Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ РИТУАЛЬНИХ ПОСЛУГ" |
Код ЄДРПОУ: | 13966170 |
Вебсайт: | https://kremen.gov.ua/index.php/branches/kp/117 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛ.МАХОРКОВА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Калайко Ростислав Олегович 380675081838 rostislavolegovich049@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2025 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2025 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 243 030,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 215,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 11:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 11:41 |
Додаток №6.Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
04 квітня 2025 11:41 |
Додаток №5.Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
04 квітня 2025 11:41 |
Тендерна документація.doc | |
04 квітня 2025 11:41 |
Додаток №3. Проєкт договору.docx | |
04 квітня 2025 11:41 |
Додаток №2. Технічні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000054 ● 38c3c104a60f44b0b9260f94f66b048a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.04.2025 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-04-04-004943-a, 04.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 10:48:43
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 243 030,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-004943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 09:41:33
Відповідь на запит
Аналіз очікуваної вартості та обсяги послуг розраховувались на підставі технічного завдання сформованого Замовником відповідно до потреб (Додаток №1 до ТД).
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення вказаної методики, згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом.
Замовником проведено аналіз ринку, тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій, також враховано при визначенні очікуваної вартості вимоги до умов надання послуг, зокрема видалення аварійних дерев у складних умовах (на кладовищах).
Крім того, було надіслано запити з проханням надати цінові пропозиції щодо надання послуг по видаленню дерев з переліком таких дерев.
На адресу КП «СКРП» надійшли цінові пропозиції від ФОП Чистякова Галина Миколаївна та ФОП Чиж Анна Юріївна (додаються)
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик послуг, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням складності послуг, які необхідно надати.
Додатково інформую, що проєктно-кошторисна документація (інвесторська) та експертні звіти не надаються в звязку з тим, що виготовлення вищезазначених документів для даного виду послуг не передбачені чинним законодавством.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-02 09:55:34
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 243 030,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-04-004943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- На виконання вимоги підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації замовника, учасником ФОП «ЧИЖ АННА ЮРІЇВНА» завантажено файл: «4.2. Посвідчення працівники.pdf», в якому міститься, зокрема, посвідчення тракториста-машиніста другого класу. При цьому, вищевказаний документ викладено іншою мовою та без перекладу на українську мову завірену перекладачем. Відповідно до вимог пункт 7.2. частини 7 розділу І тендерної документації замовника документи або копії документів (що передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх перекладом на українську мову, переклад повинен мати підпис перекладача. Надайте пояснення чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-05 10:30:24
Відповідь на запит
На Ваш запит надаємо наступну інформацію: згідно підпункт 3.2 пункту 3 розділу 1 додатку 1 до ТД Замовник вимагав від Учасника надати у складі тендерної пропозиції наступну інформацію/документи: для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт/ надання послуг / поставки товарів.
Враховуючи складність виконання робіт Замовник вимагає у Учасника наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме:
- обов’язкова наявність інженера з охорони праці з діючими посвідченнями про проходження ним навчання з охорони праці та пожежної безпеки (у складі пропозиції надати відповідні посвідчення та/або витяги з протоколів).
- не менше одного лісоруба 5-го розряду ( з відповідним посвідченням, яке надається в складі пропозиції).
- не менше одного лісоруба 6-го розряду ( з відповідним посвідченням, яке надається в складі пропозиції).
- не менше одного верхолаза (з відповідним посвідченням, яке надається в складі пропозиції).
- не менше двох водіїв.
До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який вимагається згідно п.3.2., який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: наказ про прийняття на роботу/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/інший документ).
Враховуючи вищевикладені вимоги, тендерна документація не містить вимоги до учасника щодо надання у складі тендерної пропозиції документів (посвідчення тощо) щодо підтвердження кваліфікації водіїв.
Відповідно до підпункту 7.2 пункту 7 розділу І ТД, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Таким чином, зазначений у Вашому зверненні документ не розглядався під час перевірки тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Держаудитслужби України від 07.05.2025 було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення (Наказ КП "СКРП" від 08.05.2025 №21 додається).
2025-05-09 09:00:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2025 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧИЖ АННА ЮРІЇВНА" |
1 242 746,91
UAH з ПДВ
|
1 242 746,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЧИЖ АННА ЮРІЇВНА" #3154900724 |
Переможець |
1 242 746,91
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2025 09:33
|
Договір.pdf | укладений |
29 квітня 2025 09:32
|