Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Млинівська селищна рада Дубенського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 04386338 |
Вебсайт: | https://mlunivrada.rv.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 35100, Україна , Рівненська обл., Млинів, вул. Народна, 1 |
Контактна особа: |
Олена Приступа +380365965484 lenadomanska24@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 12:05 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 12:05 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 14:37 |
Тендерна документація локалізація Млинівська ср Генератор 04.2025.docx | |
03 квітня 2025 14:37 |
Проєкт договру Млинівська ср Генератор 04.2025.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-28-000091 ● 31fc100bf4a84f79b4beeaa83c65239c
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.04.2025 № 24-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.04.2025 № 24-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-04-03-009008-a 03.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-28 17:51:35
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Генератор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-009008-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації додатково у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» (порівняльна таблиця відповідності) та посібник користувача товару, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Документи надаються за підписом керівника та скріплюються печаткою у разі її використання.
Відповідно до «Цінової пропозиції» (вих.22 від 07.04.2025) учасником-переможцем ФОП «ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА» запропоновано до постачання інверторний генератор Hyundai HHY 3050Si.
В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА» наявний лист від 07.04.2025 вих.24, в якому міститься інформація по підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (порівняльна таблиця), зокрема, щодо відповідності наступних параметрів предмету закупівлі: Витрати пального, г/кВт год – 300 г/кВт*год; матеріал обмотки – мідь; корпус – шумозахисний; гарантія – 24 місяці.
В тендерній пропозиції учасника ФОП «ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА» наявний файл «3. Інструкціяhhy_1050si_2050si_3050si_7050si_9050si_ua.pdf», який містить Інструкцію з експлуатації «HYUNDAI power products. Inverter Generator HHY 1050Si, HHY 2050Si, HHY 3050Si, HHY 7050Si, HHY 9050Si. User manual» (далі - Інструкція).
Однак, в наданій в складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА» Інструкції відсутнє підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вищевказаним параметрам.
Крім того, в Інструкції зазначено: «на усі товари HYUNDAI поширюється гарантія терміном на 1 рік, якщо інший термін не передбачено в законодавстві, На усі товари HYUNDAI поширюється гарантія терміном на 1 рік, якщо інший термін не передбачено в законодавстві. Гарантія покриває усунення недоліків, які обумовлені дефектами виробництва або збірки. На певні продукти поширюється більш тривала гарантія. Детальна інформація про гарантійні терміни та умови гарантії вказана в гарантійному талоні». Однак, в складі пропозиції відсутній гарантійний талон з підтвердженням гарантії 24 місяці.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА» вимогам Додатку 2 до Тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-30 12:41:41
Пояснення
Пояснення надано згідно протоколу 30.04.2025 №78
- КП_КНК_21_03_2025_МЛИНІВСЬКА_СЕЛИЩНА_РАДА (1).pdf
- комерційна (1).pdf
- комерційна 3.pdf
- протокол 78 моніторинг.pdf
- 2. Технічна специфікація.pdf
- 3. Інструкціяhhy_1050si_2050si_3050si_7050si_9050si_ua.pdf
- 7. Гарантійний лист 24 місяці.pdf
- 12. Порівняльна таблиця тех. характеристики.pdf
- Табл. 1 Технічні харак..pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-02 12:25:42
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Генератор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-009008-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог п.4.4 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА» наявний сертифікат на систему управління якістю (зареєстрований в реєстрі №UA.CRT.00187-25), наданий на ТОВ «ВІЗАРД ТЕХНІКС».
Також, в складі пропозиції ФОП «ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА» міститься Таблиця 1 (вих.34 від 22.04.2025), в якій зазначено про виробника генератора інверторного HYUNDAI (РРН 3050Sі) - TKOTO INDASTRY LLC, 817 S Main street, 89101, Las Vegas, NV, USA, країна походження товару Сполучені Штати Америки.
Поряд з тим, за посиланням, наданим ФОП «ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА» у Довідці про локалізацію (вих.20 від 07.04.2025), міститься інформація, про виробника інверторного генератора Hyundai HHY 3050Si із ступенем локалізації 27,41% - ФОП «Вознюк Олег Ігорович», код ЄДРПОУ 3220805210 (https://prozorro.gov.ua/uk/product/da452a2561d54ba8bbc76026ee43e20b).
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА» вимогам Додатку 1 до Тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-07 15:22:36
пояснення
відповідь надано згідно протоколу від 07.05.2025 року №85
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСО ГРУП" |
205 200,00
UAH з ПДВ
|
194 988,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Кавако Україна" |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВЕРБ" |
214 015,00
UAH з ПДВ
|
214 015,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСО ГРУП" #45040792 |
Відхилено |
194 988,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 10:01
|
|
ТОВ "Кавако Україна" #45643663 |
Відхилено |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 10:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВЕРБ" #40987937 |
Відхилено |
214 015,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 08:49
|
|
ФОП "ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА" #3098706924 |
Рішення скасоване |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2025 15:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2025 12:48
|
ФОП "ВИГУР ІРИНА ІГОРІВНА" #3098706924 |
Відхилено |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2025 15:25
|