Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 00182082 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
Контактна особа: |
Давид Аблов +0487376932 ablov.davyd@icloud.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 356 792,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 567,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1.1. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку 3 до цієї тендерної документації). Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформлюється в будь-якому банку, який має ліцензію Національного банку України (надається у складі тендерної пропозиції), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Рівень кредитоспроможності чутливий до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов (надається документальне підтвердження кредитного рейтингу у складі тендерної пропозиції). 1.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі – 11 783.96 грн. 1.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні. 1.4. Банківська гарантія повинна відповідати формі та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав електронний цифровий підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи банку-гаранта, яка підписує банківську гарантію та довідку з банку, який видав гарантію щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації. 1.5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. 1.6. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальна установа «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» Місцезнаходження Замовника: 65045, Україна, м. Одеса, вул. Буніна, 30 ЄДРПОУ 00182082 Р/р UA 718201720344240004000020870 ДКСУ м. Київ, МФО 820172 1.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 1.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11783.96 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлений Товар здійснюється по факту його поставки з відтермінуванням платежу до 120-ти робочих днів у національній валюті України по банківських реквізитах Постачальника, після отримання Замовником належним чином оформлених документів (рахунків, накладних, актів тощо), зазначеним у договорі. Датою оплати вважається дата перерахування коштів на користь Постачальника банком Замовника. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 60 робочих днів з дати отримання Замовником коштів НСЗУ, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Розрахунки здійснюються в безготівковому порядку . | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 16:14 |
_Додаток 2 технічне завдання (1).docx | |
02 квітня 2025 15:58 |
Додаток_4 до ТД_перелік_документів_переможця (5).docx | |
02 квітня 2025 15:58 |
Додаток_3 до ТД_перелік_документів_учасника (4).docx | |
02 квітня 2025 15:58 |
ТД устаткування для операційних блоків.docx | |
02 квітня 2025 15:58 |
Додаток 1 проект договору товар з забезпеченням (5).docx |
02 квітня 2025 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
02 квітня 2025 16:14 |
_Додаток 2 технічне завдання (1).docx
|
||
02 квітня 2025 15:58 |
Додаток_4 до ТД_перелік_документів_переможця (5).docx
|
||
02 квітня 2025 15:58 |
Додаток_3 до ТД_перелік_документів_учасника (4).docx
|
||
02 квітня 2025 15:58 |
ТД устаткування для операційних блоків.docx
|
||
02 квітня 2025 15:58 |
Додаток 1 проект договору товар з забезпеченням (5).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-29-000034 ● fb89c6308fdb4024b013386d4260a1b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2025 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 Одеса № 84
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2025 № 84
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2025-04-02-010974-a 02.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-01 17:25:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Медімплант» (далі – ТОВ «Медімплант») вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 2 до тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1.1 до Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору, в якій не зазначено код ЄДРПОУ контрагента, його адреси, контактних телефонів та ПІБ керівника/особи уповноваженої на підписання договорів.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Медімплант» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами).
4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 25.04.2025 № 110/04.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-05-06 15:17:55
Пояснення щодо закупівлі № UA-2025-04-02-010974-a
04 березня 2025 року, Комунальною установою «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-02-010974-a , 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023 – 44091 - Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання).
Оголошення оприлюднено з відповідною інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені у додатку № 2 до тендерної документації, які надані разом із заявкою Замовника Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради».
За даними автоматичних індикаторів ризику, органом державного фінансового контролю виявлено ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним, надаємо пояснення щодо закупівлі UA-2025-04-02-010974-a , 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023 – 44091 - Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Рішенням Одеської обласної ради від 03.11.2023 № 602-VIII Комунальна установа «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ» визначена централізованою закупівельною організацією (надалі - ЦЗО).
ЦЗО на час проведення закупівель набуває всіх прав та обов’язків Замовника відповідно до ч. 13 ст. 11 Закону.
Відповідно до п. 38 ч. 1 ст. 1 та ч. 13 ст. 11 Закону з урахуванням пункту 15 Постанови 1216, пунктів 7, 10,11-1 Постанови №1178, централізовані закупівельні організації організовують і проводять тендери та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до законодавства.
Враховуючи викладене, ЦЗО не здійснює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Замовником, КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради», яким надіслана заява, надано лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації № 1109/02/01.1-08/2-25 від 03.03.2025 щодо погодження очікуваної вартості закупівлі.
Очікувану вартість визначено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу ринку, моніторингу інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках тощo.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Законодавством зазначена рекомендаційна норма щодо публікації вищезазначеної інформації для таких Замовників.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Медімплант» (далі – ТОВ «Медімплант») вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 2 до тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1.1 до Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору, в якій не зазначено код ЄДРПОУ контрагента, його адреси, контактних телефонів та ПІБ керівника/особи уповноваженої на підписання договорів.
Згідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен, по-перше, надати довідку в довільній формі.
До того ж, учасником надані договір та відповідні додатки до нього, в яких вказана уся необхідна інформація.
Згідно підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1.1 до Додатку 3 до тендерної документації учасник має заповнити таблицю та надати: оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Медімплант» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами).
Повідомляємо, що за результатами проведеної процедури закупівлі договір було укладено з учасником, який був визначений переможцем. Разом з тим, під час перевірки відповідності документації в електронній системі закупівель не було вчасно завантажено документи, передбачених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей, які учасник мав подати у чотириденний строк з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Зазначаємо, що на адресу ЦЗО надійшов лист ТОВ «Медімплант» № 16 від 14 квітня 2025 року щодо роз’яснення технічної неможливості вчасно завантажити документи.
Крім того, разом з листом ТОВ «Медімплант» надано лист інженера ФОП Смірнов А. А. № 01 від 14 квітня 2025 року з якого встановлено, про неможливість учасником завантажити документи переможця в систему в зв’язку з плановими технічними роботами з локальною мережею.
Неможливість завантаження документів сталося з технічних причин, а не з умислом.
4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 25.04.2025 № 110/04.
Доводимо до Вашого відома, що договір № 110/04 від 25.04.2025 року був завантажений в систему 30 квітня 2025 року.
Замовник оприлюднює договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до ст. 10 п. 10 вимог Закону № 922 з урахуванням Особливостей.
Інформація щодо виконання умов договору від Замовника до ЦЗО не надходила.
Додаток:
- Лист ТОВ «Медімплант» № 16 від 14.04.2025;
- Лист ФОП «Смірнов А. А.» № 01 від 14.04.2025 р.;
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 7 травня 2025 року зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи На виконання зобов’язань висновку моніторингу Замовником усунуто порушення в повному обсязі шляхом розірвання договору відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 8 абз. 2 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень Додатки: - Додаткову угода № 1 - Звіт про виконання договору № 110/04
2025-05-09 11:53:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Медімплант |
2 356 792,04
UAH з ПДВ
|
2 356 792,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Медімплант #40302119 |
Переможець |
2 356 792,04
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2025 11:45
|
дод. угода 1.pdf | укладений |
09 травня 2025 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2025 15:07
|
Договір 110.04.pdf | укладений |
30 квітня 2025 15:06
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до пункту 5 Договору Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору з 07 травня 2025 року |