Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт електромереж у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Аеродром, буд.11)
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2025-04-02-010305-a 301b2cd97bd642dfb32e29f73ec28a66
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушко Валентина

380633409477 greenpin101@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Галушко Валентина
380633409477
greenpin101@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт електромереж у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Аеродром, буд.11)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Аеродром, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2025
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 1650 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Вимоги до документу: Замовник вимагає надання забезпечення цінової пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 1 650,00 грн (1% від очікуваної вартості) на Реквізити : Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ Для нерезидентів сума забезпечення цінової пропозиції визначається як еквівалент зазначеної вище суми у валюті цінової пропозиції, за курсом НБУ на момент оформлення забезпечення пропозиції. Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Вимоги) зі змінами, вимог статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (а для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992), із зобов’язанням банку, у разі виникнення обставин, передбачених ч. 3 статті 25 Закону, перерахувати на рахунок замовника кошти у розмірі 1% від очікуваної вартості та з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "САМОЙЛОВА ІННА ІГОРІВНА" 161 249,90
UAH з ПДВ
161 249,90
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 квітня 2025 19:58
Електронний підпис
08 квітня 2025 19:58
Електронний підпис
08 квітня 2025 19:56
13_ДЦ_ДЦ_3.pdf
08 квітня 2025 19:56
13_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
08 квітня 2025 19:56
13_ДЦ_ДЦ_2.pdf
08 квітня 2025 19:56
4. Пропозиція.pdf
08 квітня 2025 19:56
ЦПХ договір Чуйко 2025р.pdf
08 квітня 2025 19:56
дог на оренду оф прим.pdf
08 квітня 2025 19:56
inquiry_document_1743626348710.pdf
08 квітня 2025 19:56
дог на оренду складу.pdf
08 квітня 2025 19:56
21. Довідка технології.pdf
08 квітня 2025 19:56
3. Довідка витрати.pdf
08 квітня 2025 19:56
25. ліцензування.pdf
08 квітня 2025 19:56
довідка впо.pdf
08 квітня 2025 19:56
13. Довідка про авк.pdf
08 квітня 2025 19:56
КВИТ 2 САМОЙЛОВА И.rtf
08 квітня 2025 19:56
2. Довідка ціна.pdf
08 квітня 2025 19:56
8. Форм. помилки.pdf
08 квітня 2025 19:56
6. Згода з договором.pdf
08 квітня 2025 19:56
1. Довідка мова.pdf
08 квітня 2025 19:56
23. Довідка досвід.pdf
08 квітня 2025 19:56
19. Довідка сміття.pdf
08 квітня 2025 19:56
inquiry_document_1743626298831.pdf
08 квітня 2025 19:56
inquiry_document_1743626339767.pdf
08 квітня 2025 19:56
18. Довідка довкілля.pdf
08 квітня 2025 19:56
7. Тех характиристики.pdf
08 квітня 2025 19:56
ЦПХ договір Чуйко 2025р.pdf
08 квітня 2025 19:56
КВИТ 2 САМОЙЛОВА И.rtf
08 квітня 2025 19:56
23. Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САМОЙЛОВА ІННА ІГОРІВНА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САМОЙЛОВА ІННА ІГОРІВНА"
#3268913368
Очікує рішення 161 249,90
UAH з ПДВ
11 квітня 2025 00:00