Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
18 квітня 2025 11:40 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38461952 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а |
Контактна особа: |
Чумак Олексій Олександрович +380612237565 spz.zhkh@zp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2025 11:11 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2025 11:11 |
Очікувана вартість: | 2 282 342,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 411,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 17:01 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Відсоток забезпечення |
Вимоги до документу: | Учасник подає на етапі подачі подачі пропозиції забезпечння у розмірі не більше 0.5 % від очікуваної вартості |
Електронна банківська гарантія
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Електронна банківська гарантія |
Вимоги до документу: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 10 000 грн. (десять тисяч) 00 коп.*. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням ЕЦП/КЕП довірителя (особи, яка видала довіреність). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. |
03 квітня 2025 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 17:01 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
03 квітня 2025 17:01 |
Додаток 3 Технічна специфікація.doc | |
03 квітня 2025 17:01 |
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc | |
03 квітня 2025 17:01 |
Додаток 5 Довідка МТБ.doc | |
03 квітня 2025 17:01 |
Додаток 6 Довідка про працівників.doc | |
03 квітня 2025 17:01 |
Додаток 7 Довідка про аналогічний договір.doc | |
03 квітня 2025 17:01 |
Додаток 8 Лист-згода.doc | |
03 квітня 2025 17:01 |
Додаток 9 Перелік документів.doc | |
03 квітня 2025 17:01 |
ТД С26.doc | |
03 квітня 2025 17:01 |
Додаток 2 Проект договору.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2025 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНСТРУКТО" |
2 108 286,00
UAH з ПДВ
|
2 108 286,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Якубін Олег Володимирович" |
2 182 290,20
UAH з ПДВ
|
2 182 290,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮДЛСтрой" |
2 247 555,84
UAH з ПДВ
|
2 247 555,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "КОНСТРУКТО"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Підтверджую
10. Гарантії № 1770 ТОВ _КОНСТРУКТО_.zipВид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
10. Гарантії № 1770 ТОВ _КОНСТРУКТО_.zipВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
3.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 3.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скан-копії, зроблені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію на транспортні засоби, та оригінали або копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг є меншими за строк виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором.
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), а також обов’язково зазначити наявність виконроба, інженера-кошторисника, відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві та не менше двох покрівельників. Надати наказ (або копію) про призначення відповідальних осіб за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві та діючі посвідчення (або копії) та/або протоколи (витяг з протоколу) про перевірку знань, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки посадових осіб, відповідальних за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. Обов’язкова наявність інженера-проектувальника з кваліфікацією інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (у складі пропозиції надається сканована копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, що підтверджує відповідну кваліфікацію (сертифікат або свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо). Також Учасник повинен надати документ, що підтверджує проходження навчання та/або перевірку знань покрівельників з охорони праці, а саме: - посвідчення про спеціальне навчання «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником».
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Під аналогічним за предметом закупівлі договором є договір, за яким Учасник виступав підрядником (або генеральним підрядником) та виконував роботи з капітального або поточного ремонту покрівель житлових або нежитлових будівель або їх частин. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - акт виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору; - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника (за наявності), що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника).
Підтверджую
ФОП "Якубін Олег Володимирович"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
3.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 3.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скан-копії, зроблені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію на транспортні засоби, та оригінали або копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг є меншими за строк виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором.
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), а також обов’язково зазначити наявність виконроба, інженера-кошторисника, відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві та не менше двох покрівельників. Надати наказ (або копію) про призначення відповідальних осіб за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві та діючі посвідчення (або копії) та/або протоколи (витяг з протоколу) про перевірку знань, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки посадових осіб, відповідальних за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. Обов’язкова наявність інженера-проектувальника з кваліфікацією інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (у складі пропозиції надається сканована копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, що підтверджує відповідну кваліфікацію (сертифікат або свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо). Також Учасник повинен надати документ, що підтверджує проходження навчання та/або перевірку знань покрівельників з охорони праці, а саме: - посвідчення про спеціальне навчання «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником».
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Під аналогічним за предметом закупівлі договором є договір, за яким Учасник виступав підрядником (або генеральним підрядником) та виконував роботи з капітального або поточного ремонту покрівель житлових або нежитлових будівель або їх частин. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - акт виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору; - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника (за наявності), що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника).
Підтверджую
ТОВ "ЮДЛСтрой"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Підтверджую
Банківська гарантія.zipВид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
Банківська гарантія.zipВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
3.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 3.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скан-копії, зроблені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію на транспортні засоби, та оригінали або копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг є меншими за строк виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором.
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), а також обов’язково зазначити наявність виконроба, інженера-кошторисника, відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві та не менше двох покрівельників. Надати наказ (або копію) про призначення відповідальних осіб за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві та діючі посвідчення (або копії) та/або протоколи (витяг з протоколу) про перевірку знань, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки посадових осіб, відповідальних за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. Обов’язкова наявність інженера-проектувальника з кваліфікацією інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (у складі пропозиції надається сканована копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, що підтверджує відповідну кваліфікацію (сертифікат або свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо). Також Учасник повинен надати документ, що підтверджує проходження навчання та/або перевірку знань покрівельників з охорони праці, а саме: - посвідчення про спеціальне навчання «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником».
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Під аналогічним за предметом закупівлі договором є договір, за яким Учасник виступав підрядником (або генеральним підрядником) та виконував роботи з капітального або поточного ремонту покрівель житлових або нежитлових будівель або їх частин. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - акт виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору; - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника (за наявності), що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника).
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНСТРУКТО" #45887112 |
Переможець |
2 108 286,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2025 14:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2025 13:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. При перевірці файлу «sign.p7s», тобто файлу цифрового підпису уповноваженої особи Учасника на тендерній пропозиції вцілому, встановлено, що накладений підпис не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Це не відповідає пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, яким передбачено, що «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію вцілому (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та/або на кожен електронний документ окремо». У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати Тендерну (цінову) пропозицію з накладеним (підписаним) кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи Учасника.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 квітня 2025 14:47
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "КОНСТРУКТО" #45887112 |
2 108 286,00
UAH з ПДВ
|
Документи |