 16:32 |
Протокол 39 від 10.04.2025.pdf | |
10 квітня 2025 16:32 |
Тендерна документація.docx | |
10 квітня 2025 16:32 |
Додаток 5 форма тендерної пропозиції.doc | |
10 квітня 2025 16:32 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).docx | |
10 квітня 2025 16:32 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) Учасника.docx | |
10 квітня 2025 16:32 |
Додаток 4 Переможець.doc | |
10 квітня 2025 16:32 |
Додаток 2 до тендерної документації - технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-02-000009 ● fe891564ac834f69800eacd087127e07
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2025 18:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2025 № 145
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.05.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 02.05.2025 № 145
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14 UA-2025-04-10-012998-a 10.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-05 12:52:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Почесні відзнаки та нагороди» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-04-10-012998-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Відповідно пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації передбачено: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна обов’язково включати інформацію про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи.
В складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД" оприлюднено Довідка від 14.04.2025 б/н (довідка про наявність обладн.pdf), проте вказана довідка, інші оприлюднені Учасником документи, не включають інформацію про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи, згідно з вимогами пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції ?
3. Відповідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складену відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації міститься ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
В складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД" оприлюднено Лист-гарантія від 14.04.2025 б/н, згідно якої ТОВ фірма "СМАРАГД ЛТД" гарантує, що поставка предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2025-04-10-012998-а, та гарантує їх виконання в повному обсязі.
Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, оскільки Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, складену відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасником не оприлюднено, натомість надано Лист-гарантію?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД"" |
395 800,00
UAH з ПДВ
|
395 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД"" #21233047 |
Переможець |
395 800,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2025 11:06
|
Договір №25 від 24.04.2025 року.pdf | укладений |
24 квітня 2025 10:59
|