Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445641395,380445631724 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2025 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 09:17 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
04 квітня 2025 09:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 09:07 |
Додаток 8.docx | |
04 квітня 2025 09:07 |
Додаток 3(3).docx | |
04 квітня 2025 09:07 |
Додаток 6.docx | |
04 квітня 2025 09:07 |
Додаток 7.docx | |
04 квітня 2025 09:07 |
Додаток 4.docx | |
04 квітня 2025 09:07 |
ТД (ДЮЦ).docx | |
04 квітня 2025 09:07 |
Додаток 5.docx | |
04 квітня 2025 09:07 |
Додаток 2.docx | |
04 квітня 2025 09:07 |
Додаток 1.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БУДАРАГІН ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ" |
2 165 998,39
UAH з ПДВ
|
2 165 998,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП "БУДАРАГІН ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
У відповідності до вимог пункту 1 Долатку 1 до Тендерної документації: 1.1.Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): 1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки- Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення); або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо). - Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо);
Наявність працівників відповідної кваліфікації
У відповідності до вимог пункту 2 Долатку 1 до Тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 2.2. У довідці зазначається обов’язкова наявність зокрема не менше 1 головного інженера, 1 інженера у частині кошторисної документації, 1 виконавця робіт, 5 працівників робітничих професій. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод;). Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, а також посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера, головного інженера Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому про освіту виконавця робіт (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) у галузі будівництво. Учасник надає в складі тендерної пропозиції копії відповідних документів, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника Учасника. Надані посвідчення та протоколи (витяги з протоколів) навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників Учасника. 1) Для головного інженера підприємства повинні бути : - посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009)»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці під час будівництва та ремонту об’єктів житлово-комунального господарства»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 28.0-1.32-13. «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надавання до медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків; Правила поведінки у разі виникнення аварій ; Закон України про охорону праці; - Пожежна безпека для посадових осіб. 2) Для керівника підприємства: - посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009)»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці під час будівництва та ремонту обєктів житлово-комунального господарства»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надавання до медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків; Правила поведінки у разі виникнення аварій ; Закон України про охорону праці; - Пожежна безпека для посадових осіб. 3) Для інженера з охорони праці: посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009)»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці під час будівництва та ремонту об’єктів житлово-комунального господарства»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надавання до медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків; Правила поведінки у разі виникнення аварій ; Закон України про охорону праці; - Пожежна безпека для посадових осіб. 2.1. Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.2. У довідці зазначається обов’язкова наявність зокрема не менше 1 головного інженера, 1 інженера у частині кошторисної документації, 1 виконавця робіт, 5 працівників робітничих професій. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод;). Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, а також посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера, головного інженера Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому про освіту виконавця робіт (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) у галузі будівництво. Учасник надає в складі тендерної пропозиції копії відповідних документів, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника Учасника. Надані посвідчення та протоколи (витяги з протоколів) навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників Учасника. 1) Для головного інженера підприємства повинні бути : - посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009)»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці під час будівництва та ремонту об’єктів житлово-комунального господарства»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 28.0-1.32-13. «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надавання до медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків; Правила поведінки у разі виникнення аварій ; Закон України про охорону праці; - Пожежна безпека для посадових осіб. 2) Для керівника підприємства: - посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009)»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці під час будівництва та ремонту обєктів житлово-комунального господарства»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надавання до медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків; Правила поведінки у разі виникнення аварій ; Закон України про охорону праці; - Пожежна безпека для посадових осіб. 3) Для інженера з охорони праці: посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009)»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці під час будівництва та ремонту об’єктів житлово-комунального господарства»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - посвідчення про проходження навчання відповідно до Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надавання до медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків; Правила поведінки у разі виникнення аварій ; Закон України про охорону праці; - Пожежна безпека для посадових осіб. 10. Учасник повинен підтвердити наявність у працівників робітничих професій протоколів з охорони праці, а саме: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - Групи електробезпеки не нижче 2-ї; - Навчання з питань пожежно-технічного мінімуму; - Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - Правила охорони праці під час фарбувальних робіт (НПАОП 28.0-1.32-13); - Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (НПАОП 45.2-7.03-17); - Законодавчі акти з охорони праці, гігієни праці, надавання до медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків; Правила поведінки у разі виникнення аварій ; Закон України про охорону праці; - Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об`єктів житлово-комунального господарства (НПАОП 45.2-1.02-90).
Підтверджую
Диплом виконроба Бударагін О.А..pdf Диплом головного інженера Янко С.М. 2.pdf Диплом головного інженера Янко С.М. 3.pdf Диплом головного інженера Янко С.М..pdf Диплом кошторисника.pdf Довідка про наявність працівників ФОП Бударагін Д.О..pdf Договір добровільного страхування Кошторисника Вітюк Н.В..pdf Договір ФОП Міщук М.М. Охорона праці.pdf Кваліфікаційний сертифікат кошторисника Вітюк Н.В..pdf Ліцензія ПК АВК-5.pdf Навчання інженера з охорони праці ФОП Міщук М.М..pdf Навчання працівників Протокол № 06_ЕБ.pdf Навчання працівників Протокол №06_ОП.pdf Навчання працівників Протокол №06_ПБ.pdf Начання з ОП,ПБ,ЕБ посадових осіб ФОП Бударагін Д.О..pdf Поліс добровільного страхування кошторисника Вітюк Н.В..pdf Цивільно-правові договори з працівниками ФОП Бударагін Д.О..pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
У відповідності до вимог пункту 3 Долатку 1 до Тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту або будівництва виконаний в 2021-2024 роках . Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору з зазначенням посилання на договір в системі зкупівель прозорро. Договір (-и), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного договору. До аналогічного договору Учасник додає акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. Виписка чи інший документ, виданий банківською установою, та засвідчений печаткою відділення, в якому учасником відкритий рахунок про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано у 2024 році
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БУДАРАГІН ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ" #3720104674 |
Переможець |
2 165 998,39
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 09:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2025 14:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Учасник не надав - довідку у довільній формі про наявність комплексу АВК-5 або іншого аналогічного програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючих документів (копія чинного договору та копія ліцензії і підтвердження оплати за отримання зазначеної ліцензії).,що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасник не надав - Скан-копію договору між Учасником та компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття, що не відповідає вимогам пункту 7 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасник не надав - гарантійний лист про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі) та копію чинного договору із вимірювальною лабораторією, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 25 квітня 2025 09:06
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ФОП "БУДАРАГІН ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ" #3720104674 |
2 165 998,39
UAH з ПДВ
|
Документи |