Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих
Очікувана вартість
3 575 858,51 UAH
UA-2025-04-03-000434-a 701729c24f434ecfbacd4ecc33e8bae1
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Працевита Наталія Олексіївна

380445639645 tcsodarntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33882032
Місцезнаходження: 02091, Україна , м. Київ обл., вул. Вербицького, буд. 9-і
Контактна особа: Працевита Наталія Олексіївна
380445639645
tcsodarntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2025 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 11 квітня 2025 12:07
Початок аукціону: 11 квітня 2025 12:07
Очікувана вартість: 3 575 858,51 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 879,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Виконання міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2025-2027 роки"

Виконання міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2025-2027 роки"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7938 пакунок
Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Вербицького, буд. 9-і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2025
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - бюджет міста Києва за КПКВ 0813242 Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 08:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

03 квітня 2025 08:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 08:52
Додаток_6.docx
03 квітня 2025 08:52
Додаток_5.docx
03 квітня 2025 08:52
Додаток_4.doc
03 квітня 2025 08:52
Додаток_3.docx
03 квітня 2025 08:51
Додаток_2.docx
03 квітня 2025 08:51
Додаток_1.docx
03 квітня 2025 08:49
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-05-06-000004 ● 99bcd77e366b4060bbbf0e1e0f4d4d5e
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2025 11:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.05.2025 № 188

Київ

Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-03-000434-a 03.04.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-07 16:13:40

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-03-000434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.

1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-09 15:05:03

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками на запит Держаудитслужби України від 06.05.2025 11:55 надаємо наступну інформацію та документи

Відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2025-2027 роки та Порядку забезпечення киян допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітації), засобами особистої гігієни, затвердженого наказом Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.11.2024 № 428, Територіальним центром було здійснено закупівлю засобів особистої гігієни.
Станом на 01.01.2025 у Територіальному центрі на обліку для забезпечення засобами особистої гігієни перебувало 680 осіб, які потребували забезпечення підгузками, пелюшками, урологічними прокладками, відповідно до заяв (в заяві зазначається вид та розмір засобів гігієни) та висновків лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичних закладів (ЛКК), індивідуальних програм реабілітації (ІПР) Територіальним центром було сформовано технічні, кількісні та якісні характеристики.
Під час вибору засобів особистої гігієни були враховані наступні аспекти:
1. Відповідність розміру: підгузки повинні мати правильний розмір, щоб забезпечити комфортну посадку і запобігти витіканню.
2. Поглинання і відведення вологи: для людей зі збільшеними потребами у догляді важливо мати підгузки з високою поглинальною здатністю та ефективною системою відведення вологи, щоб уникнути подразнень шкіри та виразок.
3. Матеріали і гіпоалергенність: особливо для людей з чутливою шкірою або алергіями важливо обирати підгузки з гіпоалергенних матеріалів, що зменшує ризик подразнень.
4. Зручність і комфорт: підгузки повинні бути зручними для носіння і забезпечувати відчуття сухості та комфорту, що є особливо важливим для пацієнтів із зниженою мобільністю або обмеженими можливостями.
5. Витривалість і надійність: для довготривалого використання важливо обирати підгузки, які мають високу якість.
6. Підгузок також повинен мати достатню кількість застібок, щоб можна було змінювати розмір у разі необхідності.
Під час вибору підгузків для осіб, які потребують забезпечення, лікар надає рекомендації, враховуючи конкретні потреби і стан пацієнта.

№ Найменування товару Одиниця виміру Кількість
1 Підгузки для дорослих, розмір S (середнє поглинання) № 30 уп. 162
2 Підгузки для дорослих, розмір М (середнє поглинання) № 30 уп. 576
3 Підгузок поясний, розмір М (велике поглинання) № 30 уп. 120
4 Підгузки для дорослих, розмір М (максимальне поглинання) № 24 уп. 165
5 Підгузки для дорослих, розмір L (середнє поглинання) № 30 уп. 756
6 Підгузок поясний , розмір L (середнє поглинання) № 30 уп. 40
7 Підгузки для дорослих, розмір L (максимальне поглинання) № 24 уп. 147
8 Підгузки для дорослих, розмір ХL (середнє поглинання) № 30 уп. 448
9 Підгузки-трусики для дорослих, розмір М (середнє поглинання) № 30 уп. 340
10 Підгузки-трусики для дорослих, розмір L (середнє поглинання) № 30 уп. 400
11 Підгузки-трусики для дорослих, розмір ХL (середнє поглинання) № 12 уп. 200
12 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 550 мл) № 20 уп. 768
13 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 780 мл), подовжені № 15 уп. 780
14 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 930 мл), подовжені № 15 уп. 800
15 Урологічні прокладки для жінок (поглинання від 910 мл) нічні № 12 уп. 1200
16 Прокладки урологічні для чоловіків (поглинання від 450 мл) № 20 уп. 744
17 Пелюшки 90x60 см (велике поглинання) № 30 уп. 100
18 Підгузки для дорослих, розмір ХХL (велике поглинання) № 10 уп. 100
19 Підгузки-трусики для дорослих, розмір ХS (середнє поглинання) № 30 уп. 12
20 Підгузки для дітей (6-10 кг) № 70 уп. 30
21 Підгузки для дітей (9-14 кг) № 62 уп. 50
Технічні вимоги:
№ Найменування товару Медико-технічні вимоги
1 Підгузки для дорослих, розмір S (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 1530 мл. (ISO)
Повинні:
- бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів;
- мати анатомічну форму;
- мати вологонепроникну зовнішню поверхню;
- мати внутрішню поверхню виготовлену з проникного, нетканого матеріалу;
- мати бокові частини з нетканого, дихаючого (повітро- і паропроникного) матеріалу;
- мати вологонепроникні бар’єри для попередження протікання;
- мати індикатор наповнення;
- мати систему нейтралізації запаху;
- мати 4 застібки.
2 Підгузки для дорослих, розмір М (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 2100 мл. (ISO)
Повинні:
- мати подвійний поглинаючий шар з абсорбуючим полімером (САП);
- мати анатомічну форму;
- мати еластичний пояс;
- мати захисні бар’єри для попередження протікання;
- мати зовнішній «дихаючий» шар, що пропускає повітря
- мати індикатор наповнення;
- мати систему нейтралізації запаху;
- мати 4 застібки.
3 Поясні підгузки для дорослих, розмір М (велике поглинання)
не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 2170мл. (ISO)
- повинні мати спеціальний м’який перфорований пояс з еластичними вставками з боків;
- повинні мати спеціальну форму, при якій бокові поверхні стегон є повністю відкритими;
- повинна бути система нейтралізації запаху;
- зовнішня поверхня повинна бути виготовлена з спеціального нетканого матеріалу, що пропускає повітря і має бути вологонепроникною;
- повинні мати спеціальний трансфер - шар з системою мікроворонок;
- повинні мати багаторазові застібки - система петель- гачків для фіксації на поясі підгузника;
- повинні мати індикатор наповнення;
- повинні мати високі вологонепроникні барʼєри.
4 Підгузки для дорослих, розмір М (максимальне поглинання) не менше 24 шт. в уп. Поглинальна здатність – максимальий рівень, не менше 3150 мл. (ISO)
Повинні:
- бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів;
- мати анатомічну форму;
- мати вологонепроникну зовнішню поверхню;
- мати внутрішню поверхню виготовлену з проникного, нетканого
матеріалу;
- мати бокові частини з нетканого, дихаючого (повітро- і паропроникного) матеріалу;
- мати вологонепроникні бар’єри для попередження протікання;
- мати індикатор наповнення;
- мати систему нейтралізації запаху;
- мати 4 застібки.
5 Підгузки для дорослих, розмір L (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 2400 мл. (ISO)
Повинні:
- мати подвійний поглинаючий шар з абсорбуючим полімером (САП);
- мати анатомічну форму;
- мати еластичний пояс;
- мати захисні бар’єри для попередження протікання;
- мати зовнішній «дихаючий» шар, що пропускає повітря;
- мати індикатор наповнення;
- мати систему нейтралізації запаху;
- мати 4 застібки.
6 Поясні підгузки для дорослих, розмір L (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 2290 мл. (ISO)
- повинні мати спеціальний м’який перфорований пояс з еластичними вставками з боків;
- повинні мати спеціальну форму, при якій бокові поверхні стегон є повністю відкритими;
- повинна бути система нейтралізації запаху;
- зовнішня поверхня повина бути виготовлена з спеціального нетканого матеріалу, що пропускає повітря і має бути вологонепроникною;
- повинні мати спеціальний трансфер - шар з системою мікроворонок;
- повинні мати багаторазові застібки - система петель - гачків для фіксації на поясі підгузника;
- повинні мати індикатор наповнення;
- повинні мати високі вологонепроникні барʼєри.
7 Підгузки для дорослих, розмір L (максимальне поглинання) не менше 24 шт. в уп. Поглинальна здатність – максимальний рівень, не менше 3500 мл. (ISO)
Повинні:
- бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів;
- мати анатомічну форму;
- мати вологонепроникну зовнішню поверхню;
- мати внутрішню поверхню виготовлену з проникного, нетканого матеріалу;
- мати бокові частини з нетканого, дихаючого (повітро- і паропроникного) матеріалу;
- мати вологонепроникні бар’єри для попередження протікання;
- мати індикатор наповнення;
- мати систему нейтралізації запаху;
- мати 4 застібки.
8 Підгузки для дорослих, розмір ХL (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 2550 мл. (ISO)
Повинні:
- подвійний поглинаючий шар з абсорбуючим полімером (САП);
- мати анатомічну форму;
- мати еластичний пояс;
- мати захисні бар’єри для попередження протікання;
- мати зовнішній «дихаючий» шар, що пропускає повітря;
- мати індикатор наповнення;
- мати систему нейтралізації запаху;
- мати 4 застібки.
9 Підгузки-трусики для дорослих, розмір М (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 1000 мл.
Повинні мати:
- анатомічну форму;
- вологонепроникні бар’єри для попередження протікання;
- еластичні гумки по всій окружності талії і стегон для щільного прилягання;
- подвійний поглинаючий шар целюлозно-волоконної основи з абсорбуючим полімером (САП);
- систему нейтралізації запаху;
- не менше трьох еластичних резинок в зоні анатомічних виїмок (для щільного прилягання в області промежини).
10 Підгузки-трусики, розмір L (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 1000 мл.
Повинні мати:
- анатомічну форму;
- вологонепроникні бар’єри для попередження протікання;
- еластичні гумки по всій окружності талії і стегон для щільного прилягання;
- подвійний поглинаючий шар целюлозно-волоконної основи з абсорбуючим полімером (САП);
- систему нейтралізації запаху;
- не менше трьох еластичних резинок в зоні анатомічних виїмок (для щільного прилягання в області промежини).
11 Підгузки-трусики для дорослих, розмір ХL (середнє поглинання) не менше 12 шт. в уп. Поглинальна здатність – середній рівень, не менше 1400 мл.
Повинні мати:
- анатомічну форму;
- вологонепроникні бар’єри для попередження протікання;
- еластичні гумки по всій окружності талії і стегон для щільного прилягання;
- подвійний поглинаючий шар целюлозно-волоконної основи з абсорбуючим полімером (САП);
- систему нейтралізації запаху;
- не менше трьох еластичних резинок в зоні анатомічних виїмок (для щільного прилягання в області промежини).
12 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 550 мл) не менше 20 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 550 мл. (ISO)
- повинні мати анатомічну форму;
- повинні мати систему нейтралізації запаху;
- повинні мати подвійний всмоктуючий шар целюлозо-волокної основи з абсорбуючим полімером (САП);
- прокладка повинна фіксуватись на білизні за допомогою клеючої смужки;
- повинні мати еластичні резиночки з боків для захисту від протікання.
13 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 780 мл) подовжені,
(не менше 15 шт. в уп.) Поглинальна здатність – високий рівень, не менше 780 мл.
Повинні мати:
- довжину від 360 мм;
- анатомічну форму;
- бічні бортики по сторонам прокладки, що запобігають витіку;
- поглинаючий вкладиш з целюлози з абсорбуючим полімером (САП).
14 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 930 мл) подовжені,
(не менше 15 шт. в уп.) Поглинальна здатність – високий рівень, не менше 930 мл.
Повинні мати:
- довжину від 420 мм;
- анатомічну форму;
- бічні бортики по сторонам прокладки, що запобігають витіку;
- поглинаючий вкладиш з целюлози з абсорбуючим полімером (САП).
15 Урологічні прокладки жіночі (поглинання від 910 мл) нічні,
(не менше 12 шт. в уп.) Поглинальна здатність не менше 910 мл. (ISO)
- повинні мати анатомічну форму;
- повинні мати систему нейтралізації запаху;
- повинні мати подвійний всмоктуючий шар целюлозо-волокної основи з абсорбуючим полімером (САП);
- повинні мати індекс негативної подразнюючої дії на шкіру;
- прокладка повинна фіксуватись на білизні за допомогою клеючої смужки;
- повинні мати еластичні резиночки з боків для захисту від протікання.
16 Прокладки урологічні для чоловіків (поглинання від 450 мл) не менше 20 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 450 мл. (ISO)
- повинні мати анатомічну форму (V подібна);
- повинні мати "дихаючу" поверхню з нетканого матеріалу;
- повинні мати клеючу поверхню для фіксації до білизни;
- повинні мати індекс негативної подразнюючої дії на шкіру;
- повинні мати мʼякі, еластичні резиночки з боків для захисту від протікання;
- повинні мати систему нейтралізаціі запаху.
17 Пелюшки 90x60 см
(велике поглинання) не менше 30 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 1900 мл. (ISO)
- повинні бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів;
- зовнішня поверхня має бути вологонепроникною;
- повинні мати поглинаючий шар з абсорбуючим полімером (САП);
- розмір - 90x60 см.
18 Підгузки для дорослих, розмір ХХL (велике поглинання) не менше 10 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 3200 мл. (ISO)
- повинні мати анатомічну форму з 2 (двома) поглинаючими вкладишами;
- повинні мати гумки в поясі попереду та позаду підгузка;
- чотири застібки-липучки;
- паропроникний ізоляційний шар по всій поверхні;
- повинні мати індикатор наповнення.
19 Підгузки-трусики для дорослих, розмір ХS (середнє поглинання) не менше 30 шт. в уп. Підгузки-трусики для людей з нетриманням сечі:
- об’єм стегон – живота: 50х80 см +/- 10 см;
- поглинальна здатність не менше 1200 мл (г);
- повинні мати м’який зовнішній дихаючий шар, захисні бортики та широкий еластичний пояс;
- виготовлені з гіпоалергенного матеріалу;
- наявність індикатора наповнення (вологості).
20 Підгузки для дітей (6-10 кг) не менше 70 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 420 мл. (ISO)
Повинні мати:
- анатомічну форму;
- багаторазові застібки-липучки;
- вертикальні бортики навколо ніжок для додаткового захисту;
- без додаткових ароматів і добавок.
21 Підгузки для дітей (9-14 кг), не менше 62 шт. в уп. Поглинальна здатність не менше 580 мл. (ISO)
Повинні мати:
- анатомічну форму;
- багаторазові застібки-липучки;
- вертикальні бортики навколо ніжок для додаткового захисту;
- без додаткових ароматів і добавок.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування, розподілу планових призначень та розрахунків до кошторису видатків за загальним фондом місцевого бюджету на 2025 рік по КПКВ 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення», передбачений програмою “Турбота. Назустріч киянам» на 2025-2027 роки.
Кошторис на 2025 рік затверджений Департаментом соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Розмір бюджетного призначення для придбання засобів особистої гігієни запланований за КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню» та становить 4 990 500,00 грн.
Очікувана вартість обрахована відповідно до очікуваної потреби та моніторингу цін станом на 19.03.2025 р., визначеного на базі комерційних пропозицій різних постачальників.
Відповідно розрахунку очікувана вартість становить: 3 575 858,51 грн з ПДВ.
Також Територіальний центр повідомляє про відсутність власного веб-сайту, але на виконання вимог п 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Посилання на сторінку, де розміщено обґрунтування на закупівлю Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих за кодом ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками: https://media-stg.kyivcity.gov.ua/kyivcity/sites/26/2025/04/03/Pidhuzky_20250403.pdf
https://dsp.kyivcity.gov.ua/zakupivli
Додатково повідомляємо, з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель Територіальний центр оприлюднює (розміщує) обґрунтування доцільності технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та тендерну документацію на сайті https://kyivaudit.gov.ua/ відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 07.05.2020 № 1547 «Про внесення змін до розпорядження від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит».
На підтвердження зазначеної інформації надаємо наступні документи:
1. Копія обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих за кодом ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками на 6 арк.
2. Копія довідки про результат моніторингу цін на 3 арк.
3. Копії комерційних пропозицій різних постачальників на 4 арк.
4. Копія Лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2025 рік за КПКВ 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» на 1 арк.
5. Копія Кошторису на 2025 рік за КПКВ 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» на 2 арк.
6. Копія Розрахунку до кошторису на 2025 рік на придбання засобів особистої гігієни на 1 арк.

Ризики, що спрацювали

sas24-3-10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна 3 575 249,40
UAH з ПДВ
3 540 071,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Виноградов Іларіон Олександрович 3 575 433,36
UAH з ПДВ
3 540 080,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" 3 575 852,40
UAH з ПДВ
3 557 970,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 квітня 2025 22:34
Електронний підпис
15 квітня 2025 22:30
Довідка про корупціию
15 квітня 2025 22:29
Договір суб оренди
10 квітня 2025 18:17
Електронний підпис
10 квітня 2025 18:13
10. Лист-підтвердження.pdf
10 квітня 2025 18:13
3. ДВ SENI CONTROL.pdf
10 квітня 2025 18:13
3. Декларації Ева.pdf
10 квітня 2025 18:13
3.ДВ Super Seni XXL.pdf
10 квітня 2025 18:13
3.ДВ Tena Lady Protect_ 23.pdf
10 квітня 2025 18:13
3.ДВ Tena Men Active Fit.pdf
10 квітня 2025 18:13
3.ДВ Tena Pants Normal_Plus.pdf
10 квітня 2025 18:13
3.ДВ Tena Slip Plus (PL).pdf
10 квітня 2025 18:13
3.ДВ Tena Super.pdf
10 квітня 2025 18:13
5.ТХ HH S_D New.pdf
10 квітня 2025 18:13
5.ТХ SENI_CONTROL-1.pdf
10 квітня 2025 18:13
5.ТХ iD Slip.pdf
10 квітня 2025 18:13
5.ТХ Тена Бед.pdf
10 квітня 2025 18:13
5.ТХ Тена Леді Слім.pdf
10 квітня 2025 18:13
5.ТХ Тена Мен Актів Фіт.pdf
10 квітня 2025 18:13
5.ТХ Тена Пантс.pdf
10 квітня 2025 18:13
5.ТХ Тена Сліп.pdf
10 квітня 2025 18:13
5.ТХ Тена Флекс.pdf
10 квітня 2025 18:13
7.ФОТО.part1.rar
10 квітня 2025 18:13
7.ФОТО.part2.rar
10 квітня 2025 18:13
7.ФОТО.part3.rar
10 квітня 2025 18:13
7.ФОТО.part4.rar
10 квітня 2025 18:13
7.ФОТО.part5.rar
10 квітня 2025 18:13
ISO 11948-1 Eva.pdf
10 квітня 2025 18:13
ІНН.pdf
10 квітня 2025 18:13
Авторизації Ева.pdf
10 квітня 2025 18:13
Виписка з ЄДР Дія.pdf
10 квітня 2025 18:13
Висновок Tena Men Active Fit.pdf
10 квітня 2025 18:13
Витяг з ЄДР openbot.pdf
10 квітня 2025 18:13
Витяг з РПЄП.pdf
10 квітня 2025 18:13
Довідка МТ.pdf
10 квітня 2025 18:13
Довідка щодо ліцензій.pdf
10 квітня 2025 18:13
Додаток_3 ТХ.pdf
10 квітня 2025 18:13
Додаток_4.pdf
10 квітня 2025 18:13
Додаток_6 ПД.pdf
10 квітня 2025 18:13
Лист про документи 2024.pdf
10 квітня 2025 18:13
Паспорт Терещенко.pdf
10 квітня 2025 18:13
СЕЕ HH.pdf
10 квітня 2025 18:13
Сертифікат ISO 11948-1 Ева.pdf
10 квітня 2025 18:13
дог. Горлиця.pdf
10 квітня 2025 18:13
договір аренди авто.pdf
10 квітня 2025 18:13
договір суборенди.pdf

Публічні документи

10 квітня 2025 23:58
Електронний підпис
10 квітня 2025 19:25
Електронний підпис
10 квітня 2025 19:18
ISO 11948-1 Eva.pdf
10 квітня 2025 19:18
ІНН.pdf
10 квітня 2025 19:18
Авторизації Ева.pdf
10 квітня 2025 19:18
Висновок HH.pdf
10 квітня 2025 19:18
Висновок Tena Men Active Fit.pdf
10 квітня 2025 19:18
Витяг з ЄДР.pdf
10 квітня 2025 19:18
Витяг з РПЄП.pdf
10 квітня 2025 19:18
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 квітня 2025 19:18
ГЛ щодо вимог.pdf
10 квітня 2025 19:18
ГЛ щодо витрат.pdf
10 квітня 2025 19:18
ГЛ щодо кількості.pdf
10 квітня 2025 19:18
ГЛ щодо упаковки.pdf
10 квітня 2025 19:18
ДВ SENI CONTROL.pdf
10 квітня 2025 19:18
ДВ Super Seni XXL.pdf
10 квітня 2025 19:18
ДВ Tena Lady Protect_ 23.pdf
10 квітня 2025 19:18
ДВ Tena Men Active Fit.pdf
10 квітня 2025 19:18
ДВ Tena Pants Normal_Plus.pdf
10 квітня 2025 19:18
ДВ Tena Slip Plus (PL).pdf
10 квітня 2025 19:18
ДВ Tena Super.pdf
10 квітня 2025 19:18
ДВ iD Підгузники_ труси.pdf
10 квітня 2025 19:18
Декларації Ева.pdf
10 квітня 2025 19:18
Довідка МТ.pdf
10 квітня 2025 19:18
Довідка про корупцію.pdf
10 квітня 2025 19:18
Додаток _4 Договір.pdf
10 квітня 2025 19:18
Додаток _6 обробка ПД.pdf
10 квітня 2025 19:18
Лист про документи 2024.pdf
10 квітня 2025 19:18
Паспорт.pdf
10 квітня 2025 19:18
Сертифікат ISO 11948-1 Ева.pdf
10 квітня 2025 19:18
ТХ HH S_D New.pdf
10 квітня 2025 19:18
ТХ SENI_CONTROL-1.pdf
10 квітня 2025 19:18
ТХ iD Slip.pdf
10 квітня 2025 19:18
ТХ Мен Актів Фіт.pdf
10 квітня 2025 19:18
ТХ Сені Супер Плюс ХХЛ.pdf
10 квітня 2025 19:18
ТХ Тена Бед.pdf
10 квітня 2025 19:18
ТХ Тена Леді Слім.pdf
10 квітня 2025 19:18
ТХ Тена Пантс.pdf
10 квітня 2025 19:18
ТХ Тена Сліп.pdf
10 квітня 2025 19:18
ТХ Тена Флекс.pdf
10 квітня 2025 19:18
Фото.part1.rar
10 квітня 2025 19:18
Фото.part2.rar
10 квітня 2025 19:18
Фото.part3.rar
10 квітня 2025 19:18
Фото.part4.rar

Публічні документи

10 квітня 2025 16:38
Електронний підпис
10 квітня 2025 16:38
Електронний підпис
10 квітня 2025 16:37
Comfort L (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 5 капель (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
12. Лист пояснення інше.pdf
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 3 (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Пелюшки 60х90 (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort M (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort M (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Висновок прокладки.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Super plus M (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 5 капель (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
11.1.Проєкт.pdf
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 4 (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Рішення про створення .pdf
10 квітня 2025 16:37
ISO 11948-1.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Пелюшки 60х90 (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Рremium hospital XS (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus М (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Пелюшки 60х90 (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Рremium hospital XS (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus L (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
ISO 9001.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
прокладки 6 крапель. (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 4 (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 6 крапель. (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi night L (поясні) (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
4.2. СКЛАД 2025.pdf
10 квітня 2025 16:37
Comfort M (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
1.Цінова пропозиція .pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Пелюшки 60х90 (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
Витяг ПДВ .pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Maxi night L (поясні) (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
ISO 14001.pdf
10 квітня 2025 16:37
Super plus M (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Elastic Maxi XXL (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
4. Кваліфікаційні.pdf
10 квітня 2025 16:37
Статут завер 24.06.21.pdf
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus L (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Відомості .pdf
10 квітня 2025 16:37
ВIДОМОСТI з ЕДРПОУ.pdf
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 4 (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 4 (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus M (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
Лист від Фуджиян.pdf
10 квітня 2025 16:37
опис 1.pdf
10 квітня 2025 16:37
Super plus S (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort XL (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
6. Уповноважена особа.pdf
10 квітня 2025 16:37
Пелюшки 60х90 (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
ISO 13485.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Super plus S (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Рremium hospital XS (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 5 капель (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Elastic Maxi XXL (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 3 (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 4 (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
ISO 13485.pdf
10 квітня 2025 16:37
Super plus M (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
ВИТЯГ з ЄДР 2023 .pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
4.2. СКЛАД 2025.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Super plus L (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort XL (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi night L (поясні) (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus S (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
ВИПИСКА.pdf
10 квітня 2025 16:37
прокладки 4 краплі (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi night M (поясні) (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort XL (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
1.Цінова пропозиція .pdf
10 квітня 2025 16:37
прокладки 6 крапель. (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort XL (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi night L (поясні) (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Elastic Maxi XXL (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus S (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus XL (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
ISO 11948-1.pdf
10 квітня 2025 16:37
ВИПИСКА.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
прокладки 5 капель (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus М (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus M (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi night M (поясні) (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 4 краплі (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 7 крапель (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
ВИТЯГ з ЄДР 2023 .pdf
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus L (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
4. Кваліфікаційні.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Elastic Maxi XXL (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
ISO 14001.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Super plus L (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi night M (поясні) (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Витяг ПДВ .pdf
10 квітня 2025 16:37
Super plus S (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Інформаційний лист.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Рremium hospital XS (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 5 капель (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 6 крапель. (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
Відомості .pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Super plus M (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus XL (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 4 краплі (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Інформаційний лист.pdf
10 квітня 2025 16:37
прокладки 4 краплі (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 4 краплі (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus L (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Витяг 17.01.2022.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
прокладки 4 краплі (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 6 крапель. (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus М (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus М (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort M (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus L (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
ISO 9001.pdf
10 квітня 2025 16:37
Comfort XL (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Рremium hospital XS (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort M (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 7 крапель (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 5 капель (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Декларації.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 3 (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi night M (поясні) (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort M (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Статут завер 24.06.21.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
11. Згода проєкт.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Maxi night L (поясні) (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
Паспорт всі стор + ІПН.pdf
10 квітня 2025 16:37
Comfort L (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Наказ Кісіль.pdf
10 квітня 2025 16:37
Наказ Кісіль.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Super plus XL (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 7 крапель (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Декларації.pdf
10 квітня 2025 16:37
11. Згода проєкт.pdf
10 квітня 2025 16:37
Maxi night M (поясні) (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
опис 1.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
прокладки 7 крапель (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 3 (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus L (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Витяг 17.01.2022.pdf
10 квітня 2025 16:37
Comfort XL (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 7 крапель (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi night L (поясні) (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Висновок прокладки.pdf
10 квітня 2025 16:37
Рremium hospital XS (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus L (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Elastic Maxi XXL (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus M (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus L (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
11.1.Проєкт.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Comfort L (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus XL (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort L (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Elastic Maxi XXL (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus XL (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus L (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Пелюшки 60х90 (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus М (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 6 крапель. (3).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort L (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Comfort L (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi night M (поясні) (2).jpg
10 квітня 2025 16:37
Maxi plus L (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 4 (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus XL (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
ВIДОМОСТI з ЕДРПОУ.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 3 (1).jpg
10 квітня 2025 16:37
прокладки 7 крапель (4).jpg
10 квітня 2025 16:37
Baby dry 3 (6).jpg
10 квітня 2025 16:37
Super plus S (5).jpg
10 квітня 2025 16:37
Лист від Фуджиян.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
1.Цінова пропозиція .pdf.p7s
10 квітня 2025 16:37
1.Цінова пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП Виноградов Іларіон Олександрович

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна
#3297818067
Переможець 3 540 071,40
UAH з ПДВ
17 квітня 2025 15:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 14:42

Вимога про усунення невідповідностей

«11» квітня 2025 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузки та інші засоби гігієни для дітей та дорослих), № UA-2025-04-03-000434-a. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна (код ЄДРПОУ: 3297818067). На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону та п. 43 Особливостей є необхідність усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та п. 43 Особливостей наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Договір суборенди нерухомого майна (нежитлового приміщення) від 03 січня 2025 р. не відповідає умовам тендерної документації (пункт 1 Додатку 2 до тендерної документації): «на підтвердження інформації щодо наявності складських/виробничих приміщень для зберігання асортименту товару, що є предметом закупівлі, учасник має надати документ/ти, які засвідчують право власності або оренди на складські приміщення визначені довідкою довільної форми», а саме: 1.1. п. 1.2, п. 9.2 не відповідають копії договору оренди нерухомого майна (нежитлового приміщення) № Г-02/21 від 05 жовтня 2020 р., наданого у складі тендерної пропозиції. 1.2. в п. 10.3 зазначено договір оренди № Г-04/11 від 01 грудня 2025 р. , що не відповідає даті, оскільки ця дата ще не настала. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику усунути недоліки та надати чинні договори оренди, суборенди.

Документи

17 квітня 2025 15:30
Довідка НАЗК
17 квітня 2025 15:28
Електронний підпис
17 квітня 2025 15:25
протокол 80.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2025 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна
#3297818067
3 540 071,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2025 15:30
Довідка НАЗК
17 квітня 2025 15:28
Електронний підпис
17 квітня 2025 15:25
протокол 80.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2025 10:10
договір 1001.pdf укладений
24 квітня 2025 10:09