Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39051031 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Левітана,62 |
Контактна особа: |
Марченко Марина Товіївна +380487058710 centr_4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 19 352 030,65 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
05 квітня 2025 13:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2025 13:00 |
Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної (зміни) 1.doc | |
02 квітня 2025 16:27 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ 2025 (1).docx | |
02 квітня 2025 16:27 |
Перелік документів та_або інформації_ які подаються переможцем процедури закупівлі 1.doc | |
02 квітня 2025 16:27 |
Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної 1.doc | |
02 квітня 2025 16:27 |
Тендерна документацiя) орфанні.doc |
05 квітня 2025 13:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2025 13:00 |
Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної (зміни) 1.doc
|
|||
02 квітня 2025 16:27 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ 2025 (1).docx
|
|||
02 квітня 2025 16:27 |
Перелік документів та_або інформації_ які подаються переможцем процедури закупівлі 1.doc
|
|||
02 квітня 2025 16:27 |
Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної 1.doc
|
|||
02 квітня 2025 16:27 |
Тендерна документацiя) орфанні.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000017 ● 79be1f80cfd8468e946ee62bfbe4a932
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2025 Одеса № 82
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2025 № 82
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
7 UA-2025-04-02-011912-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 15:31:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Замовником внесено зміни до тендерної документації 05.04.2025 та оприлюднено в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Чому Замовником не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-04-25 12:41:08
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит за номером оголошення процедури закупівлі UA-2025-04-02-011912-a надаємо наступну інформацію:
1.Відповідно наказу ДОЗ ОМР від 03.03.2025 року №89 «Про реалізацію заходів, передбачених пунктами 3.3, 3.4 Міської цільової програми «Здоров'я» на 2024-2026 роки» КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №4» ОМР визначений відповідальним за організацію забезпечення біологічними препаратами та лікарськими засобами для лікування хворих на рідкісні (орфанні) захворювання в рамках пунктів 3.3 3.4 «Придбання біологічних препаратів для лікування хворих на ювенільний ревматоїдний артрит» та «Забезпечення лікарськими засобами хворих на інші орфанні захворювання» Міської цільової програми «Здоров’я» на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29.11.2023 року №1639-VIII, з метою координації та удосконалення якості надання медичної допомоги пацієнтам, мешканцям м.Одеси, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання.
Згідно п.2.6. «Порядку забезпечення біологічними препаратами та лікарськими засобами громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання в рамках реалізації Міської цільової програми «Здоров’я» на 2024-2026 роки» від центрів первинної медико-санітарної допомоги м.Одеси щодо потреби в забезпеченні біологічними препаратами та лікарськими засобами дорослих пацієнтів мешканців м.Одеси згідно списків-заявок на вимогу пунктів:
- 3.3 Міської цільової програми «Здоров’я» на 2024-2026 роки, в місті обліковується 46 громадян, хворих на ювенільний ревматоїдний артрит;
- 3.4 Міської цільової програми «Здоров’я» на 2024-2026 роки, потребують забезпечення 143 громадян. З них 108 громадян,
хворих на анкілозуючий спондиліт; 4 громадянина, хворих на муковісцидоз; 31 – інші орфанні захворювання.
Згідно рапортів керівників ЦПМСД, які зазначені в списках-заявках від інших ЦПМСД м.Одеси в повному обсязі забезпечені лікарськими засобами включеними до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженим Постановою КМУ від 25.03.2009 №333.
У всіх пацієнтів які перебувають на обліку Міському ревматологічному кабінеті КНП «ЦПМСД №4» ОМР наявні консультативних висновків спеціалістів за формою №028/о, в яких зазначені діагноз та шифр МКХ-10, відповідно до Переліку рідкісних (орфанних) захворювань із зазначенням біологічного препарату або лікарського засобу, його дозування та кратності прийому.
Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 №160 «Про затвердження Порядку забезпечення громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, лікарськими засобами та відповідними харчовими продуктами для спеціального дієтичного споживання», п. 1-1 постанови КМУ від 25 березня 2009 р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» за умови задоволення повного обсягу потреби у лікарських засобах, включених до Національного переліку основних лікарських засобів, заклади охорони здоров’я можуть здійснювати закупівлі лікарських засобів, що в установленому законом порядку зареєстровані в Україні та не включені до зазначеного Національного переліку, якщо їх діючі речовини (або їх комбінації) включені до стандартів медичної допомоги або клінічних протоколів, затверджених Міністерством охорони здоров’я.
Перелік біологічних препаратів та лікарських засобів зазначених в списках-заявках для забезпечення хворих на рідкісні (орфанні) захворювання сформований згідно настанов Duodecim: Настанова 00656. Ювенільний ідіопатичний артрит (ювенільний ревматоїдний артрит), Настанова 00443. Анкілозуючий спондиліт та аксіальний спондилоартрит, Настанова 00444. Псоріатична артропатія, Настанова 00446. Системний червоний вовчак (СЧВ), Настанова 00445. Системний склероз, Настанова 00789. Скроневий (гігантоклітинний) артеріїт, Настанова 00958. Муковісцидоз (МВ), які затверджені наказом МОЗ від 29.12.2016 №1422 та дозволяє українським лікарям використовувати у своїй роботі міжнародні клінічні протоколи.
Враховуючі резистентні форми орфанних (рідкісних) захворювань у пацієнтів, які перебувають на обліку в Міському ревматологічному кабінеті КНП «ЦПМСД №4» ОМР, неефективність базисної та підтримуючої терапії – потребують у забезпечені життєво важливими біологічними препаратами та лікарськими засобами для покращення стану пацієнта, запобіганню рецидивів захворювання, попередження ускладнень та зниження ризику розвитку порушення функціонування організму.
Щодо обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість визначалась згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Наказу №36 від 06.03.2024р. КНП «ЦПМСД №4»ОМР та Порядку розрахунку очікуваної вартості закупівлі товарів, робіт і послуг в КНП «ЦПМСД №4»ОМР, та комерційних пропозицій від постачальників. Також на виконання доручення Департаменту охорони здоров’я від 06.02.2024р №01/01-40/141 було направлено до ДОЗ інформацію про заплановану закупівлю та розрахунок очікуваної вартості для опрацювання та погодження. За результатами розгляду Департамент охорони здоров’я ОМР, погодив очікувану вартість предмету закупівлі. Комерційні пропозиції та розрахунок додається. Відносно розміщення на власній сторінці вебсайту, повідомляємо наступне: Постанова КМУ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» встановлює вимоги, щодо використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. КНП «ЦПМСД №4»ОМР є закладом охорони здоров’я заснованим на комунальній власності територіальної громади м. Одеси та створене для здійснення некомерційної господарської діяльності відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Закупівля здійснюється за рахунок коштів бюджету Одеської міської територіальної громади. Тому вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 не поширюється на нашу закупівлю.
Відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. 04 квітня 2025року 16:42 на площадку надійшло запитання до процедури щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог відносно характеристики Товару, а саме концентрації діючої речовини та визначення предмету закупівлі із зазначенням торгової назви Адалімумаб (40мг/0,4 мл). 05 квітня 2025 13:00 уповноваженою особою було завантажено машинозчитувальному форматі документ Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної (зміни) 1.doc., а окремий документ, який містив перелік змін, що вносилися до тендерної документації технічно не завантажився з технічних причин. На даний час, офіційний майданчик ДержЗакупівлі Онлайн електронної системи державних закупівель України ProZorro не дає технічної можливості виправити вказану помилку.
Відповіді ще немає
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1: МНН: Adalimumab |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 8 474 861,86 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 42 374,31 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 | |
Підписання договору | Повторювана поставка | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 16:27 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ 2025 (1)Хайрімоз.docx |
02 квітня 2025 16:27 |
Перелік документів та_або інформації_ які подаються переможцем процедури закупівлі 1.doc |
02 квітня 2025 16:27 |
Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної 1.doc |
02 квітня 2025 16:27 |
Тендерна документацiя) орфанні.doc |
Запитання до процедури
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
7 055 152,00
UAH з ПДВ
|
7 055 152,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» #38737616 |
Переможець |
7 055 152,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 09:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 16:55
|