Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Захисників Вітчизни в с. Іванковичі Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
12 430 000,00 UAH
UA-2025-04-02-010546-a a10b570b470145628c24108b75a6ee28
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Аліна ДОБРОВОЛЬСЬКА

+380981086366 davdnv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43997288
Місцезнаходження: 08173, Україна , Київська обл., Обухівський р-н , село Ходосівка вул.Мирного П. будинок 2
Контактна особа: Аліна ДОБРОВОЛЬСЬКА
+380981086366
davdnv@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2025 09:13
Початок аукціону: 21 квітня 2025 12:00
Очікувана вартість: 12 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення пропозиції – 3% від суми очікуваної вартості закупівлі, що становить 34 200,00 грн. (Тридцять чотири тисячі двісті грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензія на здійснення діяльності із страхування відповідно до класу 16 страхування, інформація щодо якої міститься в ДРФУ (надається у вигляді витягу із Державного реєстру фінансових установ). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію.В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як те, що Учасник «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 372900 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт дороги по вул. Захисників Вітчизни в с. Іванковичі Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08173, Україна, Київська область, с. Ходосівка, вул. Панаса Мирного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2025
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковому порядку, шляхом перерахування бюджетних грошових коштів з відповідного рахунку Державного казначейства України у Київській області на поточний рахунок Підрядника, у разі наявності їх на рахунку Замовника Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 15:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення пропозиції – 3% від суми очікуваної вартості закупівлі, що становить 34 200,00 грн. (Тридцять чотири тисячі двісті грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензія на здійснення діяльності із страхування відповідно до класу 16 страхування, інформація щодо якої міститься в ДРФУ (надається у вигляді витягу із Державного реєстру фінансових установ). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію.В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як те, що Учасник «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.

Сума забезпечення: 372900 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: Виконавчому комітету Феодосіївської сільської ради, Обухівської району, Київської області. Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). Детальні вимоги знаходяться у Тендерній документації до цієї Закупівлі
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
14 квітня 2025 09:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2025 09:13
протокол змін дорога 1404.docx
14 квітня 2025 09:13
+ Додаток 1 1404.doc
14 квітня 2025 09:13
відомість ресурісв.rtf
14 квітня 2025 09:13
+ Тендерна документація 1404.doc
04 квітня 2025 09:42
протокол змін дорога.docx
03 квітня 2025 13:39
протокол змін дорога.docx
03 квітня 2025 13:32
забезпечення тендерної пропозиції.docx
03 квітня 2025 13:32
+ Додаток 1.doc
03 квітня 2025 13:32
+ Тендерна документація.doc
02 квітня 2025 15:37
+ Додаток 2.doc
02 квітня 2025 15:37
+ Додаток 4.doc
02 квітня 2025 15:37
+ Додаток 3.doc
14 квітня 2025 09:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 09:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 13:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 13:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2025 09:13
протокол змін дорога 1404.docx
14 квітня 2025 09:13
+ Додаток 1 1404.doc
14 квітня 2025 09:13
відомість ресурісв.rtf
14 квітня 2025 09:13
+ Тендерна документація 1404.doc
04 квітня 2025 09:42
протокол змін дорога.docx
03 квітня 2025 13:39
протокол змін дорога.docx
03 квітня 2025 13:32
забезпечення тендерної пропозиції.docx
02 квітня 2025 15:37
забезпечення тендерної пропозиції.docx
03 квітня 2025 13:32
+ Додаток 1.doc
02 квітня 2025 15:37
+ Додаток 1.doc
03 квітня 2025 13:32
+ Тендерна документація.doc
02 квітня 2025 15:37
+ Тендерна документація.doc
02 квітня 2025 15:37
+ Додаток 2.doc
02 квітня 2025 15:37
+ Додаток 4.doc
02 квітня 2025 15:37
+ Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо висновку СЕЕ
Дата подання: 03 квітня 2025 11:58
Дата відповіді: 03 квітня 2025 13:09
Доброго дня, шановний Замовнику. В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога надати Висновок наукової саннітарно – епідеміологіної експертизи на відповідність санітарному законодавству на асфальтобетонні суміші що будуть використовуватись при наданні послуг. З 1 жовтня 2023 року введено в дію Закон України від 06.09.2022 №2573-IX "Про систему громадського здоров'я". Цей документ розроблений з метою врегулювання механізмів створення ефективної системи громадського здоров’я в Україні, що сприятиме зміцненню здоров’я населення, запобіганню хворобам та збільшенню тривалості життя та скасовує необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. З цієї дати із переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності були виключені висновки санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином проведення санітарно-епідеміологічної експертизи і отримання висновку СЕЕ на сьогодні законодавством України не передбачено. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження, перевіряється інформація. У підтвердження даного зауваження будуть внесені коригування
Щодо працівників
Дата подання: 03 квітня 2025 13:28
Дата відповіді: 03 квітня 2025 13:37
Доброго дня. Тендерна документація, а саме Додаток1 містить вимогу «Для підтвердження інформації про Інженерно-технічних працівників учасник повинен надати: …… кваліфікаційне посвідчення про проходження навчання вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках». Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Відповідно до норм чинного законодавства України Сертифікація персоналу є ДОБРОВІЛЬНОЮ. Наше підприємство має інженера з охорони праці, який має все необхіднє навчання з питань охорони праці яке є ОБОВ ЯЗКОВЄ у відповідності до Закону України «Про охорону праці» та інших нормативних документів (НПАОП) відповідно до яких ми виконуємо роботи на будівельних майданчиках, але не можемо прийняти участь у Вашій закупівлі через встановлення дискримінаційної вимоги щодо інженера з охорони праці. Вважаємо що вимога щодо кваліфікаційного посвідчення про проходження навчання вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 є дискримінаційною та звужує коло учасників. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням «Особливостей застосування деяких положень законодавства в сфері публічних закупівель» (постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178), учасники мають право вимагати сертифікати якості у разі необхідності підтвердження компетентності та кваліфікації осіб, які залучаються до виконання робіт у рамках закупівельних процедур.

Зокрема, відповідно до вимог документації для цієї закупівлі, додаток 1 містить вимогу щодо надання кваліфікаційного посвідчення, яке підтверджує проходження навчання за стандартом СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», що стосується виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Цей сертифікат є невід'ємною частиною процедури сертифікації фахівців, яка є стандартизованим процесом, визначеним законодавством і застосовуваним в Україні для підтвердження компетентності працівників у відповідних сферах.

Наголошуємо, що вимога надання сертифікату є не дискримінаційною. Вона спрямована на підтвердження кваліфікації та відповідності фахівців, які виконують функції координаторів з питань охорони праці, що є важливою складовою для забезпечення безпеки на будівельних майданчиках. Стандарт СОУ-С-001:2016 є одним з основних документів, який визначає критерії сертифікації та навчання таких фахівців і є частиною загальної системи сертифікації у будівельній галузі.

Крім того, відповідно до практики Антимонопольного комітету України, вимога до надання сертифікатів якості, включаючи сертифікати фахівців, є законною та виправданою, якщо вона не має на меті обмеження конкуренції, а є необхідною для забезпечення якісного та безпечного виконання робіт.

Отже, надання сертифікату про проходження навчання за стандартом СОУ-С-001:2016 є необхідним для підтвердження компетентності інженерно-технічних працівників, які виконуватимуть важливі функції, зокрема з питань охорони праці на будівельних майданчиках, та відповідає вимогам чинного законодавства і практиці публічних закупівель.
​Вимога щодо надання сертифікатів якості, зокрема сертифікатів ISO, у тендерній документації не є автоматично дискримінаційною. Антимонопольний комітет України (АМКУ) у своїй практиці визнає такі вимоги законними, якщо вони обґрунтовані та відповідають предмету закупівлі. Наприклад, у рішенні №15816-р/пк-пз від 19.08.2020 АМКУ зазначив, що вимога про надання сертифіката відповідності на товар не є дискримінаційною

З повагою.
Технічна специфікація
Дата подання: 03 квітня 2025 14:53
Дата відповіді: 07 квітня 2025 23:13
Доброго дня. Чи можна виносити деякі матеріали які застосовуються (наприклад при влаштуванні колодязів) поза розцінками. Наприклад іде розцінка на влаштування колодязів із збірного з/б а потім деякі матеріали які необхідні для влаштування і в розцінці ідуть за проектом? Чи не буде це порушенням?
Відповідь: Будь-яка зміна в технічному завданні є неможливою, оскільки це порушує встановлені законодавчі та нормативні вимоги, які регулюють процеси проектування, затвердження та реалізації технічних завдань. Згідно з вимогами чинного законодавства України, зміни до проектної документації можуть бути внесені лише в межах чітко визначених процедур, які передбачають відповідні погодження та експертні висновки.
Згідно з ДБН (Державними будівельними нормами) та іншими нормативними актами, проектування та реалізація будівельних чи технічних робіт повинні базуватися на затвердженій проектній документації, яка включає технічне завдання. Будь-які зміни в таку документацію без проведення повторної експертизи та коригування експертного звіту можуть бути розцінені як порушення встановленого порядку, що є неприпустимим з точки зору якості виконання робіт та законодавчих вимог.
Окрім того, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» (ст. 18), проектна документація, що пройшла відповідну експертизу та затвердження, є документом, який регулює подальшу діяльність під час виконання проекту. Зміни в таку документацію без належного аудиту та нової експертизи можуть порушити вимоги безпеки, технічної сумісності та ефективності проекту.

Зміна технічного завдання без урахування всіх вимог, що стосуються експертизи, перевірки та погодження змін, створює юридичні ризики, включаючи можливість визнання угоди недійсною або її оскарження контролюючими органами.
Технічна специфікація
Дата подання: 03 квітня 2025 15:04
Дата відповіді: 04 квітня 2025 09:36
Прохання надати відомість ресурсів для ознайомлення та детального прорахунку договірної ціни
Відповідь: Доброго дня. Буде додано
Щодо розміру забезпечення пропозиції
Дата подання: 03 квітня 2025 17:10
Дата відповіді: 04 квітня 2025 09:45
Прохання уточнити розмір забезпечення пропозиції, оскільки в різних розділах/документах воно різне.
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Сума забезпечення 327 900,00 грн., у всіх додатках виправлено.
ТЗ
Дата подання: 04 квітня 2025 11:24
Дата відповіді: 07 квітня 2025 23:14
Доброго дня! В технічному завданні вказано нижній шар основи із ЩПС С-5 товщиною 12 см, хоча для такої фракції потрібно мінімум 21 см, верхній шар основи із ЩПС С-5 товщиною 21 см, але технологічно доцільно використовувати С-7 товщиною 12 см. Будуть зміни конструктиву чи так і лишається?
Відповідь: Будь-яка зміна в технічному завданні є неможливою, оскільки це порушує встановлені законодавчі та нормативні вимоги, які регулюють процеси проектування, затвердження та реалізації технічних завдань. Згідно з вимогами чинного законодавства України, зміни до проектної документації можуть бути внесені лише в межах чітко визначених процедур, які передбачають відповідні погодження та експертні висновки.
Згідно з ДБН (Державними будівельними нормами) та іншими нормативними актами, проектування та реалізація будівельних чи технічних робіт повинні базуватися на затвердженій проектній документації, яка включає технічне завдання. Будь-які зміни в таку документацію без проведення повторної експертизи та коригування експертного звіту можуть бути розцінені як порушення встановленого порядку, що є неприпустимим з точки зору якості виконання робіт та законодавчих вимог.
Окрім того, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» (ст. 18), проектна документація, що пройшла відповідну експертизу та затвердження, є документом, який регулює подальшу діяльність під час виконання проекту. Зміни в таку документацію без належного аудиту та нової експертизи можуть порушити вимоги безпеки, технічної сумісності та ефективності проекту.

Зміна технічного завдання без урахування всіх вимог, що стосуються експертизи, перевірки та погодження змін, створює юридичні ризики, включаючи можливість визнання угоди недійсною або її оскарження контролюючими органами.
Страхова гарнатія
Дата подання: 07 квітня 2025 12:27
Дата відповіді: 07 квітня 2025 23:20
Добрий день! Шановний Замовнику. Відповідно до п.2 Розділу 3 Тендерної документації вимагається забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. В свою чергу в Тендерній документації міститься додаткова інформація, яку має містити страхова гарантія, тобто така гарантія після відповідного коригування не буде відповідати Наказу № 2628 від 14.12.2020. Просимо Вас вказати, чи не буде вважатись не відповідністю та не призведе до відхилення нашої тендерної пропозиції, страхова гарантія, яка після коригування відповідно до умов Тендерної документації не буде відповідати Наказу № 2628 від 14.12.2020?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, будуть внесенні відповідні коригування
Сертифікати
Дата подання: 07 квітня 2025 15:16
Дата відповіді: 07 квітня 2025 23:16
Доброго дня! Відповідно до вимоги п.7.9 Додатку 1 ТД учасник повинен надати: • Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ДСТУ EN ISO 9001:2015), ISO 19011:2018 на будівництво доріг і автострад (автомагістралей).; • Сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2018 (ДСТУ EN ISO 9001:2015), ІSO 19011:2018. Враховучи що ISO 19011 — це міжнародний стандарт, який містить рекомендації щодо аудиту систем менеджменту, включаючи системи менеджменту якості (ISO 9001) та системи екологічного менеджменту (ISO 14001), а вимогами ТД прописано надання і сертификату у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 9001:2018 і сертификату у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 14001:2015, вважаємо що вимагається надання ДСТУ ISO 9001:2018 АБО ДСТУ ІSO 19011:2018. Прохання надати відповідь від учасника вимагатеється надати сертифікати у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 9001:2018 АБО ДСТУ ІSO 19011:2018, чи потрібно надати сертифікати у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 9001:2018 ТА ДСТУ ІSO 19011:2018?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так, потрібно
Щодо тендерного забезпечення
Дата подання: 07 квітня 2025 17:38
Дата відповіді: 07 квітня 2025 23:19
Шановний замовник, умовами ТД передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції, розмір забезпечення пропозиції – 3% від суми очікуваної вартості закупівлі, що становить 372 900,00 грн. (триста сімдесят тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.). Відповідно інформації в ел. полях майданчика, вами вказано, що предмет закупівлі роботи. Пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), зокрема, визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. У статті 25 Закону йдеться саме про забезпечення тендерної пропозиції, а саме розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно надайте пояснення, чому у вашій закупівлі розмір забезпечення складає 3% , а не 0,5% як передбачено для робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, в даний пункт будуть внесенні відповідні коригування
АБЗ
Дата подання: 08 квітня 2025 08:53
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:02
Добрий день! Шановний Замовнику. Додатком 1 до Тендерної документації вимагається інформаційна довідка за формою Таблиці 2, про асфальтобетонний(ні) завод(и) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель, потужність(т/год) з наступним документальним підтвердженням. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати: - «договір поставки асфальтобетонної суміші; - сертифікат чи договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або сертифікат чи дилерський договір Учасника з виробником.- гарантійний лист виробника про відпуск Учаснику готової продукції в необхідній кількості, асортименті та у строки відповідно до цієї закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі; - договір з виробником або довіреність виробника на право Учасника використовувати документи виробника в публічних закупівлях.». Ми як потенційний Учасник плануємо прийняти участь у даній закупівлі і купуємо асфальтобетонну суміш по договору поставки. Ми не є дилером чи офіційним представником виробника в Україні. Просимо розмежувати підтвердження про наявність асфальтобетонного заводу наприклад договір поставки асфальтобетонної суміші або договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або дилерський договір Учасника з виробником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги, викладені у Додатку 1 до Тендерної документації, щодо підтвердження наявності асфальтобетонного заводу або можливості забезпечення поставки асфальтобетонної суміші, є обґрунтованими та сформульовані з метою гарантування належного виконання умов договору про закупівлю в частині забезпечення своєчасного та безперебійного постачання продукції належної якості.
Звертаємо Вашу увагу, що у разі відсутності у Учасника власного, орендованого або взятого в лізинг асфальтобетонного заводу, Тендерною документацією чітко передбачено обов’язкове надання всіх із нижченаведених документів, а саме:
Договір поставки асфальтобетонної суміші;
Один із наступних документів:
сертифікат або договір, що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником;
або сертифікат / дилерський договір Учасника з виробником;
Гарантійний лист виробника про відпуск Учаснику готової продукції (із зазначенням номера та дати договору, номера закупівлі, асортименту, обсягу та строків постачання);
Договір з виробником або довіреність від виробника на право Учасника використовувати документи виробника в процедурі публічних закупівель.
З урахуванням вищевикладеного, повідомляємо, що пропозиція щодо розмежування чи взаємозаміни окремих документів не може бути прийнята, оскільки це призведе до зміни умов, які є рівними та однаковими для всіх Учасників та забезпечують дотримання принципів відкритості, прозорості та добросовісної конкуренції.
Таким чином, усі Учасники повинні надати повний перелік документів, визначений Тендерною документацією, без виключення.
ISO 19011
Дата подання: 08 квітня 2025 12:59
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:10
Доброго дня! Прохання прибрати вимогу з тендерної документації (Додаток1) щодо надання сертифікату на систему управління якістю ISO 19011:2018. Сертифікація системи управління якістю ISO 19011:2018 не проводится це методика проведення аудитів, а не вимоги!
Відповідь: Замовником у тендерній документації передбачена вимога щодо надання документального підтвердження відповідності стандарту ISO 19011:2018 – «Настанови щодо аудиту систем управління».
Дана вимога встановлена не як сертифікаційний стандарт, а як підтвердження наявності в Учасника належно організованого внутрішнього контролю та/або процедури внутрішнього аудиту, що проводиться відповідно до міжнародно визнаних принципів, передбачених ISO 19011:2018.
ISO 19011:2018 визначає:
принципи аудиту;
програму аудиту;
методи планування та проведення аудитів систем управління;
вимоги до компетентності аудиторів та їх оцінки.
Отже, вимога щодо відповідності цьому стандарту слугує:
Показником належного рівня управління ризиками, процесами, якістю та безпекою на підприємстві;
Гарантією того, що Учасник має або впроваджує механізми внутрішнього контролю, які дозволяють систематично виявляти, попереджати та усувати порушення/відхилення в процесах;
Підтвердженням спроможності Учасника дотримуватися встановлених вимог, процедур, нормативів під час реалізації договору про закупівлю.
Звертаємо увагу, що вимога не передбачає обов’язкового надання сертифіката, оскільки стандарт ISO 19011:2018 не є об’єктом сертифікації, але допускає подання інших документів, які свідчать про застосування в організації принципів внутрішнього аудиту згідно з ISO 19011:2018 (наприклад: внутрішні регламенти, положення, довідка, опис впровадженої практики тощо).
Таким чином, вимога є пропорційною, обґрунтованою та такою, що не порушує конкурентних умов участі, а спрямована виключно на забезпечення належного виконання договору за результатами закупівлі.
Запит на оприлюднення Додатків у останній редакції у які внесено Зміни 04.04.2025
Дата подання: 08 квітня 2025 14:39
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:12
Просимо Оприлюднити у повному обсязі чинну редакцію Тендерної Документації та Додатки до неї - у новій редакції, у яку було внесено Зміни описані у протоколах тендерного комітету від 03 квітня та від 04 квітня 2025 року , а також на майбутнє просимо якщо ви ще будете вносити зміни до тендерної документації - опилюднювати посні документи які згідно чинного законодавства є тендерною документацією, оскільки Протоколи, які ви оприлюднюєте з описом змін - це не Тендерна документація у новій редакції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Просимо звернути ВАШУ УВАГУ на те, що в системы оприлюднено протокол змін та ТД в новій редакції
Відсутній Документ Технічної частини без якого неможливо порахувати коректно вартість робіт
Дата подання: 09 квітня 2025 15:36
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:17
Просимо завантажити Відомість Ресурсів, оскільки неможливо скласти розрахунки через відсутність інформації щодо матеріалів, обсягів які містяться у відомості. Вже було звернення з такого проблеми відсутності Відомості Ресурсів і Вами надано відповідь 04.04.2025 що її буде надано, але пройшло 5 днів і документу немає. Тоді виникає питання яким чином дотримується строк підготовки учасників до подання тендерних пропозицій по роботам у 2 тижні , якщо Ви ще не завантажили нову редакцію тендерної документації із відомістю ресурсів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відомість ресурсів буде довантажена до даної процедури
Дискримінаційні вимоги щодо певного списку техніки, який неправомірно вимагається від учасників
Дата подання: 09 квітня 2025 15:51
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:22
Просимо видалити з вимог список техніки, який Вами визначено , адже це є дискримінаційною вимогою. Схоже на те, що Ви взяли список із проєктної документації, але ж підрядники самі мають вирішувати якою ЕКВІВАЛЕНТНОЮ/АНАЛОГІЧНОЮ технікою вони будуть виконувати роботи, якщо це не змінює технологію виконання робіт та відповідає пройденому експертизу проєкту по цьому обєкту, зокрема питанння, наприклад, нащо стільки самоскидів, якщо можна роботи виконувати трьома самоскидами?, інша техніка,яка може буди замінена на еквівалентну . Нормативні підстави, що підтверджують вищезазначену вимогу видалити список техніки: Кошторисні норми України, зокрема п.5.9, 5.12 Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами) . Відповідно до 5.9. Настанови: при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.» Роз’яснення щодо заміни техніки неодноразово публікувалися в збірниках «Ціноутворення у будівництві» (№07 2023, №09 2023). Іншими словами, норми Настанови дозволяють підряднику використовувати наявну в нього техніку за умови незмінності технології і показників норм. Просимо внести зміни до тендерної документації у цій частині та перевіряти відповідність техніки учасників вказаної у Довідці із тою технікою, яку самі ж учасники вказують у своїх розрахунках/підсумковій відомості ресурсів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік технічних засобів у тендерній документації визначено не довільно, а на підставі затвердженої проєктної документації, що пройшла експертизу у встановленому порядку, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
✅ Такий перелік є результатом техніко-економічного обґрунтування та враховує:
обсяги і специфіку робіт;
умови об’єкта (рельєф, просторові обмеження);
безпеку дорожнього руху під час виконання робіт;
дотримання строків, що встановлені технічним завданням.
Мета зазначення переліку техніки – не обмежити конкуренцію, а забезпечити підтвердження того, що учасник має необхідну (або еквівалентну) техніку для якісного, безпечного та своєчасного виконання робіт, відповідно до затвердженого проєкту.
Зазначення типових або рекомендованих одиниць техніки не виключає можливості подання еквівалентної техніки.
Учасники мають право подавати еквівалентні механізми, за умови:
що вони не змінюють затверджену технологію робіт;
не впливають на строки, обсяги, якість або безпеку;
зазначені у довідці учасника як власні/орендовані ресурси.
🛑 Щодо посилання на пункти 5.9 та 5.12 Настанови №281
Наведені Вами положення дійсно дозволяють використовувати заміну технічних ресурсів при розрахунках, однак:
вони не стосуються формування вимог тендерної документації, а регламентують виключно розрахунок кошторисної вартості;
не скасовують обов’язку замовника перевірити спроможність учасника виконати роботи відповідно до проєкту та експертизи;
не містять заборони на встановлення вимог до наявності (еквівалентної) техніки в тендерній документації.
✅ Висновок
Таким чином, вимога щодо переліку техніки, викладена в тендерній документації, є:
обґрунтованою — базується на проєктній документації та експертизі;
пропорційною — не виключає застосування еквівалентної техніки;
такою, що не порушує принципів добросовісної конкуренції — усі учасники перебувають в рівних умовах.
У зв’язку з викладеним, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації у зазначеній частині.
Висновок наукової саннітарно – епідеміологіної експертизи для аб сумішей
Дата подання: 14 квітня 2025 09:46
Дата відповіді: 14 квітня 2025 10:05
Просимо уточнити Вами у попередніх зверненнях щодо цієї вимиоги було надано відповідь 03 квітня (питання-відповідь №1) , що вимога видаляється, у сьогоднішній редакції вона знову ж таки залишилася у Додатку 1, чи це не одрук, чи Ви залишаєте таку вимогу? Щодо висновку СЕЕ Дата подання: 03 квітня 2025 11:58 Дата відповіді: 03 квітня 2025 13:09 Доброго дня, шановний Замовнику. В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога надати Висновок наукової саннітарно – епідеміологіної експертизи на відповідність санітарному законодавству на асфальтобетонні суміші що будуть використовуватись при наданні послуг. З 1 жовтня 2023 року введено в дію Закон України від 06.09.2022 №2573-IX "Про систему громадського здоров'я". Цей документ розроблений з метою врегулювання механізмів створення ефективної системи громадського здоров’я в Україні, що сприятиме зміцненню здоров’я населення, запобіганню хворобам та збільшенню тривалості життя та скасовує необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. З цієї дати із переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності були виключені висновки санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином проведення санітарно-епідеміологічної експертизи і отримання висновку СЕЕ на сьогодні законодавством України не передбачено. Просимо внести зміни в тендерну документацію. Відповідь: Дякую за зауваження, перевіряється інформація. У підтвердження даного зауваження будуть внесені коригування
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дякую за зауваження. сьогодні будуть внесенні додаткові корективи
Файл "відомість ресурісв.rtf" не повністю відповідає Додатку 2 Технічна Специфікація
Дата подання: 14 квітня 2025 10:26
Дата відповіді: 14 квітня 2025 10:37
Відповідно до п. 35 Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ): «Улаштування колодязів круглих каналізаційних діаметром 1,5 м із збірного залізобетону в мокрих ґрунтах», п. 42 «Улаштування колодязів дощоприймальних круглих із збірного залізобетону в мокрих ґрунтах», п. 49: «Укладання трубопроводів із поліетиленових труб діаметром 315 мм двошарової з розтрубом довжиною 6 м» В файлі «відомість ресурісв.rtf», доданому 14.04.2025 немає матеріалів по цим пунктам Також у файлі «відомість ресурісв.rtf» у п. 38 вказані «Каменi бетоннi бортовi прямi БР 100.20.08» в кількості 552 м.п.», у п. 74 Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вказано: «Установлення бетонних поребриків на бетонну основу» в кількості 549,9 м п. 59 Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вказано: «Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів» в кількості 1529,8 м, у файлі «відомість ресурісв.rtf» бортові камені і їх характеристики (БР 100.30.15, БР 100.30.18 чи ін.) відсутні. У файлі «відомість ресурісв.rtf» у п. 35 вказана асфальтобетонна суміш у кількості, що відповідає п. 73 Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), а асфальтобетонна суміш відповідно до п. 70,71 Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) у відомості ресурсів відсутня Тобто відомість ресусів не відповідає обсягам Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), просимо до-завантажити відповідні документи (частини відомості ресурсів), що відповідають Вашому технічному завданню , для коректного кошторисного розрахунку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: уточнюємо нюанси в проектантів
Розмір тендерного забезпечення
Дата подання: 14 квітня 2025 10:52
Дата відповіді: 14 квітня 2025 11:51
Доброго дня! Розмір тендерного забезпечення не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі при закупівлі робіт та 3% при закупівлі товарів чи послуг. У Вас же закупіля робіт, внесіть зміни!
Відповідь: Відповідно до Єдиного закупівельного словника (CPV), код 45233142-6 "Ремонт доріг" належить до розділу "Будівельні роботи" (група 45200000-9), що підтверджує віднесення зазначених робіт до категорії робіт, а не послуг.

Ремонт доріг передбачає виконання комплексу будівельних дій, пов’язаних із відновленням, частковим відновленням або поліпшенням технічного стану автомобільних доріг.

Таким чином, при здійсненні закупівлі за вказаним CPV-кодом, у полі "тип предмета закупівлі" у відповідності до вимог законодавства зазначається "роботи".
Розмір тендерного забезпечення
Дата подання: 14 квітня 2025 12:02
Розмір тендерного забезпечення НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ 0,5% очікуваної вартості закупівлі ПРИ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ. Ви самі розумієте що у Вас закупівля робіт, відповідно Ваша вимога щодо розмір тендерного забезпечення -3% з порушенням законодавства 3% при закупівлі товарів чи послуг. У Вас же закупіля робіт, внесіть зміни! Відповідь Організатора: 14.04.2025 11:51 Відповідно до Єдиного закупівельного словника (CPV), код 45233142-6 "Ремонт доріг" належить до розділу "Будівельні роботи" (група 45200000-9), що підтверджує віднесення зазначених робіт до категорії робіт, а не послуг. Ремонт доріг передбачає виконання комплексу будівельних дій, пов’язаних із відновленням, частковим відновленням або поліпшенням технічного стану автомобільних доріг. Таким чином, при здійсненні закупівлі за вказаним CPV-кодом, у полі "тип предмета закупівлі" у відповідності до вимог законодавства зазначається "роботи".
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Додаток 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 15 квітня 2025 08:56
Доброго дня, Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу, що: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1* ДОДАТОК 1 НОВА РЕДАКЦІЯ №1404-1 від 14.01.2025 року до тендерної документації, НЕ ВІДПОВІДАЄ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ підвантаженою вами. Таким чином, вимога щодо переліку техніки, викладена в тендерній документації, НЕ Є: обґрунтованою — та Не базується на проєктній документації та експертизі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо переліку техніки
Дата подання: 15 квітня 2025 12:45
Шановний Замовнику. Згідно Додатку 1 (нова редакція №1404-1 від 14.01.2025р.) вами було внесено зміни в перелік мінімально-необхідних транспортних засобів, будівельних (дорожних) машин, механізмів, обладнання тощо та зазначено техніку, що не відповідає номенклатурі обладнання зазначеному у Відомості ресурсів доданому вами по даному об'єкту будівництва. Прохання внести зміни та видалити механізми, що не відносяться до Відомості ресурсів, оскільки складається враження, що механізми/обладнання додано для обмеження кола учасників та прописані під якогось конкретного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 15 квітня 2025 16:58
Шановний Замовнику! Вивчивши умови тендерної документації, зокрема вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції, просимо розглянути можливість внесення змін до документації шляхом доповнення можливості надання страхової гарантії також за класом 13 («страхування відповідальності перед третіми особами»), оскільки страхові компанії часто мають ліцензії саме на цей клас. Ми гарантуємо, що запропонована страхова гарантія покриватиме ризики, зазначені у вашій документації, на умовах, не гірших за передбачені у класі 16. Сподіваємось на позитивне рішення, що дозволить забезпечити конкуренцію та ефективне проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання