Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А5011 |
Код ЄДРПОУ: | 26640040 |
Місцезнаходження: | 25501, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Україна, м. Кропивницький |
Контактна особа: |
Золотоноша Костянтин Миколайович 380504807092 smarta5011@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2025 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 13:36 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 13:36 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 | |
Підписання договору | Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника. Витрати щодо перевезення Товару до місця приймання Товару, несе Постачальник | Одноразова поставка | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 14:25 |
Оголошення.docx | |
03 квітня 2025 14:25 |
Договір.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-05-000090 ● 2398d66874bd4b4ebda81c0b75391818
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.05.2025 № 48-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.05.2025 № 48-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-04-03-008762-a 03.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-06 12:59:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Антени та антенні відбивачі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-008762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-08 11:19:43
апит Держаудитслужби України закупівлі товару «Антени та антенні відбивачі» за номером UA-2025-04-03-008762-a
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Антени та антенні відбивачі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-008762-a) військова частина А5011 пояснює наступне.
Затвердження коштів на придбання товарів, робіт та послуг здійснюється у відповідності до бюджетного та спеціального законодавства відповідної сфери діяльності Замовника виходячи із реальної річної потреби відповідних товарів, робіт та послуг в межах передбачених кошторисом доходів та видатків на відповідний рік бюджетних асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків з урахуванням внесених до кошторису змін як за спеціальним , так і загальним фондами.
У межах бюджетної програми КПКВ 2101150/12/4, КЕВК 2260 та за кодів видатків за кошторисом Міністерства оборони України 170 “ Закупівля (модернізація), відновлення боєздатності, утримання, експлуатація, ремонт безпілотних літальних апаратів” у 2025 році передбачено видатки на здійснення закупівлі на суму 16, 8 млн. гривень.
Згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Оскільки у військовій частині А5011, яка виконує завдання по забезпеченню оборони України, виникла нагальна потреба у закупівлі виносної антена AVENGER Booster 2.4G/5.2G/5.8G, з коаксіальним кабелем RG-8 N-Type-N-Type, 20 м та зарядним пристроєм, у зв’язку з тим, що технічні та якісні характеристики даного пристрою забезпечують успішне виконання завдань та сприяють захисту життя військовослужбовців, тому службою авіації та протиповітрянної оборони озброєння логістики військової частини А5011 ініційовано здійснення закупівлі вказаного товару.
В даному випадку технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника в умовах виконання бойових завдань та нормами чинного законодавства.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» №275 від 18.02.2020 затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі-Примірна методика).
Відповідно до п.1 розд. І Примірної методики, примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та має рекомендаційний характер.
Пунктом 2 розд.І Примірної методики, терміни вживаються у таких значеннях, зокрема:
- очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів;
Розділом ІІІ встановлені методи визначення очікуваної вартості, зокрема, методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг:
1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель«Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; - довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності); - біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару); - дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань; - дані офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).
В процесі організації закупівлі UA-2025-04-03-008762-a формування очікуваної вартості товарів використано інформацію, яка надана на запит та отримано комерційні пропозицій постачальників подібних товарів ( ФОП Балашова К.В., ФОП Черніков В.Ю., ФОП Правдивий Д.Ю., скан-копії додаються).
Щодо оприлюднення обґрунтування закупівлі:
Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Оскільки закупівля закупівлі товару «Антени та антенні відбивачі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-008762-a проведена у формі спрощеної закупівлі, яка не відноситься до конкуретних процедур, тому розміщення на веб сайті не потрібно здійснювати.
08.05.2025
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-06 13:00:43
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Антени та антенні відбивачі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-008762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 9 розділу 4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (далі –Документація) учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про те, що запропонований товар, країна походженням якого не є російська федерація/республіка білорусь/ісламської республіки іран, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ФОП Лихачов О.Д. надано довідку у довільній формі про те, що запропонований товар, країна походженням якого не є російська федерація/республіка білорусь/ісламської республіки іран, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року відповідно до вимог пункту 9 розділу 4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Документації?
2. Згідно з пунктом 7 розділу «Загальні вимоги» Додатку 3 до Документації «Інформація про необхідні технічні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 3 до Документації) учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, зокрема:
- Лист-авторизації (або інший документ) від заводу-виробника товару, що є предметом закупівлі або його офіційного представника на території України (дистриб’ютора), яким підтверджується повноваження Учасника як офіційного продавця (дилера) відповідного товару (в разі якщо учасником, є завод - виробник даного товару, то надається лист в довільній формі що він є безпосереднім виробником).
- Лист від Учасника в довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є новим, не знаходився в експлуатації та не порушено терміни та умови його зберігання.
В якому файлі пропозиції учасника ФОП Лихачов О.Д. надано лист-авторизації (або інший документ) від заводу-виробника товару, що є предметом закупівлі або його офіційного представника на території України (дистриб’ютора), яким підтверджується повноваження учасника як офіційного продавця (дилера) відповідного товару (в разі якщо учасником, є завод - виробник даного товару, то надається лист в довільній формі що він є безпосереднім виробником) відповідно до вимог пункту 7 розділу «Загальні вимоги» Додатку 3 до Документації?
3. В якому файлі пропозиції учасника ФОП Лихачов О.Д. надано лист від учасника в довільній формі про те, що учасник гарантує, що не порушено терміни та умови зберігання товару, відповідно до вимог пункту 7 розділу «Загальні вимоги» Додатку 3 до Документації?
4. Надайте інформацію про стан виконання договору, укладеного за результатами проведення закупівлі, станом на час надання відповіді на даний запит про надання пояснення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-08 16:47:04
Пояснення на запит Держаудитслужби Українизакупівлі товару «Антени та антенні відбивачі» за номером UA-2025-04-03-008762-a
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Антени та антенні відбивачі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-008762-a) військова частина А5011 пояснює наступне
По питанню № 1:
Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), вирішується питання щодо вимоги в складі тендерної документації від учасників документів про походження товарів.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Водночас стаття 22 Закону України “Про публічні закупівлі” не містить вимог щодо надання від учасників документів про походження товару.
Згідно ч. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Однак в Особливостях зазначено, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та / або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та / або у фізичних осіб (фізичних осіб - підприємців) - резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
Під час закупівлі UA-2025-05-01-013696-a учасником в складі тендерної документації подано Сертифікат якості 000-115, відповідно до якого дводіапазоний підсилювач сигналу AVANGER Booster 2.4G/5.8G (Країна походження: Китай ) повністю виготовлено в Китаї (10 квітня 2025 19:34 сертифікат авенжерp.pdf).
Відповідно до частин 2 та 3 статті 36 МКУ країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених МКУ. Під країною походження товару можуть розумітися група країн, митні союзи країн, регіон чи частина країни, якщо є необхідність їх виділення з метою визначення походження товару.
Згідно з частиною 1 статті 40 МКУ у разі, якщо у виробництві товару беруть участь дві або більше країн, країною походження товару вважається країна, в якій були здійснені останні операції з переробки, достатні для того, щоб товар отримав основні характерні риси повністю виготовленого товару, що відповідають критеріям достатньої переробки згідно з положеннями статті 40 МКУ.
Стаття 43 МКУ встановлює перелік документів, які підтверджують країну походження товару. До них відносяться:
1) Сертифікат про походження товару.
Сертифікат про походження товару — це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом даної країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару.У разі втрати сертифіката приймається його офіційно завірений дублікат.
Враховуючи, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, в даному випадку учасником підтверджено, що запропонований товар, країна походженням якого не є російська федерація/республіка білорусь/ісламської республіки іран, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року.
По питанню № 2:
Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку.
Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД 47.64 Роздрібна торгівля спортивним інвентарем у спеціалізованих магазинах (основний), що відповідає даній закупівлі не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво», оскільки такий вид діяльності не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що роздрібна торгівля спортивним інвентарем у спеціалізованих магазинах (основний) може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
17.10.2019 прийнято Законом України «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення товарів через митний кордон України» (№202-ІХ), який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС.
Відповідно до вимог вищевказаного Закону в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар.
Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну.
Законом України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», регулюються відносини органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю із суб’єктами господарювання; суб’єктів господарювання з іншими суб’єктами господарювання, із споживачами, іншими юридичними та фізичними особами у зв’язку з економічною конкуренцією. Крім того, цей Закон застосовується до відносин, які впливають чи можуть вплинути на економічну конкуренцію на території України.
Згідно статті 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: заборона або перешкоджання створенню нових підприємств чи здійснення підприємництва в інших організаційних формах у будь-якій сфері діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів діяльності, на виробництво, придбання чи реалізацію певних видів товарів.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 6 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи придбання, за колом продавців, покупців або споживачів чи за іншими ознаками., що відповідно статті 50 даного Закону є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Згідно пункту 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Оскільки уповноваженою особою проаналізовано положення вищевказаного законодавства України, тому відсутність листа-авторизації (або іншого документа) від заводу-виробника товару, що є предметом закупівлі або його офіційного представника на території України (дистриб’ютора), яким підтверджується повноваження учасника як офіційного продавця (дилера) відповідного товару (в разі якщо учасником, є завод - виробник даного товару, то надається лист в довільній формі що він є безпосереднім виробником), не було розцінено як підставу для відхилення пропозиції Учасника.
По питанню № 3 :
Згідно пункту 7 розділу «Загальні вимоги» Додатку 3 до Документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, зокрема:
- Діючий (чинний) сертифікат/сертифікати відповідності (або інший документ), виданий відповідним акредитованим органом сертифікації (за наявності).
- Лист-авторизації (або інший документ) від заводу-виробника товару, що є предметом закупівлі або його офіційного представника на території України (дистриб’ютора), яким підтверджується повноваження Учасника як офіційного продавця (дилера) відповідного товару (в разі якщо учасником, є завод - виробник даного товару, то надається лист в довільній формі що він є безпосереднім виробником).
- Лист від Учасника в довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є новим, не знаходився в експлуатації та не порушено терміни та умови його зберігання.
На виконання вимоги Замовника, ФОП Лихачов О.Д. надано Інформацію про необхідні технічні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі від 10.04.2025р. No1.28, в якій зазначено, що Загальні вимоги: Учасник забезпечує та відповідає наступним вимогам, а саме:
1. Якість Товару, що пропонується (постачається) відповідає Державним стандартам, технічним та іншим вимогам встановленим чинним законодавством України для товарів даного виду.
2. Товар, що пропонується Учасником є новим (не бувшим у використанні), у
стандартному заводському виконанні.
3. Цінова пропозиція учасника враховує всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату податків (інших обов’язкових платежів, зборів), пакування та інших витрат що пов’язані з предметом закупівлі.
4. Учасник погоджується, що в разі, якщо товар, який представляється на торги, не відповідає технічним вимогам Замовника, пропозиція такого Учасника буде відхилена.
5. Учасник погоджується, що в разі, якщо ним була надана (зазначена) у тендерній пропозиції будь-яка недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його тендерна пропозиція буде відхилена.
6. Учасник надає гарантію на Товар строком 12 місяців.
7. Учасник надає у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують
відповідність тендерной пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником.
Файл – 18. Додаток 3 Технічна характеристика
Згідно статті 673 Цивільного кодексу України, продавець повинен передати покупцеві товар, якість якого відповідає умовам договору купівлі-продажу. Статтею 674 Цивільного кодексу України встановлено підтвердження відповідності товару вимогам законодавства, а саме:
1. Відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами.
2. У разі відсутності в договорі купівлі-продажу умов щодо якості товару продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, придатний для мети, з якою товар такого роду звичайно використовується.
Якщо продавець при укладенні договору купівлі-продажу був повідомлений покупцем про конкретну мету придбання товару, продавець повинен передати покупцеві товар, придатний для використання відповідно до цієї мети.
3. У разі продажу товару за зразком та (або) за описом продавець повинен передати покупцеві товар, який відповідає зразку та (або) опису.
4. Якщо законом встановлено вимоги щодо якості товару, продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає цим вимогам.
Продавець і покупець можуть домовитися про передання товару підвищеної якості порівняно з вимогами, встановленими законом.
Оскільки учасник зазначив, що він забезпечує та відповідає наступним вимогам, а саме: якість Товару, що пропонується (постачається) відповідає Державним стандартам, технічним та іншим вимогам встановленим чинним законодавством України для товарів даного виду, та товар, що пропонується Учасником є новим (не бувшим у використанні), у стандартному заводському виконанні, тому уповноваженою особою встановлено подання Учасником інформації щодо відсутності порушень термінів та умов зберігання товару.
Крім того, вищевказаним Учасником закупівлі подано Гарантійний лист щодо погодження з умовами від 10.04.2025р. No1.20, згідно якого Фізична особа-підприємець Лихачов Олексій Дмитрович (надалі -Учасник) цим листом повiдомляє, що в складі тендерної пропозиції надаю письмову згоду про погодження з основними умовами, які визначені в проєкті договору (додаток 4 до оголошення тендерної документації).
В проєкті договору (додаток 4 документації) визначено вимоги щодо якості та умови поставки товару, серед яких є пункт стосовно того, що товари передаються Замовнику в тарі (упаковці) згідно із вимогами Специфікації. Тара (упаковка) товару повинна забезпечувати його схоронність за звичайних умов зберігання і транспортування, а також, що товар постачається на склад Замовника встановленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт і зберігання в межах термінів, установлених діючими стандартами. Строк зберігання предмета закупівлі згідно установлених діючих стандартів не визначено у загальнодоступних джерелах інформації. Крім того строк зберігання товару в не позначено в сертифікаті якості виробника.
По питанню № 4:
За результатами проведення закупівлі було укладено договір №26/25/1 від 25.04.2025 року, станом на час надання відповіді на даний запит про надання пояснення виносні антени AVANGER Booster 2.4G/5.8G поставлені в повному обсязі (10 комплектів) та всі кошти в розмірі 768000 грн сплачені відповідно до умов договору.
08.05.2025
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Лихачов Олексій Дмитрович" |
785 000,00
UAH з ПДВ
|
768 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Білобродський Денис Олексійович" |
807 000,00
UAH з ПДВ
|
776 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДУБОВИЙ МИКОЛА ІВАНОВИЧ" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Лихачов Олексій Дмитрович" #3332814530 |
Переможець |
768 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2025 12:02
|
Д 26 25 1 антена авенджер.pdf | укладений |
29 квітня 2025 12:02
|