Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети для сміття 120л, 35л – ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Очікувана вартість
46 869,00 UAH
UA-2025-04-04-004111-a ● e40e0fb483544a368bab42cd78b76596
Запит (ціни) пропозицій
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
04 квітня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 45246390 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, пл. Вокзальна, 1 |
Контактна особа: |
Якимчук Марина Олегівна 380444652642 yakymchuk.m.o@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Термін постачання: 31.12.2025
Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Кількість:
Пакет для сміття, 120л – 25 500 штук або 2550 рулонів по 10 штук або 1275 рулонів по 20 штук;
Пакет для сміття, 35л – 66 300 штук або 663 рулонів по 100 штук або 1326 рулонів по 50 штук.
Рік виготовлення: не раніше 2025 року
Місце поставки: м. Фастів.
Умови оплати:
Для платників ПДВ:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
Для неплатників ПДВ резидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Для нерезидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Термін постачання: 31.12.2025
Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Кількість:
Пакет для сміття, 120л – 25 500 штук або 2550 рулонів по 10 штук або 1275 рулонів по 20 штук;
Пакет для сміття, 35л – 66 300 штук або 663 рулонів по 100 штук або 1326 рулонів по 50 штук.
Рік виготовлення: не раніше 2025 року
Місце поставки: м. Фастів.
Умови оплати:
Для платників ПДВ:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
Для неплатників ПДВ резидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Для нерезидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2550 пачка
Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Фастів, Згідно умов договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
663 пачка
Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Фастів, Згідно умов договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 квітня 2025 11:15 |
3. Проєкт договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Наявність затяжок або ручок | Ні | |
Об'єм пакету | від 120 до 120 | літр |
Кількість пакетів в пачці | від 10 до 10 | штука |
Товщина плівки | від 25 до 25 | мікрометр |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Наявність затяжок або ручок | Ні | |
Об'єм пакету | від 35 до 35 | літр |
Кількість пакетів в пачці | від 100 до 100 | штука |
Товщина плівки | від 10 до 10 | мікрометр |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій